ho-ho, ik zeg alleen dat mannen over het algemeen vinden dat vrouwen met grote borsten beter zijn dan met kleine (zo zijn wij geprogrammeerd)quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:30 schreef Fok-it het volgende:
Zijn ook alleen maar autisten die nog nooit een vriendin hebben gehad maar wel erg kieskeurig zijn over borstenjuist
Je bent vanaf nu verplicht een foto van je ontblote memmen te plaatsen. Mijn piemel heeft liefde nodig. Help me.quote:
grapje ik heb cup bquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je bent vanaf nu verplicht een foto van je ontblote memmen te plaatsen. Mijn piemel heeft liefde nodig. Help me.
ze is mollig en heeft het figuur van een kerel. Vind er iig niks an.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:45 schreef Deshain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar is haar kont bijvoorbeeld? Ik vind haar gewoon niet mooi in verhouding, maarja dat is een kwestie van smaak.
[..]
Ik geef er geen fuck om eigenlijk...
Jij vindt 60 per dag niet veel? Daarom kun jij dus geen vriendin krijgen met borsten groter dan een A-cup. En de rest dan "kieskeurig" noemen omdat zij het niet zouden doen op een meisje met A-cupjes omdat zij wel opties hebben doordat ze niet de hele dag op FOK! zitten. Pricelessquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
60 per dag? Dat zou je al kunnen krijgen door 1 uurtje op fok te zitten?
Is echt de hele dag ja
Want iedereen die elke dag op fok post is ook echt single. wat een intens domme kankermongool ben jij zegquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:59 schreef Drxx het volgende:
[..]
Jij vindt 60 per dag niet veel? Daarom kun jij dus geen vriendin krijgen met borsten groter dan een A-cup. En de rest dan "kieskeurig" noemen omdat zij het niet zouden doen op een meisje met A-cupjesPriceless.
Oh jee, vindt je mammie het wel goed dat je zo praat?quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want iedereen die elke dag op fok post is ook echt single. wat een intens domme kankermongool ben jij zeg
quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:59 schreef Drxx het volgende:
[..]
Jij vindt 60 per dag niet veel? Daarom kun jij dus geen vriendin krijgen met borsten groter dan een A-cup. En de rest dan "kieskeurig" noemen omdat zij het niet zouden doen op een meisje met A-cupjes omdat zij wel opties hebben doordat ze niet de hele dag op FOK! zitten. Priceless![]()
Tel even tot 10 ofzoquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want iedereen die elke dag op fok post is ook echt single. wat een intens domme kankermongool ben jij zeg
En ik zei niet dat je single bent omdat je op FOK! zit. Ik zei dat je DAAROM niet "kieskeurig" (hoe zielig ben je als borsten groter dan een A-cup "kieskeurig" moet noemen haha) kunt zijn over de grootte van de borsten van je vriendinquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Amen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben gewoon rustig hoorquote:
Veel plezier met het kietelen van je vriendin's A-cupjes hèquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben gewoon rustig hoorDoet niks af aan het feit dat het gewoon een mongooltje is
Laat hem daar lekker zelf achter komen danquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben gewoon rustig hoorDoet niks af aan het feit dat het gewoon een mongooltje is
ik snap dit nooit echt, wat maakt het zo spannend als ik hier m'n borsten tentoontstel terwijl er miljoenen tietenplaatjes van perfecte borsten op internet te vinden zijn?quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alsof dat ook maar iets uitmaakt. Ik kan ook een poll openen als je wil?
A-cup? Met grote borsten bedoel ik echt niet alles boven een A-cup hoorquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:01 schreef Drxx het volgende:
[..]
En ik zei niet dat je single bent omdat je op FOK! zit. Ik zei dat je DAAROM niet "kieskeurig" (hoe zielig ben je als borsten groter dan een A-cup "kieskeurig" moet noemen haha) kunt zijn over de grootte van de borsten van je vriendin
Ik zou wel willen betalen maar voor zo'n behandeling jat ik niet genoeg fietsen per dag sorry.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wanneer ik eindelijk een borstvergroting heb gehad
quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
A-cup? Met grote borsten bedoel ik echt niet alles boven een A-cup hoor
quote:
Waar had jij het over grote borsten dan? Geciteerde posts insinueren juist dat je van de A-cupjes bentquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:30 schreef Fok-it het volgende:
Zijn ook alleen maar autisten die nog nooit een vriendin hebben gehad maar wel erg kieskeurig zijn over borstenjuist
Als moderne independent woman betaal ik gewoon zelf om te voldoen aan het schoonheidsbeeld van de patriarchale maatschappij hoor.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:03 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Ik zou wel willen betalen maar voor zo'n behandeling jat ik niet genoeg fietsen per dag sorry.
Klopt, maar een cup B zie ik niet als groot hoor.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:04 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waar had jij het over grote borsten dan? Geciteerde posts insinueren juist dat je van de A-cupjes bent![]()
Is het ook niet, maar dat was het punt dan ook niet. Ging erom dat je best kieskeurig kan zijn m.b.t. borsten zonder dat je een typische 30cm lul FOK!ker bent met een model als vriendin. Tenzij je wellicht 1.60m bent of zo.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt, maar een cup B zie ik niet als groot hoor.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Als moderne independent woman betaal ik gewoon zelf om te voldoen aan het schoonheidsbeeld van de patriarchale maatschappij hoor.
Om eerlijk te zijn heb ik daar geen antwoord op. En bij nader inzien is de grap er al wel zo'n beetje af. Mijn excuses voor dit kinderachtige gedrag.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik snap dit nooit echt, wat maakt het zo spannend als ik hier m'n borsten tentoontstel terwijl er miljoenen tietenplaatjes van perfecte borsten op internet te vinden zijn?
bluf , doe maar dat vind ik spannend hahahquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik snap dit nooit echt, wat maakt het zo spannend als ik hier m'n borsten tentoontstel terwijl er miljoenen tietenplaatjes van perfecte borsten op internet te vinden zijn?
quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:10 schreef Roces18 het volgende:
[..]
bluf , doe maar dat vind ik spannend hahah
Sooooowwwww zeg independent sooow.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Als moderne independent woman betaal ik gewoon zelf om te voldoen aan het schoonheidsbeeld van de patriarchale maatschappij hoor.
alleen als je mijn opmerking te serieus neemtquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:11 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Hangt m.i. van een aantal deelfactoren rond het fenomeen 'modern independent woman'.
Het is hier geen speeltuinquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
alleen als je mijn opmerking te serieus neemt
Jij bent niet de baas over mij!quote:
TS rocesboy!quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:15 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Wie denk je anders dat de baas over je is?
neequote:
cameron diaz is lelijkquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:16 schreef Jozevier het volgende:
7. Goed gezelschap
Kate Moss, Cameron Diaz, Mila Kunis, Olivia Wilde, Kate Hudson en Gwyneth Paltrow. Allemaal celebs die - net als jij - lid zijn van de Club Van Kleine Borsten.
Klopt..quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee
gr
[..]
cameron diaz is lelijk
En ze heeft schaamhaar en gebruikt geen deoquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee
gr
[..]
cameron diaz is lelijk
Heb je dat gecheckt!? :pquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:19 schreef Zolder het volgende:
[..]
En ze heeft schaamhaar en gebruikt geen deo
Ah goed om te weten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:16 schreef Zolder het volgende:
4. Rijke mannen houden van kleine borsten
Ja weer goed bezig vrouwen
hoe durft zequote:Op dinsdag 29 april 2014 13:19 schreef Zolder het volgende:
[..]
En ze heeft schaamhaar en gebruikt geen deo
welke vind jij het mooist dan!?quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah goed om te weten.
Hier staan 20 beauties met kleine borsten. Al vind ik ze zelf niet allemaal zo mooi eigenlijk.
heb jij kleine borste?>quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Karenina was dat volgens mij, had die ook kleine borsten?
waarom niet dan? recht op openbaarheid van informatie ofzo toch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:23 schreef Roces18 het volgende:
[..]
waarom niet dan? recht op openbaarheid van informatie ofzo toch.Jaaa toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If we knew what we were doing, it wouldn't be called research, would it!?
quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:23 schreef Roces18 het volgende:
[..]
waarom niet dan? recht op openbaarheid van informatie ofzo toch.Doet er verder niet zo toe toch? Overigens als een kerel mij alleen om mijn tieten zou willen dan is hij ook geen knip voor de neus waard hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geef haar eens een cijfer van 1 op 22 dan!quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:24 schreef Zolder het volgende:
[..]
Schaamhaar maakte ze bekend in Graham Norton Show en deo stond pas op nu.nl
voor je karakterquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Doet er verder niet zo toe toch? Overigens als een kerel mij alleen om mijn tieten zou willen dan is hij ook geen knip voor de neus waard hoor.
Zo kom je wel over ja.. hihiquote:
16quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:25 schreef Jozevier het volgende:
[..]
geef haar eens een cijfer van 1 op 22 dan!
quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:26 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja en mooie kippenborstjes niet te vergeten!!!
maar ik kan me geen beeld vormen ..quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:27 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik vind Karina wel een van de liefste modjes howwwr
quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:27 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik vind Karina wel een van de liefste modjes howwwr
Eens met jou.. puur natuur is beter!quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:30 schreef Ixnay het volgende:
Ik ben helemaal niet zo kieskeurig op dit gebied.
Niet omdat ik geen borsten liefhebber ben, maar meer omdat ik zowel echte kleine als echte grote kan waarderen.
Als het maar niet helemaal plat is of formaat watermeloen. Alles daar tussenin kan mooi of niet mooi zijn.
Heb 1 keer borsten met implantaten in mijn handen gehad en dat vond ik helemaal niks.
Mehquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:35 schreef Roces18 het volgende:
maar konten zijn beter toch? grote niet kleine
Een grote kont in de breedte niet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:35 schreef Roces18 het volgende:
maar konten zijn beter toch? grote niet kleine
MAar dat betekent dat jij een solide cupmaat hebt (handvol?)quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:48 schreef Takaiki het volgende:
Vrouwen die hier a-cups komen verdedigen of ontwijkend antwoorden zijn zelf plat
Ja hoorquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:06 schreef Roces18 het volgende:
[..]
MAar dat betekent dat jij een solide cupmaat hebt (handvol?)
Daar ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:01 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Een grote kont in de breedte niet.
Achterwaarts wat groter en een beetje "omhoog" is okay.
Wat kan ik daar onder verstaan voor die eenzame nachten in de trenchesquote:
Wil je er ook een koekje bij!?quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:06 schreef RonnieGardocki het volgende:
Heb het liefst D, maar zou een dame niet afwijzen op een andere cup.
Als ik kon knippen zou ik ze in je nek kunnen leggenquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:06 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Wat kan ik daar onder verstaan voor die eenzame nachten in de trenches
En het tepelke dan?quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Bij borsten gaat het om de vorm niet om de maat.
Kleine borsten kunnen verrukkelijk zijn.
Daar heb je ook een goed punt!quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Bij borsten gaat het om de vorm niet om de maat.
Kleine borsten kunnen verrukkelijk zijn.
Uhm,... knippen? Wat is je bmi dan?quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:12 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Als ik kon knippen zou ik ze in je nek kunnen leggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |