En dit!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:29 schreef Tja..1986 het volgende:
Als het één keer gebeurt in een extreme situatie is zoiets misschien te vergeven. Als het standaard gedrag is, weg met haar.
Dit, en anders gewoon een mep terug verkopenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:29 schreef Tja..1986 het volgende:
Als het één keer gebeurt in een extreme situatie is zoiets misschien te vergeven. Als het standaard gedrag is, weg met haar.
Denk dat het 3 keer is voorgevallenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:29 schreef Tja..1986 het volgende:
Dan zou ik wegwezenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:30 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Denk dat het 3 keer is voorgevallen
Dit. En veel make-up toepassen op de plek waar ze je schrammen geeft. En met met gebogen hoofd en bijeengetrokken schouders elke discussie in gaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sorry zeggen omdat je haar kwaad hebt weten te krijgen en je excuses aanbieden.
hehehequote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:32 schreef borbit het volgende:
Ik had er een tijdje terug ook last van. Toen heb ik haar gewoon zo'n nekband omgedaan van de hond. Als ze dan vervelende is kan haar met de afstandsbediening een lichte schok geven. Nu een maand aan het trainen en ze gedraagt zich voorbeeldig. Echt een aanrader. Bandjes zijn bij iedere goede dieren speciaalzaak te verkrijgen voor slechts een paar tientjes.
Wat een hypocriete wereld is het tochquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:32 schreef 1299 het volgende:
Als een vent dat doet is de wereld te klein...
NIET VANZELFquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:32 schreef borbit het volgende:
Ik had er een tijdje terug ook last van. Toen heb ik haar gewoon zo'n nekband omgedaan van de hond. Als ze dan vervelende is kan haar met de afstandsbediening een lichte schok geven. Nu een maand aan het trainen en ze gedraagt zich voorbeeldig. Echt een aanrader. Bandjes zijn bij iedere goede dieren speciaalzaak te verkrijgen voor slechts een paar tientjes.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:36 schreef remenic het volgende:
Wat je het beste kunt doen hangt van een aantal factoren af. Is het een lelijk mokkel, of een lekker wijf? Als je daar ook onze mening over wilt horen, moet je een pic posten.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sorry zeggen omdat je haar kwaad hebt weten te krijgen en je excuses aanbieden.
Praat er dan over met haar.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:37 schreef mikemareen het volgende:
Ik wil dat ze in therapie gaat om van haar agressie af te komen.
Want ik hou wel heel van haar
Heel goed, enige optie en anders wegwezen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:37 schreef mikemareen het volgende:
Als je niks beters kan krijgen kun je beter gewoon bij der blijven. Misschien ondertussen rustig op internet verder zoeken naar een vriendin die je niet mishandelt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:37 schreef mikemareen het volgende:
Hoe kansloos ben je wel niet als je bij een iemand blijft die je mishandelt alleen maar omdat je niets beters kunt krijgen. Dan kun je beter single zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:54 schreef borbit het volgende:
[..]
Als je niks beters kan krijgen kun je beter gewoon bij der blijven. Misschien ondertussen rustig op internet verder zoeken naar een vriendin die je niet mishandelt.
Bij dat laatste wil ik niet weten waar de vriendin van TS tot in staat is als ze er achter komt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:54 schreef borbit het volgende:
[..]
Als je niks beters kan krijgen kun je beter gewoon bij der blijven. Misschien ondertussen rustig op internet verder zoeken naar een vriendin die je niet mishandelt.
Ditquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:37 schreef mikemareen het volgende:
Opzouten met die doos.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:30 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Denk dat het 3 keer is voorgevallen
Dat is omdat die vrouw dan als weerloos wordt gezien.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat een hypocriete wereld is het toch
Wat?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:40 schreef Typfaut het volgende:
Ik zou het niet tolereren als mijn partner mij zou slaan! Hell no!
En geslacht heeft er niets mee te maken. Ze moet haar handen van je afhouden!
Ik bedoelde het natuurlijk in de agressieve, ongewenste sfeer.quote:
Eens. Maakt niks uit dat zij dan een vagina heeft en degene is die slaat.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:40 schreef Typfaut het volgende:
Ik zou het niet tolereren als mijn partner mij zou slaan! Hell no!
En geslacht heeft er niets mee te maken. Ze moet haar handen van je afhouden!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |