Dima dus.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:45 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Iemand heeft me naar dit topic verwezen maar hij wilde niet dat ik hier zou vertellen van wie het vandaan komt.
Nee, wat is er met hem? Ik noem geen namen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:48 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dima dus.
Wou die ook met je cammen
Dat doet die
Denken dat Dima nog rep heeft hierquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:51 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Nee, wat is er met hem? Ik noem geen namen.![]()
Zo te zien kan dit zijn rep in deze reeks aantasten aangezien hij een ''gym-regular'' is.
Ik denk niet dat hij daar bang voor hoeft te zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:51 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Zo te zien kan dit zijn rep in deze reeks aantasten aangezien hij een ''gym-regular'' is.
Pics in DM?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:53 schreef Dimachaerus het volgende:
allemaal sukkels hier
ik heb nog nooit meisje harrassed op fok of white knight gedaan
ik x hossel poging gedaan op verder onbekende fokster die ik heb leren kennen in een nachtbagger tijdje geleden
ze had ook pic gezet in foksters sexy en gewaagd (ik haalde haar over en heb opgeslagen natuurlijk, mooiste fokster die ik heb gezien )
na tijdje zei ze tegen me je bent wel heel geinteresseerd he
toen wist ik genoeg
toen gaf ik haar een
en zij mij eentje terug
dat was het dan
Als jij een boek gaat schrijven mag ik dan het eerste exemplaarquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:53 schreef Dimachaerus het volgende:
allemaal sukkels hier
ik heb nog nooit meisje harrassed op fok of white knight gedaan
ik x hossel poging gedaan op verder onbekende fokster die ik heb leren kennen in een nachtbagger tijdje geleden
ze had ook pic gezet in foksters sexy en gewaagd (ik haalde haar over en heb opgeslagen natuurlijk, mooiste fokster die ik heb gezien )
na tijdje zei ze tegen me je bent wel heel geinteresseerd he
toen wist ik genoeg
toen gaf ik haar een
en zij mij eentje terug
dat was het dan
Boeie. je houdt t hier toch niet langer dan 10 minuten vol als je meer dan drie hersencellen hebtquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:51 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Nee, wat is er met hem? Ik noem geen namen.![]()
Backhanded compliment. Nice.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:07 schreef Push. het volgende:
[..]
Boeie. je houdt t hier toch niet langer dan 10 minuten vol als je meer dan drie hersencellen hebt
Er kwam wat Couscous in mijn luchtpijp terecht door jouw droge postquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey, studeer je toevallig archeologie?
Breng mij watquote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Er kwam wat Couscous in mijn luchtpijp terecht door jouw droge post
Heb dickpic al gestuurd maar ze reageert niet..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:22 schreef Drinky het volgende:
Heeft iemand die Fok! hossel nu al gezet? duurt lang, vieze beta's
Iets zegt me dat ze niet meer terug komt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Heb dickpic al gestuurd maar ze reageert niet..
als je slim was had je dickpic van deuce92 gestuurdquote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Heb dickpic al gestuurd maar ze reageert niet..
Dan was 't wel direct neuken geblazen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:48 schreef Beach het volgende:
[..]
als je slim was had je dickpic van deuce92 gestuurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |