Wie is dat?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:16 schreef BoerBert het volgende:
Misschien wil het hipsterteefje hier wel komen posten.
Hipsterteefjes zijn leuk....quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:16 schreef BoerBert het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik ergens de enige man ben, ren ik toch ook niet weg?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:27 schreef DO2 het volgende:
Je hebt haar zojuist duidelijk gemaakt dat ze de hier de enige vrouw is en daarom vooral moet blijven.
Dan zou ik het - als ik in haar schoenen zou staan - ook voor gezien houden, Moody.
Ik denk dat we daar meteen het essentiële verschil tussen beide geslachten te pakken hebben.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:30 schreef Moody het volgende:
[..]
Als ik ergens de enige man ben, ren ik toch ook niet weg?
Hele album is tofquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:02 schreef sperzieboontjes het volgende:
Ik hoorde laatst toevallig dit. Ik kende Wild Beasts wel, maar vond het niet zo spannend. Dit vind ik wel echt heel mooi![]()
Tijd voor een FOK! ban voor Do2 ja.quote:
Die gelijk zo hellig werd na een paar vrouwonvriendelijke opmerkingenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:16 schreef BoerBert het volgende:
Dit gaat over de enige echte hipsterteef he:quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die gelijk zo hellig werd na een paar vrouwonvriendelijke opmerkingen
Ze had ook nog een kort, pittig kapsel
Vincentquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:32 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dit gaat over de enige echte hipsterteef he:
[ afbeelding ]
Jij bedoelt die Luciferrising ofzo?
Bob je begint dan steeds meer een buitenbeentje te worden hoor, er begint een massale hipstertevenadoratie te ontstaan hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |