De tegenprestatie is dat ze met 2 stappen 15 meter verder zijnquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Hehe lange mensen die hardlopen ziet er altijd zo slungelig uit
quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niet meer. Wel gedaan, zo'n 48 jaar geleden...
lolquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:43 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dit in combinatie met jouw UI![]()
![]()
![]()
![]()
MAXIMAMA GAINZZZZ
Henk pls, ik ben een supple leopardquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee, dan die 1.60m ectoventjes die lopen alsof ze Rambo zijnquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:31 schreef fathank het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nee, dan die 1.60m ectoventjes die lopen alsof ze Rambo zijn
sickeningquote:
Je bent ook wel leuk, maar ik & jij gaat niet samen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:02 schreef Fanta-stick het volgende:
Maar wat vinden jullie nou van Yuri he?
Vindt hij mij leuk?
Hij is wel een baasje.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:02 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is jij en ik. Niet ik en jij.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb weer toegang in KPD. [ afbeelding ]
[..]
sickening
[..]
Je bent ook wel leuk, maar ik & jij gaat niet samen.
No worries, ik deed het bewust.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Het is jij en ik. Niet ik en jij.
Zware cringe op je grammatica.
Ik zou niet durven man.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
weissman pass mij w8woord van cakeman account eens
quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:26 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Hoor ik daar nou een manlet piepen
'leuker', jaja Henk.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:16 schreef fathank het volgende:
[..]
"Echt HIIT" zoals men voorschrijft heb ik nooit gedaan. Ik deed meestal na m'n krachttraining eerst wat loopwerk op een redelijk tempo om even goed los te komen en wat stretches tussendoor. Daarna een afstand uitzetten tussen de 30 en 50 meter en tussen de 3x8 en 3x12 sprints over die afstand. Dus sprinten, rustig teruglopen en weer de afstand. Als je dan 30x50 meter in totaal op 100% achter de rug hebt ben je blij als je thuis bent. Om het nog leuker te maken kun je bijv ook een oprit op een dijk pakken.
Lekker Fanta, hoop dat ze de bak in gaan. Bewust frauderen met de grootste kostenpost van Nederlandquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:41 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik ben fittie aan het zoeken met de huisartsenpraktijk.
WGR / Ik heb het idee dat mijn huisarts een beetje aan het frauderen is.
Had eigenlijk 'heuvel af' moeten staanquote:
Bray Wyatt is baasquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:48 schreef Klokov het volgende:
Sap, zag laatst WWE/WWF op Eurosport. Wat een gast is dit
[ afbeelding ]
Heuvel af loop ik altijdquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Had eigenlijk 'heuvel af' moeten staan
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |