Te ver in extensie dus? Weet ik dat ik dat apparaat ook moet mijden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Denk dat 't de leg extension was.
Alles was bezet dus ik dacht, ik ga dat effe doen als eerste oefening, totdat er wat anders vrijkomt. Normaal doe ik die als laatste om m'n quads helemaal te slopen, en dus een stuk lichter.
Nooit meer dus.
Is inmiddels al bijna een jaar geleden.
Ben bij de fysio geweest, en het ging een tijdje beter, maar nu wordt 't weer erger. Dus vandaag ga ik naar de sportarts.
Dankje.quote:
Ja, gewoon te zwaar gepakt, omdat m'n quads dus nog niet moe waren.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:22 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Te ver in extensie dus? Weet ik dat ik dat apparaat ook moet mijden.
lolquote:
Me hyde is echt hard vriendquote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:05 schreef ZetaOS het volgende:
Omdat Tier1 zo`n slechte Pre-Workout is (shit is niet te drinken)
Daarom een video van een echte Pre-workout.
Note: Nederlandse versie is sterker dan de Australische versie, maar de Amerikaanse versie is het sterkst (eBay)
Beter dan dat de halve gym achter je rug om, zodra je je kont keert, tegen elkaar zegt "die gozer spuit zich helemaal vol volgens mij"quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:29 schreef Herqules het volgende:
[..]
Me hyde is echt hard vriend
Dikke pomp en ik pak 50% meer kg en ben niet te stoppen
Mensen vroegen ook gelijk of ik aan de annabolen zat zo ziek is dit
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:35 schreef H1N1 het volgende:
Ik lift zonder muziek, vind ik toch het prettigst. Lekker naar mijn eigen *heavy breathing* luisteren.
Ik train altijd zonder oordopjes. Vind ze met name met deadliften irritant; moet er niet aan denken dat midden in een zware rep zo'n dopje eruit pleurt. Je hoeft maar heel even je focus kwijt te zijn om je form te verliezen en je rug te verkloten. Als de muziek me irriteert schreeuw ik er tijdens mijn rep wel overheenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
![]()
soms is het ook mateloos irritant hoor met plugjes in je oren. Dan jenk je die dingen weer uit je oren met dat je gaat zitten of een plaat oppakt of zo.
Alleen zonder muziek op je oren sta je voor je het weet je tijd te verlullen met jan en alleman als je niet uit kijkt.
20-30 jaar geleden misschien.quote:
Nice. Wanneer?quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:33 schreef Klokov het volgende:
[..]
Over competities gesproken, er is binnen kort ook 1 in de ACLO (Groningen).
[..]
ja iddquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Beter dan dat de halve gym achter je rug om, zodra je je kont keert, tegen elkaar zegt "die gozer spuit zich helemaal vol volgens mij"![]()
![]()
kun je zeggen ja, kan ik tenminste nog een weerwoord geven / uitleggen hoe het wel natty werkt bijv. (even uitgaande van die mannetjes die al 3jr het zelfde er uit zien en geen gains maken, niet van jouquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:38 schreef Herqules het volgende:
[..]
ja idd
ik zeg ook gwn zo persoonlijk tegen jou dat jij je helemaal vol spuit
kan je gwn eerlijk over zijn tog
Ray: leuk dat je gym nu fatsoenlijke dumbbells krijgt, maar daarmee is het nog niet de hardcoregym die je werkelijk verdiend. Zolang dat niet zo is zit je met dit soort volk met vooroordelen opgescheept. Dat je gains komen omdat je de discipline hebt om goed te trainen en te eten i.p.v. al jarenlang lafjes hetzelfde schema uit te voeren zal dit volk nooit begrijpen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
kun je zeggen ja, kan ik tenminste nog een weerwoord geven / uitleggen hoe het wel natty werkt bijv. (even uitgaande van die mannetjes die al 3jr het zelfde er uit zien en geen gains maken, niet van jou ;-) )
Vond het gewoon nogal tegen vallen toen een gym maaatje tegen me zei dat i dat al verschillende keren gehoord had als ik weg liep![]()
thats all
nee dat weet ik ook wel. Ze zijn gewoon 3x niks gewend hier. En een handje vol gooit het dan daar op. Laat ze maar lekker curlen verderquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:04 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ray: leuk dat je gym nu fatsoenlijke dumbbells krijgt, maar daarmee is het nog niet de hardcoregym die je werkelijk verdiend. Zolang dat niet zo is zit je met dit soort volk met vooroordelen opgescheept. Dat je gains komen omdat je de discipline hebt om goed te trainen en te eten i.p.v. al jarenlang lafjes hetzelfde schema uit te voeren zal dit volk nooit begrijpen.
Nice. Dat filmpje van die Ruben van vorig jaar ookquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
23 mei, 15:30-19:00
https://www.facebook.com/events/774127842626891/?fref=ts
Deed me denken aan die gast die zijn magnesium omgooitquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:35 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nice. Dat filmpje van die Ruben van vorig jaar ook
Even Groningsegast informeren.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
Deed me denken aan die gast die zijn magnesium omgooit
Zijn er ook minimumeisen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:40 schreef Klokov het volgende:
Vorige keer was alleen voor studenten trouwens, dit keer voor iedereen.
Nee, deed vorige keer zelfs een vrouw meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:42 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nee, deed vorige keer zelfs een vrouw mee1 vrouw maar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:06 schreef Beach het volgende:
LIF / [ABS]Tutorial voor de zomer
boys nog aanvulling?
quote:derhavel
Goed topic verderquote:kipfilt
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:29 schreef Herqules het volgende:
[..]
Me hyde is echt hard vriend
Dikke pomp en ik pak 50% meer kg en ben niet te stoppen
Mensen vroegen ook gelijk of ik aan de annabolen zat zo ziek is dit
Nee, ik stond er ook om 04.45 zondagnacht maar er was niks.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 03:38 schreef Ethanolic het volgende:
Is de BK achter de douane open 's nachts?
durf je niet irl te zegge in me gezichtquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
gewoon jahr00ns teksten te jatten dit skkltje.
jij bent gewoon natty, elke ervaren lifter ziet dat!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
kun je zeggen ja, kan ik tenminste nog een weerwoord geven / uitleggen hoe het wel natty werkt bijv. (even uitgaande van die mannetjes die al 3jr het zelfde er uit zien en geen gains maken, niet van jou)
Vond het gewoon nogal tegen vallen toen een gym maaatje tegen me zei dat i dat al verschillende keren gehoord had als ik weg liep![]()
thats all
kom oosterparkbuurt fonteinstraat vriend nummer 37 ik laat je grindtegels van dicbbij zienquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:43 schreef Herqules het volgende:
[..]
durf je niet irl te zegge in me gezicht
Als je heul groot bent gebruik je. Duh.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij bent gewoon natty, elke ervaren lifter ziet dat!
wat is dat nu voor domme redenatiequote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:52 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Als je heul groot bent gebruik je. Duh.
Lekker naar de BKquote:
Waarom zit er niet een gym op Schiphol?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:13 schreef Sapstengel het volgende:
Zit gewoon in die grote hal, tegenover de Starbucks.
Voor de paspoortcontrole welquote:
Nog meer gewicht op je kop.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is de oplossing tegen oordopjes: http://www.amazon.de/gp/p(...)53687&pf_rd_i=301128
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |