SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 4% gewijzigd door Deuce92 op 09-05-2014 21:32:39 ]
Paige <3quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik moet eerlijk tegen je zijn, ik dacht aan G.R.S.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:58 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Fuck you! Het is over en uit tussen ons. Jij speelt gewoon spelletjes.
quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:00 schreef Teddyburrr het volgende:
Lach niet. Ik voel me vies en gebruikt.
Gebruikt door een andere fokker.quote:
Jij bitch ik kom je djoeken. You stole mah man!quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:30 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Gebruikt door een andere fokker.
[..]
Jij bitch ik kom je djoeken. You stole mah man!
hahahahahahaha omgquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:30 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Gebruikt door een andere fokker.
[..]
Jij bitch ik kom je djoeken. You stole mah man!
lol dat dere bearmodequote:Op donderdag 8 mei 2014 20:20 schreef Sapstengel het volgende:
Doe dan ff Big Z als mascotte, die lift iig nog:
[ afbeelding ]
Dat was niet wat no1uknow aan mij vertelde. Hij vertelde mij dat hij single was.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:40 schreef G.R.S. het volgende:
We hadden al iets voordat jij in the picture kwam trouwens dus bitch pls go away.
ja hehe, hij heeft je toch misbruikt, ben je dom ofzoquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:43 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Dat was niet wat no1uknow aan mij vertelde. Hij vertelde mij dat hij single was.
Echt bizar. Strongman zou ook een hele goede carry-over (inb4 dota2) naar PL moeten hebben.quote:
Lijkt mij ook idd. Ze doen ook gewoon squats en dl enzo.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Echt bizar. Strongman zou ook een hele goede carry-over (inb4 dota2) naar PL moeten hebben.
Naar links en dan naar boven, toch?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Alleen als hij de goede kant op buigt
Krul terug naar achter?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Alleen als hij de goede kant op buigt
Waar had je bootcamp voor nodig dan?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:12 schreef Jahr00n het volgende:
gatverdamma wat is windows toch ook voor fucking aids om mee te werken bah bah bah
1.5 uur windows gebruikt met bootcamp = 5kg solide massa kwijt foi foi foi
dat is geen ps,,,quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat is Photoshop.
Niemand draagt zo'n shirt.
CGIquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:28 schreef Beach het volgende:
[..]
dat is geen ps,,,
daar zijn ook bewegende beelden van van deze persoon(tje)
Was wel grappig al zeg ik het zelf.quote:
Alsof jij de reden was dat ik het weghaalde.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Omdat ik bijna, echt BIJNA moest glimlachen. Bijna.
Zitten goeie namen tussen. Sub Focus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |