Nope man..nope. Jongens met wie ik omga.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:21 schreef Klokov het volgende:
Is 1 van de 5 de ginger in de gym van de kazerne?
Edit: Fanta, zou je raken?
https://www.youtube.com/user/MichaelKoryFitness
iz thiz reel lyfe?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:31 schreef Klokov het volgende:
Kan je goed geld mee verdienen. Laatst bood ze 20 euro + boodschappengeld aan voor degene die boodschappen kan halen bij de supermarkt 200meter van haar huis vandaan. Jahr00n kan gewoon zijn eigen kwarkje geven voor 20 euro per keer.
alweer moerdijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:36 schreef Sapstengel het volgende:
Zieke brand bij Shell Moerdijk.
Hallo hier spreekt de brandweer hahaha hier de politie
Whut why?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:31 schreef Klokov het volgende:
Kan je goed geld mee verdienen. Laatst bood ze 20 euro + boodschappengeld aan voor degene die boodschappen kan halen bij de supermarkt 200meter van haar huis vandaan. Jahr00n kan gewoon zijn eigen kwarkje geven voor 20 euro per keer.
Wat? Wie deed dat?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:31 schreef Klokov het volgende:
Heb een keer een taxi 15 euro geboden om mij van DH naar Rotterdam te brengen ja.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Fanta heb je al eens geld geboden gekregen voor diensten?
Andersom, meisjequote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb een keer een taxi 15 euro geboden om mij van DH naar Rotterdam te brengen ja.
Niet hoer zeggen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:20 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik wil deze hoeren slaan.
Oke ik heb ook wel eens teveel berichten gestuurd als ik iemand leuk vond, maar hield er snel mee op.
jij als ecto, kan gewoon alles eten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:16 schreef Drinky het volgende:
Vandaag 8000kcal op, vooral veel suiker, goed misselijk. Die 10k gaat er komen, wss vrijdag op de all you can eat bbq
Hoe gaat het met je diabetes?quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:16 schreef Drinky het volgende:
Vandaag 8000kcal op, vooral veel suiker, goed misselijk. Die 10k gaat er komen, wss vrijdag op de all you can eat bbq
Waar gaat t over?quote:Op woensdag 4 juni 2014 03:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net "The Imposter" docu gezien. Man, man, man, wat een docu. Mind-boggling gewoon. Zeker het kijken waard.
De trailer had ik al een lange tijd terug gezien. De torrent loopt nu eindelijk. Toch maar eens ervoor gaan zitten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 03:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net "The Imposter" docu gezien. Man, man, man, wat een docu. Mind-boggling gewoon. Zeker het kijken waard.
IMDB, trailer op youtube, google, selecteren > rechtermuisknop > zoeken op google? Kom op zeg.quote:
Gast ik ben net wakker lig nog in mn nest met mn telefoon de wekker gaat zo dan ga ik ff rondje hardlopen en dan moet k naar mn werk.quote:Op woensdag 4 juni 2014 05:26 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
De trailer had ik al een lange tijd terug gezien. De torrent loopt nu eindelijk. Toch maar eens ervoor gaan zitten.
[..]
IMDB, trailer op youtube, google, selecteren > rechtermuisknop > zoeken op google? Kom op zeg.
zo, das vroeg, gozerrrquote:Op woensdag 4 juni 2014 05:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Gast ik ben net wakker lig nog in mn nest met mn telefoon de wekker gaat zo dan ga ik ff rondje hardlopen en dan moet k naar mn werk.
Als je iets aan wil prijzen vertel dan ook ff waarom het de shit is. Als ik alles van iedereen moet checken die zegt 'dit en dit is vet' dan zitten er niet genoeg uren in een dag om alles na te gaan.
Edit: dat was de wekker, ik ben dr van tussen.
Zit er wel aan te komen jaquote:
Godver corrie, wij moeten echt een keer samen gaan flexen daar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |