Nummer van die vriendin vragen. Lijkt me een aardig alphawijfje.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:45 schreef Jahr00n het volgende:
R&P / Vriendin mij fysiek aangevallen: uitmaken?
Zielige beta laat zich meerdere malen slaan door vriendin. Wat zouden jullie doen?
Mwah, mijn borderline-alert maakt overuren als ik die OP lees. No thanks Jeffquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nummer van die vriendin vragen. Lijkt me een aardig alphawijfje.
Die zijn wel wild in bed, van die borderline meisjesquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Mwah, mijn borderline-alert maakt overuren als ik die OP lees. No thanks Jeff
Je mag ze hebben. Ik word liever niet wakker met een mes op mn strot.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die zijn wel wild in bed, van die borderline meisjes
Beetje spanning houd je scherp. En het is iig nooit saai.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Je mag ze hebben. Ik word liever niet wakker met een mes op mn strot.
Hahaha of dat je nachtkastje onder de coke zit.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Heb 1x seks gehad met echt een geflipte gast.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Beetje spanning houd je scherp. En het is iig nooit saai.
http://www.reddit.com/r/t(...)x_on_their_husbands/quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:22 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah fuck die shit man, het enige wat chicks van mij kunnen krijgen is een shotje manjuice
Nomsayin
Dromenvangertje lijkt mij wel zo'n persoon.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Ook daarvoor niet, srs.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ben blij dat je een leuk meisje hebt ontmoet.
Oprecht.
Mwah, dan liever eentje zonder borderline. Been there Done that. Half jaar jaar last van gehadquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahaha of dat je nachtkastje onder de coke zit.
Dat is echt helemaal mijn typje. lquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/t(...)x_on_their_husbands/
Voortaan gewoon slikken dames.
[..]
Dromenvangertje lijkt mij wel zo'n persoon.
Was zeker een grensgevalletje.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Mwah, dan liever eentje zonder borderline. Been there Done that. Half jaar jaar last van gehad![]()
Tjah, je ziet t niet aan de buitenkant, en na een kwartiertje babbelen ben je dr ook nog niet achter meestal. De ellende begint pas als je er na een paar keer een eind aan wil breien.quote:
Dan willen ze een einde aan zichzelf maken zeker?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Tjah, je ziet t niet aan de buitenkant, en na een kwartiertje babbelen ben je dr ook nog niet achter meestal. De ellende begint pas als je er na een paar keer een eind aan wil breien.
Emotionele chantage blabla, stalkgedrag etc. Geen pretjequote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dan willen ze een einde aan zichzelf maken zeker?
Ik maak korte metten met die mensen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Emotionele chantage blabla, stalkgedrag etc. Geen pretje
das nog weinig, ik jaren, 50x per dag bellen en sms-enquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Mwah, dan liever eentje zonder borderline. Been there Done that. Half jaar jaar last van gehad![]()
welke 5?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:06 schreef Fanta-stick het volgende:
Op sommige momenten heb ik wel eens van hmmm een vriend zou wel weer leuk zijn.
Maar nu er weer 5 jongens achter mij aanzitten en het moeilijker wordt te kiezen vind ik single zijn wel prima.
dat is gewoon ziekquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
das nog weinig, ik jaren, 50x per dag bellen en sms-en
Kende iemand met een vriendin die hem elke dag ~5 minuten belde nadat die thuis zou moeten komen van zn werk. Als die er niet was waren de rapen gaarquote:
nee, gewoon achter elkaarquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dan belt iemand je meer dan 2 keer per uur.
Thefuck.
ooh boy, pussycontrolquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:18 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kende iemand met een vriendin die hem elke dag ~5 minuten belde nadat die thuis zou moeten komen van zn werk. Als die er niet was waren de rapen gaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |