Ik ben er gewoon hoor, alleen post ik niet zo vaak als de meesten hier omdat ik het een beetje druk hebt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:44 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ze niet meer terug komt.
Je klinkt als iemand die mijn penis nog nooit gezien heeft, strand.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:48 schreef Beach het volgende:
[..]
als je slim was had je dickpic van deuce92 gestuurd
Ben geboren met deze techniekenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:14 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Backhanded compliment. Nice.
Pua-meester at work hier
Hebben we nu een relatie?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:53 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon hoor, alleen post ik niet zo vaak als de meesten hier omdat ik het een beetje druk hebt.
Is dit een uitnodiging tot een vraag per dm?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Je klinkt als iemand die mijn penis nog nooit gezien heeft, strand.
ok ok ok, ik speel het spelletje 'ik doe net alsof ik die dm nog niet verstuurd heb' wel mee.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Is dit een uitnodiging tot een vraag per dm?
quote:Op 09-05-2014 19:30 schreef Herqules
Ik zou jou zo hard vol pompen he dat wil je niet weten
x2quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]![]()
Ik heb echt precies hetzelfde. Dacht dat ik de enige ter wereld was die lange (nep)nagels niet digte.
Hoe korter, hoe beter.
Je doet toch wel oefeningen met een stalen staaf niet exclusief maar wel bij voorkeur in de gym?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:53 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon hoor, alleen post ik niet zo vaak als de meesten hier omdat ik het een beetje druk hebt.
?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb je al nagedacht over mijn voorstel dan?
quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat homoseksualiteit geen ziekte is, maar volgens mij heb jij me genezen.![]()
Wil jij me helpen mijn heteroseksuele kant te ontdekken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft sexi bady met sekspaxxx. Daar zijn meisjes van jouw leeftijd toch heel gevoelig voor?quote:
Jij was toch al pussywhipped? Mr.-Ik-moest-uitleggen-wat-Coldturkey-was-aan-mijn-chick. Schuinmarcheerder. Fluorescent-adolescent pas op hoor hoe ze krijgt is ook hoe je ze zal verliezen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:48 schreef Awesome_ het volgende:
Lol al die skkltjs die mn vriendin af willen pakke
ben je in voor dpquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:48 schreef Awesome_ het volgende:
Lol al die skkltjs die mn vriendin af willen pakke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |