Gvdquote:Allemaal celebs die - net als jij - lid zijn van de Club Van Kleine Borsten.
dit dusquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:16 schreef Sapstengel het volgende:
Niks mis met kleine tieten btw, zolang ze maar een dikke kont hebben.
[ afbeelding ]
Alleen lelijke vrouwen zeggen dat mannen oppervlakkig zijn. Maar het oog wil ook watquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:38 schreef Ugjerke het volgende:
Ik ben wel een kleine borsten fan, maar dat artikel is natuurlijk zo hypocriet als de pest. Eerst noemen ze het een voordeel dat rijke mannen op kleine borsten vallen, om vervolgens te klagen over oppervlakkige en seksistische mannen.
Oppervlakkig.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:43 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Alleen lelijke vrouwen zeggen dat mannen oppervlakkig zijn. Maar het oog wil ook wat![]()
Prima kont. Ik zou een billenman zijn als ik een man was denk ik.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:18 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Kont is natuurlijk het beste zoiets;
[ afbeelding ]
Maar dat betekent niet dat de voorkant als een strijkplank mag zijn.
Waarom?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:07 schreef Karina het volgende:
Ik zou een billenman zijn als ik een man was denk ik.
Ik kijk volgens mij eerder naar mooie billen dan naar mooie tieten. maar goed je weet het niet echt natuurlijk. Kan geen man worden om het te testenquote:
Gewoon naar allebei kijken, valt er veel meer te genieten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk volgens mij eerder naar mooie billen dan naar mooie tieten. maar goed je weet het niet echt natuurlijk. Kan geen man worden om het te testen
Als vrouw zijnde tieten of tetten zeggen, zo onaantrekkelijkquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk volgens mij eerder naar mooie billen dan naar mooie tieten. maar goed je weet het niet echt natuurlijk. Kan geen man worden om het te testen
Nou meer met foto's dus. Die billen op die foto vind ik prima. Maar meestal zie je tieten het eerst ja.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gewoon naar allebei kijken, valt er veel meer te genieten.
Maar tieten vallen eerder op.
Stel je niet aan.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde tieten of tetten zeggen, zo onaantrekkelijk
Had je maar in VBL moeten blijven.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou meer met foto's dus. Die billen op die foto vind ik prima. Maar meestal zie je tieten het eerst ja.
Wat een gesprek
Die wedstrijd is boring en ik zit nu op RIjdende Rechter te wachtenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Had je maar in VBL moeten blijven.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Die wedstrijd is boring en ik zit nu op RIjdende Rechter te wachten
Als je even geduld hebt, krijg je zometeen een quotemelding van Frank uit de SC.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Topshow jongen! Niet haten op meester Visscher.
Hoezo dat nou? Ik ren al weg naar het RR topicquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je even geduld hebt, krijg je zometeen een quotemelding van Frank uit de SC.
Doet Frank altijd als er in een topic geSC't wordtquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo dat nou? Ik ren al weg naar het RR topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |