Nee, deed vorige keer zelfs een vrouw meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:42 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nee, deed vorige keer zelfs een vrouw mee1 vrouw maar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:06 schreef Beach het volgende:
LIF / [ABS]Tutorial voor de zomer
boys nog aanvulling?
quote:derhavel
Goed topic verderquote:kipfilt
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:29 schreef Herqules het volgende:
[..]
Me hyde is echt hard vriend
Dikke pomp en ik pak 50% meer kg en ben niet te stoppen
Mensen vroegen ook gelijk of ik aan de annabolen zat zo ziek is dit
Nee, ik stond er ook om 04.45 zondagnacht maar er was niks.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 03:38 schreef Ethanolic het volgende:
Is de BK achter de douane open 's nachts?
durf je niet irl te zegge in me gezichtquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
gewoon jahr00ns teksten te jatten dit skkltje.
jij bent gewoon natty, elke ervaren lifter ziet dat!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
kun je zeggen ja, kan ik tenminste nog een weerwoord geven / uitleggen hoe het wel natty werkt bijv. (even uitgaande van die mannetjes die al 3jr het zelfde er uit zien en geen gains maken, niet van jou)
Vond het gewoon nogal tegen vallen toen een gym maaatje tegen me zei dat i dat al verschillende keren gehoord had als ik weg liep![]()
thats all
kom oosterparkbuurt fonteinstraat vriend nummer 37 ik laat je grindtegels van dicbbij zienquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:43 schreef Herqules het volgende:
[..]
durf je niet irl te zegge in me gezicht
Als je heul groot bent gebruik je. Duh.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij bent gewoon natty, elke ervaren lifter ziet dat!
wat is dat nu voor domme redenatiequote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:52 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Als je heul groot bent gebruik je. Duh.
Lekker naar de BKquote:
Waarom zit er niet een gym op Schiphol?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:13 schreef Sapstengel het volgende:
Zit gewoon in die grote hal, tegenover de Starbucks.
Voor de paspoortcontrole welquote:
Nog meer gewicht op je kop.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is de oplossing tegen oordopjes: http://www.amazon.de/gp/p(...)53687&pf_rd_i=301128
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |