Dan heb ik ook nog wel een tip:)quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:08 schreef kciR het volgende:
Ik luister nu op de luisterpaal Sophie Veline. Doet mij denken aan een combinatie van Roosbeef en de stem van Saartje (van Spinvis).
Best leuk
En dan moet hij nog 2.5/3 dagen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Volgens mij hadden we het over die andere dude van Happy Camper, die we niet wisten te plaatsen. Helge Slikker ofzoquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:14 schreef kciR het volgende:
Norrage. Ik weet ook eindelijk van welke band Bouke Zoete is (van Happy Camper) : The Kevin Costners.
Kwam er per toeval achter. Hadden we toch over bij dat concert.
Malinese muziekquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:15 schreef Gruisman het volgende:
Is men hier trouwens een beetje bekend met Amadou & Mariam? Zitten echt een paar pareltjes tussen Mooie clip ook
Ja, ik wilde aanvankelijk gewoon het YT linkje posten, maar da's ook zo vreselijk saai, niet?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:16 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij zijn het geen engeltjes DO2. Of het was teveel bier, of wellicht een illegale substantie
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:41 schreef Maxerazzi het volgende:
Volgens de site is er - weer 's - een error met de library. O, T, ik heb net bij Rough Trade Girl/Sleep Sound op vinyl aangeschaft.
Een originele? Loveless op vinyl scoren is niet zo'n prestatie, voor ¤20 heb je er al een.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:46 schreef Maxerazzi het volgende:
Nee, gemeen is dat een vriend van me vanmiddag in Berlijn Loveless op vinyl heeft gescoord.
Ik krijg m binnenkort ook binnenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:41 schreef Maxerazzi het volgende:
Volgens de site is er - weer 's - een error met de library. O, T, ik heb net bij Rough Trade Girl/Sleep Sound op vinyl aangeschaft.
Jamie XX he, niet Loveless.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ook een originele? Wat heb je er voor betaald?
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:01 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe je dat uit mijn post haalde.
Dat neem je goed aanquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:56 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Wow, dit is toch niet echt neem ik aan.
Lekker nummertje idd. Hele album is wel aardig hoor.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:02 schreef sperzieboontjes het volgende:
Ik hoorde laatst toevallig dit. Ik kende Wild Beasts wel, maar vond het niet zo spannend. Dit vind ik wel echt heel mooi![]()
Mecca wel.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:07 schreef sperzieboontjes het volgende:
Ik vind Wanderlust dus helemaal niet mooi.
Wie is dat?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:16 schreef BoerBert het volgende:
Misschien wil het hipsterteefje hier wel komen posten.
Hipsterteefjes zijn leuk....quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:16 schreef BoerBert het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik ergens de enige man ben, ren ik toch ook niet weg?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:27 schreef DO2 het volgende:
Je hebt haar zojuist duidelijk gemaakt dat ze de hier de enige vrouw is en daarom vooral moet blijven.
Dan zou ik het - als ik in haar schoenen zou staan - ook voor gezien houden, Moody.
Ik denk dat we daar meteen het essentiële verschil tussen beide geslachten te pakken hebben.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:30 schreef Moody het volgende:
[..]
Als ik ergens de enige man ben, ren ik toch ook niet weg?
Hele album is tofquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:02 schreef sperzieboontjes het volgende:
Ik hoorde laatst toevallig dit. Ik kende Wild Beasts wel, maar vond het niet zo spannend. Dit vind ik wel echt heel mooi![]()
Tijd voor een FOK! ban voor Do2 ja.quote:
Die gelijk zo hellig werd na een paar vrouwonvriendelijke opmerkingenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:16 schreef BoerBert het volgende:
Dit gaat over de enige echte hipsterteef he:quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die gelijk zo hellig werd na een paar vrouwonvriendelijke opmerkingen
Ze had ook nog een kort, pittig kapsel
Vincentquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:32 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dit gaat over de enige echte hipsterteef he:
[ afbeelding ]
Jij bedoelt die Luciferrising ofzo?
Bob je begint dan steeds meer een buitenbeentje te worden hoor, er begint een massale hipstertevenadoratie te ontstaan hierquote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:40 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Bob je begint dan steeds meer een buitenbeentje te worden hoor, er begint een massale hipstertevenadoratie te ontstaan hier
Klopt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Zekerquote:Op zondag 18 mei 2014 18:09 schreef Kerftminister het volgende:
Goede plaat die nieuwe Hallo Venray zeg.
aardig maar niet bijzonderquote:Op zondag 18 mei 2014 23:30 schreef Moody het volgende:
Ik ben bij de C...de C van Cake. Lekker bandje
Meningen over Cake?
Hm... dat nummer vind ik lang niet een van hun beste...quote:Op zondag 18 mei 2014 19:18 schreef Tchock het volgende:
Noobie's topic herinnerde me aan deze parel... Dit is zo tof
Een soort Killing Joke versus The Cure.
Nee, geen topband, maar ik vind ze toch wel erg leuk. Hebben toch leuke nummers gemaakt de afgelopen 20 jaar....daarbij heb ik wel een zwak voor koperwerk.....quote:
Leuk album idd. Moet ik weer eens draaien.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:37 schreef Techno het volgende:
Over die hipsterteef gesproken, deze baas heeft ook een album met haar gemaakt. Is dat de moeite waard?
ja, die cover is wel leukquote:Op zondag 18 mei 2014 23:35 schreef Moody het volgende:
Nee, geen topband, maar ik vind ze toch wel erg leuk. Hebben toch leuke nummers gemaakt de afgelopen 20 jaar....daarbij heb ik wel een zwak voor koperwerk.....
Blijft een geniale cover....
Gewoon de beste nummers in een playlist gooien...zo werkt dat bij het gros van de bandsquote:Op zondag 18 mei 2014 23:39 schreef ranja het volgende:
[..]
ja, die cover is wel leukmaar ik zou geen heel album van ze hoeven horen
Prima album volgens mijquote:Op zondag 18 mei 2014 23:37 schreef Techno het volgende:
Over die hipsterteef gesproken, deze baas heeft ook een album met haar gemaakt. Is dat de moeite waard?
Hier ook. Slaap zacht en donzig, Bobquote:Op zondag 18 mei 2014 23:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoi. En ik ga ook zo'n beetje slapen.
Ook als ik ze niet ken zijn ze leuker.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken wel leukere hipsterteefjes dan onze vriendin St. Vincent.
Is Eefje de Visser ook een hipsterteefje?quote:Op maandag 19 mei 2014 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken wel leukere hipsterteefjes dan onze vriendin St. Vincent.
Ze lijkt me wel leuk eigenlijkquote:Op maandag 19 mei 2014 09:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is Eefje de Visser ook een hipsterteefje?
De muziek, de rest niet.quote:
Dat zegt waarschijnlijk iets over wat je van De Staat vindt. Speeldoos is gewoon de Staat waarbij Roos een beetje meezingtquote:Op maandag 19 mei 2014 09:38 schreef Felagund het volgende:
Ik heb ook niets met de muziek. Dat de speeldoos volwassener/beter klinkt dan haar solomuziek zegt genoeg.
Nu sla je de plank echt mis Fela. Roos is een haat/liefde artieste dat klopt, maar je kan absoluut niet zeggen dat ze kinderlijke muziek maakt. Zeker op de 2e plaat is het hele volwassen muziek en sterk doordachte teksten. Op de eerste plaat zitten wel wat rare nummers, maar ook dat getuigt van een ongekende vindingrijkheid mijns inziens. Tsja, smaken verschillen, en zeker bij Roos...maar sommige dingen kan je haar niet op bekritiseren.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:38 schreef Felagund het volgende:
Ik heb ook niets met de muziek. Dat de speeldoos volwassener/beter klinkt dan haar solomuziek zegt genoeg.
Luister nu de eerste keer, en Hundreds of Ways is lekker ja. De rest luister ook prima weg, maar echt bijzonder is het niet. Maar dat waren zijn vorige albums ook. Gewoon lekkere alt-country platen, niks bijzonders.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, ben er nog niet heel erg van onder de indruk, behalve Hundreds of Ways.
Die FKA Twigs is ook gruwelijk lelijk.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:21 schreef Kerftminister het volgende:
Is Janelle Monáe ook een hispterteef? Want dan is zij mijn favoriet.
Mwah zeker niet meer pop dan St. Vincent denk ik hoor, behalve dat stukje in We Are Young waar ze meezong is ze niet heel bekend in de mainstream volgens mij.quote:
Janelle Monáe is niet lelijk.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die FKA Twigs is ook gruwelijk lelijk.
Kudos voor je avatar.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Azealia Banks is ook een hipsterteef.
Ik heb nog maar wat veranderdquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 11:21 schreef Kerftminister het volgende:
Is Janelle Monáe ook een hispterteef? Want dan is zij mijn favoriet.
De lips begin ik wel langzamerhand steeds meer te waarderen (eindelijk), maar die miley is gewoon irritant om naar te kijken en te luisterenquote:Op maandag 19 mei 2014 15:27 schreef Norrage het volgende:
De Lips en Miley Cyrus doen Lucy
http://consequenceofsound(...)lboard-music-awards/
Ik had 't de hele tijd in m'n achterhoofd gehouden als iets waar ik wel heen wou, maar nu heb ik dus alweer andere verplichtingen.quote:
Geweldigquote:Op maandag 19 mei 2014 16:32 schreef Kerftminister het volgende:
Wat vinden we hier van Blood Red Shoes?
Leuk. Maar zoals nagenoeg elke tweemansband veel te eentonig.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:32 schreef Kerftminister het volgende:
Wat vinden we hier van Blood Red Shoes?
Haha zag dat die zangeres wel goed eruit zag dus vandaar mijn interesse, zal wel iets proberen van ze. Tips?quote:
Het is ook echt een leuk bandje. Uitzonderlijk aardige lui ook. Maar je kunt gewoon maar zoveel met een drumstel en een gitaar, dus je moet of altijd dezelfde muziek blijven maken of valsspelen en een enorme liveband inhuren (ik kijk naar jullie, Black Keys).quote:Op maandag 19 mei 2014 16:46 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Haha zag dat die zangeres wel goed eruit zag dus vandaar mijn interesse, zal wel iets proberen van ze. Tips?
beste nummers vind ik ik 'Bring Me Down', 'It's Getting Boring By the Sea', 'Water', "Light It Up'...quote:Op maandag 19 mei 2014 16:46 schreef Kerftminister het volgende:
Haha zag dat die zangeres wel goed eruit zag dus vandaar mijn interesse, zal wel iets proberen van ze. Tips?
Dat is wel een goede ja, ik zeg Mastodon.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:49 schreef Norrage het volgende:
Beste band met debuut na 2000...hmmm....
Portugal The Man
Ga ik die proberen, aangezien jij de vrouwelijke vocalist kenner bent.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:50 schreef ranja het volgende:
[..]
beste nummers vind ik ik 'Bring Me Down', 'It's Getting Boring By the Sea', 'Water', "Light It Up'...
beste album vind ik de 2e, Fire Like This
Ik dacht dat YYY's al veel langer bezig waren maar niet dusquote:Op maandag 19 mei 2014 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is voor mij toch wel Arcade Fire, ranja. Daarna YYY's.
Die vent zingt minstens zoveel trouwensquote:Op maandag 19 mei 2014 16:53 schreef Kerftminister het volgende:
Ga ik die proberen, aangezien jij de vrouwelijke vocalist kenner bent.
Band als geheel, of beste debuut na 2000? Eerste geval: Arcade Fire. Tweede geval: Lastig. Interpol schiet me te binnen, Funeral, Whatever People Say...quote:Op maandag 19 mei 2014 16:49 schreef Norrage het volgende:
Beste band met debuut na 2000...hmmm....
Portugal The Man
Dat snap ik, zijn best veel bands in dat genre die ik wel geweldig vind maar de YYY's doen het net niet voor mij.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jij houdt niet van het oudere werk van de YYY's, ranja?
Dat verbaast me. Serieus.
ultiem hoekig en het ultieme schreeuwvrouwtje om het zo maar te noemenquote:Op maandag 19 mei 2014 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dat ook hoekig en met een schreeuwerig vrouwtje?
Kan niet luisteren namelijk, iets met werk
Klopt, en in de 90s al bij Daisy Chainsawquote:Op maandag 19 mei 2014 17:51 schreef methodmich het volgende:
Dat is dezelfde zangeres als Ruby Throat, toch? Bij Queen Adreena?
Ik ben echt allergisch voor Duitse nasynchronisatie.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:41 schreef Felagund het volgende:
Zit nu Sassy Girl te kijken (wel de Duitse nasynchronisatie.), de favoriete film van Kerftminster. Vreemde film, verhaal gaat nergens over.
zeer interessant inderdaad.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:38 schreef Maxerazzi het volgende:
Die akoestische versie van Spiders (eerste nummer set) is echt waanzinnig mooi. Kende ik in ieder geval nog niet. Met de soloplaat van Tweedy eindelijk iets om naar uit te kijken dit jaar.
Ik probeer het normaal gesproken ook te vermijden, tenzij het niet anders kan. Ik heb een abonnement op een soort Duitse Netflix, bij de meeste bekende Engelse films kun je de originele versie kijken. Bij deze Koreaanse film niet (wat ook niet zou helpen, omdat ik geen Koreaans versta). Maar het is extra grappig om mensen met Koreaans uiterlijk vloeiend Duits te horen praten.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben echt allergisch voor Duitse nasynchronisatie.
Dat is toch Tweety?quote:
Cloud Cult, Cloud Nothings, Camera Obscura, Calexicoquote:Op maandag 19 mei 2014 22:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ga van Caspa naar Cave Painting, sorry.
Chris de Burghquote:Op maandag 19 mei 2014 22:53 schreef Moody het volgende:
Captain Beefheart sla ik even over, dat is te vermoeiend voor dit tijdstip
Carole King dan maar...
Die zitten allemaal niet tussen Caspa en Cave Painting.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Cloud Cult, Cloud Nothings, Camera Obscura, Calexico
Is het tof? Wat voor muziek is het?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:52 schreef DO2 het volgende:
Ga je schamen, T. [ afbeelding ].
Oh, dat doe je al. Heel goed. [ afbeelding ].
Wat dacht je van Cave Nick?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die zitten allemaal niet tussen Caspa en Cave Painting.
Cat Stevens vind ik niets aan, dat heb ik al een tijd geleden verwijderd. Cat Empire ken ik niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Cat Stevens en The Cat Empire?
deze welquote:Op maandag 19 mei 2014 22:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die zitten allemaal niet tussen Caspa en Cave Painting.
vreemd alfabet heb jijquote:Op maandag 19 mei 2014 23:00 schreef DO2 het volgende:
Crystal Castles, Chromatics en Cut Copy schieten me nog te binnen.
Het ging om alle bands die ik miste tussen Caspa en Cave Painting. Die jij noemt staan er allemaal na.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:00 schreef DO2 het volgende:
Crystal Castles, Chromatics en Cut Copy schieten me nog te binnen.
Goeie muziek, T. Een indieteef pur sang. Doe even 5 pareltjes. Krijg je een idee:quote:
Cat Power 2 scrobblesquote:Op maandag 19 mei 2014 23:07 schreef DO2 het volgende:
[..]
Goeie muziek, T. Een indieteef pur sang. Doe even 5 pareltjes. Krijg je een idee:
Ja, ik ben ook verbaasd, toch wel een vrij bekende artiest in de indiewereld. Haar laatste album vond ik ook prima, trouwens.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:18 schreef Norrage het volgende:
Hebben we hier 2 die hard topic gangers die Cat power niet kennen? wtf. Elke week zitten er wel weer ultieme verbazingen in dit topic(en meestal is Tchock er onderdeel van
)
Zelfs ik ken Cat Power. Gewoon steady 12 scrobbles ook.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:18 schreef Norrage het volgende:
Hebben we hier 2 die hard topic gangers die Cat power niet kennen? wtf. Elke week zitten er wel weer ultieme verbazingen in dit topic(en meestal is Tchock er onderdeel van
)
Ik ken haar wel, heb haar muziek schijnbaar nog nooit geluisterd.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:18 schreef Norrage het volgende:
)
Ik snap niet waarom mensen altijd zo verbaasd reageren als ik een band niet ken. Ik post hier om artiesten te leren kennen verdommequote:
Ja, zeker. En misschien ook wat toegankelijker. Een stuk vrolijker, iig.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:20 schreef Arn0 het volgende:
Haar laatste album vond ik ook prima, trouwens.
Elliot Smith is toch wel een stuk onbekender dan Radiohead of Coldplay.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:22 schreef Norrage het volgende:
Ja maar sommige bands....dan zijn we gewoon oprecht verbaasd. Dat je bv Bob Dylan nog nooit geluisterd had ofzo, of Elliott Smith
Dat is alsof je niet weet wat Radiohead is, of Coldplay.
Dylan ken ik al mijn hele leven, ik had alleen nooit serieus werk van gemaakt om hele albums te gaan luisteren. Nu doe je net alsof ik praktisch de grootste artiest na de Beatles niet ken.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:22 schreef Norrage het volgende:
Ja maar sommige bands....dan zijn we gewoon oprecht verbaasd. Dat je bv Bob Dylan nog nooit geluisterd had ofzo, of Elliott Smith
Dat is alsof je niet weet wat Radiohead is, of Coldplay.
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dylan ken ik al mijn hele leven, ik had alleen nooit serieus werk van gemaakt om hele albums te gaan luisteren. Nu doe je net alsof ik praktisch de grootste artiest na de Beatles niet ken.
Allemaal de schuld van Norrage. Dat lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:26 schreef Moody het volgende:
Ik ben blij dat er bands zijn die ik nog niet ken, anders was ik klaar met dit leven....
Even serieus. Neerbuigendheid tegen mensen die bepaalde bands niet kennen, schrikt andere users af om in dit topic te posten. En maar afvragen waarom er geen nieuwe users bijkomen...
Dat is wel waar, maar in een topic als deze...quote:Op maandag 19 mei 2014 23:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Elliot Smith is toch wel een stuk onbekender dan Radiohead of Coldplay.
En vrouwonvriendelijke termen als hipsterteef(je) helpen ook al niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:26 schreef Moody het volgende:
Ik ben blij dat er bands zijn die ik nog niet ken, anders was ik klaar met dit leven....
Even serieus. Neerbuigendheid tegen mensen die bepaalde bands niet kennen, schrikt andere users af om in dit topic te posten. En maar afvragen waarom er geen nieuwe users bijkomen....
Je hebt je nog steeds niet verdiept in Slowdive, merk ikquote:
Boontjes doppen?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:28 schreef DO2 het volgende:
Ja, waar is Sperzieboontjes eigenlijk gebleven?
Misschien moet je een lokquote inzetten, DO2.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:28 schreef DO2 het volgende:
Ja, waar is Sperzieboontjes eigenlijk gebleven?
Geniale film juist, zit niet voor niks in de imdb top 250. Nasynchronisatie haalt wel alle cuteness bij Jun Ji-Hyun weg.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:41 schreef Felagund het volgende:
Zit nu Sassy Girl te kijken (wel met Duitse nasynchronisatie.), de favoriete film van Kerftminster. Vreemde film, verhaal gaat nergens over.
Pak zequote:Op maandag 19 mei 2014 23:29 schreef Tchock het volgende:
Maar ja, jongens, ik ken heel erg veel niet. Ik luister pas actief zelf muziek sinds 2007 of zo en dan ook nog een vrij beperkte groep genres. Dus als je elke keer als ik iets niet ken gaat lachen dat ik het niet ken kan ik me beter baseren op Last.fm-suggesties dan hier dingen te vragen.
Ik vond haar nog steeds wel schattig hoor. Tweede deel vond ik wel een stuk beter.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:31 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Geniale film juist, zit niet voor niks in de imdb top 250. Nasynchronisatie haalt wel alle cuteness bij Jun Ji-Hyun weg.
Newsflash: dat is altijd zo geweest.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:31 schreef Moody het volgende:
[..]
Pak ze
Je hebt gelijk hoor. Dit topic wordt steeds meer "snobs-only".
"Vroegah" werd er nog enthousiast gereageerd toen iemand een onbekend en leuk indiebandje postte. Nu wordt er niet meer gereageerd.
Nee hoor.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Newsflash: dat is altijd zo geweest.
Ik bedoelde dat snob-only gedeeltequote:Op maandag 19 mei 2014 23:33 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee hoor.
Dit topic begon als manier om nieuwe bandjes te ontdekken. Al snel was er een behoorlijk grote groep users actief.
Maar wel relatief actief.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:33 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee hoor.
Dit topic begon als manier om nieuwe bandjes te ontdekken. Al snel was er een behoorlijk grote groep users actief.
Ojee, opa aan het woord.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:33 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee hoor.
Moet altijd bijna janken bij dat tweede deel. Zo mooi.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vond haar nog steeds wel schattig hoor. Tweede deel vond ik wel een stuk beter.
Ik voel mij altijd wel schuldig als er weer wordt afgegeven op off-topic geneuzelquote:Op maandag 19 mei 2014 23:36 schreef Felagund het volgende:
Het is nu meer een indie-café/kroeg geworden (waarbij het vaak niet eens over indie gaat), met een aantal stamgasten en soms een nieuw gezicht.
Vind het wel tof hoor. Zo'n linkdump moet je ook niet willen, zoals in bijvoorbeeld het Hip-Hop topic, daar worden amper fatsoenlijke discussies gehouden of dingen gedeeld, hier hebben we allemaal wel elkaars smaak verbreed en verdiept, zat bands door dit topic ontdekt.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:36 schreef Felagund het volgende:
Het is nu meer een indie-café/kroeg geworden (waarbij het vaak niet eens over indie gaat), met een aantal stamgasten en soms een nieuw gezicht.
'Best gezellig'quote:Op maandag 19 mei 2014 23:37 schreef Norrage het volgende:
Ach jullie zijn best gezellig. Je hoort mij niet klagen.
Lol neem het vooral serieusquote:Op maandag 19 mei 2014 23:37 schreef Tchock het volgende:
Ik steun Moody hoor. Ik vraag hier heel vaak om muziek en ik maak er nooit een geheim van dat ik veel niet ken. En als ik dan daadwerkelijk iets niet blijk te kennen gooien met "dat is alsof je Radiohead niet kent".
Eh, oké. Ik vraag nog eens wat.En dan bedoel ik dus niet jou, D.
Jij komt toch in andere cafés dan mij..quote:Op maandag 19 mei 2014 23:38 schreef Norrage het volgende:
Het is hier een cafe kennelijk, mannen behoren onderling elkaar te kunnen fucken toch?
Dat ik soms (te) direct reageer mag geen geheim zijn. Daarnaast is een man natuurlijk zo goed als zijn mp3-collectie dus het is nogal een persoonlijke aanval.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Lol neem het vooral serieus
Is toch grappig. Het is hier een cafe kennelijk, mannen behoren onderling elkaar te kunnen fucken toch? Dat je hier je hier aangesproken vindt vind ik eerlijk gezegd een beetje jammer
Hij geeft zijn mening alleen. Als hij dat zo ervaart, prima toch?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Lol neem het vooral serieus
Is toch grappig. Het is hier een cafe kennelijk, mannen behoren onderling elkaar te kunnen fucken toch? Dat je hier je hier aangesproken vindt vind ik eerlijk gezegd een beetje jammer
dan ik. ik dacht Vlamingen goed Nederlands kondenquote:
Ik hoorde eerder Maarten van Rossem brommenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Alsof je naar een of ander matig feest gaat en dat je dan de volgende dag de vraag krijgt hoe het was.
Best gezellig.
Tof nieuw album weer.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:39 schreef Z het volgende:
Het gaat ook wat snel met de topics. Maar dat maakt niet uit.
Ik was net bij Cloud Nothings, daar zouden jelui ook eens naartoe moeten gaan.
Dat is wel waar jaquote:Op maandag 19 mei 2014 23:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ik soms (te) direct reageer mag geen geheim zijn. Daarnaast is een man natuurlijk zo goed als zijn mp3-collectie dus het is nogal een persoonlijke aanval.
Hehe, als we elkaar op spelfouten gaan vangen kan ik al beginnen met de zin hierbovenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
dan ik. ik dacht Vlamingen goed Nederlands konden
Dank.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat is wel waar jaik had nooit je mp3 collectie moeten aanvallen, die heeft ook gevoelens en je bent er bovendien spiritueel mee gelinked
Het spijt me Tchocky
Een van mijn favorieten dit jaarquote:Op maandag 19 mei 2014 23:39 schreef Z het volgende:
Oeh. Beetje jaloers ben ik wel. Volgens mij zijn die live heel goed te pruimen.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:39 schreef Z het volgende:
Niet. FOK! is één groot cockfest. Dat we er een paar hebben die af en toe langskomen is al een godswonder.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:40 schreef Moody het volgende:
Nu de hamvraag....hoe krijgen we hier meer vrouwen?
St. Vincent spammen werkt iig niet dus die kunnen we afstrepen.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:40 schreef Moody het volgende:
Tientallen lokquotes plaatsenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:40 schreef Moody het volgende:
Normaal reageren als er hier iemand van het andere geslacht meepost in plaats van te reageren als een bende maagden die al een jaar geen vrouw meer heeft gesproken zou helpenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:40 schreef Moody het volgende:
Jij denkt dat alle vrouwen standaard hierop gaan zoeken en niet bijvoorbeeld in R&P gaan kijken?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:44 schreef Moody het volgende:
Mijn zoontje slaapt slecht. Weet iemand bijv. een vrouw wat ik het beste kan doen
Jullie verpesten het idd altijdquote:Op maandag 19 mei 2014 23:43 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Normaal reageren als er hier iemand van het andere geslacht meepost in plaats van te reageren als een bende maagden die al een jaar geen vrouw meer heeft gesproken zou helpen
Even in OUD posten.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:44 schreef Moody het volgende:
Mijn zoontje slaapt slecht. Weet iemand bijv. een vrouw wat ik het beste kan doen
Sun Kil Moon draaien.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:44 schreef Moody het volgende:
Bach, gegarandeerd succes.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:44 schreef Moody het volgende:
Ja ok ik moet geen taalfouten gaan proberen te vinden bij anderenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:40 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hehe, als we elkaar op spelfouten gaan vangen kan ik al beginnen met de zin hierboven
Met het nieuwe album krijgt hij gelijk wat levenservaring.quote:
Iets warms laten drinken (bij voorkeur geen koffie), rustige muziek opzetten, verhaaltje vertellen, in de kamer blijven zitten tot hij slaapt (vooral dat laatste werkt erg goed maar 't is wel doodvermoeiend).quote:Op maandag 19 mei 2014 23:44 schreef Moody het volgende:
Tsjok, the baby whispererquote:Op maandag 19 mei 2014 23:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iets warms laten drinken (bij voorkeur geen koffie), rustige muziek opzetten, verhaaltje vertellen, in de kamer blijven zitten tot hij slaapt (vooral dat laatste werkt erg goed maar 't is wel doodvermoeiend).
Neequote:Op maandag 19 mei 2014 23:55 schreef Kerftminister het volgende:
Wat vinden we hier eigenlijk van Iron Maiden, kunnen we toch wel waarderen?
The XX opzetten, dat is zo saai, valt ie zo in slaap.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iets warms laten drinken (bij voorkeur geen koffie), rustige muziek opzetten, verhaaltje vertellen, in de kamer blijven zitten tot hij slaapt (vooral dat laatste werkt erg goed maar 't is wel doodvermoeiend).
Op z'n tijdquote:Op maandag 19 mei 2014 23:55 schreef Kerftminister het volgende:
Beetje jammer dat ze dat niveau nooit meer gehaald heeft.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:53 schreef Moody het volgende:
Wat is Tapestry van Carole King een geniaal album he
Er zijn grenzen.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:55 schreef Kerftminister het volgende:
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:43 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Normaal reageren als er hier iemand van het andere geslacht meepost in plaats van te reageren als een bende maagden die al een jaar geen vrouw meer heeft gesproken zou helpen
Is gejat.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:58 schreef DO2 het volgende:
RUUUuuuuUUUN TOooOO THE HIIIIILLLL, RuuuuUUUUUUNnN FOOOOoooR YOOUR LIIIIIIFEE
Blijkbaar toch niet gejatquote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:00 schreef DO2 het volgende:
Ja, dat zal best, bob. Da's zo'n beetje alles wat ik ken.
Straks ga je zeggen dat je Kiss ook goed vindt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:00 schreef Kerftminister het volgende:
Iron Maiden is toch lekker man, cultuurbarbaren. Tijd om die smaak wat te verbreden.
Iron Maiden vergelijken met Kiss.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Straks ga je zeggen dat je Kiss ook goed vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |