Mehquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:35 schreef Roces18 het volgende:
maar konten zijn beter toch? grote niet kleine
Een grote kont in de breedte niet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:35 schreef Roces18 het volgende:
maar konten zijn beter toch? grote niet kleine
MAar dat betekent dat jij een solide cupmaat hebt (handvol?)quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:48 schreef Takaiki het volgende:
Vrouwen die hier a-cups komen verdedigen of ontwijkend antwoorden zijn zelf plat
Ja hoorquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:06 schreef Roces18 het volgende:
[..]
MAar dat betekent dat jij een solide cupmaat hebt (handvol?)
Daar ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:01 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Een grote kont in de breedte niet.
Achterwaarts wat groter en een beetje "omhoog" is okay.
Wat kan ik daar onder verstaan voor die eenzame nachten in de trenchesquote:
Wil je er ook een koekje bij!?quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:06 schreef RonnieGardocki het volgende:
Heb het liefst D, maar zou een dame niet afwijzen op een andere cup.
Als ik kon knippen zou ik ze in je nek kunnen leggenquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:06 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Wat kan ik daar onder verstaan voor die eenzame nachten in de trenches
En het tepelke dan?quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Bij borsten gaat het om de vorm niet om de maat.
Kleine borsten kunnen verrukkelijk zijn.
Daar heb je ook een goed punt!quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Uhm,... knippen? Wat is je bmi dan?quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:12 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Als ik kon knippen zou ik ze in je nek kunnen leggen
en dan niet het haarknippenquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:15 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nou nou, dat zou ik wel eens willen zien.
Fantaseer maar wat, is toch altijd beterquote:
Ik probeerde je fotoboek te zien maar helaas pindakaas.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:20 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Fantaseer maar wat, is toch altijd beter
dus jij leest de flairquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:33 schreef Roces18 het volgende:
Een of andere vrouwenblad genaamd de Flair heeft een artikel gepost waarom kleine borsten fantastisch zijn;
http://www.flair.be/nl/bo(...)ten-fantastisch-zijn
Dit is toch waanzin?
Kijk naar:
daar wil iedereen toch een beschuitje mee eten.
Ja, jammer danquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:21 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik probeerde je fotoboek te zien maar helaas pindakaas.
En ik kan niet fantaseren![]()
Nee, ik zag dat artikel in me facebook timeline omdat die geliked werd door iemand met kleine tetjes.quote:
dit dusquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
ben je arm ofzo?quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:47 schreef Jozevier het volgende:
Ook echt de beste redenen:
4. Rijke mannen houden van kleine borsten
Haha wtf.. Generalisering.. :p
Klein is fijnquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:36 schreef Mortaxx het volgende:
Pronte borstjesVeel beter dan van die uiers
Ik ben opgegroeid op de boerderiequote:Op dinsdag 29 april 2014 14:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Klein is fijn
Uiers met pannekoekentepels
mmmmm pannenkoekenquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Klein is fijn
Uiers met pannekoekentepels
Ja, vooruit, maar d'r tetten en gezicht compenseren dat naar mijn mening. Dat het nóg perfecter had kunnen zijn, tja, uiteraard.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:45 schreef Deshain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar is haar kont bijvoorbeeld? Ik vind haar gewoon niet mooi in verhouding, maarja dat is een kwestie van smaak.
[..]
Ik geef er geen fuck om eigenlijk...
dat speelt ook een rol. Lichtroze tepels zijn het lekkerstquote:
waarheidquote:Op dinsdag 29 april 2014 19:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
dat speelt ook een rol. Lichtroze tepels zijn het lekkerst
Kleur doet er toch niet zo toe lijkt me!?quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
dat speelt ook een rol. Lichtroze tepels zijn het lekkerst
nou ik vind een mooi roze tepel met bescheiden roze tepelhof toch mooier dan een bijna donkerbruine tepel.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:33 schreef Jozevier het volgende:
[..]
Kleur doet er toch niet zo toe lijkt me!?
Fair enough!quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
nou ik vind een mooi roze tepel met bescheiden roze tepelhof toch mooier dan een bijna donkerbruine tepel.
Licht uit en klaar om te gaan!quote:
Gvdquote:Allemaal celebs die - net als jij - lid zijn van de Club Van Kleine Borsten.
dit dusquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:16 schreef Sapstengel het volgende:
Niks mis met kleine tieten btw, zolang ze maar een dikke kont hebben.
[ afbeelding ]
Alleen lelijke vrouwen zeggen dat mannen oppervlakkig zijn. Maar het oog wil ook watquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:38 schreef Ugjerke het volgende:
Ik ben wel een kleine borsten fan, maar dat artikel is natuurlijk zo hypocriet als de pest. Eerst noemen ze het een voordeel dat rijke mannen op kleine borsten vallen, om vervolgens te klagen over oppervlakkige en seksistische mannen.
Oppervlakkig.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:43 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Alleen lelijke vrouwen zeggen dat mannen oppervlakkig zijn. Maar het oog wil ook wat![]()
Prima kont. Ik zou een billenman zijn als ik een man was denk ik.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:18 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Kont is natuurlijk het beste zoiets;
[ afbeelding ]
Maar dat betekent niet dat de voorkant als een strijkplank mag zijn.
Waarom?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:07 schreef Karina het volgende:
Ik zou een billenman zijn als ik een man was denk ik.
Ik kijk volgens mij eerder naar mooie billen dan naar mooie tieten. maar goed je weet het niet echt natuurlijk. Kan geen man worden om het te testenquote:
Gewoon naar allebei kijken, valt er veel meer te genieten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk volgens mij eerder naar mooie billen dan naar mooie tieten. maar goed je weet het niet echt natuurlijk. Kan geen man worden om het te testen
Als vrouw zijnde tieten of tetten zeggen, zo onaantrekkelijkquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk volgens mij eerder naar mooie billen dan naar mooie tieten. maar goed je weet het niet echt natuurlijk. Kan geen man worden om het te testen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |