Jij mag Fluo zeggen? Van wie?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:07 schreef Awesome_ het volgende:
Fluo (ik mag fluo zeggen) en ik zijn het nieuwe gymkoppel.
Fuck you Etha en jb. There's a new sheriff in town.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:10 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Jij mag Fluo zeggen? Van wie?
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:10 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Jij mag Fluo zeggen? Van wie?
Vooral van die meisjes die hun eigen nagels lang laten groeien en er altijd viezigheid onder zit. Sheeeeeeit.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]![]()
Ik heb echt precies hetzelfde. Dacht dat ik de enige ter wereld was die lange (nep)nagels niet digte.
Hoe korter, hoe beter.
quote:
Dus je bent nu van de markt?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:23 schreef Awesome_ het volgende:
Lach maar vms, maar deze jongen is wel van de markt nu. En jullie zeiden dat ik alleen zou sterven hahah
Joke's on you guys!
Yup! Mn moeder geloofde het ook al niet maar het is nu dus echt zoquote:
Ha die Awesome, mooi dat je je draai hebt gevonden. Daar kan ik echt gelukkig van worden!!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Yup! Mn moeder geloofde het ook al niet maar het is nu dus echt zowe zijn zo gelukkig samen he
Done.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Helemaal niks (pas je quote even aan, ik edit zo ook deze post)
Ik beeld me dan in hoe zulke meisjes hun aarsch vegen. Stel dat een nagel over de anus schraapt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vooral van die meisjes die hun eigen nagels lang laten groeien en er altijd viezigheid onder zit. Sheeeeeeit.
[..]
Gast, what the fuck.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:36 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ik beeld me dan in hoe zulke meisjes hun aarsch vegen. Stel dat een nagel over de anus schraapt.
OMG must not barf![]()
Stel voor je bent van de vinger-fetisj.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:38 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ey vriend dan komt poep onder de nagel te zitten.
Dan ben je een chick aan het pounden op de wasmachine en dan denk je: "Hey, wat zou het geil zijn om aan haar wijsvinger te zuigen." OMG gelijk poep in je bek dan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Stel voor je bent van de vinger-fetisj.
Ben je 12 of zo?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:42 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Dan ben je een chick aan het pounden op de wasmachine en dan denk je: "Hey, wat zou het geil zijn om aan haar wijsvinger te zuigen." OMG gelijk poep in je bek dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |