De lips begin ik wel langzamerhand steeds meer te waarderen (eindelijk), maar die miley is gewoon irritant om naar te kijken en te luisterenquote:Op maandag 19 mei 2014 15:27 schreef Norrage het volgende:
De Lips en Miley Cyrus doen Lucy
http://consequenceofsound(...)lboard-music-awards/
Ik had 't de hele tijd in m'n achterhoofd gehouden als iets waar ik wel heen wou, maar nu heb ik dus alweer andere verplichtingen.quote:
Geweldigquote:Op maandag 19 mei 2014 16:32 schreef Kerftminister het volgende:
Wat vinden we hier van Blood Red Shoes?
Leuk. Maar zoals nagenoeg elke tweemansband veel te eentonig.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:32 schreef Kerftminister het volgende:
Wat vinden we hier van Blood Red Shoes?
Haha zag dat die zangeres wel goed eruit zag dus vandaar mijn interesse, zal wel iets proberen van ze. Tips?quote:
Het is ook echt een leuk bandje. Uitzonderlijk aardige lui ook. Maar je kunt gewoon maar zoveel met een drumstel en een gitaar, dus je moet of altijd dezelfde muziek blijven maken of valsspelen en een enorme liveband inhuren (ik kijk naar jullie, Black Keys).quote:Op maandag 19 mei 2014 16:46 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Haha zag dat die zangeres wel goed eruit zag dus vandaar mijn interesse, zal wel iets proberen van ze. Tips?
beste nummers vind ik ik 'Bring Me Down', 'It's Getting Boring By the Sea', 'Water', "Light It Up'...quote:Op maandag 19 mei 2014 16:46 schreef Kerftminister het volgende:
Haha zag dat die zangeres wel goed eruit zag dus vandaar mijn interesse, zal wel iets proberen van ze. Tips?
Dat is wel een goede ja, ik zeg Mastodon.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:49 schreef Norrage het volgende:
Beste band met debuut na 2000...hmmm....
Portugal The Man
Ga ik die proberen, aangezien jij de vrouwelijke vocalist kenner bent.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:50 schreef ranja het volgende:
[..]
beste nummers vind ik ik 'Bring Me Down', 'It's Getting Boring By the Sea', 'Water', "Light It Up'...
beste album vind ik de 2e, Fire Like This
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |