Klopt..quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee
gr
[..]
cameron diaz is lelijk
En ze heeft schaamhaar en gebruikt geen deoquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee
gr
[..]
cameron diaz is lelijk
Heb je dat gecheckt!? :pquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:19 schreef Zolder het volgende:
[..]
En ze heeft schaamhaar en gebruikt geen deo
Ah goed om te weten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:16 schreef Zolder het volgende:
4. Rijke mannen houden van kleine borsten
Ja weer goed bezig vrouwen
hoe durft zequote:Op dinsdag 29 april 2014 13:19 schreef Zolder het volgende:
[..]
En ze heeft schaamhaar en gebruikt geen deo
welke vind jij het mooist dan!?quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah goed om te weten.
Hier staan 20 beauties met kleine borsten. Al vind ik ze zelf niet allemaal zo mooi eigenlijk.
heb jij kleine borste?>quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Karenina was dat volgens mij, had die ook kleine borsten?
waarom niet dan? recht op openbaarheid van informatie ofzo toch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:23 schreef Roces18 het volgende:
[..]
waarom niet dan? recht op openbaarheid van informatie ofzo toch.Jaaa toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If we knew what we were doing, it wouldn't be called research, would it!?
quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:23 schreef Roces18 het volgende:
[..]
waarom niet dan? recht op openbaarheid van informatie ofzo toch.Doet er verder niet zo toe toch? Overigens als een kerel mij alleen om mijn tieten zou willen dan is hij ook geen knip voor de neus waard hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geef haar eens een cijfer van 1 op 22 dan!quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:24 schreef Zolder het volgende:
[..]
Schaamhaar maakte ze bekend in Graham Norton Show en deo stond pas op nu.nl
voor je karakterquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Doet er verder niet zo toe toch? Overigens als een kerel mij alleen om mijn tieten zou willen dan is hij ook geen knip voor de neus waard hoor.
Zo kom je wel over ja.. hihiquote:
16quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:25 schreef Jozevier het volgende:
[..]
geef haar eens een cijfer van 1 op 22 dan!
quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:26 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja en mooie kippenborstjes niet te vergeten!!!
maar ik kan me geen beeld vormen ..quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:27 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik vind Karina wel een van de liefste modjes howwwr
quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:27 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik vind Karina wel een van de liefste modjes howwwr
Eens met jou.. puur natuur is beter!quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:30 schreef Ixnay het volgende:
Ik ben helemaal niet zo kieskeurig op dit gebied.
Niet omdat ik geen borsten liefhebber ben, maar meer omdat ik zowel echte kleine als echte grote kan waarderen.
Als het maar niet helemaal plat is of formaat watermeloen. Alles daar tussenin kan mooi of niet mooi zijn.
Heb 1 keer borsten met implantaten in mijn handen gehad en dat vond ik helemaal niks.
Mehquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:35 schreef Roces18 het volgende:
maar konten zijn beter toch? grote niet kleine
Een grote kont in de breedte niet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:35 schreef Roces18 het volgende:
maar konten zijn beter toch? grote niet kleine
MAar dat betekent dat jij een solide cupmaat hebt (handvol?)quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:48 schreef Takaiki het volgende:
Vrouwen die hier a-cups komen verdedigen of ontwijkend antwoorden zijn zelf plat
Ja hoorquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:06 schreef Roces18 het volgende:
[..]
MAar dat betekent dat jij een solide cupmaat hebt (handvol?)
Daar ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:01 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Een grote kont in de breedte niet.
Achterwaarts wat groter en een beetje "omhoog" is okay.
Wat kan ik daar onder verstaan voor die eenzame nachten in de trenchesquote:
Wil je er ook een koekje bij!?quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:06 schreef RonnieGardocki het volgende:
Heb het liefst D, maar zou een dame niet afwijzen op een andere cup.
Als ik kon knippen zou ik ze in je nek kunnen leggenquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:06 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Wat kan ik daar onder verstaan voor die eenzame nachten in de trenches
En het tepelke dan?quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Bij borsten gaat het om de vorm niet om de maat.
Kleine borsten kunnen verrukkelijk zijn.
Daar heb je ook een goed punt!quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Bij borsten gaat het om de vorm niet om de maat.
Kleine borsten kunnen verrukkelijk zijn.
Uhm,... knippen? Wat is je bmi dan?quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:12 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Als ik kon knippen zou ik ze in je nek kunnen leggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |