Gewoon bij tuincentrum, dus ff langs de intratuin ofzo. Bloemist dunno .Je kan evt ook nog wat andere kruidenplantjes scoren.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Muntplantje is wel een leuke ja, en ze drinkt ook thee. Kun je dat gewoon bij elke bloemist halen? Er was in Arnhem toch ook een bloemenzaak oid waar je allemaal van die aparte plantjes kon halen vertelde jij?
Geloof er geen flikker van. Zijn er maar weinig die zonder sturing in het begin weten waar ze mee bezig zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:18 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Grijp de kans deuce de pijpgoddes awaits
Prachtig topic. Wegsneaken en dan je jas vergetenquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:02 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
[..]
R&P / Hoe los ik dit op?(chick problemen)
Lol wat moet je dan ook met je laptop als je buiten in het park loopt rond te huppelen tussen de huismoedersquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:12 schreef Jahr00n het volgende:
gatverdamma wat is windows toch ook voor fucking aids om mee te werken bah bah bah
1.5 uur windows gebruikt met bootcamp = 5kg solide massa kwijt foi foi foi
Selfmade?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
do you even broodjes tonijnsalade?
[ afbeelding ]
lol
[..]
Dus je zou irl geen tranny doen?
Ik neuk liever een 6/10 dan dat ik de frikandel weer door 't vuistje moet jagenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat wel, als ze echt nice is. Maar het is niet zo dat ik met elke 6/10 in bed duik ofzo.
Das wel lastig voor de meeste gymgangers inderdaad. Een petje of een muts, en dan nog een koptelefoon. Dan vallen ze om, de Fido Dido'squote:
Lolwut? Heb jij een dynamo waarmee je je handy op kan laaie?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
heb net even gefietst om mijn telly op te laden
Bedankt voor die bluumentips.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:11 schreef fathank het volgende:
Selfmade?
Mais en stukjes paprika erdoorheen is ook lekker
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:08 schreef VMSDKR het volgende:
Als deze legit is; damn.
Fotoboek van fluorescent-adolescent
Goeie neg bro. Je hebt haar in de pocket.quote:Op 09-05-2014 15:25 schreef Yuri_Boyka
Goede verificatie foto! Heb je die nagels in de aanbieding bij de Kruidvat gekocht?
Te lang hoofd op 2e foto, zou niet raken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:08 schreef VMSDKR het volgende:
Als deze legit is; damn.
Fotoboek van fluorescent-adolescent
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Te lang hoofd op 2e foto, zou niet raken.
Wat als ze een paal van 18cm heeft?quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wanneer ik dat zie moet ik altijd denken aan die ratchet negerinnen met die lange nagels.
Dan welquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
Wat als ze een paal van 18cm heeft?
Dat is niet eerlijk man, ik zag haar het eerst.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:23 schreef Awesome_ het volgende:
Hey fluorescent-adolescent als je dit leest, kan ik je interesseren in een serieuze, liefdevolle, gepassioneerde, monogame relatie tot de dood ons scheidt?
Ik hoor het wel!
Kusjekroel xx
Hey, studeer je toevallig archeologie?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:42 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Ik heb het gevoel alsof hier over mij gediscussieerd wordt.
Hoezo?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey, studeer je toevallig archeologie?
Hey ik ben ook vet knap, dm mequote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:42 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey, studeer je toevallig archeologie?
Dat vroeg ik me ook af want niemand quotete haar.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:14 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vraag me altijd af of je in zo'n situatie zo narcistisch bent om jezelf continue te sherlocken, of dat iemand uit dit topic zit te white knighten?
Mind = blown.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af want niemand quotete haar.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb nog een groot bot wat onderzocht moet worden.
Ze zeggen dat homoseksualiteit geen ziekte is, maar volgens mij heb jij me genezen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:42 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat homoseksualiteit geen ziekte is, maar volgens mij heb jij me genezen.![]()
Wil jij me helpen mijn heteroseksuele kant te ontdekken?
vriendje ben je flikert?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand heeft me naar dit topic verwezen maar hij wilde niet dat ik hier zou vertellen van wie het vandaan komt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af want niemand quotete haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |