ho-ho, ik zeg alleen dat mannen over het algemeen vinden dat vrouwen met grote borsten beter zijn dan met kleine (zo zijn wij geprogrammeerd)quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:30 schreef Fok-it het volgende:
Zijn ook alleen maar autisten die nog nooit een vriendin hebben gehad maar wel erg kieskeurig zijn over borstenjuist
Je bent vanaf nu verplicht een foto van je ontblote memmen te plaatsen. Mijn piemel heeft liefde nodig. Help me.quote:
grapje ik heb cup bquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je bent vanaf nu verplicht een foto van je ontblote memmen te plaatsen. Mijn piemel heeft liefde nodig. Help me.
ze is mollig en heeft het figuur van een kerel. Vind er iig niks an.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:45 schreef Deshain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar is haar kont bijvoorbeeld? Ik vind haar gewoon niet mooi in verhouding, maarja dat is een kwestie van smaak.
[..]
Ik geef er geen fuck om eigenlijk...
Jij vindt 60 per dag niet veel? Daarom kun jij dus geen vriendin krijgen met borsten groter dan een A-cup. En de rest dan "kieskeurig" noemen omdat zij het niet zouden doen op een meisje met A-cupjes omdat zij wel opties hebben doordat ze niet de hele dag op FOK! zitten. Pricelessquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
60 per dag? Dat zou je al kunnen krijgen door 1 uurtje op fok te zitten?
Is echt de hele dag ja
Want iedereen die elke dag op fok post is ook echt single. wat een intens domme kankermongool ben jij zegquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:59 schreef Drxx het volgende:
[..]
Jij vindt 60 per dag niet veel? Daarom kun jij dus geen vriendin krijgen met borsten groter dan een A-cup. En de rest dan "kieskeurig" noemen omdat zij het niet zouden doen op een meisje met A-cupjesPriceless.
Oh jee, vindt je mammie het wel goed dat je zo praat?quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want iedereen die elke dag op fok post is ook echt single. wat een intens domme kankermongool ben jij zeg
quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:59 schreef Drxx het volgende:
[..]
Jij vindt 60 per dag niet veel? Daarom kun jij dus geen vriendin krijgen met borsten groter dan een A-cup. En de rest dan "kieskeurig" noemen omdat zij het niet zouden doen op een meisje met A-cupjes omdat zij wel opties hebben doordat ze niet de hele dag op FOK! zitten. Priceless![]()
Tel even tot 10 ofzoquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want iedereen die elke dag op fok post is ook echt single. wat een intens domme kankermongool ben jij zeg
En ik zei niet dat je single bent omdat je op FOK! zit. Ik zei dat je DAAROM niet "kieskeurig" (hoe zielig ben je als borsten groter dan een A-cup "kieskeurig" moet noemen haha) kunt zijn over de grootte van de borsten van je vriendinquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Amen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben gewoon rustig hoorquote:
Veel plezier met het kietelen van je vriendin's A-cupjes hèquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben gewoon rustig hoorDoet niks af aan het feit dat het gewoon een mongooltje is
Laat hem daar lekker zelf achter komen danquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben gewoon rustig hoorDoet niks af aan het feit dat het gewoon een mongooltje is
ik snap dit nooit echt, wat maakt het zo spannend als ik hier m'n borsten tentoontstel terwijl er miljoenen tietenplaatjes van perfecte borsten op internet te vinden zijn?quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alsof dat ook maar iets uitmaakt. Ik kan ook een poll openen als je wil?
A-cup? Met grote borsten bedoel ik echt niet alles boven een A-cup hoorquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:01 schreef Drxx het volgende:
[..]
En ik zei niet dat je single bent omdat je op FOK! zit. Ik zei dat je DAAROM niet "kieskeurig" (hoe zielig ben je als borsten groter dan een A-cup "kieskeurig" moet noemen haha) kunt zijn over de grootte van de borsten van je vriendin
Ik zou wel willen betalen maar voor zo'n behandeling jat ik niet genoeg fietsen per dag sorry.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wanneer ik eindelijk een borstvergroting heb gehad
quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
A-cup? Met grote borsten bedoel ik echt niet alles boven een A-cup hoor
quote:
Waar had jij het over grote borsten dan? Geciteerde posts insinueren juist dat je van de A-cupjes bentquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:30 schreef Fok-it het volgende:
Zijn ook alleen maar autisten die nog nooit een vriendin hebben gehad maar wel erg kieskeurig zijn over borstenjuist
Als moderne independent woman betaal ik gewoon zelf om te voldoen aan het schoonheidsbeeld van de patriarchale maatschappij hoor.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:03 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Ik zou wel willen betalen maar voor zo'n behandeling jat ik niet genoeg fietsen per dag sorry.
Klopt, maar een cup B zie ik niet als groot hoor.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:04 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waar had jij het over grote borsten dan? Geciteerde posts insinueren juist dat je van de A-cupjes bent![]()
Is het ook niet, maar dat was het punt dan ook niet. Ging erom dat je best kieskeurig kan zijn m.b.t. borsten zonder dat je een typische 30cm lul FOK!ker bent met een model als vriendin. Tenzij je wellicht 1.60m bent of zo.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt, maar een cup B zie ik niet als groot hoor.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Als moderne independent woman betaal ik gewoon zelf om te voldoen aan het schoonheidsbeeld van de patriarchale maatschappij hoor.
Om eerlijk te zijn heb ik daar geen antwoord op. En bij nader inzien is de grap er al wel zo'n beetje af. Mijn excuses voor dit kinderachtige gedrag.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik snap dit nooit echt, wat maakt het zo spannend als ik hier m'n borsten tentoontstel terwijl er miljoenen tietenplaatjes van perfecte borsten op internet te vinden zijn?
bluf , doe maar dat vind ik spannend hahahquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik snap dit nooit echt, wat maakt het zo spannend als ik hier m'n borsten tentoontstel terwijl er miljoenen tietenplaatjes van perfecte borsten op internet te vinden zijn?
quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:10 schreef Roces18 het volgende:
[..]
bluf , doe maar dat vind ik spannend hahah
Sooooowwwww zeg independent sooow.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Als moderne independent woman betaal ik gewoon zelf om te voldoen aan het schoonheidsbeeld van de patriarchale maatschappij hoor.
alleen als je mijn opmerking te serieus neemtquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:11 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Hangt m.i. van een aantal deelfactoren rond het fenomeen 'modern independent woman'.
Het is hier geen speeltuinquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
alleen als je mijn opmerking te serieus neemt
Jij bent niet de baas over mij!quote:
TS rocesboy!quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:15 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Wie denk je anders dat de baas over je is?
neequote:
cameron diaz is lelijkquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:16 schreef Jozevier het volgende:
7. Goed gezelschap
Kate Moss, Cameron Diaz, Mila Kunis, Olivia Wilde, Kate Hudson en Gwyneth Paltrow. Allemaal celebs die - net als jij - lid zijn van de Club Van Kleine Borsten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |