abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140681133
Tja, lastig...ik zit zelf ook n zo'n soort situatie momenteel
pi_140681181
Opwindend toch.
Een agressieve borderliner.
5 Ferrari's op videoband!
pi_140681218
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:18 schreef Krulletjes het volgende:
Ik herken me wel in jou verhaal. Heb dit ook 2 jaar lang meegemaakt met mijn ex vriend. Als je vriendin een sterke persoonlijkheid heeft dan kan jullie relatie het redden als ze hulp zoekt. Zo niet dan is dit een aflopende zaak. Uit mijn ervaring weet ik dat het steeds erger word. Tot het moment dat je je zo gekleineerd voelt, dat je het niet meer aan kan. Dan ben je nog verder van huis want dan heb je zelf hulp nodig. Zoals meerdere mensen hier zeggen praat met haar en zoek samen hulp. Laat het haar zoiezo niet alleen doen en steun haar. Mocht dit niet helpen en gaat ze ermee door zet er meteen een punt achter. Ook al hou je van haar laat jezelf niet kapot maken, door niemand niet! Mijn relatie is er uiteindelijk ook kapot door gegaan, en ik hield ook heel veel van hem. Ik ben nu een stuk gelukkiger en hoef niet meer bang te zijn om een klap te ontvangen. Als je er behoefte aan hebt kan je me een privé bericht sturen. Sterkte ermee!
Mja, ze erkent het probleem, en wil er aan werken. Wanneer ik over therapie begin wilt ze daar niks van weten.
Ze wilt het zelf oplossen. Ze snapt ook niet dat ze steeds die buien heeft als ze bij mij is, terwijl ik wel haar alles ben.
Ik heb gezegd dat ik haar de tijd gun en we het aankijken over een tijdje. Mijn ouders en vrienden verklaren me eigenlijk voor gek dat ik haar nog een kans geef en dit komt ook gewoon omdat ik nog steeds heel erg gek op haar ben
Hi, this is Mike Mareen
pi_140681242
Tevens welke vent laat zich zo 3 keer slaan door z'n wijf?!?
5 Ferrari's op videoband!
pi_140681292
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:24 schreef mikemareen het volgende:
Mijn vriendin kan nogal opvliegerig zijn.
Laatst heeft zij mij behoorlijk hard geramd op mijn achterhoofd waar ik behoorlijk last van heb.
Zelf heeft ze vaak niet door dat ze zo agressief kan zijn.
We hebben nu 1,5 jaar een relatie en op een paar incidenten na gaat het wel goed tussen ons.
Maar ik twijfel na het laatste incident of ik dit wel moet blijven accepteren.

Wat kunnen jullie mij adviseren?
Dumpen. Je vriendin is "gek" in haar hoofd. Dat kan alleen maar fout aflopen.
pi_140681374
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:37 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Tevens welke vent laat zich zo 3 keer slaan door z'n wijf?!?
Nouja laten we zeggen: 2x toen ze helemaal de weg kwijt was (slaan en krab in mn nek/achterhoofd) en 1x hard op mn been (dat viel wel mee)
Hi, this is Mike Mareen
pi_140681445
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:36 schreef mikemareen het volgende:

[..]

Mja, ze erkent het probleem, en wil er aan werken. Wanneer ik over therapie begin wilt ze daar niks van weten.
Ze wilt het zelf oplossen. Ze snapt ook niet dat ze steeds die buien heeft als ze bij mij is, terwijl ik wel haar alles ben.
Ik heb gezegd dat ik haar de tijd gun en we het aankijken over een tijdje. Mijn ouders en vrienden verklaren me eigenlijk voor gek dat ik haar nog een kans geef en dit komt ook gewoon omdat ik nog steeds heel erg gek op haar ben
Als ze het niet snapt dan kan ze het niet zelf oplossen en als jij het ook niet weet dan is de enige weg therapie. Ik zou duidelijk zijn en haar een duidelijke keuze geven. In therapie gaan of accepteren dat het niet werkt. Hoe gek je op haar bent. Juist als je gek op haar bent wil je dat ze geholpen wordt.
pi_140682033
Duidelijk maken dat dit niet kan tenzij 't je eigen dikke schuld is (vreemdgaan o.i.d.) Hoewel een klap op je achterhoofd wel redelijk extreem is..
pi_140682386
quote:

[..]

Gun haar de tijd om eraan te werken, maar niet zonder therapie. Als ze dit niet wilt moet je er echt een punt achter zetten. Dit gaat ten koste van jezelf, dat moet je niet laten gebeuren! Je bent er zelf bij, wees een vent en kom op voor jezelf. Zoals ik al zei dit word steeds erger, wil je dat? Zij ziet blijkbaar niet in dat ze een probleem heeft, wil jij serieus met zo iemand zijn? Denk je echt dat ze dit zelf kan.. Tuurlijk niet denk logisch na je vriendin heeft gewoon hulp nodig! Stop met lief en aardig zijn want zoals je ziet kom je er niet verder mee. Neem het advies aan van de mensen die het beste met jou voor hebben.
pi_140682806
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:37 schreef mikemareen het volgende:
Ik wil dat ze in therapie gaat om van haar agressie af te komen.
Want ik hou wel heel van haar ;(
Ben je gewoon niet bang dat je beter kunt krijgen?

Als mijn vriendin mij een beuk zou geven staat ze de volgende dag met koffers en al bij de voordeur vsn d'r moeder. Fysiek geweld is stupide en als je dat nodig hebt in een relatie of je bent "opvliegerig" zijn er gewoon een aantal draden in die hersenpan geknapt.

Overigens dames die fysiek geweld gebruiken kunnen nog wel eens bitcherig zijn. Je geeft ze een beuk terug en voor je het weet heb je de politie voor de deur. Met een harige kut van een vriendin die naar jou loopt te wijzen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_140689157
Slaan valt bij mij in de categorie per direct dumpen.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_140692960
Heb je meer informatie? Leeftijd, drugsgebruik, omgevingsfactoren, enz? Mijn ex werd altijd zeer agressief als ze had gedronken, ik legde haar dan in de houtgreep en dan werd ze helemaal wild (nog agressiever). Gewoon dominant zijn.
pi_140693325
Beetje jammer van dit neptopic.
pi_140693666
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 00:24 schreef Zweetneus het volgende:
Heb je meer informatie? Leeftijd, drugsgebruik, omgevingsfactoren, enz? Mijn ex werd altijd zeer agressief als ze had gedronken, ik legde haar dan in de houtgreep en dan werd ze helemaal wild (nog agressiever). Gewoon dominant zijn.
Ik denk dat een plasticgreep of een aluminiumgreep beter zal werken in zijn situatie.
'T is huilen met de pet op :stress:
  woensdag 4 juni 2014 @ 15:09:33 #65
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_140706560

Oog om oog.

Maar zonder gekheid: dumpen en wegwezen.
pi_140707849
quote:

[..]

Ze wil er wel aan werken maar doet het benodigde werk niet?

Gewoon kalm blijven en rennen als een motherfucker...
quote:
Enabler...
  woensdag 4 juni 2014 @ 16:06:27 #67
367074 Gh0stface
Suprise, Sydney.
pi_140708425
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:29 schreef Tja..1986 het volgende:
Als het één keer gebeurt in een extreme situatie is zoiets misschien te vergeven. Als het standaard gedrag is, weg met haar.
Dit dus..
pi_140709814
TS gaat het aankijken.
Wat een domme conjo ben je ook.

Ik heb zelf in zo'n situatie gezeten.
Aankijken en afwachten werkt niet en helemaal niet als jouw labiele neukertje er niks van snapt.
  woensdag 4 juni 2014 @ 17:15:28 #69
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_140710825
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:01 schreef Krulletjes het volgende:

[..]

Gun haar de tijd om eraan te werken, maar niet zonder therapie.
^Dit dus, óf eraan werken met serieuze therapie/begeleiding en anders opzouten met die handel, hoeveel je ook van haar houdt.
pi_140727659
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

^Dit dus, óf eraan werken met serieuze therapie/begeleiding en anders opzouten met die handel, hoeveel je ook van haar houdt.
En in de tussentijd haar wel blijven zien?
Ze zegt dat ze wel ermee zal stoppen, maar ik vrees dat ze daar echt hulp bij nodig heeft
Hi, this is Mike Mareen
pi_140727791
Naar de politie; aangifte doen. Schoffelen zal ze!
Edensnator over 'n out
pi_140729040
Klote is dat ik r nu al mis
Hi, this is Mike Mareen
  woensdag 4 juni 2014 @ 23:33:24 #73
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_140729082
quote:

[..]

Wegwezen kerel.
pi_140729875
Dat wijf spoort niet :')
pi_140737367
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 23:32 schreef mikemareen het volgende:
Klote is dat ik r nu al mis
Ik begrijp wel dat je haar nu al mist. Maar zeg tegen haar in therapie of dat je het anders uitmaakt. Dit blijft doorgaan, geloof me.
Haters gonna hate.
pi_140737673
quote:
99s.gif Op donderdag 5 juni 2014 10:20 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Ik begrijp wel dat je haar nu al mist. Maar zeg tegen haar in therapie of dat je het anders uitmaakt. Dit blijft doorgaan, geloof me.
Bij mij niet. Mijn ex (ex om andere redenen) kon ook opvliegend zijn en had de neiging om me te slaan. Ik heb eerst op een rustig moment tegen haar gezegd dat ik dat niet wil en er anders gewoon mee kap. En later nog eens tijdens een ruzie haar heel duidelijk gemaakt dat als ze me nu slaat ze een heel groot probleem heeft en dat ik terugsla. Af en toe kwamen er nog wel situaties dat ik dacht "nu zou ze het liefst slaan", maar ze heeft het nooit meer gedaan. Wat wil je, als je 2m diep begraven ligt.
pi_140739337
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:32 schreef 1299 het volgende:
Als een vent dat doet is de wereld te klein...
Als een vrouw dat doet ook hoor. Niet zo janken man
pi_140739566
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 11:27 schreef vera166 het volgende:

[..]

Wat een bullshit... Als ik als man zijnde op straat een vrouw meppen dan moet jij eens kijken hoeveel mannen haar komen "redden". Terwijl dat andersom dus niet gebeurd, of in ieder geval een heel stuk minder.
pi_140739818
quote:

[..]

Yeah right :')

donderdag 5 juni 2014 @ 11:49:01 #80
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_140739915
quote:

[..]

Eh nee. Check your privilege, sistah.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_140740433
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 11:36 schreef cpanker het volgende:

[..]

Wat een bullshit... Als ik als man zijnde op straat een vrouw meppen dan moet jij eens kijken hoeveel mannen haar komen "redden". Terwijl dat andersom dus niet gebeurd, of in ieder geval een heel stuk minder.
Als ik een man zomaar sla krijg ik echt wel klappen hoor :') allemaal hysterische meisjes komen
eraan gerend omdat ik 'hun boy' sla :')
pi_140740517
Huilen in een hoekje op de grond en daarna een Fok topic openen.
  donderdag 5 juni 2014 @ 12:18:20 #83
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140740894
En.. hoe werkt ze er dan aan?

Ik gok dat ze geen reet doet om te veranderen. Therapie wil ze niet. Als ze daar niet eens voor open staat vraag ik me af of ze uberhaupt open staat om er iets aan te doen.
pi_140741195
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 12:05 schreef vera166 het volgende:

[..]

Als ik een man zomaar sla krijg ik echt wel klappen hoor :') allemaal hysterische meisjes komen
eraan gerend omdat ik 'hun boy' sla :')
pi_140741582
Mensen die slaan :')
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  donderdag 5 juni 2014 @ 12:58:36 #86
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_140742230
quote:
Ik heb gezegd dat ik haar de tijd gun en we het aankijken over een tijdje.
Met alle respect, maar ik herinner me dat jij in sommige van jouw topics toch ook behoorlijk driftig kon zijn. Je reageerde dan echt onredelijk en boos op sommige reacties.

Hoe voel je je zelf in deze relatie? Het hoeft niet per se aan haar te liggen, he? Het kan ook de combinatie van jullie twee zijn.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_140743285
NO BALLS!
pi_140743303
NO BALLS!!
pi_140743310
HE'S GOT NOT BALLS AT ALL!!!!!!!!
pi_140746037
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:24 schreef mikemareen het volgende:

Zelf heeft ze vaak niet door dat ze zo agressief kan zijn.
Wat betekent dit? Ze ontkent achteraf dat ze je geslagen heeft?
Man, ik begin onderhand toch bijna sympathie te krijgen voor dat VVD-verhaal van "geen medelijden met de dader, maar met het slachtoffer". Ze heeft je meerdere keren geslagen! Tenzij ze op dr knieen uit haarzelf dr excuses is komen maken is dit een duidelijk gevalletje hasta la vista! :W
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
  donderdag 5 juni 2014 @ 16:22:06 #91
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_140749275
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 10:32 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Bij mij niet. Mijn ex (ex om andere redenen) kon ook opvliegend zijn en had de neiging om me te slaan. Ik heb eerst op een rustig moment tegen haar gezegd dat ik dat niet wil en er anders gewoon mee kap. En later nog eens tijdens een ruzie haar heel duidelijk gemaakt dat als ze me nu slaat ze een heel groot probleem heeft en dat ik terugsla. Af en toe kwamen er nog wel situaties dat ik dacht "nu zou ze het liefst slaan", maar ze heeft het nooit meer gedaan. Wat wil je, als je 2m diep begraven ligt.
_O-

De juiste aanpak wat mij betreft :)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_140764361
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 12:58 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Met alle respect, maar ik herinner me dat jij in sommige van jouw topics toch ook behoorlijk driftig kon zijn. Je reageerde dan echt onredelijk en boos op sommige reacties.

Hoe voel je je zelf in deze relatie? Het hoeft niet per se aan haar te liggen, he? Het kan ook de combinatie van jullie twee zijn.
Voel me nu alleen maar rot dat ze wilt dat ik maar er over moet nadenken, terwijl zij dat juist zou moeten doen.
Tuurlijk ben ik ook niet de makkelijkste, maar van fysiek elkaar pijnigen moet gewoon niet kunnen.
Tja, het is nog vers en dat maakt het dat ik me klote voel.
Hi, this is Mike Mareen
pi_140768253
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:02 schreef mikemareen het volgende:

[..]

Voel me nu alleen maar rot dat ze wilt dat ik maar er over moet nadenken, terwijl zij dat juist zou moeten doen.
Tuurlijk ben ik ook niet de makkelijkste, maar van fysiek elkaar pijnigen moet gewoon niet kunnen.
Die eerste zin maakt me misselijk. Het is niet jouw probleem, het is haar probleem! En nee, het is ook niet jullie probleem. Hoe leuk je haar ook vindt, als ze niet op haar blote knieen excuses hiervoor komt aanbieden zit ze qua schuldgevoel gewoon niet goed in elkaar en moet je er afscheid van nemen.

En ja, ik weet dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is. Toch doen!
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_140768457
quote:

[..]

Ze komt ermee weg omdat je het toelaat. Wees niet zo'n softie. Ze respecteert je niet.
  vrijdag 6 juni 2014 @ 07:39:23 #95
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_140770607
quote:
fysiek elkaar pijnigen moet gewoon niet kunnen.
Ik kan niet anders dan het met keste010 eens zijn.

Dit blijft echt doorgaan. Dat heeft niet met respect te maken zoals dat knulletje hierboven claimt die niet weet waar hij het over heeft. Maar dat zit in een persoon, of simpelweg in de combinatie van jullie beiden. Soms heb je mensen die elkaar gek maken in de goede zin, of juist het bloed onder de nagels vandaan kunnen halen. Lastig te veranderen, dat is mijn ervaring.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hallmark op 06-06-2014 08:14:27 ]
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_140770617
Ik snap het op het achterhoofd gedeelte niet zo goed?
pi_140770650
Ik adviseer TS om niet zoveel topics te verzinnen en eens gaat sporten om van zijn overgewicht af te komen.
pi_140770843
Djoek haar
pi_140770892

[ Bericht 100% gewijzigd door Krulletjes op 06-06-2014 08:16:05 ]
pi_140778281
Serieus?
Dus je laat je op je achterhoofd slaan en je geef die bitch geen slap.
Maakt nu toch niet meer uit wat zij gaat doen, Nu ben je de lul ze zal dit de rest van haar leven blijven doen omdat jij haar BITCH ben.
^O^
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')