Haha dat heb ik ookquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:56 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
De mijne legt haar dikke borsten in mijn nek tijdens het knippen.
Als dit normaal is daar.. moet ik toch eens gaan verhuizen denk ik!quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:56 schreef Drxx het volgende:
[..]
Dat zijn normale tieten. Zie je weleens vrouwen?
Nou ik weet niet waar jij woont, maar in NL zul je dat niet zo snel zien. Ja wellicht gecombineerd met een hoop buikvet als een varkentje, maar dan telt het niet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:56 schreef Drxx het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:57 schreef Jozevier het volgende:
[..]
Als dit normaal is daar.. moet ik toch eens gaan verhuizen denk ik!![]()
Ok... Ik snap niet hoe jullie veel kleinere tieten vinden? Jullie gaan alleen met platte Nederlandse meisjes of zo?quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:57 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nou ik weet niet waar jij woont, maar in NL zul je dat niet zo snel zien. Ja wellicht gecombineerd met een hoop buikvet als een varkentje, maar dan telt het niet.
Uhm, ik woon in nL? zoveel andere vind je hier niet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:59 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
Ok... Ik snap niet hoe jullie veel kleinere tieten vinden? Jullie gaan alleen met platte Nederlandse meisjes of zo?
quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:56 schreef Roces18 het volgende:
Ben je blind jongen. Als ik haar toch had dan was ik de gelukkigste meneer op moeder aarde.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:56 schreef Drxx het volgende:
Blijkbaar hebben jullie allemaal goed gevormde topmodellen, maar ik had ook niets anders verwacht van een fokker.quote:
De borsten van mijn vriendin zijn kleiner dan die van haar, maar om nu te zeggen dat wat jij als voorbeeld pakt nu "grote tieten" zijn is ook weer zo wat.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:02 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben jullie allemaal goed gevormde topmodellen, maar ik had ook niets anders verwacht van een fokker.
google geeft cupmaat: 34Dquote:
Och jee, nu komt de aap uit de mouw. Je bent gewoon een gefrustreerde kleine kutmongool die mensen met andere ervaringen bestempelt als "fokkers met topmodel"quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:02 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben jullie allemaal goed gevormde topmodellen, maar ik had ook niets anders verwacht van een fokker.
Correct!quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:06 schreef DroogDok het volgende:
De enigen die kleine tieten mooi vinden zijn vrouwen met kleine tieten en kasthomo's.
Nee, man! 34D? Geloof ik geen flikker van.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:05 schreef Jozevier het volgende:
[..]
google geeft cupmaat: 34D
Dat lijkt me toch wel redelijk groot!?
haha tja dan zullen we het op een andere manier moeten controleren!!quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, man! 34D? Geloof ik geen flikker van.
http://gemiddeldgezien.nl/meer-gemiddelden/9-gemiddelde-cupmaatquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, man! 34D? Geloof ik geen flikker van.
Maar ik ben dan ook alles behalve een pro wat betreft cup maten inschatten.
Als die tabel klopt dan heeft de meerderheid van de vrouwen in Nederland een C of groter. Dus dan snap ik al helemaal niet waarom TS geen borsten kan vinden groter dan een A-cupquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:09 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
http://gemiddeldgezien.nl/meer-gemiddelden/9-gemiddelde-cupmaat
Ik vind het een beste handvol.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De borsten van mijn vriendin zijn kleiner dan die van haar, maar om nu te zeggen dat wat jij als voorbeeld pakt nu "grote tieten" zijn is ook weer zo wat.
Misschien zou je het bovengemiddeld noemen, maar groot. Mwah.
dat is dus niet eens 1/3quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:11 schreef Drxx het volgende:
[..]
Als die tabel klopt dan heeft de meerderheid van de vrouwen in Nederland een C of groter. Dus dan snap ik al helemaal niet waarom TS geen borsten kan vinden groter dan een A-cup
En D of hoger is nog steeds 30% van het totaal
Gadverdamme man word er gewoon bijna misselijk van. Wat een worstlichaam. Geen taille, rare platte kont. Nee dankje.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:45 schreef Deshain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar is haar kont bijvoorbeeld? Ik vind haar gewoon niet mooi in verhouding, maarja dat is een kwestie van smaak.
Hoho mevrouw. Ik zeg alleen dat grote tieten beter zijn dan kleine. En wat jij stelt dat iedereen in Amsterdam cup d heeft, daar klopt niets van.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:07 schreef Drxx het volgende:
[..]
Och jee, nu komt de aap uit de mouw. Je bent gewoon een gefrustreerde kleine kutmongool die mensen met andere ervaringen bestempelt als "fokkers met topmodel"![]()
![]()
Er is verschil in een cupmaat C en C. In Nederland hebben bijna alle vrouwen wel enigszins overgewicht dus die cupmaat telt niet mee als C vind ik dan.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:11 schreef Drxx het volgende:
[..]
Als die tabel klopt dan heeft de meerderheid van de vrouwen in Nederland een C of groter. Dus dan snap ik al helemaal niet waarom TS geen borsten kan vinden groter dan een A-cup
En D of hoger is nog steeds 30% van het totaal
Kont heeft ze inderdaad niet. Maar je mocht willen dat je kate mocht hebben voor je verjaardagquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gadverdamme man word er gewoon bijna misselijk van. Wat een worstlichaam. Geen taille, rare platte kont. Nee dankje.
het is nog steeds een C, je moet kijken naar het getal ervoor.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:14 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Er is verschil in een cupmaat C en C. In Nederland hebben bijna alle vrouwen wel enigszins overgewicht dus die cupmaat telt niet mee als C vind ik dan.
Oke dankje voor dit verhelderend inzicht.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:15 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
het is nog steeds een C, je moet kijken naar het getal ervoor.
Maar misschien is de TS meer een tietenman!?quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:16 schreef Sapstengel het volgende:
Niks mis met kleine tieten btw, zolang ze maar een dikke kont hebben.
[ afbeelding ]
Nee dankje, heb nog liever een mooie schone piemel in mn mond en ben niet eens gay.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:14 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Kont heeft ze inderdaad niet. Maar je mocht willen dat je kate mocht hebben voor je verjaardag
quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:16 schreef Sapstengel het volgende:
Niks mis met kleine tieten btw, zolang ze maar een dikke kont hebben.
Mijn piemel? nohomo#quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee dankje, heb nog liever een mooie schone piemel in mn mond en ben niet eens gay.
Dat heb ik niet gezegd. Leer lezen of zoquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
En wat jij stelt dat iedereen in Amsterdam cup d heeft, daar klopt niets van.dan ben jij zeker bijziend.
Een tijdje geleden een onderzoek gelezen waar uit bleek dat mannen die onzeker zijn, laag opgeleid/slecht verdienen, etc. (m.a.w. de mannen die laag op de sociale ladder staan) zich meer aangetrokken voelen tot rondborstige dames dan mannen die zelfverzekerd, succesvol, etc. zijn.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:33 schreef Roces18 het volgende:
Een of andere vrouwenblad genaamd de Flair heeft een artikel gepost waarom kleine borsten fantastisch zijn;
http://www.flair.be/nl/bo(...)ten-fantastisch-zijn
Dit is toch waanzin?
Maar betekent het andersom dan ook dat succesvolle mannen vaker van A-cups houden? Dat lijkt me namelijk heel erg ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:23 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Een tijdje geleden een onderzoek gelezen waar uit bleek dat mannen die onzeker zijn, laag opgeleid/slecht verdienen, etc. (m.a.w. de mannen die laag op de sociale ladder staan) zich meer aangetrokken voelen tot rondborstige dames dan mannen die zelfverzekerd, succesvol, etc. zijn.
Trek je eigen conclusies.
Eerder dat het ze niet zo uit maakt. In het onderzoek werd als verklaring gegeven dat onzekere mannen op zoek zijn naar een 'moeder-figuur'.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:26 schreef Drxx het volgende:
[..]
Maar betekent het andersom dan ook dat succesvolle mannen vaker van A-cups houden? Dat lijkt me namelijk heel erg ongeloofwaardig.
Het zijn ook alleen maar werkeloze sukkels die jarenlang 60 posts per dag posten die geen vriendin kunnen krijgen met grotere borsten dan A-cupjesquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:30 schreef Fok-it het volgende:
Zijn ook alleen maar autisten die nog nooit een vriendin hebben gehad maar wel erg kieskeurig zijn over borstenjuist
Dus hiermee wil je insinueren dat vrouwen met kleine borsten alleen bestemd zijn voor sukkels en vrouwen met grote borsten voor de 'play-boys'?quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:31 schreef Drxx het volgende:
[..]
Het zijn ook alleen maar werkeloze sukkels die jarenlang 60 posts per dag posten die geen vriendin kunnen krijgen met grotere borsten dan A-cupjes
Nee, ik insinueer dat je geen vrouwen leert kennen door de hele dag op FOK! te zitten. 60 per dag, godverdomme manquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus hiermee wil je insinueren dat vrouwen met kleine borsten alleen bestemd zijn voor sukkels en vrouwen met grote borsten voor de 'play-boys'?
Haha kneus
60 per dag? Dat zou je al kunnen krijgen door 1 uurtje op fok te zitten?quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:38 schreef Drxx het volgende:
[..]
Nee, ik insinueer dat je geen vrouwen leert kennen door de hele dag op FOK! te zitten. 60 per dag, godverdomme manHoe krijg je het voor elkaar
Ik sluit geen allochtoon meisjes uit, wat een woord by the way.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:21 schreef Drxx het volgende:
[..]
zoals eerder gezegd: als je allochtone meisjes niet uitsluit worden het er alleen maar meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |