Cat Power 2 scrobblesquote:Op maandag 19 mei 2014 23:07 schreef DO2 het volgende:
[..]
Goeie muziek, T. Een indieteef pur sang. Doe even 5 pareltjes. Krijg je een idee:
Ja, ik ben ook verbaasd, toch wel een vrij bekende artiest in de indiewereld. Haar laatste album vond ik ook prima, trouwens.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:18 schreef Norrage het volgende:
Hebben we hier 2 die hard topic gangers die Cat power niet kennen? wtf. Elke week zitten er wel weer ultieme verbazingen in dit topic(en meestal is Tchock er onderdeel van
)
Zelfs ik ken Cat Power. Gewoon steady 12 scrobbles ook.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:18 schreef Norrage het volgende:
Hebben we hier 2 die hard topic gangers die Cat power niet kennen? wtf. Elke week zitten er wel weer ultieme verbazingen in dit topic(en meestal is Tchock er onderdeel van
)
Ik ken haar wel, heb haar muziek schijnbaar nog nooit geluisterd.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:18 schreef Norrage het volgende:
)
Ik snap niet waarom mensen altijd zo verbaasd reageren als ik een band niet ken. Ik post hier om artiesten te leren kennen verdommequote:
Ja, zeker. En misschien ook wat toegankelijker. Een stuk vrolijker, iig.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:20 schreef Arn0 het volgende:
Haar laatste album vond ik ook prima, trouwens.
Elliot Smith is toch wel een stuk onbekender dan Radiohead of Coldplay.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:22 schreef Norrage het volgende:
Ja maar sommige bands....dan zijn we gewoon oprecht verbaasd. Dat je bv Bob Dylan nog nooit geluisterd had ofzo, of Elliott Smith
Dat is alsof je niet weet wat Radiohead is, of Coldplay.
Dylan ken ik al mijn hele leven, ik had alleen nooit serieus werk van gemaakt om hele albums te gaan luisteren. Nu doe je net alsof ik praktisch de grootste artiest na de Beatles niet ken.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:22 schreef Norrage het volgende:
Ja maar sommige bands....dan zijn we gewoon oprecht verbaasd. Dat je bv Bob Dylan nog nooit geluisterd had ofzo, of Elliott Smith
Dat is alsof je niet weet wat Radiohead is, of Coldplay.
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dylan ken ik al mijn hele leven, ik had alleen nooit serieus werk van gemaakt om hele albums te gaan luisteren. Nu doe je net alsof ik praktisch de grootste artiest na de Beatles niet ken.
Allemaal de schuld van Norrage. Dat lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:26 schreef Moody het volgende:
Ik ben blij dat er bands zijn die ik nog niet ken, anders was ik klaar met dit leven....
Even serieus. Neerbuigendheid tegen mensen die bepaalde bands niet kennen, schrikt andere users af om in dit topic te posten. En maar afvragen waarom er geen nieuwe users bijkomen...
Dat is wel waar, maar in een topic als deze...quote:Op maandag 19 mei 2014 23:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Elliot Smith is toch wel een stuk onbekender dan Radiohead of Coldplay.
En vrouwonvriendelijke termen als hipsterteef(je) helpen ook al niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:26 schreef Moody het volgende:
Ik ben blij dat er bands zijn die ik nog niet ken, anders was ik klaar met dit leven....
Even serieus. Neerbuigendheid tegen mensen die bepaalde bands niet kennen, schrikt andere users af om in dit topic te posten. En maar afvragen waarom er geen nieuwe users bijkomen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |