Ik heb liever gewoon een frikandelbroodje.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vriend, dit is een lunch voor kinderen/middelbare scholieren. Vergelijk dit met de Amerikaanse lunch of Nederlandse boterham.
Zweden is dan ook een Awesome land.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is een schoolmaaltijd die je in Zweden krijgt. Fucking gainz van je leven daar.
[ afbeelding ]
Bèta feministen bendequote:
Doe mij maar hot dogs en pizza.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vriend, dit is een lunch voor kinderen/middelbare scholieren. Vergelijk dit met de Amerikaanse lunch of Nederlandse boterham.
Ze verwachten allemaal dat je een drankje a 8 euro voor ze koopt. Skeere wijven.quote:
Nummer van die vriendin vragen. Lijkt me een aardig alphawijfje.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:45 schreef Jahr00n het volgende:
R&P / Vriendin mij fysiek aangevallen: uitmaken?
Zielige beta laat zich meerdere malen slaan door vriendin. Wat zouden jullie doen?
Mwah, mijn borderline-alert maakt overuren als ik die OP lees. No thanks Jeffquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nummer van die vriendin vragen. Lijkt me een aardig alphawijfje.
Die zijn wel wild in bed, van die borderline meisjesquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Mwah, mijn borderline-alert maakt overuren als ik die OP lees. No thanks Jeff
Je mag ze hebben. Ik word liever niet wakker met een mes op mn strot.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die zijn wel wild in bed, van die borderline meisjes
Beetje spanning houd je scherp. En het is iig nooit saai.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Je mag ze hebben. Ik word liever niet wakker met een mes op mn strot.
Hahaha of dat je nachtkastje onder de coke zit.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Heb 1x seks gehad met echt een geflipte gast.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Beetje spanning houd je scherp. En het is iig nooit saai.
http://www.reddit.com/r/t(...)x_on_their_husbands/quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:22 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah fuck die shit man, het enige wat chicks van mij kunnen krijgen is een shotje manjuice
Nomsayin
Dromenvangertje lijkt mij wel zo'n persoon.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Ook daarvoor niet, srs.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ben blij dat je een leuk meisje hebt ontmoet.
Oprecht.
Mwah, dan liever eentje zonder borderline. Been there Done that. Half jaar jaar last van gehadquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahaha of dat je nachtkastje onder de coke zit.
Dat is echt helemaal mijn typje. lquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/t(...)x_on_their_husbands/
Voortaan gewoon slikken dames.
[..]
Dromenvangertje lijkt mij wel zo'n persoon.
Was zeker een grensgevalletje.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Mwah, dan liever eentje zonder borderline. Been there Done that. Half jaar jaar last van gehad![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |