en dan niet het haarknippenquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:15 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nou nou, dat zou ik wel eens willen zien.
Fantaseer maar wat, is toch altijd beterquote:
Ik probeerde je fotoboek te zien maar helaas pindakaas.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:20 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Fantaseer maar wat, is toch altijd beter
dus jij leest de flairquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:33 schreef Roces18 het volgende:
Een of andere vrouwenblad genaamd de Flair heeft een artikel gepost waarom kleine borsten fantastisch zijn;
http://www.flair.be/nl/bo(...)ten-fantastisch-zijn
Dit is toch waanzin?
Kijk naar:
daar wil iedereen toch een beschuitje mee eten.
Ja, jammer danquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:21 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik probeerde je fotoboek te zien maar helaas pindakaas.
En ik kan niet fantaseren![]()
Nee, ik zag dat artikel in me facebook timeline omdat die geliked werd door iemand met kleine tetjes.quote:
dit dusquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Bij borsten gaat het om de vorm niet om de maat.
Kleine borsten kunnen verrukkelijk zijn.
ben je arm ofzo?quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:47 schreef Jozevier het volgende:
Ook echt de beste redenen:
4. Rijke mannen houden van kleine borsten
Haha wtf.. Generalisering.. :p
Klein is fijnquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:36 schreef Mortaxx het volgende:
Pronte borstjesVeel beter dan van die uiers
Ik ben opgegroeid op de boerderiequote:Op dinsdag 29 april 2014 14:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Klein is fijn
Uiers met pannekoekentepels
mmmmm pannenkoekenquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Klein is fijn
Uiers met pannekoekentepels
Ja, vooruit, maar d'r tetten en gezicht compenseren dat naar mijn mening. Dat het nóg perfecter had kunnen zijn, tja, uiteraard.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:45 schreef Deshain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar is haar kont bijvoorbeeld? Ik vind haar gewoon niet mooi in verhouding, maarja dat is een kwestie van smaak.
[..]
Ik geef er geen fuck om eigenlijk...
dat speelt ook een rol. Lichtroze tepels zijn het lekkerstquote:
waarheidquote:Op dinsdag 29 april 2014 19:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
dat speelt ook een rol. Lichtroze tepels zijn het lekkerst
Kleur doet er toch niet zo toe lijkt me!?quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
dat speelt ook een rol. Lichtroze tepels zijn het lekkerst
nou ik vind een mooi roze tepel met bescheiden roze tepelhof toch mooier dan een bijna donkerbruine tepel.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:33 schreef Jozevier het volgende:
[..]
Kleur doet er toch niet zo toe lijkt me!?
Fair enough!quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
nou ik vind een mooi roze tepel met bescheiden roze tepelhof toch mooier dan een bijna donkerbruine tepel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |