quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:34 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Ik heb liever kleine dan van die kanonskogels
quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:34 schreef CherryOnTop het volgende:
Dat is vast geschreven door iemand met cup AA.
We weten allemaal waarom je zulke dingen zegt, Haywood.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ach, over drie weken staat er weer in dat dikke tetten juist de heilige graal zijn. Ze moeten natuurlijk wel al hun lezers tevreden houden he.
En ik lees de Flair niet eens, kun je nagaan.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
We weten allemaal waarom je zulke dingen zegt, Haywood.
Zo'n + meervoudsvormquote:die de link onderzocht tussen seksisme en borstgrootte, beschouwen mannen die vallen op grote borsten vrouwen als onderdanig en zwak. En zo'n mannen, daar passen we liever voor. Toch?
Lees dan. Er staat "A-cup."quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:36 schreef MeneerLogica het volgende:
Maar hoe klein hebben we het over. B-cup kunnen prachtig staan bij een dame, maar al praat je over een borstkas met tepels gaat het mij te ver. En dan evengoed een BH dragen
Goed voorbeeldquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:38 schreef Drxx het volgende:
Kate Upton's borsten bestempelen als "kanonskogels" en "uiers"...
Veel plezier met jullie Thaise ladyboys![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:40 schreef Deshain het volgende:
[..]
Goed voorbeeld
Enige vrouwelijke aan het lichaam van Kate Upton zijn haar dikke tieten, de rest had van een Thaise ladyboy kunnen zijn.
Jij bent ook van de A-cups?quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:40 schreef Deshain het volgende:
[..]
Goed voorbeeld
Enige vrouwelijke aan het lichaam van Kate Upton zijn haar dikke tieten, de rest had van een Thaise ladyboy kunnen zijn.
Daar kan jij over meespreken hequote:Op dinsdag 29 april 2014 11:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ach, over drie weken staat er weer in dat dikke tetten juist de heilige graal zijn. Ze moeten natuurlijk wel al hun lezers tevreden houden he.
Dat heb ik altijd met telegraaf.nl. En dan samen lekker verontwaardigd zijn met de rest van de kapsalon over de Hoge Heren in den Haag en die verdomde kut Marokkanen die terug moeten naar hun eigen land!quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:43 schreef Pharkus het volgende:
Heb je dat ook dat je bij de kapper zit te wachten en uit verveling flair.be openslaat?
Is jouw kapster geen vrouw of hommo?quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd met telegraaf.nl. En dan samen lekker verontwaardigd zijn met de rest van de kapsalon over de Hoge Heren in den Haag en die verdomde kut Marokkanen die terug moeten naar hun eigen land!
Ze heeft toch een ass?quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:45 schreef Deshain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar is haar kont bijvoorbeeld? Ik vind haar gewoon niet mooi in verhouding, maarja dat is een kwestie van smaak.
[..]
Ik geef er geen fuck om eigenlijk...
Jij doet dus alsof je rijk bent.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:47 schreef Jozevier het volgende:
Ook echt de beste redenen:
4. Rijke mannen houden van kleine borsten
Haha wtf.. Generalisering.. :p
Ja,quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:52 schreef Roces18 het volgende:
Sorry censuur inderdaad in de OP, maar check dit bijv;
[ afbeelding ]
MACHTIG TOCH WOOWWOWO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:52 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar dat zijn toch geen grote tieten?quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:52 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zijn het dan!?quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn toch geen grote tieten?
Het gaat erom dat ze niet klein zijn, maar gewoon goed.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De mijne legt haar dikke borsten in mijn nek tijdens het knippen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, de mijne houdt van vrouwen met dikke borsten.
Ben je blind jongen. Als ik haar toch had dan was ik de gelukkigste meneer op moeder aarde.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Haha dat heb ik ookquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:56 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
De mijne legt haar dikke borsten in mijn nek tijdens het knippen.
Als dit normaal is daar.. moet ik toch eens gaan verhuizen denk ik!quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:56 schreef Drxx het volgende:
[..]
Dat zijn normale tieten. Zie je weleens vrouwen?
Nou ik weet niet waar jij woont, maar in NL zul je dat niet zo snel zien. Ja wellicht gecombineerd met een hoop buikvet als een varkentje, maar dan telt het niet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:56 schreef Drxx het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:57 schreef Jozevier het volgende:
[..]
Als dit normaal is daar.. moet ik toch eens gaan verhuizen denk ik!![]()
Ok... Ik snap niet hoe jullie veel kleinere tieten vinden? Jullie gaan alleen met platte Nederlandse meisjes of zo?quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:57 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nou ik weet niet waar jij woont, maar in NL zul je dat niet zo snel zien. Ja wellicht gecombineerd met een hoop buikvet als een varkentje, maar dan telt het niet.
Uhm, ik woon in nL? zoveel andere vind je hier niet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:59 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
Ok... Ik snap niet hoe jullie veel kleinere tieten vinden? Jullie gaan alleen met platte Nederlandse meisjes of zo?
quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:56 schreef Roces18 het volgende:
Ben je blind jongen. Als ik haar toch had dan was ik de gelukkigste meneer op moeder aarde.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:56 schreef Drxx het volgende:
Blijkbaar hebben jullie allemaal goed gevormde topmodellen, maar ik had ook niets anders verwacht van een fokker.quote:
De borsten van mijn vriendin zijn kleiner dan die van haar, maar om nu te zeggen dat wat jij als voorbeeld pakt nu "grote tieten" zijn is ook weer zo wat.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:02 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben jullie allemaal goed gevormde topmodellen, maar ik had ook niets anders verwacht van een fokker.
google geeft cupmaat: 34Dquote:
Och jee, nu komt de aap uit de mouw. Je bent gewoon een gefrustreerde kleine kutmongool die mensen met andere ervaringen bestempelt als "fokkers met topmodel"quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:02 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben jullie allemaal goed gevormde topmodellen, maar ik had ook niets anders verwacht van een fokker.
Correct!quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:06 schreef DroogDok het volgende:
De enigen die kleine tieten mooi vinden zijn vrouwen met kleine tieten en kasthomo's.
Nee, man! 34D? Geloof ik geen flikker van.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:05 schreef Jozevier het volgende:
[..]
google geeft cupmaat: 34D
Dat lijkt me toch wel redelijk groot!?
haha tja dan zullen we het op een andere manier moeten controleren!!quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, man! 34D? Geloof ik geen flikker van.
http://gemiddeldgezien.nl/meer-gemiddelden/9-gemiddelde-cupmaatquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, man! 34D? Geloof ik geen flikker van.
Maar ik ben dan ook alles behalve een pro wat betreft cup maten inschatten.
Als die tabel klopt dan heeft de meerderheid van de vrouwen in Nederland een C of groter. Dus dan snap ik al helemaal niet waarom TS geen borsten kan vinden groter dan een A-cupquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:09 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
http://gemiddeldgezien.nl/meer-gemiddelden/9-gemiddelde-cupmaat
Ik vind het een beste handvol.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De borsten van mijn vriendin zijn kleiner dan die van haar, maar om nu te zeggen dat wat jij als voorbeeld pakt nu "grote tieten" zijn is ook weer zo wat.
Misschien zou je het bovengemiddeld noemen, maar groot. Mwah.
dat is dus niet eens 1/3quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:11 schreef Drxx het volgende:
[..]
Als die tabel klopt dan heeft de meerderheid van de vrouwen in Nederland een C of groter. Dus dan snap ik al helemaal niet waarom TS geen borsten kan vinden groter dan een A-cup
En D of hoger is nog steeds 30% van het totaal
Gadverdamme man word er gewoon bijna misselijk van. Wat een worstlichaam. Geen taille, rare platte kont. Nee dankje.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:45 schreef Deshain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar is haar kont bijvoorbeeld? Ik vind haar gewoon niet mooi in verhouding, maarja dat is een kwestie van smaak.
Hoho mevrouw. Ik zeg alleen dat grote tieten beter zijn dan kleine. En wat jij stelt dat iedereen in Amsterdam cup d heeft, daar klopt niets van.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:07 schreef Drxx het volgende:
[..]
Och jee, nu komt de aap uit de mouw. Je bent gewoon een gefrustreerde kleine kutmongool die mensen met andere ervaringen bestempelt als "fokkers met topmodel"![]()
![]()
Er is verschil in een cupmaat C en C. In Nederland hebben bijna alle vrouwen wel enigszins overgewicht dus die cupmaat telt niet mee als C vind ik dan.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:11 schreef Drxx het volgende:
[..]
Als die tabel klopt dan heeft de meerderheid van de vrouwen in Nederland een C of groter. Dus dan snap ik al helemaal niet waarom TS geen borsten kan vinden groter dan een A-cup
En D of hoger is nog steeds 30% van het totaal
Kont heeft ze inderdaad niet. Maar je mocht willen dat je kate mocht hebben voor je verjaardagquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gadverdamme man word er gewoon bijna misselijk van. Wat een worstlichaam. Geen taille, rare platte kont. Nee dankje.
het is nog steeds een C, je moet kijken naar het getal ervoor.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:14 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Er is verschil in een cupmaat C en C. In Nederland hebben bijna alle vrouwen wel enigszins overgewicht dus die cupmaat telt niet mee als C vind ik dan.
Oke dankje voor dit verhelderend inzicht.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:15 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
het is nog steeds een C, je moet kijken naar het getal ervoor.
Maar misschien is de TS meer een tietenman!?quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:16 schreef Sapstengel het volgende:
Niks mis met kleine tieten btw, zolang ze maar een dikke kont hebben.
[ afbeelding ]
Nee dankje, heb nog liever een mooie schone piemel in mn mond en ben niet eens gay.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:14 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Kont heeft ze inderdaad niet. Maar je mocht willen dat je kate mocht hebben voor je verjaardag
quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:16 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn piemel? nohomo#quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee dankje, heb nog liever een mooie schone piemel in mn mond en ben niet eens gay.
Dat heb ik niet gezegd. Leer lezen of zoquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
En wat jij stelt dat iedereen in Amsterdam cup d heeft, daar klopt niets van.dan ben jij zeker bijziend.
Een tijdje geleden een onderzoek gelezen waar uit bleek dat mannen die onzeker zijn, laag opgeleid/slecht verdienen, etc. (m.a.w. de mannen die laag op de sociale ladder staan) zich meer aangetrokken voelen tot rondborstige dames dan mannen die zelfverzekerd, succesvol, etc. zijn.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:33 schreef Roces18 het volgende:
Een of andere vrouwenblad genaamd de Flair heeft een artikel gepost waarom kleine borsten fantastisch zijn;
http://www.flair.be/nl/bo(...)ten-fantastisch-zijn
Dit is toch waanzin?
Maar betekent het andersom dan ook dat succesvolle mannen vaker van A-cups houden? Dat lijkt me namelijk heel erg ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:23 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Een tijdje geleden een onderzoek gelezen waar uit bleek dat mannen die onzeker zijn, laag opgeleid/slecht verdienen, etc. (m.a.w. de mannen die laag op de sociale ladder staan) zich meer aangetrokken voelen tot rondborstige dames dan mannen die zelfverzekerd, succesvol, etc. zijn.
Trek je eigen conclusies.
Eerder dat het ze niet zo uit maakt. In het onderzoek werd als verklaring gegeven dat onzekere mannen op zoek zijn naar een 'moeder-figuur'.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:26 schreef Drxx het volgende:
[..]
Maar betekent het andersom dan ook dat succesvolle mannen vaker van A-cups houden? Dat lijkt me namelijk heel erg ongeloofwaardig.
Het zijn ook alleen maar werkeloze sukkels die jarenlang 60 posts per dag posten die geen vriendin kunnen krijgen met grotere borsten dan A-cupjesquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:30 schreef Fok-it het volgende:
Zijn ook alleen maar autisten die nog nooit een vriendin hebben gehad maar wel erg kieskeurig zijn over borstenjuist
Dus hiermee wil je insinueren dat vrouwen met kleine borsten alleen bestemd zijn voor sukkels en vrouwen met grote borsten voor de 'play-boys'?quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:31 schreef Drxx het volgende:
[..]
Het zijn ook alleen maar werkeloze sukkels die jarenlang 60 posts per dag posten die geen vriendin kunnen krijgen met grotere borsten dan A-cupjes
Nee, ik insinueer dat je geen vrouwen leert kennen door de hele dag op FOK! te zitten. 60 per dag, godverdomme manquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus hiermee wil je insinueren dat vrouwen met kleine borsten alleen bestemd zijn voor sukkels en vrouwen met grote borsten voor de 'play-boys'?
Haha kneus
60 per dag? Dat zou je al kunnen krijgen door 1 uurtje op fok te zitten?quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:38 schreef Drxx het volgende:
[..]
Nee, ik insinueer dat je geen vrouwen leert kennen door de hele dag op FOK! te zitten. 60 per dag, godverdomme manHoe krijg je het voor elkaar
Ik sluit geen allochtoon meisjes uit, wat een woord by the way.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:21 schreef Drxx het volgende:
[..]
zoals eerder gezegd: als je allochtone meisjes niet uitsluit worden het er alleen maar meer.
ho-ho, ik zeg alleen dat mannen over het algemeen vinden dat vrouwen met grote borsten beter zijn dan met kleine (zo zijn wij geprogrammeerd)quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:30 schreef Fok-it het volgende:
Zijn ook alleen maar autisten die nog nooit een vriendin hebben gehad maar wel erg kieskeurig zijn over borstenjuist
Je bent vanaf nu verplicht een foto van je ontblote memmen te plaatsen. Mijn piemel heeft liefde nodig. Help me.quote:
grapje ik heb cup bquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je bent vanaf nu verplicht een foto van je ontblote memmen te plaatsen. Mijn piemel heeft liefde nodig. Help me.
ze is mollig en heeft het figuur van een kerel. Vind er iig niks an.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:45 schreef Deshain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Jij vindt 60 per dag niet veel? Daarom kun jij dus geen vriendin krijgen met borsten groter dan een A-cup. En de rest dan "kieskeurig" noemen omdat zij het niet zouden doen op een meisje met A-cupjes omdat zij wel opties hebben doordat ze niet de hele dag op FOK! zitten. Pricelessquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
60 per dag? Dat zou je al kunnen krijgen door 1 uurtje op fok te zitten?
Is echt de hele dag ja
Want iedereen die elke dag op fok post is ook echt single. wat een intens domme kankermongool ben jij zegquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:59 schreef Drxx het volgende:
[..]
Jij vindt 60 per dag niet veel? Daarom kun jij dus geen vriendin krijgen met borsten groter dan een A-cup. En de rest dan "kieskeurig" noemen omdat zij het niet zouden doen op een meisje met A-cupjesPriceless.
Oh jee, vindt je mammie het wel goed dat je zo praat?quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want iedereen die elke dag op fok post is ook echt single. wat een intens domme kankermongool ben jij zeg
quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:59 schreef Drxx het volgende:
[..]
Jij vindt 60 per dag niet veel? Daarom kun jij dus geen vriendin krijgen met borsten groter dan een A-cup. En de rest dan "kieskeurig" noemen omdat zij het niet zouden doen op een meisje met A-cupjes omdat zij wel opties hebben doordat ze niet de hele dag op FOK! zitten. Priceless![]()
Tel even tot 10 ofzoquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want iedereen die elke dag op fok post is ook echt single. wat een intens domme kankermongool ben jij zeg
En ik zei niet dat je single bent omdat je op FOK! zit. Ik zei dat je DAAROM niet "kieskeurig" (hoe zielig ben je als borsten groter dan een A-cup "kieskeurig" moet noemen haha) kunt zijn over de grootte van de borsten van je vriendinquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Amen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben gewoon rustig hoorquote:
Veel plezier met het kietelen van je vriendin's A-cupjes hèquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben gewoon rustig hoorDoet niks af aan het feit dat het gewoon een mongooltje is
Laat hem daar lekker zelf achter komen danquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben gewoon rustig hoorDoet niks af aan het feit dat het gewoon een mongooltje is
ik snap dit nooit echt, wat maakt het zo spannend als ik hier m'n borsten tentoontstel terwijl er miljoenen tietenplaatjes van perfecte borsten op internet te vinden zijn?quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alsof dat ook maar iets uitmaakt. Ik kan ook een poll openen als je wil?
A-cup? Met grote borsten bedoel ik echt niet alles boven een A-cup hoorquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:01 schreef Drxx het volgende:
[..]
En ik zei niet dat je single bent omdat je op FOK! zit. Ik zei dat je DAAROM niet "kieskeurig" (hoe zielig ben je als borsten groter dan een A-cup "kieskeurig" moet noemen haha) kunt zijn over de grootte van de borsten van je vriendin
Ik zou wel willen betalen maar voor zo'n behandeling jat ik niet genoeg fietsen per dag sorry.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wanneer ik eindelijk een borstvergroting heb gehad
quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
A-cup? Met grote borsten bedoel ik echt niet alles boven een A-cup hoor
quote:
Waar had jij het over grote borsten dan? Geciteerde posts insinueren juist dat je van de A-cupjes bentquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:30 schreef Fok-it het volgende:
Als moderne independent woman betaal ik gewoon zelf om te voldoen aan het schoonheidsbeeld van de patriarchale maatschappij hoor.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:03 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Ik zou wel willen betalen maar voor zo'n behandeling jat ik niet genoeg fietsen per dag sorry.
Klopt, maar een cup B zie ik niet als groot hoor.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:04 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waar had jij het over grote borsten dan? Geciteerde posts insinueren juist dat je van de A-cupjes bent![]()
Is het ook niet, maar dat was het punt dan ook niet. Ging erom dat je best kieskeurig kan zijn m.b.t. borsten zonder dat je een typische 30cm lul FOK!ker bent met een model als vriendin. Tenzij je wellicht 1.60m bent of zo.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt, maar een cup B zie ik niet als groot hoor.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Als moderne independent woman betaal ik gewoon zelf om te voldoen aan het schoonheidsbeeld van de patriarchale maatschappij hoor.
Om eerlijk te zijn heb ik daar geen antwoord op. En bij nader inzien is de grap er al wel zo'n beetje af. Mijn excuses voor dit kinderachtige gedrag.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik snap dit nooit echt, wat maakt het zo spannend als ik hier m'n borsten tentoontstel terwijl er miljoenen tietenplaatjes van perfecte borsten op internet te vinden zijn?
bluf , doe maar dat vind ik spannend hahahquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik snap dit nooit echt, wat maakt het zo spannend als ik hier m'n borsten tentoontstel terwijl er miljoenen tietenplaatjes van perfecte borsten op internet te vinden zijn?
quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:10 schreef Roces18 het volgende:
[..]
bluf , doe maar dat vind ik spannend hahah
Sooooowwwww zeg independent sooow.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Als moderne independent woman betaal ik gewoon zelf om te voldoen aan het schoonheidsbeeld van de patriarchale maatschappij hoor.
alleen als je mijn opmerking te serieus neemtquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:11 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Hangt m.i. van een aantal deelfactoren rond het fenomeen 'modern independent woman'.
Het is hier geen speeltuinquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
alleen als je mijn opmerking te serieus neemt
Jij bent niet de baas over mij!quote:
TS rocesboy!quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:15 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Wie denk je anders dat de baas over je is?
neequote:
cameron diaz is lelijkquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:16 schreef Jozevier het volgende:
7. Goed gezelschap
Kate Moss, Cameron Diaz, Mila Kunis, Olivia Wilde, Kate Hudson en Gwyneth Paltrow. Allemaal celebs die - net als jij - lid zijn van de Club Van Kleine Borsten.
Klopt..quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee
gr
[..]
cameron diaz is lelijk
En ze heeft schaamhaar en gebruikt geen deoquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee
gr
[..]
cameron diaz is lelijk
Heb je dat gecheckt!? :pquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:19 schreef Zolder het volgende:
[..]
En ze heeft schaamhaar en gebruikt geen deo
Ah goed om te weten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:16 schreef Zolder het volgende:
Ja weer goed bezig vrouwen
hoe durft zequote:Op dinsdag 29 april 2014 13:19 schreef Zolder het volgende:
[..]
En ze heeft schaamhaar en gebruikt geen deo
welke vind jij het mooist dan!?quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah goed om te weten.
Hier staan 20 beauties met kleine borsten. Al vind ik ze zelf niet allemaal zo mooi eigenlijk.
heb jij kleine borste?>quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Karenina was dat volgens mij, had die ook kleine borsten?
waarom niet dan? recht op openbaarheid van informatie ofzo toch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:23 schreef Roces18 het volgende:
[..]
waarom niet dan? recht op openbaarheid van informatie ofzo toch.Jaaa toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If we knew what we were doing, it wouldn't be called research, would it!?
quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:23 schreef Roces18 het volgende:
[..]
waarom niet dan? recht op openbaarheid van informatie ofzo toch.Doet er verder niet zo toe toch? Overigens als een kerel mij alleen om mijn tieten zou willen dan is hij ook geen knip voor de neus waard hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geef haar eens een cijfer van 1 op 22 dan!quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:24 schreef Zolder het volgende:
[..]
Schaamhaar maakte ze bekend in Graham Norton Show en deo stond pas op nu.nl
voor je karakterquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Doet er verder niet zo toe toch? Overigens als een kerel mij alleen om mijn tieten zou willen dan is hij ook geen knip voor de neus waard hoor.
Zo kom je wel over ja.. hihiquote:
16quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:25 schreef Jozevier het volgende:
[..]
geef haar eens een cijfer van 1 op 22 dan!
quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:26 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja en mooie kippenborstjes niet te vergeten!!!
maar ik kan me geen beeld vormen ..quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:27 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik vind Karina wel een van de liefste modjes howwwr
quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:27 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik vind Karina wel een van de liefste modjes howwwr
Eens met jou.. puur natuur is beter!quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:30 schreef Ixnay het volgende:
Ik ben helemaal niet zo kieskeurig op dit gebied.
Niet omdat ik geen borsten liefhebber ben, maar meer omdat ik zowel echte kleine als echte grote kan waarderen.
Als het maar niet helemaal plat is of formaat watermeloen. Alles daar tussenin kan mooi of niet mooi zijn.
Heb 1 keer borsten met implantaten in mijn handen gehad en dat vond ik helemaal niks.
Mehquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:35 schreef Roces18 het volgende:
maar konten zijn beter toch? grote niet kleine
Een grote kont in de breedte niet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:35 schreef Roces18 het volgende:
maar konten zijn beter toch? grote niet kleine
MAar dat betekent dat jij een solide cupmaat hebt (handvol?)quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:48 schreef Takaiki het volgende:
Vrouwen die hier a-cups komen verdedigen of ontwijkend antwoorden zijn zelf plat
Ja hoorquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:06 schreef Roces18 het volgende:
[..]
MAar dat betekent dat jij een solide cupmaat hebt (handvol?)
Daar ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:01 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Een grote kont in de breedte niet.
Achterwaarts wat groter en een beetje "omhoog" is okay.
Wat kan ik daar onder verstaan voor die eenzame nachten in de trenchesquote:
Wil je er ook een koekje bij!?quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:06 schreef RonnieGardocki het volgende:
Heb het liefst D, maar zou een dame niet afwijzen op een andere cup.
Als ik kon knippen zou ik ze in je nek kunnen leggenquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:06 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Wat kan ik daar onder verstaan voor die eenzame nachten in de trenches
En het tepelke dan?quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Bij borsten gaat het om de vorm niet om de maat.
Kleine borsten kunnen verrukkelijk zijn.
Daar heb je ook een goed punt!quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Uhm,... knippen? Wat is je bmi dan?quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:12 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Als ik kon knippen zou ik ze in je nek kunnen leggen
en dan niet het haarknippenquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:15 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nou nou, dat zou ik wel eens willen zien.
Fantaseer maar wat, is toch altijd beterquote:
Ik probeerde je fotoboek te zien maar helaas pindakaas.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:20 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Fantaseer maar wat, is toch altijd beter
dus jij leest de flairquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:33 schreef Roces18 het volgende:
Een of andere vrouwenblad genaamd de Flair heeft een artikel gepost waarom kleine borsten fantastisch zijn;
http://www.flair.be/nl/bo(...)ten-fantastisch-zijn
Dit is toch waanzin?
Kijk naar:
daar wil iedereen toch een beschuitje mee eten.
Ja, jammer danquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:21 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik probeerde je fotoboek te zien maar helaas pindakaas.
En ik kan niet fantaseren![]()
Nee, ik zag dat artikel in me facebook timeline omdat die geliked werd door iemand met kleine tetjes.quote:
dit dusquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
ben je arm ofzo?quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:47 schreef Jozevier het volgende:
Ook echt de beste redenen:
Haha wtf.. Generalisering.. :p
Klein is fijnquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:36 schreef Mortaxx het volgende:
Pronte borstjesVeel beter dan van die uiers
Ik ben opgegroeid op de boerderiequote:Op dinsdag 29 april 2014 14:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Klein is fijn
Uiers met pannekoekentepels
mmmmm pannenkoekenquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Klein is fijn
Uiers met pannekoekentepels
Ja, vooruit, maar d'r tetten en gezicht compenseren dat naar mijn mening. Dat het nóg perfecter had kunnen zijn, tja, uiteraard.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:45 schreef Deshain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
dat speelt ook een rol. Lichtroze tepels zijn het lekkerstquote:
waarheidquote:Op dinsdag 29 april 2014 19:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
dat speelt ook een rol. Lichtroze tepels zijn het lekkerst
Kleur doet er toch niet zo toe lijkt me!?quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
dat speelt ook een rol. Lichtroze tepels zijn het lekkerst
nou ik vind een mooi roze tepel met bescheiden roze tepelhof toch mooier dan een bijna donkerbruine tepel.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:33 schreef Jozevier het volgende:
[..]
Kleur doet er toch niet zo toe lijkt me!?
Fair enough!quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
nou ik vind een mooi roze tepel met bescheiden roze tepelhof toch mooier dan een bijna donkerbruine tepel.
Licht uit en klaar om te gaan!quote:
Gvdquote:Allemaal celebs die - net als jij - lid zijn van de Club Van Kleine Borsten.
dit dusquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:16 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen lelijke vrouwen zeggen dat mannen oppervlakkig zijn. Maar het oog wil ook watquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:38 schreef Ugjerke het volgende:
Ik ben wel een kleine borsten fan, maar dat artikel is natuurlijk zo hypocriet als de pest. Eerst noemen ze het een voordeel dat rijke mannen op kleine borsten vallen, om vervolgens te klagen over oppervlakkige en seksistische mannen.
Oppervlakkig.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:43 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Alleen lelijke vrouwen zeggen dat mannen oppervlakkig zijn. Maar het oog wil ook wat![]()
Prima kont. Ik zou een billenman zijn als ik een man was denk ik.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:18 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Kont is natuurlijk het beste zoiets;
[ afbeelding ]
Maar dat betekent niet dat de voorkant als een strijkplank mag zijn.
Waarom?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:07 schreef Karina het volgende:
Ik zou een billenman zijn als ik een man was denk ik.
Ik kijk volgens mij eerder naar mooie billen dan naar mooie tieten. maar goed je weet het niet echt natuurlijk. Kan geen man worden om het te testenquote:
Gewoon naar allebei kijken, valt er veel meer te genieten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk volgens mij eerder naar mooie billen dan naar mooie tieten. maar goed je weet het niet echt natuurlijk. Kan geen man worden om het te testen
Als vrouw zijnde tieten of tetten zeggen, zo onaantrekkelijkquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk volgens mij eerder naar mooie billen dan naar mooie tieten. maar goed je weet het niet echt natuurlijk. Kan geen man worden om het te testen
Nou meer met foto's dus. Die billen op die foto vind ik prima. Maar meestal zie je tieten het eerst ja.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gewoon naar allebei kijken, valt er veel meer te genieten.
Maar tieten vallen eerder op.
Stel je niet aan.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde tieten of tetten zeggen, zo onaantrekkelijk
Had je maar in VBL moeten blijven.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou meer met foto's dus. Die billen op die foto vind ik prima. Maar meestal zie je tieten het eerst ja.
Wat een gesprek
Die wedstrijd is boring en ik zit nu op RIjdende Rechter te wachtenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Had je maar in VBL moeten blijven.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Die wedstrijd is boring en ik zit nu op RIjdende Rechter te wachten
Als je even geduld hebt, krijg je zometeen een quotemelding van Frank uit de SC.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Topshow jongen! Niet haten op meester Visscher.
Hoezo dat nou? Ik ren al weg naar het RR topicquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je even geduld hebt, krijg je zometeen een quotemelding van Frank uit de SC.
Doet Frank altijd als er in een topic geSC't wordtquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo dat nou? Ik ren al weg naar het RR topic
ja ik had al een beetje het idee dat je dat bedoeldequote:Op dinsdag 29 april 2014 22:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Doet Frank altijd als er in een topic geSC't wordt
Ik opende dit topic in de hoop op goede plaatjens, ik was enorm teleurgesteld, maar deze maakt een hoop goedquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:18 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Kont is natuurlijk het beste zoiets;
[ afbeelding ]
Maar dat betekent niet dat de voorkant als een strijkplank mag zijn.
Tja dat ligt vooral aan de anderen maar speciaal voor u een van mijn favorieten;quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:25 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik opende dit topic in de hoop op goede plaatjens, ik was enorm teleurgesteld, maar deze maakt een hoop goed [ afbeelding ]
Volgens mij val jij best wel op platte vrouwen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:36 schreef Mortaxx het volgende:
Pronte borstjesVeel beter dan van die uiers
Platte vrouwenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:32 schreef ntm het volgende:
[..]
Volgens mij val jij best wel op platte vrouwen.
Ja dat dacht ik ook, maar er zijn genoeg vrouwen met een rechte rug die een man aan de haak slaan.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:33 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Platte vrouwenkan je net zo goed homo worden
Tja, misschien als je superknap bent, maar liever niet natuurlijk. Maar vrouwen verwarren curves vaak met vet. 2 totaal verschillende dingen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:33 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar er zijn genoeg vrouwen met een rechte rug die een man aan de haak slaan.
Als ze maar lief lachen en zachte billen hebbenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:33 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar er zijn genoeg vrouwen met een rechte rug die een man aan de haak slaan.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:35 schreef Grielen het volgende:
[..]
Als ze maar lief lachen en zachte billen hebben
Ja ik weet welk soort vrouwen je bedoelt. De types die zich 'volslank' noemen maar eigenlijk gewoon moddervet zijn.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:34 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Tja, misschien als je superknap bent, maar liever niet natuurlijk. Maar vrouwen verwarren curves vaak met vet. 2 totaal verschillende dingen.
Ik keek even naar je fotoboek maar nietsquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:38 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja ik weet welk soort vrouwen je bedoelt. De types die zich 'volslank' noemen maar eigenlijk gewoon moddervet zijn.
6.5/10quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:38 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik keek even naar je fotoboek maar niets
Heb geen foto in m'n fobo neequote:Op dinsdag 29 april 2014 22:38 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik keek even naar je fotoboek maar niets
Ach,als je regelmatig US of LIF checkt weet je ook wel hoe ik er uit zie.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:44 schreef Starfucker_ het volgende:
[..]
Meest teleurstellende zin op fok.
Oke, touché. ik wil dus toevoegen: en een knap gezichtje hebben en goed voor hun lichaam zorgen (doe ik ook)quote:
Waarom moeten vrouwen die geen gelijkenissen met Bertha 316 vertonen nou weer plat worden genoemdquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:32 schreef ntm het volgende:
[..]
Volgens mij val jij best wel op platte vrouwen.
Dat.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:57 schreef Catdog het volgende:
Mannen die dikke tieten mooi vinden zijn oppervlakkig en seksistisch maar vermelden dat je een betere golddigger kan zijn met kleine tieten is lief en roze.
Kuthoeren.
Hoe weet hij dan dat je 6,5 bentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Roces18 op 30-04-2014 07:59:02 ]melksommelier en vertrouwenspersoon fok
quote:Op woensdag 30 april 2014 07:53 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hoe weet hij dan dat je 6,5 bent
dezE:?Weet niet, moet je aan hem vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zijn ook genoeg slanke vrouwen met iets grotere borsten of een ass (curvy). Maar dat vind jij niks toch?quote:Op woensdag 30 april 2014 02:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom moeten vrouwen die geen gelijkenissen met Bertha 316 vertonen nou weer plat worden genoemd
quote:
Dat ligt meer aan haar bovenstukje dan aan haar figuur.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:26 schreef Karina het volgende:
Nou welke dan? Rechts vind ik er echt niet uitzien.
Ook ja, alles wordt een beetje teveel omhoog gehesen. Maar dan nog vind ik die tieten te groot.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:54 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan haar bovenstukje dan aan haar figuur.
Zij blijkbaar niet, boeiuhquote:Op woensdag 30 april 2014 12:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook ja, alles wordt een beetje teveel omhoog gehesen. Maar dan nog vind ik die tieten te groot.
Denk dat wat ik curvy vind bij jou onder plat valt. En jouw curvy vind ik dikquote:Op woensdag 30 april 2014 09:27 schreef ntm het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg slanke vrouwen met iets grotere borsten of een ass (curvy). Maar dat vind jij niks toch?
hahaquote:Op woensdag 30 april 2014 13:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat wat ik curvy vind bij jou onder plat valt. En jouw curvy vind ik dik
Denk het jaquote:Op woensdag 30 april 2014 13:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat wat ik curvy vind bij jou onder plat valt. En jouw curvy vind ik dik
Ja die verhoudingen zijn daar toch helemaal zoekquote:Op woensdag 30 april 2014 13:18 schreef ntm het volgende:
[..]
Denk het jaMaar dit vind jij dik dus?
[ afbeelding ] Zoals ik al zei, meiden met rondingen op de juiste plekken zijn niet dik. Goede ass, tieten & heupen + smalle taile is mooiste vind ik
Vandaar dat ik zeg 'ik vind ze te groot' en niet 'ze zijn te groot'. Heb het al eerder gepost, smaken verschillen.quote:
Ik vind links mooier. En ik val ook op vrouwen, dus het is geen nijd.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:24 schreef Zeetakje het volgende:
Kies maar, links of rechts. Ik weet het wel
[ afbeelding ]
Ik ben er een. Ben ik nu lelijk?quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:04 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waar had jij het over grote borsten dan? Geciteerde posts insinueren juist dat je van de A-cupjes bent![]()
Links lijkt ook kleiner door die bikini. Rechts is walgelijk groot. Lichaam is wel nice verderquote:Op woensdag 30 april 2014 13:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind links mooier. En ik val ook op vrouwen, dus het is geen nijd.
Walgelijk groot zegt 'iequote:Op woensdag 30 april 2014 14:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Links lijkt ook kleiner door die bikini. Rechts is walgelijk groot. Lichaam is wel nice verder
Alleen omdat jij alles onder cup D waarschijnlijk klein vindt overdrijft hij niet hoorquote:Op woensdag 30 april 2014 14:18 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Walgelijk groot zegt 'ie
Nou niet overdrijven he
Zelfde meid, walgelijk groot zou ik het niet noemen hoorquote:Op woensdag 30 april 2014 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen omdat jij alles onder cup D waarschijnlijk klein vindt overdrijft hij niet hoor
Dit is wel eng. Lijkt wel Nicki Minajquote:Op woensdag 30 april 2014 14:26 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Zelfde meid, walgelijk groot zou ik het niet noemen hoor
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 april 2014 14:26 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Zelfde meid, walgelijk groot zou ik het niet noemen hoor
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |