Haha die ene met een baard zieker dan Lazar Angelov?quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, Sap, heb je die tranny bij Songfestival gezien?
ik. Zo er overheen met een groene Mercedes dieselquote:
Ja gewoon een drag queen dan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:51 schreef VMSDKR het volgende:
Dat is geen tranny tho, gewoon een vent in vrouwenkleren.
Nope, maar klinkt wel lekker.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:49 schreef THEFXR het volgende:
Yuri, heb je weleens stroganoff kip gemaakt?
quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha die ene met een baard zieker dan Lazar Angelov?
Ja, precies. Het is niet alsof jij geen standaarden hebt ofzo en je piel overal in zou steken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:07 schreef Sapstengel het volgende:
Whaha no thanks ik doe geen drag queens en CD's.
Klopt. Ik heb irl best hoge standaarden (srs)quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:16 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ja, precies. Het is niet alsof jij geen standaarden hebt ofzo en je piel overal in zou steken.
Dus je zou irl geen tranny doen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb irl best hoge standaarden (srs)
GC / Wat vinden jullie van Ymke Wieringa (in Science of Stupid)quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat wel, als ze echt nice is. Maar het is niet zo dat ik met elke 6/10 in bed duik ofzo.
Vraag haar uit (srs).quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:41 schreef Sapstengel het volgende:
Haar vind ik toevallig heel erg leuk. Zie mezelf wel samen met haar. srs.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:05 schreef ZetaOS het volgende:
Omdat Tier1 zo`n slechte Pre-Workout is (shit is niet te drinken)
Daarom een video van een echte Pre-workout.
Note: Nederlandse versie is sterker dan de Australische versie, maar de Amerikaanse versie is het sterkst (eBay)
sallands zonnepit?!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
do you even broodjes tonijnsalade?
[ afbeelding ]
lol
[..]
Dus je zou irl geen tranny doen?
Hahaha, ja volgens mij wel.quote:
Hoe dan? Heb je een potje besteld?quote:
Yep. We hadden er een discussie hier over. Een jongen die ik ken wou hem wel proberen, dus besteld die shit bleek.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, ja volgens mij wel.Goed brood.
[..]
Hoe dan? Heb je een potje besteld?
Maar je vindt het niks?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:41 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Yep. We hadden er een discussie hier over. Een jongen die ik ken wou hem wel proberen, dus besteld die shit bleek.
Wel een mooi potje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |