SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 4% gewijzigd door Deuce92 op 09-05-2014 21:32:39 ]
Paige <3quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik moet eerlijk tegen je zijn, ik dacht aan G.R.S.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:58 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Fuck you! Het is over en uit tussen ons. Jij speelt gewoon spelletjes.
quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:00 schreef Teddyburrr het volgende:
Lach niet. Ik voel me vies en gebruikt.
Gebruikt door een andere fokker.quote:
Jij bitch ik kom je djoeken. You stole mah man!quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:30 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Gebruikt door een andere fokker.
[..]
Jij bitch ik kom je djoeken. You stole mah man!
hahahahahahaha omgquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:30 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Gebruikt door een andere fokker.
[..]
Jij bitch ik kom je djoeken. You stole mah man!
lol dat dere bearmodequote:Op donderdag 8 mei 2014 20:20 schreef Sapstengel het volgende:
Doe dan ff Big Z als mascotte, die lift iig nog:
[ afbeelding ]
Dat was niet wat no1uknow aan mij vertelde. Hij vertelde mij dat hij single was.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:40 schreef G.R.S. het volgende:
We hadden al iets voordat jij in the picture kwam trouwens dus bitch pls go away.
ja hehe, hij heeft je toch misbruikt, ben je dom ofzoquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:43 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Dat was niet wat no1uknow aan mij vertelde. Hij vertelde mij dat hij single was.
Echt bizar. Strongman zou ook een hele goede carry-over (inb4 dota2) naar PL moeten hebben.quote:
Lijkt mij ook idd. Ze doen ook gewoon squats en dl enzo.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Echt bizar. Strongman zou ook een hele goede carry-over (inb4 dota2) naar PL moeten hebben.
Naar links en dan naar boven, toch?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Alleen als hij de goede kant op buigt
Krul terug naar achter?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Alleen als hij de goede kant op buigt
Waar had je bootcamp voor nodig dan?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:12 schreef Jahr00n het volgende:
gatverdamma wat is windows toch ook voor fucking aids om mee te werken bah bah bah
1.5 uur windows gebruikt met bootcamp = 5kg solide massa kwijt foi foi foi
dat is geen ps,,,quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat is Photoshop.
Niemand draagt zo'n shirt.
CGIquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:28 schreef Beach het volgende:
[..]
dat is geen ps,,,
daar zijn ook bewegende beelden van van deze persoon(tje)
Was wel grappig al zeg ik het zelf.quote:
Alsof jij de reden was dat ik het weghaalde.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Omdat ik bijna, echt BIJNA moest glimlachen. Bijna.
Zitten goeie namen tussen. Sub Focus.quote:
Haha die ene met een baard zieker dan Lazar Angelov?quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, Sap, heb je die tranny bij Songfestival gezien?
ik. Zo er overheen met een groene Mercedes dieselquote:
Ja gewoon een drag queen dan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:51 schreef VMSDKR het volgende:
Dat is geen tranny tho, gewoon een vent in vrouwenkleren.
Nope, maar klinkt wel lekker.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:49 schreef THEFXR het volgende:
Yuri, heb je weleens stroganoff kip gemaakt?
quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha die ene met een baard zieker dan Lazar Angelov?
Ja, precies. Het is niet alsof jij geen standaarden hebt ofzo en je piel overal in zou steken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:07 schreef Sapstengel het volgende:
Whaha no thanks ik doe geen drag queens en CD's.
Klopt. Ik heb irl best hoge standaarden (srs)quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:16 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ja, precies. Het is niet alsof jij geen standaarden hebt ofzo en je piel overal in zou steken.
Dus je zou irl geen tranny doen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb irl best hoge standaarden (srs)
GC / Wat vinden jullie van Ymke Wieringa (in Science of Stupid)quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat wel, als ze echt nice is. Maar het is niet zo dat ik met elke 6/10 in bed duik ofzo.
Vraag haar uit (srs).quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:41 schreef Sapstengel het volgende:
Haar vind ik toevallig heel erg leuk. Zie mezelf wel samen met haar. srs.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:05 schreef ZetaOS het volgende:
Omdat Tier1 zo`n slechte Pre-Workout is (shit is niet te drinken)
Daarom een video van een echte Pre-workout.
Note: Nederlandse versie is sterker dan de Australische versie, maar de Amerikaanse versie is het sterkst (eBay)
sallands zonnepit?!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
do you even broodjes tonijnsalade?
[ afbeelding ]
lol
[..]
Dus je zou irl geen tranny doen?
Hahaha, ja volgens mij wel.quote:
Hoe dan? Heb je een potje besteld?quote:
Yep. We hadden er een discussie hier over. Een jongen die ik ken wou hem wel proberen, dus besteld die shit bleek.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, ja volgens mij wel.Goed brood.
[..]
Hoe dan? Heb je een potje besteld?
Maar je vindt het niks?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:41 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Yep. We hadden er een discussie hier over. Een jongen die ik ken wou hem wel proberen, dus besteld die shit bleek.
Wel een mooi potje.
Mmh, net door de douane, hoop dat ie hier ook open is anders ga ik echt huilen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 03:45 schreef Sapstengel het volgende:
Geen idee, die normale op schiphol plaza is wel 24/7
Heb bewust P&W niet gekeken, hoef haar niet over seks te horen praten. Ik stel me haar echt voor met een huge bush in dr slip.quote:
Heeft hier in de straat gewoondquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:41 schreef Sapstengel het volgende:
Haar vind ik toevallig heel erg leuk. Zie mezelf wel samen met haar. srs.
Wat heb je er mee gedaan dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:07 schreef Deuce92 het volgende:
Goeiemorgen.
Zometeen naar het ziekenhuis voor m'n knie. Hopelijk weten ze daar waarom die zo'n pijn doet.
Denk dat 't de leg extension was.quote:
shitquote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Denk dat 't de leg extension was.
Alles was bezet dus ik dacht, ik ga dat effe doen als eerste oefening, totdat er wat anders vrijkomt. Normaal doe ik die als laatste om m'n quads helemaal te slopen, en dus een stuk lichter.
Nooit meer dus.
Is inmiddels al bijna een jaar geleden.
Ben bij de fysio geweest, en het ging een tijdje beter, maar nu wordt 't weer erger. Dus vandaag ga ik naar de sportarts.
Te ver in extensie dus? Weet ik dat ik dat apparaat ook moet mijden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Denk dat 't de leg extension was.
Alles was bezet dus ik dacht, ik ga dat effe doen als eerste oefening, totdat er wat anders vrijkomt. Normaal doe ik die als laatste om m'n quads helemaal te slopen, en dus een stuk lichter.
Nooit meer dus.
Is inmiddels al bijna een jaar geleden.
Ben bij de fysio geweest, en het ging een tijdje beter, maar nu wordt 't weer erger. Dus vandaag ga ik naar de sportarts.
Dankje.quote:
Ja, gewoon te zwaar gepakt, omdat m'n quads dus nog niet moe waren.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:22 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Te ver in extensie dus? Weet ik dat ik dat apparaat ook moet mijden.
lolquote:
Me hyde is echt hard vriendquote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:05 schreef ZetaOS het volgende:
Omdat Tier1 zo`n slechte Pre-Workout is (shit is niet te drinken)
Daarom een video van een echte Pre-workout.
Note: Nederlandse versie is sterker dan de Australische versie, maar de Amerikaanse versie is het sterkst (eBay)
Beter dan dat de halve gym achter je rug om, zodra je je kont keert, tegen elkaar zegt "die gozer spuit zich helemaal vol volgens mij"quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:29 schreef Herqules het volgende:
[..]
Me hyde is echt hard vriend
Dikke pomp en ik pak 50% meer kg en ben niet te stoppen
Mensen vroegen ook gelijk of ik aan de annabolen zat zo ziek is dit
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:35 schreef H1N1 het volgende:
Ik lift zonder muziek, vind ik toch het prettigst. Lekker naar mijn eigen *heavy breathing* luisteren.
Ik train altijd zonder oordopjes. Vind ze met name met deadliften irritant; moet er niet aan denken dat midden in een zware rep zo'n dopje eruit pleurt. Je hoeft maar heel even je focus kwijt te zijn om je form te verliezen en je rug te verkloten. Als de muziek me irriteert schreeuw ik er tijdens mijn rep wel overheenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
![]()
soms is het ook mateloos irritant hoor met plugjes in je oren. Dan jenk je die dingen weer uit je oren met dat je gaat zitten of een plaat oppakt of zo.
Alleen zonder muziek op je oren sta je voor je het weet je tijd te verlullen met jan en alleman als je niet uit kijkt.
20-30 jaar geleden misschien.quote:
Nice. Wanneer?quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:33 schreef Klokov het volgende:
[..]
Over competities gesproken, er is binnen kort ook 1 in de ACLO (Groningen).
[..]
ja iddquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Beter dan dat de halve gym achter je rug om, zodra je je kont keert, tegen elkaar zegt "die gozer spuit zich helemaal vol volgens mij"![]()
![]()
kun je zeggen ja, kan ik tenminste nog een weerwoord geven / uitleggen hoe het wel natty werkt bijv. (even uitgaande van die mannetjes die al 3jr het zelfde er uit zien en geen gains maken, niet van jouquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:38 schreef Herqules het volgende:
[..]
ja idd
ik zeg ook gwn zo persoonlijk tegen jou dat jij je helemaal vol spuit
kan je gwn eerlijk over zijn tog
Ray: leuk dat je gym nu fatsoenlijke dumbbells krijgt, maar daarmee is het nog niet de hardcoregym die je werkelijk verdiend. Zolang dat niet zo is zit je met dit soort volk met vooroordelen opgescheept. Dat je gains komen omdat je de discipline hebt om goed te trainen en te eten i.p.v. al jarenlang lafjes hetzelfde schema uit te voeren zal dit volk nooit begrijpen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
kun je zeggen ja, kan ik tenminste nog een weerwoord geven / uitleggen hoe het wel natty werkt bijv. (even uitgaande van die mannetjes die al 3jr het zelfde er uit zien en geen gains maken, niet van jou ;-) )
Vond het gewoon nogal tegen vallen toen een gym maaatje tegen me zei dat i dat al verschillende keren gehoord had als ik weg liep![]()
thats all
nee dat weet ik ook wel. Ze zijn gewoon 3x niks gewend hier. En een handje vol gooit het dan daar op. Laat ze maar lekker curlen verderquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:04 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ray: leuk dat je gym nu fatsoenlijke dumbbells krijgt, maar daarmee is het nog niet de hardcoregym die je werkelijk verdiend. Zolang dat niet zo is zit je met dit soort volk met vooroordelen opgescheept. Dat je gains komen omdat je de discipline hebt om goed te trainen en te eten i.p.v. al jarenlang lafjes hetzelfde schema uit te voeren zal dit volk nooit begrijpen.
Nice. Dat filmpje van die Ruben van vorig jaar ookquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
23 mei, 15:30-19:00
https://www.facebook.com/events/774127842626891/?fref=ts
Deed me denken aan die gast die zijn magnesium omgooitquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:35 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nice. Dat filmpje van die Ruben van vorig jaar ook
Even Groningsegast informeren.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
Deed me denken aan die gast die zijn magnesium omgooit
Zijn er ook minimumeisen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:40 schreef Klokov het volgende:
Vorige keer was alleen voor studenten trouwens, dit keer voor iedereen.
Nee, deed vorige keer zelfs een vrouw meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:42 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nee, deed vorige keer zelfs een vrouw mee1 vrouw maar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:06 schreef Beach het volgende:
LIF / [ABS]Tutorial voor de zomer
boys nog aanvulling?
quote:derhavel
Goed topic verderquote:kipfilt
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:29 schreef Herqules het volgende:
[..]
Me hyde is echt hard vriend
Dikke pomp en ik pak 50% meer kg en ben niet te stoppen
Mensen vroegen ook gelijk of ik aan de annabolen zat zo ziek is dit
Nee, ik stond er ook om 04.45 zondagnacht maar er was niks.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 03:38 schreef Ethanolic het volgende:
Is de BK achter de douane open 's nachts?
durf je niet irl te zegge in me gezichtquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
gewoon jahr00ns teksten te jatten dit skkltje.
jij bent gewoon natty, elke ervaren lifter ziet dat!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
kun je zeggen ja, kan ik tenminste nog een weerwoord geven / uitleggen hoe het wel natty werkt bijv. (even uitgaande van die mannetjes die al 3jr het zelfde er uit zien en geen gains maken, niet van jou)
Vond het gewoon nogal tegen vallen toen een gym maaatje tegen me zei dat i dat al verschillende keren gehoord had als ik weg liep![]()
thats all
kom oosterparkbuurt fonteinstraat vriend nummer 37 ik laat je grindtegels van dicbbij zienquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:43 schreef Herqules het volgende:
[..]
durf je niet irl te zegge in me gezicht
Als je heul groot bent gebruik je. Duh.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij bent gewoon natty, elke ervaren lifter ziet dat!
wat is dat nu voor domme redenatiequote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:52 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Als je heul groot bent gebruik je. Duh.
Lekker naar de BKquote:
Waarom zit er niet een gym op Schiphol?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:13 schreef Sapstengel het volgende:
Zit gewoon in die grote hal, tegenover de Starbucks.
Voor de paspoortcontrole welquote:
Nog meer gewicht op je kop.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is de oplossing tegen oordopjes: http://www.amazon.de/gp/p(...)53687&pf_rd_i=301128
Gewoon bij tuincentrum, dus ff langs de intratuin ofzo. Bloemist dunno .Je kan evt ook nog wat andere kruidenplantjes scoren.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Muntplantje is wel een leuke ja, en ze drinkt ook thee. Kun je dat gewoon bij elke bloemist halen? Er was in Arnhem toch ook een bloemenzaak oid waar je allemaal van die aparte plantjes kon halen vertelde jij?
Geloof er geen flikker van. Zijn er maar weinig die zonder sturing in het begin weten waar ze mee bezig zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:18 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Grijp de kans deuce de pijpgoddes awaits
Prachtig topic. Wegsneaken en dan je jas vergetenquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:02 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
[..]
R&P / Hoe los ik dit op?(chick problemen)
Lol wat moet je dan ook met je laptop als je buiten in het park loopt rond te huppelen tussen de huismoedersquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:12 schreef Jahr00n het volgende:
gatverdamma wat is windows toch ook voor fucking aids om mee te werken bah bah bah
1.5 uur windows gebruikt met bootcamp = 5kg solide massa kwijt foi foi foi
Selfmade?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
do you even broodjes tonijnsalade?
[ afbeelding ]
lol
[..]
Dus je zou irl geen tranny doen?
Ik neuk liever een 6/10 dan dat ik de frikandel weer door 't vuistje moet jagenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat wel, als ze echt nice is. Maar het is niet zo dat ik met elke 6/10 in bed duik ofzo.
Das wel lastig voor de meeste gymgangers inderdaad. Een petje of een muts, en dan nog een koptelefoon. Dan vallen ze om, de Fido Dido'squote:
Lolwut? Heb jij een dynamo waarmee je je handy op kan laaie?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
heb net even gefietst om mijn telly op te laden
Bedankt voor die bluumentips.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:11 schreef fathank het volgende:
Selfmade?
Mais en stukjes paprika erdoorheen is ook lekker
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:08 schreef VMSDKR het volgende:
Als deze legit is; damn.
Fotoboek van fluorescent-adolescent
Goeie neg bro. Je hebt haar in de pocket.quote:Op 09-05-2014 15:25 schreef Yuri_Boyka
Goede verificatie foto! Heb je die nagels in de aanbieding bij de Kruidvat gekocht?
Te lang hoofd op 2e foto, zou niet raken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:08 schreef VMSDKR het volgende:
Als deze legit is; damn.
Fotoboek van fluorescent-adolescent
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Te lang hoofd op 2e foto, zou niet raken.
Wat als ze een paal van 18cm heeft?quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wanneer ik dat zie moet ik altijd denken aan die ratchet negerinnen met die lange nagels.
Dan welquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
Wat als ze een paal van 18cm heeft?
Dat is niet eerlijk man, ik zag haar het eerst.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:23 schreef Awesome_ het volgende:
Hey fluorescent-adolescent als je dit leest, kan ik je interesseren in een serieuze, liefdevolle, gepassioneerde, monogame relatie tot de dood ons scheidt?
Ik hoor het wel!
Kusjekroel xx
Hey, studeer je toevallig archeologie?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:42 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Ik heb het gevoel alsof hier over mij gediscussieerd wordt.
Hoezo?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey, studeer je toevallig archeologie?
Hey ik ben ook vet knap, dm mequote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:42 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af want niemand quotete haar.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:14 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vraag me altijd af of je in zo'n situatie zo narcistisch bent om jezelf continue te sherlocken, of dat iemand uit dit topic zit te white knighten?
Mind = blown.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af want niemand quotete haar.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb nog een groot bot wat onderzocht moet worden.
Ze zeggen dat homoseksualiteit geen ziekte is, maar volgens mij heb jij me genezen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:42 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat homoseksualiteit geen ziekte is, maar volgens mij heb jij me genezen.![]()
Wil jij me helpen mijn heteroseksuele kant te ontdekken?
vriendje ben je flikert?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand heeft me naar dit topic verwezen maar hij wilde niet dat ik hier zou vertellen van wie het vandaan komt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af want niemand quotete haar.
Dima dus.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:45 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Iemand heeft me naar dit topic verwezen maar hij wilde niet dat ik hier zou vertellen van wie het vandaan komt.
Nee, wat is er met hem? Ik noem geen namen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:48 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dima dus.
Wou die ook met je cammen
Dat doet die
Denken dat Dima nog rep heeft hierquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:51 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Nee, wat is er met hem? Ik noem geen namen.![]()
Zo te zien kan dit zijn rep in deze reeks aantasten aangezien hij een ''gym-regular'' is.
Ik denk niet dat hij daar bang voor hoeft te zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:51 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Zo te zien kan dit zijn rep in deze reeks aantasten aangezien hij een ''gym-regular'' is.
Pics in DM?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:53 schreef Dimachaerus het volgende:
allemaal sukkels hier
ik heb nog nooit meisje harrassed op fok of white knight gedaan
ik x hossel poging gedaan op verder onbekende fokster die ik heb leren kennen in een nachtbagger tijdje geleden
ze had ook pic gezet in foksters sexy en gewaagd (ik haalde haar over en heb opgeslagen natuurlijk, mooiste fokster die ik heb gezien )
na tijdje zei ze tegen me je bent wel heel geinteresseerd he
toen wist ik genoeg
toen gaf ik haar een
en zij mij eentje terug
dat was het dan
Als jij een boek gaat schrijven mag ik dan het eerste exemplaarquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:53 schreef Dimachaerus het volgende:
allemaal sukkels hier
ik heb nog nooit meisje harrassed op fok of white knight gedaan
ik x hossel poging gedaan op verder onbekende fokster die ik heb leren kennen in een nachtbagger tijdje geleden
ze had ook pic gezet in foksters sexy en gewaagd (ik haalde haar over en heb opgeslagen natuurlijk, mooiste fokster die ik heb gezien )
na tijdje zei ze tegen me je bent wel heel geinteresseerd he
toen wist ik genoeg
toen gaf ik haar een
en zij mij eentje terug
dat was het dan
Boeie. je houdt t hier toch niet langer dan 10 minuten vol als je meer dan drie hersencellen hebtquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:51 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Nee, wat is er met hem? Ik noem geen namen.![]()
Backhanded compliment. Nice.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:07 schreef Push. het volgende:
[..]
Boeie. je houdt t hier toch niet langer dan 10 minuten vol als je meer dan drie hersencellen hebt
Er kwam wat Couscous in mijn luchtpijp terecht door jouw droge postquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Breng mij watquote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Er kwam wat Couscous in mijn luchtpijp terecht door jouw droge post
Heb dickpic al gestuurd maar ze reageert niet..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:22 schreef Drinky het volgende:
Heeft iemand die Fok! hossel nu al gezet? duurt lang, vieze beta's
Iets zegt me dat ze niet meer terug komt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Heb dickpic al gestuurd maar ze reageert niet..
als je slim was had je dickpic van deuce92 gestuurdquote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Heb dickpic al gestuurd maar ze reageert niet..
Dan was 't wel direct neuken geblazen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:48 schreef Beach het volgende:
[..]
als je slim was had je dickpic van deuce92 gestuurd
Ik ben er gewoon hoor, alleen post ik niet zo vaak als de meesten hier omdat ik het een beetje druk hebt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:44 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ze niet meer terug komt.
Je klinkt als iemand die mijn penis nog nooit gezien heeft, strand.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:48 schreef Beach het volgende:
[..]
als je slim was had je dickpic van deuce92 gestuurd
Ben geboren met deze techniekenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:14 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Backhanded compliment. Nice.
Pua-meester at work hier
Hebben we nu een relatie?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:53 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon hoor, alleen post ik niet zo vaak als de meesten hier omdat ik het een beetje druk hebt.
Is dit een uitnodiging tot een vraag per dm?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Je klinkt als iemand die mijn penis nog nooit gezien heeft, strand.
ok ok ok, ik speel het spelletje 'ik doe net alsof ik die dm nog niet verstuurd heb' wel mee.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Is dit een uitnodiging tot een vraag per dm?
quote:Op 09-05-2014 19:30 schreef Herqules
Ik zou jou zo hard vol pompen he dat wil je niet weten
x2quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]![]()
Ik heb echt precies hetzelfde. Dacht dat ik de enige ter wereld was die lange (nep)nagels niet digte.
Hoe korter, hoe beter.
Je doet toch wel oefeningen met een stalen staaf niet exclusief maar wel bij voorkeur in de gym?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:53 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon hoor, alleen post ik niet zo vaak als de meesten hier omdat ik het een beetje druk hebt.
?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb je al nagedacht over mijn voorstel dan?
quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat homoseksualiteit geen ziekte is, maar volgens mij heb jij me genezen.![]()
Wil jij me helpen mijn heteroseksuele kant te ontdekken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft sexi bady met sekspaxxx. Daar zijn meisjes van jouw leeftijd toch heel gevoelig voor?quote:
Jij was toch al pussywhipped? Mr.-Ik-moest-uitleggen-wat-Coldturkey-was-aan-mijn-chick. Schuinmarcheerder. Fluorescent-adolescent pas op hoor hoe ze krijgt is ook hoe je ze zal verliezen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:48 schreef Awesome_ het volgende:
Lol al die skkltjs die mn vriendin af willen pakke
ben je in voor dpquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:48 schreef Awesome_ het volgende:
Lol al die skkltjs die mn vriendin af willen pakke
Jij mag Fluo zeggen? Van wie?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:07 schreef Awesome_ het volgende:
Fluo (ik mag fluo zeggen) en ik zijn het nieuwe gymkoppel.
Fuck you Etha en jb. There's a new sheriff in town.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:10 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Jij mag Fluo zeggen? Van wie?
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:10 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Jij mag Fluo zeggen? Van wie?
Vooral van die meisjes die hun eigen nagels lang laten groeien en er altijd viezigheid onder zit. Sheeeeeeit.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]![]()
Ik heb echt precies hetzelfde. Dacht dat ik de enige ter wereld was die lange (nep)nagels niet digte.
Hoe korter, hoe beter.
quote:
Dus je bent nu van de markt?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:23 schreef Awesome_ het volgende:
Lach maar vms, maar deze jongen is wel van de markt nu. En jullie zeiden dat ik alleen zou sterven hahah
Joke's on you guys!
Yup! Mn moeder geloofde het ook al niet maar het is nu dus echt zoquote:
Ha die Awesome, mooi dat je je draai hebt gevonden. Daar kan ik echt gelukkig van worden!!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Yup! Mn moeder geloofde het ook al niet maar het is nu dus echt zowe zijn zo gelukkig samen he
Done.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Helemaal niks (pas je quote even aan, ik edit zo ook deze post)
Ik beeld me dan in hoe zulke meisjes hun aarsch vegen. Stel dat een nagel over de anus schraapt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vooral van die meisjes die hun eigen nagels lang laten groeien en er altijd viezigheid onder zit. Sheeeeeeit.
[..]
Gast, what the fuck.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:36 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ik beeld me dan in hoe zulke meisjes hun aarsch vegen. Stel dat een nagel over de anus schraapt.
OMG must not barf![]()
Stel voor je bent van de vinger-fetisj.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:38 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ey vriend dan komt poep onder de nagel te zitten.
Dan ben je een chick aan het pounden op de wasmachine en dan denk je: "Hey, wat zou het geil zijn om aan haar wijsvinger te zuigen." OMG gelijk poep in je bek dan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Stel voor je bent van de vinger-fetisj.
Ben je 12 of zo?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:42 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Dan ben je een chick aan het pounden op de wasmachine en dan denk je: "Hey, wat zou het geil zijn om aan haar wijsvinger te zuigen." OMG gelijk poep in je bek dan.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:45 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Nee, 11. Ik mag al alleen naar de gym van papa.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:42 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Dan ben je een chick aan het pounden op de wasmachine en dan denk je: "Hey, wat zou het geil zijn om aan haar wijsvinger te zuigen." OMG gelijk poep in je bek dan.
Pas jij deze nog even aan?quote:
Edit je post zo even dan edit ik mijn postquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:34 schreef VMSDKR het volgende:
Klokov edit je dan ook even weg dat je die post zo edit als Awesome_ zijn post geedit heeft? Dan kan Awesome dat zo wegeditten.
Omdat die zichzelf erin heeft gezet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:25 schreef Klokov het volgende:
Deuce, dikke beta. Ik zie net pas dat je de OP verneukt hebt. Er zijn 3 lijnen met UI's, niet 4
Ik zal hem er het volgende deel er persoonlijk uithalen en jou erin zettenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:28 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Omdat die zichzelf erin heeft gezet.
VInd dat juist de ekte ekte regulars dat horen te doen!
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik zal hem er het volgende deel er persoonlijk uithalen en jou erin zetten
Ive seen ur face.quote:
Wat lief.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:32 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ive seen ur face.
Sorry kan niet bang van jou worden met je lieve poppe koppeke
Quoted for truthquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:32 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ive seen ur face.
Sorry kan niet bang van jou worden met je lieve poppe koppeke
Ik regel het vriendquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:35 schreef Awesome_ het volgende:
Ik reken op dat het de volgende gefixed wordt door een goede user.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |