abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139735464
De zomer komt er weer aan het is tijd om op het strand je sixpack te laten zien.
Wacht... na Oud & Nieuw was je van plan om af te vallen maar na die verjaardag bij tante Gerda waar je je te buiten bent gegaan aan gebak en bitterballen heb je het maar opgegeven om tegen je genen te vechten die je dik maken.

Geen zorgen! Ik heb hier de oplossing voor je om binnen twee maanden een strak sixpack buikje te krijgen.
Volledig gratis voor deze ene keer. Geen addertjes onder het gras, geen dure producten die je moet kopen. Zelfs een sportschoolabbonnement hoeft niet eens.

Mike Chang, personal trainers haten hem!

Ik hoor je al denken, hoe kan dat dan?
Welnu, mijn stappenplan is zeer simpel te volgen en zelfs te begrijpen voor het zwakke geslacht.
Vergeet niet, volledig gratis!

De Basis

De basis begint bij je instelling. Je mind! Zorg dat je begint aan je journey met een open blik.
Wees niet bang om grenzen te verleggen, om jezelf in een nieuw daglicht te aanschouwen!
Adem goed in door je buik. Voel de zuurtstof letterlijk door je longen stromen.
Hoest die rokerslongetjes schoon en voel hoe letterlijk je geest en lichaam één worden door je ademhaling.

ADEM IN!

Je lichaam

De volgende stap is simpel. Je lichaam verbeteren door dat gewilde sixpack te kweken en zo klaar te zijn voor die sprankelende zomer.
Hoe gaan we dat doen? Door simpele oefeningen.
Voor de volledigheid zal ik het verdelen in een mannen- en vrouwengedeelte aangezien je als vrouw zijnde niet bulky wilt worden en veranderen in een she-Hulk.

Mannen
• Begin elke ochtend met 50 keer opdrukken. Als je dat niet kan doe het eerst vanaf je knietjes.
• Daarna 300 crunches. Waarom 300? Om net zo ripped te worden als de acteurs uit 300!
THIS IS SPARTA!
• Curls. Elke man weet hoe hij moet curlen. Heb je geen dumbbells ter beschikking (thuis, gym) vul dan lege flessen met water of zand. Als je het echt zwaar wilt maken, doe er gedemineraliseerd water in; dat heeft een hogere dichtheid dan normaal kraanwater en is derhalve zwaarder voor je spieren. Maar daardoor groei je wel meer!

RIP in peace Paul Walker, zo'n resultaat kan je verwachten na twee maanden curlen!

• 's Avonds of 's middags is het tijd voor de volgende oefening: zoveel mogelijk crunches totdat je niet meer kan.
• Dan een plank zo lang mogelijk proberen vast te houden. Let wel, de oefening. Dus niet daadwerkelijk het voorwerp plank beetpakken.
• 3 minuten rust en tijd voor een slokje water
• Weer de crunches en de plank
Ga net zo lang door totdat je niet meer kan!
Je wilt echt die plaatselijke vetverbranding bij je buikspieren op gang brengen, dus daarom ga je door. Pijn geeft resultaat. Alles voor die zieke abs. Cmon!
• Voor het slapen gaan mag je 'rustig' aan doen. Slechts 200 crunches eenmalig.

Cmon!

Vrouwen
Aangezien iedereen weet dat je van oefeningen met gewichten grote lelijke spieren opbouwt, zal ik zoveel mogelijk rekening houden met jullie wensen.
Geen zorgen, je blijft mooi curvy maar met abs!

• 's Ochtends begin je met 50 crunches. Daarna ga je door met bodyweight squats.
Het belangrijkste is om vooral niet te diep te gaan! Dat is enorm slecht voor je knieën.
Begin met 10 bodyweight squats. Elke dag doe je er eentje meer.
• 's Middags pak je die mooie roze dumbbells die je ter beschikking hebt (gekocht, gym).
Je kan niet zelf gewicht gebruiken door middel van een lege fles aangezien dat een mannenoplossing is.
Zwaarder dan 2 kilo zou ik zeker niet aanraden aangezien je niet vies gespierd wilt worden!

DIT IS AL TE ZWAAR NIET DEZE GEBRUIKEN!!!

De oefeningen die je doet zijn zeer eenvoudig.
• Begin met het gewicht boven je hoofd te tillen. Dat hoeft maar 3 keer.
Ja je leest het goed. Elke dag maar 3 keer!
Vet verbranden zonder moeite! Dames zo kan iedereen sexy worden voor de zomer. Zo eenvoudig is het.
• Daarna ga je crunches doen met de dumbbells op je borst. Slechts 10 keer. Want tenslotte willen we er wel normaal uit blijven zien :)
Hiermee pak je weer mooi die vetjes op de buik aan.

BELANGRIJK
Blijf op de sportschool weg van de losse gewichten. Die zijn alleen geschikt voor zeer ervaren mensen die puur krachttraining doen. Vaak zijn het ook van die annerbowlen opgeblazen mannetjes. Met zulk soort mensen associëren wij ons niet. Praat niet met ze, blijf weg uit het krachthonk! Losse gewichten geven enorm snel blessures bij oa je gewrichten.
Vraag altijd advies aan het gympersoneel als je een machine wilt gebruiken. Die machines zijn veilig en het personeel heeft jarenlang gestudeerd om jou goed advies te kunnen geven.

Deze jongen deed aan krachttraining. Hier doet hij de zogenaamde deadlift. Let vooral op zijn rug; zo krom. Hierdoor is hij nu voor het leven verlamd vanaf zijn nek.

Dieet
Misschien wel het belangrijkste van allemaal. Elk pondje gaat door het mondje.
Uiteraard weet je al hoe belangrijk het is om niet te vet te eten!
Desondanks zal ik een kort lijstje typen met dingen die je moet vermijden.

• vet eten
• eieren, denk aan je cholesterol
• whey/eiwitsupplementen. Dat zijn pure anabolen en verboden in heel veel landen.
• kipfilet. Gevaarlijk vanwege salmonella
• kwark. Onnodig, halfvolle melk is beter voor je.
• gekruid eten. Slecht voor je maag en voedselvertering. Daardoor sla je meer vet op bij vooral je buik!
• Vlees in het algemeen meer dan 75 gram per dag. Vet, geen goede voedingsstoffen en bevat vaak zware metalen.
• Drink niet meer dan 1 liter water per dag. Door meer te drinken kan je lever vet niet meer goed afbreken.

Dingen die je wel moet/kan eten
• IJskoude cola light/zero. Omdat het koud is moet je lichaam harder werken om warm te blijven, daardoor verbrandt je meer vet.
• Pasta. Wielrenners eten dat ook. Zegt genoeg dunkt me.
• Sla. Gezond en lekker met veel dressing.
• Brood met kaas. Hollands en gezond!

Afsluiting
Ik hoop dat jullie met dit gratis(!) programma ook in twee maanden jullie zieke sixpack kunnen krijgen. Ik vertrouw er volledig op dat jullie de wilskracht hebben.
En vergeet niet; af en toe genieten!

In twee(!) maanden kan je deze transformatie verwachten

[ Bericht 0% gewijzigd door Beach op 09-05-2014 12:17:59 ]
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 9 mei 2014 @ 12:09:52 #2
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_139735566
In b4 slotje
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
pi_139735591
Jij denkt dat mensen hier de tijd hebben om 3 keer per dag die oefeningen te doen en dat 2 maanden lang? :')
pi_139735602
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 12:10 schreef Syntix het volgende:
Jij denkt dat mensen hier de tijd hebben om 3 keer per dag die oefeningen te doen en dat 2 maanden lang? :')
Als je abs wilt moet je er wat voor over hebben!
pi_139735781
Goed topic.
Alleen, waar is de pindakaas?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_139735799
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 12:18 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Goed topic.
Alleen, waar is de pindakaas?
Maakt geen deel uit van het programma.
pi_139735821
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 12:19 schreef Beach het volgende:

[..]

Maakt geen deel uit van het programma.
-O-
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_139735836
Pindakaas niet in het programma ok, maar welke smaak whey moet je gebruiken en dan kwark van de lidl of de jumbo?
  vrijdag 9 mei 2014 @ 12:21:45 #9
206322 Seam
Pillz-E
pi_139735876
Weer 1 nieuwe pagina in m'n bijbel, dankjewel. Ik ben nu nog een kilootje of 20 te zwaar, maar met een goed dieet gaan die er wel af voor de zomer ;)
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_139735880
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 12:20 schreef Questular het volgende:
Pindakaas niet in het programma ok, maar welke smaak whey moet je gebruiken en dan kwark van de lidl of de jumbo?
Lees goed!
pi_139735904
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 12:20 schreef Questular het volgende:
Doe normaal met je anabolen.
  Moderator vrijdag 9 mei 2014 @ 12:23:40 #12
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_139735939
Vergeet vooral niet te melden dat er iedere 3 uur gegeten moet worden om de verbranding op gang te houden!
F.K.A. SuperwormJim
pi_139735960
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 12:23 schreef SuperwormJim het volgende:
Vergeet vooral niet te melden dat er iedere 3 uur gegeten moet worden om de verbranding op gang te houden!
Bedankt! Dit is wel een goed punt ja.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 12:40:50 #14
110088 Antal
Kuifje _O_
pi_139736472
300 crunches ? dat moet OVER 9000 !
He's a Monday morning lunatic
Disturbed from time to time
Lost within himself
In his solitary shell
pi_139736821
_O-
  vrijdag 9 mei 2014 @ 13:11:16 #16
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_139737447
Ik ga dit programma volgen tot renesse, ben benieuwd
BEASTMODE
pi_139758203
Wat is dit voor poep?
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_139759051
nog snel ff dit doen voordat het strandweer wordt thanks TS 8-)
It's not too late to change your hikikomori ways!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')