quote:
Dat ligt meer aan haar bovenstukje dan aan haar figuur.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:26 schreef Karina het volgende:
Nou welke dan? Rechts vind ik er echt niet uitzien.
Ook ja, alles wordt een beetje teveel omhoog gehesen. Maar dan nog vind ik die tieten te groot.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:54 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan haar bovenstukje dan aan haar figuur.
Zij blijkbaar niet, boeiuhquote:Op woensdag 30 april 2014 12:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook ja, alles wordt een beetje teveel omhoog gehesen. Maar dan nog vind ik die tieten te groot.
Denk dat wat ik curvy vind bij jou onder plat valt. En jouw curvy vind ik dikquote:Op woensdag 30 april 2014 09:27 schreef ntm het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg slanke vrouwen met iets grotere borsten of een ass (curvy). Maar dat vind jij niks toch?
hahaquote:Op woensdag 30 april 2014 13:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat wat ik curvy vind bij jou onder plat valt. En jouw curvy vind ik dik
Denk het jaquote:Op woensdag 30 april 2014 13:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat wat ik curvy vind bij jou onder plat valt. En jouw curvy vind ik dik
Ja die verhoudingen zijn daar toch helemaal zoekquote:Op woensdag 30 april 2014 13:18 schreef ntm het volgende:
[..]
Denk het jaMaar dit vind jij dik dus?
[ afbeelding ] Zoals ik al zei, meiden met rondingen op de juiste plekken zijn niet dik. Goede ass, tieten & heupen + smalle taile is mooiste vind ik
Vandaar dat ik zeg 'ik vind ze te groot' en niet 'ze zijn te groot'. Heb het al eerder gepost, smaken verschillen.quote:
Ik vind links mooier. En ik val ook op vrouwen, dus het is geen nijd.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:24 schreef Zeetakje het volgende:
Kies maar, links of rechts. Ik weet het wel
[ afbeelding ]
Ik ben er een. Ben ik nu lelijk?quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:04 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waar had jij het over grote borsten dan? Geciteerde posts insinueren juist dat je van de A-cupjes bent![]()
Links lijkt ook kleiner door die bikini. Rechts is walgelijk groot. Lichaam is wel nice verderquote:Op woensdag 30 april 2014 13:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind links mooier. En ik val ook op vrouwen, dus het is geen nijd.
Walgelijk groot zegt 'iequote:Op woensdag 30 april 2014 14:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Links lijkt ook kleiner door die bikini. Rechts is walgelijk groot. Lichaam is wel nice verder
Alleen omdat jij alles onder cup D waarschijnlijk klein vindt overdrijft hij niet hoorquote:Op woensdag 30 april 2014 14:18 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Walgelijk groot zegt 'ie
Nou niet overdrijven he
Zelfde meid, walgelijk groot zou ik het niet noemen hoorquote:Op woensdag 30 april 2014 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen omdat jij alles onder cup D waarschijnlijk klein vindt overdrijft hij niet hoor
Dit is wel eng. Lijkt wel Nicki Minajquote:Op woensdag 30 april 2014 14:26 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Zelfde meid, walgelijk groot zou ik het niet noemen hoor
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 april 2014 14:26 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Zelfde meid, walgelijk groot zou ik het niet noemen hoor
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |