Jij komt toch in andere cafés dan mij..quote:Op maandag 19 mei 2014 23:38 schreef Norrage het volgende:
Het is hier een cafe kennelijk, mannen behoren onderling elkaar te kunnen fucken toch?
Dat ik soms (te) direct reageer mag geen geheim zijn. Daarnaast is een man natuurlijk zo goed als zijn mp3-collectie dus het is nogal een persoonlijke aanval.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Lol neem het vooral serieus
Is toch grappig. Het is hier een cafe kennelijk, mannen behoren onderling elkaar te kunnen fucken toch? Dat je hier je hier aangesproken vindt vind ik eerlijk gezegd een beetje jammer
Hij geeft zijn mening alleen. Als hij dat zo ervaart, prima toch?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Lol neem het vooral serieus
Is toch grappig. Het is hier een cafe kennelijk, mannen behoren onderling elkaar te kunnen fucken toch? Dat je hier je hier aangesproken vindt vind ik eerlijk gezegd een beetje jammer
dan ik. ik dacht Vlamingen goed Nederlands kondenquote:
Ik hoorde eerder Maarten van Rossem brommenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Alsof je naar een of ander matig feest gaat en dat je dan de volgende dag de vraag krijgt hoe het was.
Best gezellig.
Tof nieuw album weer.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:39 schreef Z het volgende:
Het gaat ook wat snel met de topics. Maar dat maakt niet uit.
Ik was net bij Cloud Nothings, daar zouden jelui ook eens naartoe moeten gaan.
Dat is wel waar jaquote:Op maandag 19 mei 2014 23:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ik soms (te) direct reageer mag geen geheim zijn. Daarnaast is een man natuurlijk zo goed als zijn mp3-collectie dus het is nogal een persoonlijke aanval.
Hehe, als we elkaar op spelfouten gaan vangen kan ik al beginnen met de zin hierbovenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
dan ik. ik dacht Vlamingen goed Nederlands konden
Dank.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat is wel waar jaik had nooit je mp3 collectie moeten aanvallen, die heeft ook gevoelens en je bent er bovendien spiritueel mee gelinked
Het spijt me Tchocky
Een van mijn favorieten dit jaarquote:Op maandag 19 mei 2014 23:39 schreef Z het volgende:
Oeh. Beetje jaloers ben ik wel. Volgens mij zijn die live heel goed te pruimen.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:39 schreef Z het volgende:
Niet. FOK! is één groot cockfest. Dat we er een paar hebben die af en toe langskomen is al een godswonder.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:40 schreef Moody het volgende:
Nu de hamvraag....hoe krijgen we hier meer vrouwen?
St. Vincent spammen werkt iig niet dus die kunnen we afstrepen.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:40 schreef Moody het volgende:
Tientallen lokquotes plaatsenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:40 schreef Moody het volgende:
Normaal reageren als er hier iemand van het andere geslacht meepost in plaats van te reageren als een bende maagden die al een jaar geen vrouw meer heeft gesproken zou helpenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:40 schreef Moody het volgende:
Jij denkt dat alle vrouwen standaard hierop gaan zoeken en niet bijvoorbeeld in R&P gaan kijken?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:44 schreef Moody het volgende:
Mijn zoontje slaapt slecht. Weet iemand bijv. een vrouw wat ik het beste kan doen
Jullie verpesten het idd altijdquote:Op maandag 19 mei 2014 23:43 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Normaal reageren als er hier iemand van het andere geslacht meepost in plaats van te reageren als een bende maagden die al een jaar geen vrouw meer heeft gesproken zou helpen
Even in OUD posten.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:44 schreef Moody het volgende:
Mijn zoontje slaapt slecht. Weet iemand bijv. een vrouw wat ik het beste kan doen
Sun Kil Moon draaien.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:44 schreef Moody het volgende:
Bach, gegarandeerd succes.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:44 schreef Moody het volgende:
Ja ok ik moet geen taalfouten gaan proberen te vinden bij anderenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:40 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hehe, als we elkaar op spelfouten gaan vangen kan ik al beginnen met de zin hierboven
Met het nieuwe album krijgt hij gelijk wat levenservaring.quote:
Iets warms laten drinken (bij voorkeur geen koffie), rustige muziek opzetten, verhaaltje vertellen, in de kamer blijven zitten tot hij slaapt (vooral dat laatste werkt erg goed maar 't is wel doodvermoeiend).quote:Op maandag 19 mei 2014 23:44 schreef Moody het volgende:
Tsjok, the baby whispererquote:Op maandag 19 mei 2014 23:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iets warms laten drinken (bij voorkeur geen koffie), rustige muziek opzetten, verhaaltje vertellen, in de kamer blijven zitten tot hij slaapt (vooral dat laatste werkt erg goed maar 't is wel doodvermoeiend).
Neequote:Op maandag 19 mei 2014 23:55 schreef Kerftminister het volgende:
Wat vinden we hier eigenlijk van Iron Maiden, kunnen we toch wel waarderen?
The XX opzetten, dat is zo saai, valt ie zo in slaap.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iets warms laten drinken (bij voorkeur geen koffie), rustige muziek opzetten, verhaaltje vertellen, in de kamer blijven zitten tot hij slaapt (vooral dat laatste werkt erg goed maar 't is wel doodvermoeiend).
Op z'n tijdquote:Op maandag 19 mei 2014 23:55 schreef Kerftminister het volgende:
Beetje jammer dat ze dat niveau nooit meer gehaald heeft.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:53 schreef Moody het volgende:
Wat is Tapestry van Carole King een geniaal album he
Er zijn grenzen.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:55 schreef Kerftminister het volgende:
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:43 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Normaal reageren als er hier iemand van het andere geslacht meepost in plaats van te reageren als een bende maagden die al een jaar geen vrouw meer heeft gesproken zou helpen
Is gejat.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:58 schreef DO2 het volgende:
RUUUuuuuUUUN TOooOO THE HIIIIILLLL, RuuuuUUUUUUNnN FOOOOoooR YOOUR LIIIIIIFEE
Blijkbaar toch niet gejatquote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:00 schreef DO2 het volgende:
Ja, dat zal best, bob. Da's zo'n beetje alles wat ik ken.
Straks ga je zeggen dat je Kiss ook goed vindt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:00 schreef Kerftminister het volgende:
Iron Maiden is toch lekker man, cultuurbarbaren. Tijd om die smaak wat te verbreden.
Iron Maiden vergelijken met Kiss.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Straks ga je zeggen dat je Kiss ook goed vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |