Dan heb ik ook nog wel een tip:)quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:08 schreef kciR het volgende:
Ik luister nu op de luisterpaal Sophie Veline. Doet mij denken aan een combinatie van Roosbeef en de stem van Saartje (van Spinvis).
Best leuk
En dan moet hij nog 2.5/3 dagen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Volgens mij hadden we het over die andere dude van Happy Camper, die we niet wisten te plaatsen. Helge Slikker ofzoquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:14 schreef kciR het volgende:
Norrage. Ik weet ook eindelijk van welke band Bouke Zoete is (van Happy Camper) : The Kevin Costners.
Kwam er per toeval achter. Hadden we toch over bij dat concert.
Malinese muziekquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:15 schreef Gruisman het volgende:
Is men hier trouwens een beetje bekend met Amadou & Mariam? Zitten echt een paar pareltjes tussen Mooie clip ook
Ja, ik wilde aanvankelijk gewoon het YT linkje posten, maar da's ook zo vreselijk saai, niet?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:16 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij zijn het geen engeltjes DO2. Of het was teveel bier, of wellicht een illegale substantie
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:41 schreef Maxerazzi het volgende:
Volgens de site is er - weer 's - een error met de library. O, T, ik heb net bij Rough Trade Girl/Sleep Sound op vinyl aangeschaft.
Een originele? Loveless op vinyl scoren is niet zo'n prestatie, voor ¤20 heb je er al een.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:46 schreef Maxerazzi het volgende:
Nee, gemeen is dat een vriend van me vanmiddag in Berlijn Loveless op vinyl heeft gescoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |