Sun Kil Moon draaien.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:44 schreef Moody het volgende:
Mijn zoontje slaapt slecht. Weet iemand bijv. een vrouw wat ik het beste kan doen
Bach, gegarandeerd succes.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:44 schreef Moody het volgende:
Mijn zoontje slaapt slecht. Weet iemand bijv. een vrouw wat ik het beste kan doen
Ja ok ik moet geen taalfouten gaan proberen te vinden bij anderenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:40 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hehe, als we elkaar op spelfouten gaan vangen kan ik al beginnen met de zin hierboven
Met het nieuwe album krijgt hij gelijk wat levenservaring.quote:
Iets warms laten drinken (bij voorkeur geen koffie), rustige muziek opzetten, verhaaltje vertellen, in de kamer blijven zitten tot hij slaapt (vooral dat laatste werkt erg goed maar 't is wel doodvermoeiend).quote:Op maandag 19 mei 2014 23:44 schreef Moody het volgende:
Tsjok, the baby whispererquote:Op maandag 19 mei 2014 23:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iets warms laten drinken (bij voorkeur geen koffie), rustige muziek opzetten, verhaaltje vertellen, in de kamer blijven zitten tot hij slaapt (vooral dat laatste werkt erg goed maar 't is wel doodvermoeiend).
Neequote:Op maandag 19 mei 2014 23:55 schreef Kerftminister het volgende:
Wat vinden we hier eigenlijk van Iron Maiden, kunnen we toch wel waarderen?
The XX opzetten, dat is zo saai, valt ie zo in slaap.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iets warms laten drinken (bij voorkeur geen koffie), rustige muziek opzetten, verhaaltje vertellen, in de kamer blijven zitten tot hij slaapt (vooral dat laatste werkt erg goed maar 't is wel doodvermoeiend).
Op z'n tijdquote:Op maandag 19 mei 2014 23:55 schreef Kerftminister het volgende:
Beetje jammer dat ze dat niveau nooit meer gehaald heeft.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:53 schreef Moody het volgende:
Wat is Tapestry van Carole King een geniaal album he
Er zijn grenzen.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:55 schreef Kerftminister het volgende:
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:43 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Normaal reageren als er hier iemand van het andere geslacht meepost in plaats van te reageren als een bende maagden die al een jaar geen vrouw meer heeft gesproken zou helpen
Is gejat.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:58 schreef DO2 het volgende:
RUUUuuuuUUUN TOooOO THE HIIIIILLLL, RuuuuUUUUUUNnN FOOOOoooR YOOUR LIIIIIIFEE
Blijkbaar toch niet gejatquote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:00 schreef DO2 het volgende:
Ja, dat zal best, bob. Da's zo'n beetje alles wat ik ken.
Straks ga je zeggen dat je Kiss ook goed vindt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:00 schreef Kerftminister het volgende:
Iron Maiden is toch lekker man, cultuurbarbaren. Tijd om die smaak wat te verbreden.
Iron Maiden vergelijken met Kiss.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Straks ga je zeggen dat je Kiss ook goed vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |