quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:40 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Bob je begint dan steeds meer een buitenbeentje te worden hoor, er begint een massale hipstertevenadoratie te ontstaan hier
Klopt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Zekerquote:Op zondag 18 mei 2014 18:09 schreef Kerftminister het volgende:
Goede plaat die nieuwe Hallo Venray zeg.
aardig maar niet bijzonderquote:Op zondag 18 mei 2014 23:30 schreef Moody het volgende:
Ik ben bij de C...de C van Cake. Lekker bandje
Meningen over Cake?
Hm... dat nummer vind ik lang niet een van hun beste...quote:Op zondag 18 mei 2014 19:18 schreef Tchock het volgende:
Noobie's topic herinnerde me aan deze parel... Dit is zo tof
Een soort Killing Joke versus The Cure.
Nee, geen topband, maar ik vind ze toch wel erg leuk. Hebben toch leuke nummers gemaakt de afgelopen 20 jaar....daarbij heb ik wel een zwak voor koperwerk.....quote:
Leuk album idd. Moet ik weer eens draaien.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:37 schreef Techno het volgende:
Over die hipsterteef gesproken, deze baas heeft ook een album met haar gemaakt. Is dat de moeite waard?
ja, die cover is wel leukquote:Op zondag 18 mei 2014 23:35 schreef Moody het volgende:
Nee, geen topband, maar ik vind ze toch wel erg leuk. Hebben toch leuke nummers gemaakt de afgelopen 20 jaar....daarbij heb ik wel een zwak voor koperwerk.....
Blijft een geniale cover....
Gewoon de beste nummers in een playlist gooien...zo werkt dat bij het gros van de bandsquote:Op zondag 18 mei 2014 23:39 schreef ranja het volgende:
[..]
ja, die cover is wel leukmaar ik zou geen heel album van ze hoeven horen
Prima album volgens mijquote:Op zondag 18 mei 2014 23:37 schreef Techno het volgende:
Over die hipsterteef gesproken, deze baas heeft ook een album met haar gemaakt. Is dat de moeite waard?
Hier ook. Slaap zacht en donzig, Bobquote:Op zondag 18 mei 2014 23:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoi. En ik ga ook zo'n beetje slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |