SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Je verandert hem tenminstequote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:47 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een werk om die OP te veranderen als je mobiel zit..
Henk heeft niet van die dikke stalpotenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:55 schreef RaymondK het volgende:
Is dat Henk? Dat is Henk he met die mooie broek
is die toch geslaagd
Korte broek sowiesoquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:54 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Mannen in pak + korte broek.
Nee, geen Pinkpop voor mijquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Heb je iets om naar toe te werken.
Ga jij nou nog naar Pinkpop?
Fuck dat, als het 25+ graden is ga ik gewoon lekker in korte broek naar het werkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Korte broek sowiesotenzij op het strand of festivals oid. Maar mannen die dan ik korte broek naar hun werk komen
Ben je postbode? Of doe je het alleen op casual friday.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:51 schreef Champy het volgende:
[..]
Fuck dat, als het 25+ graden is ga ik gewoon lekker in korte broek naar het werk
Hey, kan je de groeten aan Awesome voro me doen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:54 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Mannen in pak + korte broek.
Chester is eruit gehaald.quote:
Wie is dat nou weer.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:20 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hey, kan je de groeten aan Awesome voro me doen?
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:48 schreef Awesome_ het volgende:
Lol al die skkltjs die mn vriendin af willen pakke
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:07 schreef Awesome_ het volgende:
Fluo (ik mag fluo zeggen) en ik zijn het nieuwe gymkoppel.
Fuck you Etha en jb. There's a new sheriff in town.
Veel wisselende contacten of niet?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:15 schreef Awesome_ het volgende:
Hihi schatje!! we hadden toch af gesproken dat je me niet voor schut zou zetten bij mn vrienden haha oh mijn gucci![]()
Echt zo'n boefje is het, jongens.
Welkom Vicky!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:39 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij dit niet leest
Ja, zij is 11.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Welkom Vicky!
Ik zou jezelf een kuisheidsgordel aan laten meten.
Gr gr Fanta,
Heb je toevallig ook een zusje?
Dat is geen Nantucked Red....quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:07 schreef fathank het volgende:
Godverdomme Sapstengel
Als je zonodig iets met een rode broek moet posten doe dan zoiets
[ afbeelding ]
Ik heb geen boodschap aan nantucked. Zet er dan gelijk 'verrekte homofiel' neerquote:
Heb vandaag nog shorts gekocht. Was prima te doen maar ik woon dan ook in een nuchtere stad.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb geen boodschap aan nantucked. Zet er dan gelijk 'verrekte homofiel' neer
Henk doet mij een beetje aan Kees denken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb geen boodschap aan nantucked. Zet er dan gelijk 'verrekte homofiel' neer
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Henk doet mij een beetje aan Kees denken.
http://www.dumpert.nl/med(...)8/kees_gaat_los.html
weekje in de kelder vastbindenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:45 schreef Jahr00n het volgende:
R&P / Vriendin mij fysiek aangevallen: uitmaken?
Zielige beta laat zich meerdere malen slaan door vriendin. Wat zouden jullie doen?
Ja toch? Iedere alpha zou in ieder geval iets doen toch? Ik snap dit soort mensen gewoon niet, ben je dan zo bang een kut te verliezen? Kun je niks anders krijgen? Wat is het toch met dit soort mens.quote:
Als je je zo laat behandelen verdien je niet beter,quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja toch? Iedere alpha zou in ieder geval iets doen toch? Ik snap dit soort mensen gewoon niet, ben je dan zo bang een kut te verliezen? Kun je niks anders krijgen? Wat is het toch met dit soort mens.
Walgelijk gewoon.
Walgelijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja toch? Iedere alpha zou in ieder geval iets doen toch? Ik snap dit soort mensen gewoon niet, ben je dan zo bang een kut te verliezen? Kun je niks anders krijgen? Wat is het toch met dit soort mens.
Walgelijk gewoon.
Twee aardappels.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is een schoolmaaltijd die je in Zweden krijgt. Fucking gainz van je leven daar.
[ afbeelding ]
Vriend, dit is een lunch voor kinderen/middelbare scholieren. Vergelijk dit met de Amerikaanse lunch of Nederlandse boterham.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Twee aardappels.Ik zou binnen twee dagen al zijn gestorven van de honger.
Ik heb liever gewoon een frikandelbroodje.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vriend, dit is een lunch voor kinderen/middelbare scholieren. Vergelijk dit met de Amerikaanse lunch of Nederlandse boterham.
Zweden is dan ook een Awesome land.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is een schoolmaaltijd die je in Zweden krijgt. Fucking gainz van je leven daar.
[ afbeelding ]
Bèta feministen bendequote:
Doe mij maar hot dogs en pizza.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vriend, dit is een lunch voor kinderen/middelbare scholieren. Vergelijk dit met de Amerikaanse lunch of Nederlandse boterham.
Ze verwachten allemaal dat je een drankje a 8 euro voor ze koopt. Skeere wijven.quote:
Nummer van die vriendin vragen. Lijkt me een aardig alphawijfje.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:45 schreef Jahr00n het volgende:
R&P / Vriendin mij fysiek aangevallen: uitmaken?
Zielige beta laat zich meerdere malen slaan door vriendin. Wat zouden jullie doen?
Mwah, mijn borderline-alert maakt overuren als ik die OP lees. No thanks Jeffquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nummer van die vriendin vragen. Lijkt me een aardig alphawijfje.
Die zijn wel wild in bed, van die borderline meisjesquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Mwah, mijn borderline-alert maakt overuren als ik die OP lees. No thanks Jeff
Je mag ze hebben. Ik word liever niet wakker met een mes op mn strot.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die zijn wel wild in bed, van die borderline meisjes
Beetje spanning houd je scherp. En het is iig nooit saai.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Je mag ze hebben. Ik word liever niet wakker met een mes op mn strot.
Hahaha of dat je nachtkastje onder de coke zit.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Heb 1x seks gehad met echt een geflipte gast.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Beetje spanning houd je scherp. En het is iig nooit saai.
http://www.reddit.com/r/t(...)x_on_their_husbands/quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:22 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah fuck die shit man, het enige wat chicks van mij kunnen krijgen is een shotje manjuice
Nomsayin
Dromenvangertje lijkt mij wel zo'n persoon.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Ook daarvoor niet, srs.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ben blij dat je een leuk meisje hebt ontmoet.
Oprecht.
Mwah, dan liever eentje zonder borderline. Been there Done that. Half jaar jaar last van gehadquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahaha of dat je nachtkastje onder de coke zit.
Dat is echt helemaal mijn typje. lquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/t(...)x_on_their_husbands/
Voortaan gewoon slikken dames.
[..]
Dromenvangertje lijkt mij wel zo'n persoon.
Was zeker een grensgevalletje.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Mwah, dan liever eentje zonder borderline. Been there Done that. Half jaar jaar last van gehad![]()
Tjah, je ziet t niet aan de buitenkant, en na een kwartiertje babbelen ben je dr ook nog niet achter meestal. De ellende begint pas als je er na een paar keer een eind aan wil breien.quote:
Dan willen ze een einde aan zichzelf maken zeker?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Tjah, je ziet t niet aan de buitenkant, en na een kwartiertje babbelen ben je dr ook nog niet achter meestal. De ellende begint pas als je er na een paar keer een eind aan wil breien.
Emotionele chantage blabla, stalkgedrag etc. Geen pretjequote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dan willen ze een einde aan zichzelf maken zeker?
Ik maak korte metten met die mensen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Emotionele chantage blabla, stalkgedrag etc. Geen pretje
das nog weinig, ik jaren, 50x per dag bellen en sms-enquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Mwah, dan liever eentje zonder borderline. Been there Done that. Half jaar jaar last van gehad![]()
welke 5?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:06 schreef Fanta-stick het volgende:
Op sommige momenten heb ik wel eens van hmmm een vriend zou wel weer leuk zijn.
Maar nu er weer 5 jongens achter mij aanzitten en het moeilijker wordt te kiezen vind ik single zijn wel prima.
dat is gewoon ziekquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
das nog weinig, ik jaren, 50x per dag bellen en sms-en
Kende iemand met een vriendin die hem elke dag ~5 minuten belde nadat die thuis zou moeten komen van zn werk. Als die er niet was waren de rapen gaarquote:
nee, gewoon achter elkaarquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dan belt iemand je meer dan 2 keer per uur.
Thefuck.
ooh boy, pussycontrolquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:18 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kende iemand met een vriendin die hem elke dag ~5 minuten belde nadat die thuis zou moeten komen van zn werk. Als die er niet was waren de rapen gaar
Nope man..nope. Jongens met wie ik omga.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:21 schreef Klokov het volgende:
Is 1 van de 5 de ginger in de gym van de kazerne?
Edit: Fanta, zou je raken?
https://www.youtube.com/user/MichaelKoryFitness
iz thiz reel lyfe?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:31 schreef Klokov het volgende:
Kan je goed geld mee verdienen. Laatst bood ze 20 euro + boodschappengeld aan voor degene die boodschappen kan halen bij de supermarkt 200meter van haar huis vandaan. Jahr00n kan gewoon zijn eigen kwarkje geven voor 20 euro per keer.
alweer moerdijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:36 schreef Sapstengel het volgende:
Zieke brand bij Shell Moerdijk.
Hallo hier spreekt de brandweer hahaha hier de politie
Whut why?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:31 schreef Klokov het volgende:
Kan je goed geld mee verdienen. Laatst bood ze 20 euro + boodschappengeld aan voor degene die boodschappen kan halen bij de supermarkt 200meter van haar huis vandaan. Jahr00n kan gewoon zijn eigen kwarkje geven voor 20 euro per keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |