Ook als ik ze niet ken zijn ze leuker.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken wel leukere hipsterteefjes dan onze vriendin St. Vincent.
Is Eefje de Visser ook een hipsterteefje?quote:Op maandag 19 mei 2014 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken wel leukere hipsterteefjes dan onze vriendin St. Vincent.
Ze lijkt me wel leuk eigenlijkquote:Op maandag 19 mei 2014 09:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is Eefje de Visser ook een hipsterteefje?
De muziek, de rest niet.quote:
Dat zegt waarschijnlijk iets over wat je van De Staat vindt. Speeldoos is gewoon de Staat waarbij Roos een beetje meezingtquote:Op maandag 19 mei 2014 09:38 schreef Felagund het volgende:
Ik heb ook niets met de muziek. Dat de speeldoos volwassener/beter klinkt dan haar solomuziek zegt genoeg.
Nu sla je de plank echt mis Fela. Roos is een haat/liefde artieste dat klopt, maar je kan absoluut niet zeggen dat ze kinderlijke muziek maakt. Zeker op de 2e plaat is het hele volwassen muziek en sterk doordachte teksten. Op de eerste plaat zitten wel wat rare nummers, maar ook dat getuigt van een ongekende vindingrijkheid mijns inziens. Tsja, smaken verschillen, en zeker bij Roos...maar sommige dingen kan je haar niet op bekritiseren.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:38 schreef Felagund het volgende:
Ik heb ook niets met de muziek. Dat de speeldoos volwassener/beter klinkt dan haar solomuziek zegt genoeg.
Luister nu de eerste keer, en Hundreds of Ways is lekker ja. De rest luister ook prima weg, maar echt bijzonder is het niet. Maar dat waren zijn vorige albums ook. Gewoon lekkere alt-country platen, niks bijzonders.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, ben er nog niet heel erg van onder de indruk, behalve Hundreds of Ways.
Die FKA Twigs is ook gruwelijk lelijk.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:21 schreef Kerftminister het volgende:
Is Janelle Monáe ook een hispterteef? Want dan is zij mijn favoriet.
Mwah zeker niet meer pop dan St. Vincent denk ik hoor, behalve dat stukje in We Are Young waar ze meezong is ze niet heel bekend in de mainstream volgens mij.quote:
Janelle Monáe is niet lelijk.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die FKA Twigs is ook gruwelijk lelijk.
Kudos voor je avatar.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Azealia Banks is ook een hipsterteef.
Ik heb nog maar wat veranderdquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 11:21 schreef Kerftminister het volgende:
Is Janelle Monáe ook een hispterteef? Want dan is zij mijn favoriet.
De lips begin ik wel langzamerhand steeds meer te waarderen (eindelijk), maar die miley is gewoon irritant om naar te kijken en te luisterenquote:Op maandag 19 mei 2014 15:27 schreef Norrage het volgende:
De Lips en Miley Cyrus doen Lucy
http://consequenceofsound(...)lboard-music-awards/
Ik had 't de hele tijd in m'n achterhoofd gehouden als iets waar ik wel heen wou, maar nu heb ik dus alweer andere verplichtingen.quote:
Geweldigquote:Op maandag 19 mei 2014 16:32 schreef Kerftminister het volgende:
Wat vinden we hier van Blood Red Shoes?
Leuk. Maar zoals nagenoeg elke tweemansband veel te eentonig.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:32 schreef Kerftminister het volgende:
Wat vinden we hier van Blood Red Shoes?
Haha zag dat die zangeres wel goed eruit zag dus vandaar mijn interesse, zal wel iets proberen van ze. Tips?quote:
Het is ook echt een leuk bandje. Uitzonderlijk aardige lui ook. Maar je kunt gewoon maar zoveel met een drumstel en een gitaar, dus je moet of altijd dezelfde muziek blijven maken of valsspelen en een enorme liveband inhuren (ik kijk naar jullie, Black Keys).quote:Op maandag 19 mei 2014 16:46 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Haha zag dat die zangeres wel goed eruit zag dus vandaar mijn interesse, zal wel iets proberen van ze. Tips?
beste nummers vind ik ik 'Bring Me Down', 'It's Getting Boring By the Sea', 'Water', "Light It Up'...quote:Op maandag 19 mei 2014 16:46 schreef Kerftminister het volgende:
Haha zag dat die zangeres wel goed eruit zag dus vandaar mijn interesse, zal wel iets proberen van ze. Tips?
Dat is wel een goede ja, ik zeg Mastodon.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:49 schreef Norrage het volgende:
Beste band met debuut na 2000...hmmm....
Portugal The Man
Ga ik die proberen, aangezien jij de vrouwelijke vocalist kenner bent.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:50 schreef ranja het volgende:
[..]
beste nummers vind ik ik 'Bring Me Down', 'It's Getting Boring By the Sea', 'Water', "Light It Up'...
beste album vind ik de 2e, Fire Like This
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |