quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:34 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Ik heb liever kleine dan van die kanonskogels
quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:34 schreef CherryOnTop het volgende:
Dat is vast geschreven door iemand met cup AA.
We weten allemaal waarom je zulke dingen zegt, Haywood.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ach, over drie weken staat er weer in dat dikke tetten juist de heilige graal zijn. Ze moeten natuurlijk wel al hun lezers tevreden houden he.
En ik lees de Flair niet eens, kun je nagaan.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
We weten allemaal waarom je zulke dingen zegt, Haywood.
Zo'n + meervoudsvormquote:die de link onderzocht tussen seksisme en borstgrootte, beschouwen mannen die vallen op grote borsten vrouwen als onderdanig en zwak. En zo'n mannen, daar passen we liever voor. Toch?
Lees dan. Er staat "A-cup."quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:36 schreef MeneerLogica het volgende:
Maar hoe klein hebben we het over. B-cup kunnen prachtig staan bij een dame, maar al praat je over een borstkas met tepels gaat het mij te ver. En dan evengoed een BH dragen
Goed voorbeeldquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:38 schreef Drxx het volgende:
Kate Upton's borsten bestempelen als "kanonskogels" en "uiers"...
Veel plezier met jullie Thaise ladyboys![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:40 schreef Deshain het volgende:
[..]
Goed voorbeeld
Enige vrouwelijke aan het lichaam van Kate Upton zijn haar dikke tieten, de rest had van een Thaise ladyboy kunnen zijn.
Jij bent ook van de A-cups?quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:40 schreef Deshain het volgende:
[..]
Goed voorbeeld
Enige vrouwelijke aan het lichaam van Kate Upton zijn haar dikke tieten, de rest had van een Thaise ladyboy kunnen zijn.
Daar kan jij over meespreken hequote:Op dinsdag 29 april 2014 11:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ach, over drie weken staat er weer in dat dikke tetten juist de heilige graal zijn. Ze moeten natuurlijk wel al hun lezers tevreden houden he.
Dat heb ik altijd met telegraaf.nl. En dan samen lekker verontwaardigd zijn met de rest van de kapsalon over de Hoge Heren in den Haag en die verdomde kut Marokkanen die terug moeten naar hun eigen land!quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:43 schreef Pharkus het volgende:
Heb je dat ook dat je bij de kapper zit te wachten en uit verveling flair.be openslaat?
Is jouw kapster geen vrouw of hommo?quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd met telegraaf.nl. En dan samen lekker verontwaardigd zijn met de rest van de kapsalon over de Hoge Heren in den Haag en die verdomde kut Marokkanen die terug moeten naar hun eigen land!
Ze heeft toch een ass?quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:45 schreef Deshain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar is haar kont bijvoorbeeld? Ik vind haar gewoon niet mooi in verhouding, maarja dat is een kwestie van smaak.
[..]
Ik geef er geen fuck om eigenlijk...
Jij doet dus alsof je rijk bent.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:47 schreef Jozevier het volgende:
Ook echt de beste redenen:
4. Rijke mannen houden van kleine borsten
Haha wtf.. Generalisering.. :p
Ja,quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:52 schreef Roces18 het volgende:
Sorry censuur inderdaad in de OP, maar check dit bijv;
[ afbeelding ]
MACHTIG TOCH WOOWWOWO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:52 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar dat zijn toch geen grote tieten?quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:52 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zijn het dan!?quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn toch geen grote tieten?
Het gaat erom dat ze niet klein zijn, maar gewoon goed.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De mijne legt haar dikke borsten in mijn nek tijdens het knippen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, de mijne houdt van vrouwen met dikke borsten.
Ben je blind jongen. Als ik haar toch had dan was ik de gelukkigste meneer op moeder aarde.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Haha dat heb ik ookquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:56 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
De mijne legt haar dikke borsten in mijn nek tijdens het knippen.
Als dit normaal is daar.. moet ik toch eens gaan verhuizen denk ik!quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:56 schreef Drxx het volgende:
[..]
Dat zijn normale tieten. Zie je weleens vrouwen?
Nou ik weet niet waar jij woont, maar in NL zul je dat niet zo snel zien. Ja wellicht gecombineerd met een hoop buikvet als een varkentje, maar dan telt het niet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:56 schreef Drxx het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:57 schreef Jozevier het volgende:
[..]
Als dit normaal is daar.. moet ik toch eens gaan verhuizen denk ik!![]()
Ok... Ik snap niet hoe jullie veel kleinere tieten vinden? Jullie gaan alleen met platte Nederlandse meisjes of zo?quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:57 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nou ik weet niet waar jij woont, maar in NL zul je dat niet zo snel zien. Ja wellicht gecombineerd met een hoop buikvet als een varkentje, maar dan telt het niet.
Uhm, ik woon in nL? zoveel andere vind je hier niet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:59 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
Ok... Ik snap niet hoe jullie veel kleinere tieten vinden? Jullie gaan alleen met platte Nederlandse meisjes of zo?
quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:56 schreef Roces18 het volgende:
Ben je blind jongen. Als ik haar toch had dan was ik de gelukkigste meneer op moeder aarde.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:56 schreef Drxx het volgende:
Blijkbaar hebben jullie allemaal goed gevormde topmodellen, maar ik had ook niets anders verwacht van een fokker.quote:
De borsten van mijn vriendin zijn kleiner dan die van haar, maar om nu te zeggen dat wat jij als voorbeeld pakt nu "grote tieten" zijn is ook weer zo wat.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:02 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben jullie allemaal goed gevormde topmodellen, maar ik had ook niets anders verwacht van een fokker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |