Ah toppie! Kan weer dichtquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:04 schreef Catch22- het volgende:
Draai je windows? Dan kan je de bestanden er gewoon in de verkenner heen slepen en op branden drukken als je de inhoud van de schijf bekijkt.
dat dusquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:04 schreef Catch22- het volgende:
Draai je windows? Dan kan je de bestanden er gewoon in de verkenner heen slepen en op branden drukken als je de inhoud van de schijf bekijkt.
Ik zei allleen dat je wel erg dom moest zijn mocht je daar in trappenquote:Op woensdag 22 januari 2014 08:19 schreef Bart het volgende:
Niet iedereen heeft even veel verstand van pc's he? Hoe zou jij het vinden als jouw pc gesloopt is? Lach je dan nog net zo hard?
Ik kan zo tien dingen verzinnen waar jij intrapt, puur omdat je op dat gebied nul kennis van zaken hebt. Maakt jou dat dom? Of gewoon onwetend op dat gebied?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:47 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik zei allleen dat je wel erg dom moest zijn mocht je daar in trappen
Ik weet ook niet hoe ik een ruimteschip in elkaar moet zetten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik kan zo tien dingen verzinnen waar jij intrapt, puur omdat je op dat gebied nul kennis van zaken hebt. Maakt jou dat dom? Of gewoon onwetend op dat gebied?
En jij noemt andere mensen domquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:51 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe ik een ruimteschip in elkaar moet zetten.
Echter het mapje System32 verwijderen (wat overigens niet eens zou lukken in normale modus) en dan afvvragen wat je verkeerd hebt gedaan, is het zelfde als je ketting van je fiets afhalen, en gek vinden dat het ding niet vooruit komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |