Zware kost?quote:
ook ja.quote:
Dat kan voor haar wel een valide reden zijn, al zal iemand anders het wel een rare reden vinden. Persoonlijk maakt het me niets uit; als iemand niet graag zwemt wijs ik die ook niet zo af.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ook ja.
Maar goed, het ging mij er meer om dat ze iemand afwijst omdat hij niet leest. Vind ik een rare reden.
ja, ze vindt intelligentie belangrijk.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan voor haar wel een valide reden zijn, al zal iemand anders het wel een rare reden vinden. Persoonlijk maakt het me niets uit; als iemand niet graag zwemt wijs ik die ook niet zo af.
Misschien associeert ze lezen met intelligentie?
Het is wel een stuk duidelijker ja. En dan erbij, het omgekeerde is ook waar. Mensen die lezen hoeven per definitie echt niet intelligent te zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, ze vindt intelligentie belangrijk.
Prima, maar het komt imo niet erg intelligent over als je automatisch verwacht dat iemand die niet leest niet intelligent is.
Wat dus ook gelijk de reden is dat ik het maar raar vind.
Waaruit leidt je af dat hij verder wel intelligent is ?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, ze vindt intelligentie belangrijk.
Prima, maar het komt imo niet erg intelligent over als je automatisch verwacht dat iemand die niet leest niet intelligent is.
Wat dus ook gelijk de reden is dat ik het maar raar vind.
deze hele vraag slaat nergens op, én er zit een spelfout in, dus ik ga hem niet beantwoordenquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:28 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Waaruit leidt je af dat hij verder wel intelligent is ?
Je kan wel serieus zijn, maar het blijft een rare vraag.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:40 schreef LesMiserables het volgende:
Haha die was goed van mij he, even zwakte tonen op de d en t's. Jammer, de vraag zelf was wel serieus namelijk.
Als je een redelijke algemene ontwikkeling hebt, kan je hele leuke en intelligente gesprekken voeren.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je kan wel serieus zijn, maar het blijft een rare vraag.
Hoe kun je, anders dan door spelling en boeken lezen (of niet) je intelligentie laten blijken? Dat kun je toch zelf ook wel bedenken?
Als je het aan mij zou vragen... klap ik dicht... i love sex... maar vind t kut om over te moeten praten.. vooral in het begin zeg maar.. ik ben meer van t uhmm probeer maar je ziet wel hoe ver je mag gaan... al klinkt het nu heel makkelijk en goedkoop.. zo bedoel ik het niet helemaal...quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:38 schreef LesMiserables het volgende:
Vraag aan de vrouwen hier, vind je het prettig als iemand vraagt aan je of hij seks met je kan hebben of dat het ok is als het eenmaal zover is ? Gewoon als bevestiging vragen zeg maar.
Ik zou het op zich heel netjes vinden hoor, maar krijg een hoofd als een biet en dr komt niet echt iets zinnigs uit.... wat dus heel verkeerd kan vallen bij de uhhmm partner in kwestie zeg maar... vooral als diegene niet echt heel zelfverzekerd is...quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:03 schreef LesMiserables het volgende:
Nee snap ik ook maar we weten allemaal hoe dat werkt toch, alleen ben benieuwd hoe dat valt als je het expliciet vraagt.
Ik zou het niet fijn vinden als dat gevraagd wordt. Zoals hier boven werd gezegd: Kijk maar gewoon hoever je kan gaan. Als ik iets niet wil dan geef ik dat aan en als ik iets wel wil merk je dat toch gewoon? Ik zou me ook een beetje ongemakkelijk gaan voelen, seks is wat mij betreft iets dat vanzelf moet gaan.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:38 schreef LesMiserables het volgende:
Vraag aan de vrouwen hier, vind je het prettig als iemand vraagt aan je of hij seks met je kan hebben of dat het ok is als het eenmaal zover is ? Gewoon als bevestiging vragen zeg maar.
Dat dus. Als de klik en de chemie er echt wel is, dan is dat hele vragen overbodig. Als je het moet vragen dan is de chemie er bij voorbaat al niet mijns inziens.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:24 schreef wanderlusttrip het volgende:
[..]
Ik zou het niet fijn vinden als dat gevraagd wordt. Zoals hier boven werd gezegd: Kijk maar gewoon hoever je kan gaan. Als ik iets niet wil dan geef ik dat aan en als ik iets wel wil merk je dat toch gewoon? Ik zou me ook een beetje ongemakkelijk gaan voelen, seks is wat mij betreft iets dat vanzelf moet gaan.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat dus. Als de klik en de chemie er echt wel is, dan is dat hele vragen overbodig. Als je het moet vragen dan is de chemie er bij voorbaat al niet mijns inziens.
Als dat al gelijk staat aan seks...quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:27 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..].... oh jee maakte ik net ff een blunder per DM
![]()
![]()
hoop ik toch niet...quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als dat al gelijk staat aan seks...
De grens word vager...quote:
Ik ben al aan mijn 3e kapster bezigquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een kapster die niet goed kan spellen laat ik liever niet mijn haar doenTenzij ze het heel goed kan
Precies, naast spelling (1e indruk online, het is gewoon zo en nee een simpele dt fout boeit me niet maar als mensen inderdaad was mecine schrijven.......quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je een redelijke algemene ontwikkeling hebt, kan je hele leuke en intelligente gesprekken voeren.
Waarom zo direct zijn, ik zou dat zelf ook niet zo prettig vinden en een beetje akward vinden als het aan mij gevraagd werd. Je kan het gesprek wel een beetje die kant op sturen en terloops wat intieme vragen stellen maar zo direct? Niet nodig imho, je merkt aan andere dingen (zoals die intiemere vragen) vanzelf wel of ze daar op ingaat of niet.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:38 schreef LesMiserables het volgende:
Krullenbol 2.0 nog steeds?quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat BoL zegt, post gvd eens wat dateverslagen hier. Als je Thijs met droge ogen autisten ziet adviseren om rechtop te lopen weet je dat het helemaal nergens meer over gaat.
Ik tik dit uit het bed van mijn date trouwens. Om maar on topic te blijven.
Leuke date dan als je naast je date in bed ligt te fokkenquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat BoL zegt, post gvd eens wat dateverslagen hier. Als je Thijs met droge ogen autisten ziet adviseren om rechtop te lopen weet je dat het helemaal nergens meer over gaat.
Je moet wat in je vrije tijdquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Klinkt goed, zeker een vervolg dus.quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:35 schreef Rickario het volgende:
Zó, ook weer thuis. Gisteravond wat gedronken. Al snel werd duidelijk dat we elkaar wel zagen zitten. Toen maar wat bij haar gaan drinken en van het een kwam het ander. Het was gezellig.
Hoeft niet (hahahahahahaquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ehrm, negen geloof ik. Ze was er al uit. Of moet je aan elkaar vastgeniet zitten?
Nicequote:Op zaterdag 19 april 2014 11:35 schreef Rickario het volgende:
Zó, ook weer thuis. Gisteravond wat gedronken. Al snel werd duidelijk dat we elkaar wel zagen zitten. Toen maar wat bij haar gaan drinken en van het een kwam het ander. Het was gezellig.
Denk het wel. Maar even zien hoe het loopt. Geen relatie intentiesquote:Op zaterdag 19 april 2014 11:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klinkt goed, zeker een vervolg dus.
Is het beste, wel tof man!quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:32 schreef Rickario het volgende:
[..]
Denk het wel. Maar even zien hoe het loopt. Geen relatie intenties
Goed bezig!quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Goed bezig!quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:35 schreef Rickario het volgende:
Als je geen relatie-intenties hebt moet je het toch gelijk afkappen van de mensen in deze reeks?quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:32 schreef Rickario het volgende:
[..]
Denk het wel. Maar even zien hoe het loopt. Geen relatie intenties
Hoe / waar regel jij zoveel dates?quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Pwueueueueueueuee *sad trombone*quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lees maar terugIk had het niet over mezelf hoor
Nouja ik heb wel geneukt hoor, maar daar doelde ik niet opquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Pwueueueueueueuee *sad trombone*
Ik schrok ook al even.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:30 schreef Weissman het volgende:
Met Dima in dit topic erbij is het feestje helemaal compleet![]()
![]()
jaaaaaaaaaaaa jongenquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik heb wel geneukt hoor, maar daar doelde ik niet op
quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet weten dat Thijs een undercover-PUA is
quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je geen relatie-intenties hebt moet je het toch gelijk afkappen van de mensen in deze reeks?
Want dan ben je toch niet meer aan het daten?
Sfeermakerquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:30 schreef Weissman het volgende:
Met Dima in dit topic erbij is het feestje helemaal compleet![]()
![]()
Door geen mongool te zijn. Lees anders de afgelopen paar honderd delen maar terug. Ik blijf die vraag niet beantwoorden.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoe / waar regel jij zoveel dates?
Kijk nou. Was jij niet weggepest door firefly?quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:16 schreef perro. het volgende:
deze reeks was een paar jaar terug veel leuker. minder haantjesgedrag en gebash en meer leuke verhalen met vaak silenus als voorbeeld voor toffe verhalen.
als je dat zo wilt noemen, hoezo?quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Kijk nou. Was jij niet weggepest door firefly?
Hij is er nog steeds, weliswaar een andere naam.quote:
lesmiserable of zo. niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij is er nog steeds, weliswaar een andere naam.
Als je het raadt mag je door voor de magnetron
Omdat je toen met een hoop stampij en drama je afscheid aankondigde en je niet meer van plan was terug te komen. Opmerkelijk vind ik dat altijd.quote:
En nee, Firefly is niet LesMiserables. In tegenstelling tot wat veel mensen hier schijnen te denken. Hij heeft er weliswaar raakvlakken mee, maar het is een heel ander persoon.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:21 schreef perro. het volgende:
[..]
lesmiserable of zo. niet zo moeilijk.
oki.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Omdat je toen met een hoop stampij en drama je afscheid aankondigde en je niet meer van plan was terug zou komen. Opmerkelijk vind ik dat altijd.
oh. ik zie ff weleens posten in andere fora trouwens. bnw of tru of zo.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En nee, Firefly is niet LesMiserables. In tegenstelling tot wat veel mensen hier schijnen te denken. Hij heeft er weliswaar raakvlakken mee, maar het is een heel ander persoon.
Ja, weet ik. Alleen niet meer in R&P. Waarom post je eigenlijk onder een andere naam nu? Dawg was het toch?quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:23 schreef perro. het volgende:
[..]
oh. ik zie ff weleens posten in andere fora trouwens. bnw of tru of zo.
Tijd van de maand hèquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Omdat je toen met een hoop stampij en drama je afscheid aankondigde en je niet meer van plan was terug te komen. Opmerkelijk vind ik dat altijd.
omdat dawg weg is. als in weggemaild. deze account had ik nog.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Alleen niet meer in R&P. Waarom post je eigenlijk onder een andere naam nu? Dawg was het toch?
[/off topic]
mmmquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Door geen mongool te zijn. Lees anders de afgelopen paar honderd delen maar terug. Ik blijf die vraag niet beantwoorden.
Waar heb je het gehad over dan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:35 schreef Rickario het volgende:
Echt over van alles. Gewoon wat slap ouwehoeren. Probeer het niet als 'date' te zien maar gewoon als een leuke avond in de kroeg met een vriend/vriendin. Het klikt of het klikt niet. Dat heeft weinig met hobby's te maken..quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:31 schreef inderdaad1982 het volgende:
[..]
Waar heb je het gehad over dan.
Meestal heb ik andere hobby's en klikt dat niet zo erg. Op zich maakt het dat alleen maar interessanter toch? Maar vrouwen denken daar anders over kennelijk.
Moet je nu in elke post iemand afzeiken?quote:
Dat moet met deze smiley als je het goed wilt doen: Hobbiesquote:
Het zit je wel dwars he?quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:39 schreef Rickario het volgende:
Moet je nu in elke post iemand afzeiken?
Het komt nogal triest over. Het voegt niets toe. En het komt de topicsfeer niet ten goedequote:
Ik heb het nooit over hobbies gehad dus ik snap je post niet helemaalquote:
Persoonlijk drink ik niet en ga ik nooit naar de kroeg. Maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:39 schreef Rickario het volgende:
[..]
Echt over van alles. Gewoon wat slap ouwehoeren. Probeer het niet als 'date' te zien maar gewoon als een leuke avond in de kroeg met een vriend/vriendin. Het klikt of het klikt niet. Dat heeft weinig met hobby's te maken..
[..]
Moet je nu in elke post iemand afzeiken?
Het is internet. Welke sfeer?quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:43 schreef Rickario het volgende:
[..]
Het komt nogal triest over. Het voegt niets toe. En het komt de topic sfeer niet ten goede
Nu ja, eigenlijk wel, naast de ervaringen en de uitgewisselde verhalen onderling. Ik moet er niet aan denken dat het één mierzoete, kleffe bende wordt waar iedereen het maar met elkaar eens is zoals je in andere reeksen weleens ziet, dat is zo hemeltergend saai. Zo nu en dan heb je wat mensen nodig die de boel ( al dan niet bewust trollend) op scherp zetten. Dat maakt het interessant. Anders ging ik wel naar het Libelleforum.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:24 schreef habitue het volgende:
Op internet kun je wel degelijk sfeer hebben. Of post je hier al jaren omdat het zo kut is
Eens imo is een mix het beste voor de leukste sfeerquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nu ja, eigenlijk wel, naast de ervaringen en de uitgewisselde verhalen onderling. Ik moet er niet aan denken dat het één mierzoete, kleffe bende wordt waar iedereen het maar met elkaar eens is zoals je in andere reeksen weleens ziet, dat is zo hemeltergend saai. Zo nu en dan heb je wat mensen nodig die de boel ( al dan niet bewust trollend) op scherp zetten. Dat maakt het interessant. Anders ging ik wel naar het Libelleforum.
Ik ben dan ook een triest mannetje.quote:
Veel andere ook niet.quote:Het voegt niets toe.
Ik sluit me aan bij de post van H_J hier over.quote:En het komt de topicsfeer niet ten goede
Wanneer gaan wij daten danquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een triest mannetje.
[..]
Veel andere ook niet.
[..]
Ik sluit me aan bij de post van H_J hier over.
En nog een fijn Pasen iedereenGoed bezig
Na dat betoog van LM hebben we die niet meer nodig johquote:
Toch wel knap dat je een dom, racistisch wijf er niet uit weet te filterenquote:Op zondag 20 april 2014 12:27 schreef Rickario het volgende:
Maar weer eens een date verhaal:
Gisteren had ik weer een date. Via Tinder geregeld. Het klikte leuk en beiden gestudeerd op het zelfde vakgebied. Wel aardig niveauverschil, maar dat moet niet direct een probleem zijn dacht ik. Al bleek ik daar later fout mee te zitten.![]()
Ik zou haar dus oppikken bij het station. De trein kwam aan en damn, niet weer...nogal wat forser dan de foto's
Weer een gevalletje a la
Toch maar even wat gedronken. Maar al snel was duidelijk dat het totaal niet klikte. Enorm onvolwassen (nee, ze was geen 12) en aardig racistischDus na een tijdje maar voorgesteld om er een eind aan te breien.
Dat was dus geen succes. Voor 22:00 zat ik alweer met vrienden in de kroeg
Nu maar even een tijdje rustig aan doen qua daten.
Zodat jij meer kans maakt zeker.quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 14:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zodat jij meer kans maakt zeker.
Ja ergens voel ik dat ik een blunder bega. Dikke wijven zijn geen concurrentie voor slanke dennetjes, dus maken die meer kans.quote:
Ik sluit niet uit dat ik na die eerste observatie nogal kritisch ben gewordenquote:Op zondag 20 april 2014 12:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Toch wel knap dat je een dom, racistisch wijf er niet uit weet te filteren
Euh ja. Je praat nu met een chubbyquote:Op zondag 20 april 2014 15:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja ergens voel ik dat ik een blunder bega. Dikke wijven zijn geen concurrentie voor slanke dennetjes, dus maken die meer kans.
quote:Op zondag 20 april 2014 15:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja ergens voel ik dat ik een blunder bega. Dikke wijven zijn geen concurrentie voor slanke dennetjes, dus maken die meer kans.
Prachtigquote:Op zondag 20 april 2014 15:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Euh ja. Je praat nu met een chubby
Whehehequote:Op zondag 20 april 2014 15:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oh god, niet weer de chubby - skinny discussie he. Ieder wil weer wat anders raken, helemaal prima de bima.quote:Op zondag 20 april 2014 16:28 schreef yats het volgende:
Niets mis met wat 'meer houvast'. Zo'n extreem slanke vrouw vind ik eerlijk gezegd niets.
Welke discussie? Ieder zijn eigen smaak inderdaad.quote:Op zondag 20 april 2014 17:33 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Oh god, niet weer de chubby - skinny discussie he. Ieder wil weer wat anders raken, helemaal prima de bima.
Liever skinny dan chubbyquote:Op zondag 20 april 2014 17:33 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Oh god, niet weer de chubby - skinny discussie he. Ieder wil weer wat anders raken, helemaal prima de bima.
quote:Op zondag 20 april 2014 17:33 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Je hebt DMquote:Op zondag 20 april 2014 15:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Is mij om het even, vind chubby lekker maar skinny is ook goed.quote:Op zondag 20 april 2014 17:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Liever skinny dan chubbyMaar ben stiekem toch wel nieuwsgierig naar chubby
Have fun! Ik mag dadelijk bij de familie op komen draven waar ik echt 0,0 zin in heb.quote:Op maandag 21 april 2014 11:19 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga ook zometeen richting m'n date, statistisch gezien zit ik veilig:
Dan had je die afspraak niet moeten maken hequote:Op maandag 21 april 2014 12:28 schreef yats het volgende:
[..]
Have fun! Ik mag dadelijk bij de familie op komen draven waar ik echt 0,0 zin in heb.
Semi-verplicht. De hele familie (inclusief neef die in Japan woont met zijn gezin) komt opdraven. Ik werd dus meer voor een voldongen feit gezet.quote:Op maandag 21 april 2014 12:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan had je die afspraak niet moeten maken he
Soms ben ik daar best nieuwsgierig naar. Zacht en vol en grote borstenquote:
Probeer hetquote:Op maandag 21 april 2014 12:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Soms ben ik daar best nieuwsgierig naar. Zacht en vol en grote borsten
Ja das makkelijker gezegd dan gedaan. Ik kan niet zo goed met vrouwen haha, al helemaal niet flirten.quote:
Dat kunnen de meeste mannen ook niet, dus schaam je vooral nietquote:Op maandag 21 april 2014 12:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja das makkelijker gezegd dan gedaan. Ik kan niet zo goed met vrouwen haha, al helemaal niet flirten.
Hoezo kun je niet zo goed met vrouwen?quote:Op maandag 21 april 2014 12:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja das makkelijker gezegd dan gedaan. Ik kan niet zo goed met vrouwen haha, al helemaal niet flirten.
Oh nee hoor. Het is geen schaamte, maar dan gebeurd het dus niet zo snel.quote:Op maandag 21 april 2014 12:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kunnen de meeste mannen ook niet, dus schaam je vooral niet
Mannen vind ik prettiger in de omgang. Vrouwen kan ik minder doorgronden.quote:Op maandag 21 april 2014 13:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo kun je niet zo goed met vrouwen?
SilentChaos, is that you?quote:Op maandag 21 april 2014 13:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Terwijl het juist zo lekker is om als vrouw eens even goed doorgrond te wordenBWAAAAAAAAAHAHAHAHAH
:|
Vrouwen zijn dan ook lastigquote:Op maandag 21 april 2014 13:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mannen vind ik prettiger in de omgang. Vrouwen kan ik minder doorgronden.
dat heb ik ook!quote:Op maandag 21 april 2014 12:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En homomannen?quote:Op maandag 21 april 2014 16:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind met heteromannen daten echt verschrikkelijk, maar met vrouwen daten lijkt me nog veel verschrikkelijker dan dat
Houden niet van visschotelquote:
Je hebt toch een achteruitgangquote:
En dan krijgen wij mannen commentaar als we klagen over hoe moeilijk vrouwen zijn.quote:Op maandag 21 april 2014 16:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat heb ik ook!
mannen daten is zo veel makkelijker
Dat!quote:
Achja het is ook niet perse iets wat moet, tis leuk en wellicht komt t nog eens.quote:Op maandag 21 april 2014 16:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat heb ik ook!
mannen daten is zo veel makkelijker
Soms is iets nieuws ook wel leukquote:Op maandag 21 april 2014 23:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Achja het is ook niet perse iets wat moet, tis leuk en wellicht komt t nog eens.
Succesquote:Op maandag 21 april 2014 23:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat hoeft nou ook weer niet
OT: Ik zit weer op Tinder10km, en kritisch. Zal wel niks worden
Dank jequote:Op maandag 21 april 2014 23:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms is iets nieuws ook wel leuk
[..]
Succes
Nope. Wel er rond omheen, afgelopen vrijdag/zaterdag en morgen weer. Die oorspronkelijke baddate is wat uit de hand gelopen kun je zeggen.quote:Op maandag 21 april 2014 23:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Iemand nog een interessante paasdate gehad?
Nee kloptquote:Op maandag 21 april 2014 23:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat hoeft nou ook weer niet
OT: Ik zit weer op Tinder10km, en kritisch. Zal wel niks worden
Klinkt goed! Vervolg al gepland?quote:Op dinsdag 22 april 2014 06:19 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben nu onderweg naar huis van m'n date, daarna meteen door naar werk. Al met al geslaagd dus
Over welke omgeving spreken we hier?quote:
Elders eieren aan het zoeken?quote:Op dinsdag 22 april 2014 07:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn bootycall nam helaas niet op dit weekend, dus saaiheid
quote:
quote:
Nog niet, maar komt wel goedquote:
quote:
Hehe ik was een beetje ongeduldig. Uiteindelijk wel personen in de omgeving en heb nu vier matches.quote:Op dinsdag 22 april 2014 07:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klinkt goed! Vervolg al gepland?
[..]
Over welke omgeving spreken we hier?
Geduld is een schone zaakquote:Op dinsdag 22 april 2014 08:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehe ik was een beetje ongeduldig. Uiteindelijk wel personen in de omgeving en heb nu vier matches.awesomeee
Ze was zeker lekker natquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:22 schreef BeamofLight het volgende:
Gisteravond een instant-sauna-date gehad. Gewoon goed.
Pas.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:26 schreef All-out het volgende:
zijn alle vrouwen hier bi ofzo? of is het gewoon hip om als vrouw met vrouwen te daten...
Die vraag wordt al jaren op internet gesteld.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:26 schreef All-out het volgende:
zijn alle vrouwen hier bi ofzo? of is het gewoon hip om als vrouw met vrouwen te daten...
quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
Ongestelde vragen hebben per definitie betrekking op vrouwen.
misschien als er gewoon eens een flapdrol antwoord geeft, dan is het klaar he. dat doe ik meestal met vragenquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die vraag wordt al jaren op internet gesteld.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
Ongestelde vragen hebben per definitie betrekking op vrouwen.
Zonde! toch geen goede match?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:30 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik ben ook weer aan de datingsites!
Relatie heeft 3 maandjes geduurd
Oh dat zit wel goed. Maak je maar geen zorgen. Je hebt zelfs met tong gezoend!quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:34 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Zonde! toch geen goede match?
Zelf dit weekend ook een date gehad. Het was een leuke avond en bovendien gezoend. Met tong zelfs haha. Nog even kijken of het verder nog wat gaat worden. Hopelijk wel.
Haha ja dat schijnt hier nogal een dingetje te zijn he?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oh dat zit wel goed. Maak je maar geen zorgen. Je hebt zelfs met tong gezoend!
Troost je. Neuken ook niet hoor.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:39 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Haha ja dat schijnt hier nogal een dingetje te zijn he?
Maar verder geeft dat zoenen nergens garantie op. Helaas al vaak genoeg meegemaakt
En de hamvraag: zij ook voor jou?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:58 schreef yats het volgende:
Donderdagmiddag eindelijk een 'echte date' met de vrouw waar ik langzaamaan toch wel gevoelens voor begin te ontwikkelen.
Ahh, ze is eindelijk duidelijk?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:58 schreef yats het volgende:
Donderdagmiddag eindelijk een 'echte date' met de vrouw waar ik langzaamaan toch wel gevoelens voor begin te ontwikkelen.
Daar hoop ik donderdag achter te komen.quote:
Ja en nee. Er valt nog steeds niets uit haar appjes af te leiden of ze me nu leuk vind of niet. Maar ze leek er wel zin te hebben in ieder geval.quote:
Hopelijk wordt het meer dan enkel gezellig.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:06 schreef yats het volgende:
[..]
Daar hoop ik donderdag achter te komen.
[..]
Ja en nee. Er valt nog steeds niets uit haar appjes af te leiden of ze me nu leuk vind of niet. Maar ze leek er wel zin te hebben in ieder geval.
Nee niet helemaal. Kwamen wat dingen naar boven van beide wat niet ten goede kwam haha.quote:
Dat hoop ik ook aangezien ik haar sowieso komende zondag en de zondag erop weer zie. Nu maar hopen dat ik het aandurf om duidelijk te maken dat ik toch wel meer dan vriendschap voor haar begin te voelen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het meer dan enkel gezellig.
Durf is belangrijkquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:13 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook aangezien ik haar sowieso komende zondag en de zondag erop weer zie. Nu maar hopen dat ik het aandurf om duidelijk te maken dat ik toch wel meer dan vriendschap voor haar begin te voelen.
Heb je er toch iets goeds uit weten te slepenquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:13 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Nee niet helemaal. Kwamen wat dingen naar boven van beide wat niet ten goede kwam haha.
Nee hele leuke meid met een leuk dochtertje maar werd hem niet qua relatie. Maar wel erg goede vrienden blijven we want verder is er gewoon leuk contact
he yatsie, is dit die chick waarvan je via haar vriendin weet dat ze je enorm leuk vindt? zoja, zet dan je hoofd gewoon uit en ga ervoorquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:13 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook aangezien ik haar sowieso komende zondag en de zondag erop weer zie. Nu maar hopen dat ik het aandurf om duidelijk te maken dat ik toch wel meer dan vriendschap voor haar begin te voelen.
Yats goes bats!quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:11 schreef All-out het volgende:
[..]
he yatsie, is dit die chick waarvan je via haar vriendin weet dat ze je enorm leuk vindt? zoja, zet dan je hoofd gewoon uit en ga ervoor
Dat enorm leuk heb ik niet gezegd volgens mij, wel dat ik via een vriendin van haar hoorde dat ze het de vorige twee keer gezellig vond. Of dat nu ook meteen interesse in meer dan vriendschap is?quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:11 schreef All-out het volgende:
[..]
he yatsie, is dit die chick waarvan je via haar vriendin weet dat ze je enorm leuk vindt? zoja, zet dan je hoofd gewoon uit en ga ervoor
Dat is te hopenquote:
Leukquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:47 schreef Nikkie_86 het volgende:
Ben benieuwd... misschien mn eerste tinder date binnenkort... nu iig errrug gezellig via de app..
Ik had juist het idee dat Tinder inmiddels een beetje passe was?quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:50 schreef Miniem het volgende:
[..]
LeukTinder schijnt toch goed te werken
Ik hoor veel positieve verhalenquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:02 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Ik had juist het idee dat Tinder inmiddels een beetje passe was?
Voor de een werkt het perfect, en voor de ander net weer niet. Het is maar net hoe je het gebruikt denk ik.quote:
Zie je, ik blunder.quote:Op zondag 20 april 2014 15:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar je bent gelukkig geen papzak!quote:
Nah, ben zelf ook niet de magerste, ook geen papzak. Daarom weet ik dat slanker vaak de kans groter maakt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar je bent gelukkig geen papzak!
Zeg, moet jij niet naar eva kijkenquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:10 schreef SilentChaos het volgende:
Heb ik het weer gedaan![]()
Nee hoor, t'is gewoon idd puur een smaakkwestie
Om obvious redenen (ik zag de promo vorige weekquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zeg, moet jij niet naar eva kijken
En door m'n date gister heb ik From Russia With Love en Ik Heb Het Nog Nooit Gedaan gemistquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zeg, moet jij niet naar eva kijken
Klinkt plausibelquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En door m'n date gister heb ik From Russia With Love en Ik Heb Het Nog Nooit Gedaan gemistDus dat zit ik nu terug te kijken
Zie paar pagina's terugquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Klinkt plausibel![]()
Hoe was je date?
Doesn't matter, had sex.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zie paar pagina's terug
Was erg geslaagd, leuke meid, was er om 13:00 en voordat we het wisten was het 22:00
Toen met haar meegegaan en vanochtend helemaal gaar en naar de klote vanuit onze hoofdstad terug naar m'n werk
Met die gedachte heb ik me ook 8,5 uur door m'n werk heen gesleeptquote:
Klinkt als een prima date!quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zie paar pagina's terug
Was erg geslaagd, leuke meid, was er om 13:00 en voordat we het wisten was het 22:00
Toen met haar meegegaan en vanochtend helemaal gaar en naar de klote vanuit onze hoofdstad terug naar m'n werk
Was het ook, persoonlijk ook echt een goede klik, oprechte interesse in elkaar van beide kanten, heel creatief en open persoonlijkheid had ze (en iig de openheid heb ik ookquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Klinkt als een prima date!
En op een goede manier naar de klote gegaan
Dat is altijd tofquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Was het ook, persoonlijk ook echt een goede klik, oprechte interesse in elkaar van beide kanten, heel creatief en open persoonlijkheid had ze (en iig de openheid heb ik ook)... En aan de blikken over en weer kon je eigenlijk al merken hoe het zou gaan eindigen
Gewoon ook echt binnen 10 minuten nadat je tegenover elkaar zit en het een lekker luchtig en vooral zeer humorvol gesprek isquote:
Had ik inderdaad ook, het gevoel dat je bijna alles tegen elkaar kan zeggen en om bijna alles kunnen lachen met elkaar.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gewoon ook echt binnen 10 minuten nadat je tegenover elkaar zit en het een lekker luchtig en vooral zeer humorvol gesprek is
Inderdaad, lekker makkelijkquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:27 schreef Faxie het volgende:
Om daarna te horen via app dat er toch een klik mist
Precies, zo waar (helaasquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:27 schreef Faxie het volgende:
Lijkt me niets mis mee. Ik heb dates gehad waarbij ik pas om half 6 s'ochtends merkte hoe laat het was. En daar kwam niet eens seks bij kijken (helaas)quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zie paar pagina's terug
Grappig: ik zat daar na de eerste date wel heel erg aan te denken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:27 schreef Faxie het volgende:
Doesn't matter, had sexquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:27 schreef Faxie het volgende:
woon in t oosten daar suurt alles langer voor t op gang is..quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:02 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Ik had juist het idee dat Tinder inmiddels een beetje passe was?
Al het hete stijgt op he.quote:Op woensdag 23 april 2014 05:57 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
woon in t oosten daar suurt alles langer voor t op gang is..
Als het werkt, dan werkt het. En aangezien er veel mensen gebruik van maken zal het inderdaad niet snel verdwijnen nee.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:37 schreef All-out het volgende:
Tinder blijft nog wel even, heb ik het idee. eigenlijk is het gewoon Facebook-daten, werkt perfect toch?
Niet zoveel zuipen tijdens datesquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:12 schreef yats het volgende:
[..]
Lijkt me niets mis mee. Ik heb dates gehad waarbij ik pas om half 6 s'ochtends merkte hoe laat het was. En daar kwam niet eens seks bij kijken (helaas)
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:27 schreef Faxie het volgende:
Geen druppel. Ik doe niet aan alcohol tijdens een date.quote:
Daar gaat't foutquote:Op woensdag 23 april 2014 11:16 schreef yats het volgende:
[..]
Geen druppel. Ik doe niet aan alcohol tijdens een date.
Serieus?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:16 schreef yats het volgende:
[..]
Toe maar. Heb je daar nog een specifieke reden voor ? Ook niet als je date zelf flink doortankt ?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:16 schreef yats het volgende:
[..]
Zou ik wel apart vindenquote:Op woensdag 23 april 2014 11:19 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Toe maar. Heb je daar nog een specifieke reden voor ? Ook niet als je date zelf flink doortankt ?
Dat iddquote:Op woensdag 23 april 2014 11:19 schreef Silenus het volgende:
Ja, nu vallen de puzzelstukjes wel in elkaar zeg.
Als de ander aan een cola gaat wil ik nog wel een wijntje nemen, maar idd het tanken gebeurd dan zeker niet. Is voor beiden niet gezellig (vind ik)quote:Op woensdag 23 april 2014 11:20 schreef SilentChaos het volgende:
Zou ik wel apart vindenIk voel me altijd vrij bezwaard als ik de enige ben die alcohol drinkt, dus dan zet ik het automatisch niet op een tanken
![]()
Tenzij de ander goed mee kan tanken, maar dat zijn dan ook vaak de leukste dates... maar goed, da's persoonlijke voorkeur
Hoezo? Zonder alcohol kan ik ook een prima avond hebben.quote:
Ja, is dat zo vreemd dan?quote:
Daar heb ik geen specifieke reden voor. Ik denk dat ik me iets bezwaard voel ofzo als ik zelf als enige aan de drank ga nadat zij een colaatje of iets besteld heeft. Als mijn date zelf flink door zou tanken zou ik misschien een uitzondering maken en een biertje bestellen, maar dat heb ik tot nu toe niet meegemaakt. Van de dates die ik de afgelopen tijd gehad heb was er maar 1 die aan de wijn ging, en dat was nog omdat ik zelf een flesje meegenomen had. Al zal het wellicht schelen dat er maar 1 van mijn recente dates in een kroeg was.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:19 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Toe maar. Heb je daar nog een specifieke reden voor ? Ook niet als je date zelf flink doortankt ?
Niet zo serieus op ingaanquote:Op woensdag 23 april 2014 11:25 schreef yats het volgende:
[..]
Hoezo? Zonder alcohol kan ik ook een prima avond hebben.
En slaperig als ze te lang door gaanquote:Op woensdag 23 april 2014 11:27 schreef Fascination het volgende:
Vrouwen worden hitsig van wat alcohol.
Nouja vreemd opzich niet. Ligt ook aan de plek waar je afspreekt.quote:
Dat snap ik, maar het lukt je natuurlijk niet bepaald om veel succes te hebben met de vrouwen. En geloof mij nou dat alcohol daar echt een substantiële bijdrage aan levert.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:25 schreef yats het volgende:
[..]
Het is nogal raar om daar een regel over te hebbenquote:Op woensdag 23 april 2014 11:25 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Ja, is dat zo vreemd dan?
[..]
Daar heb ik geen specifieke reden voor. Ik denk dat ik me iets bezwaard voel ofzo als ik zelf als enige aan de drank ga nadat zij een colaatje of iets besteld heeft. Als mijn date zelf flink door zou tanken zou ik misschien een uitzondering maken en een biertje bestellen, maar dat heb ik tot nu toe niet meegemaakt. Van de dates die ik de afgelopen tijd gehad heb was er maar 1 die aan de wijn ging, en dat was nog omdat ik zelf een flesje meegenomen had. Al zal het wellicht schelen dat er maar 1 van mijn recente dates in een kroeg was.
quote:Op woensdag 23 april 2014 11:30 schreef SilentChaos het volgende:
Fristi is wel fucking lekker
En je maakt wel een "I don't give a shit"-statement als je met je gay-roze Fristi in de kroeg zit
fyp. Anders ben je gewoon alleen gay.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:30 schreef SilentChaos het volgende:
Fristi is wel fucking lekker
En je maakt wel een "I don't give a shit"-statement als je met je gay-roze Fristi-vodka in de kroeg zit
Ik ook niet hoor, niet bewust ofzo maar tis volgens mij nog nooit voorgekomen.quote:
Heb liever dat ze dat van mij worden dan van de alcoholquote:Op woensdag 23 april 2014 11:27 schreef Fascination het volgende:
Wie houd er nu niet van speciaalbier? Ik ben best een Bourgondiër qua levensstijl, maar met een date wil ik gewoon eerst eens zien wat voor type het is voordat we gezellig samen de kroeg in duiken.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet zo serieus op ingaan
Het is voor iedereen anders, als het niet jouw ding is, moet je het gewoon niet doen. Persoonlijk ben ik zelf een groot liefhebber van drank (speciaalbier met name) en ben ik ook een kroegganger, juist met dates. T'is maar net wat voor "publiek" je aantrekt ook natuurlijk en waar je je het beste bij voelt.
Als dat voor jou anders is, is dat volledig te begrijpen en moet je het zeker niet gaan doen omdat hier geroepen wordt dat dat het probleem is. In mijn geval was het gekscherend bedoeld.
Noted Fasquote:Op woensdag 23 april 2014 11:27 schreef Fascination het volgende:
Het is niet dat ik principieel geen alcohol drink. Wat ik al zei, als de gelegenheid of de date er naar is sla ik een wijntje of een biertje niet over. Maar ik ga niet in mijn eentje zitten tanken. Blijkbaar trek ik vooral vrouwen aan die niet zulke 'tankers' zijn.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het lukt je natuurlijk niet bepaald om veel succes te hebben met de vrouwen. En geloof mij nou dat alcohol daar echt een substantiële bijdrage aan levert.
Laten we eerlijk zijn: je bent best een zacht ei dat eigenlijk totaal niks durft. Juist voor jou is alcohol op een date dé oplossing. Dat wil niet zeggen dat je compleet lazerus moet worden, maar drink gewoon rustig je biertjes...is veel beter. Dat principiële geneuzel over geen alcohol is toch veel te saai. Geen wonder dat je meteen in de friendszone belandt....Geen enkele vrouw wil zo'n saaie lul die met een fristi in de kroeg zit.
dat kan toch prima in de kroeg?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:39 schreef yats het volgende:
[..]
Wie houd er nu niet van speciaalbier? Ik ben best een Bourgondiër qua levensstijl, maar met een date wil ik gewoon eerst eens zien wat voor type het is voordat we gezellig samen de kroeg in duiken.
quote:[..]
Noted Fas
[..]
Het is niet dat ik principieel geen alcohol drink. Wat ik al zei, als de gelegenheid of de date er naar is sla ik een wijntje of een biertje niet over. Maar ik ga niet in mijn eentje zitten tanken. Blijkbaar trek ik vooral vrouwen aan die niet zulke 'tankers' zijn.
Ik denk overigens niet dat ik saai ben (verre van). Een date leid bij mij eigenlijk altijd tot minimaal een vervolgdate (al was een recente blind date waar echt 0,0 klik mee was een uitzondering). Alleen dat qua 'durf' zou je best eens gelijk in kunnen hebben. Al is dat langzaam aan het veranderen.
En fristi?
Wat een omslag binnen een uur zegquote:Op woensdag 23 april 2014 11:16 schreef yats het volgende:
[..]
Uhm.. waarom kan je daar niet achter komen in de kroeg?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:39 schreef yats het volgende:
maar met een date wil ik gewoon eerst eens zien wat voor type het is voordat we gezellig samen de kroeg in duiken.
Ok, you got me. Zelden i.p.v. niet was eerlijker geweest.quote:
volgens mij ben je de laatste 8 dates bij hen thuis geweest?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:44 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, you got me. Zelden i.p.v. niet was eerlijker geweest.
En ja, je kunt ook in een kroeg iemand leren kennen inderdaad. Maar ik vind het gewoon leuk om iets actievers te gaan doen op een date.
Denken dat hier iets mis mee isquote:Op woensdag 23 april 2014 12:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je bestelling afstemmen op de ander
8 dates? Er is een vrouw waarmee ik nu drie keer bij haar thuis geweest ben in een periode van bijna drie maanden, maar waarmee ik ook elders afgesproken heb. Ik heb met haar gezoend, maar meer ook niet omdat 'iets' me daar op de momenten dat het wellicht kon toch van weerhouden heeft. Van beide kanten uit is met haar de intentie vrij duidelijk (geen relatie, maar gewoon lol maken en ouwehoeren). Het kan best dat we ooit alsnog een keer de koffer in duiken, al ga ik daar niet vanuit. De rest van de vrouwen waar ik mee gedate heb, heb ik ofwel op een blind date ontmoet (waarvan een van de twee blind dates die ik gehad heb bij 1 date in een kroeg gebleven is en ik de ander nog twee keer gezien heb), ofwel bij een meer actieve activiteit.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij ben je de laatste 8 dates bij hen thuis geweest?
Nou ja, ik kan er naast zitten hoor, zo goed let ik hier niet op
Maar ik krijg eerder het gevoel dat jij vaak nogal kwatst
don't get your panties in a bunchquote:Op woensdag 23 april 2014 12:08 schreef yats het volgende:
[..]
8 dates? Er is een vrouw waarmee ik nu drie keer bij haar thuis geweest ben in een periode van bijna drie maanden, maar waarmee ik ook elders afgesproken heb. Ik heb met haar gezoend, maar meer ook niet omdat 'iets' me daar op de momenten dat het wellicht kon toch van weerhouden heeft. Van beide kanten uit is met haar de intentie vrij duidelijk (geen relatie, maar gewoon lol maken en ouwehoeren). Het kan best dat we ooit alsnog een keer de koffer in duiken, al ga ik daar niet vanuit. De rest van de vrouwen waar ik mee gedate heb, heb ik ofwel op een blind date ontmoet (waarvan een van de twee blind dates die ik gehad heb bij 1 date in een kroeg gebleven is en ik de ander nog twee keer gezien heb), ofwel bij een meer actieve activiteit.
En nee, ik ben geen 'serial dater' zoals sommige posters hier. Ik date soms twee of drie keer in een week, en soms een paar weken niet. En ja, ik ben inderdaad niet erg goed in het omzetten van een date naar seks en ben ook de eerste om dat toe te geven. Blijkbaar ben je dan dus 'saai' en 'niet succesvol'.
Deze manquote:Op woensdag 23 april 2014 11:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het lukt je natuurlijk niet bepaald om veel succes te hebben met de vrouwen. En geloof mij nou dat alcohol daar echt een substantiële bijdrage aan levert.
Laten we eerlijk zijn: je bent best een zacht ei dat eigenlijk totaal niks durft. Juist voor jou is alcohol op een date dé oplossing. Dat wil niet zeggen dat je compleet lazerus moet worden, maar drink gewoon rustig je biertjes...is veel beter. Dat principiële geneuzel over geen alcohol is toch veel te saai. Geen wonder dat je meteen in de friendszone belandt....Geen enkele vrouw wil zo'n saaie lul die met een fristi in de kroeg zit.
quote:Op woensdag 23 april 2014 12:15 schreef MissGump het volgende:
Als ik een date heb in de kroeg vind ik het juist eerder een afknapper als iemand geen alcohol besteld (tenzij hij nog moet rijden ofzo)
Maar ik wil dan ook een vent die ik er niet uit kan drinken![]()
Kom op jongens, is niet zo lastig toch.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:08 schreef yats het volgende:
[..]
blablabla
En nee, ik ben geen 'serial dater' zoals sommige posters hier. Ik date soms twee of drie keer in een week, en soms een paar weken niet. En ja, ik ben inderdaad niet erg goed in het omzetten converten van een date naar seks en ben ook de eerste om dat toe te geven. Blijkbaar ben je dan dus 'saai' en 'niet succesvol'.
Ik ook. Althans, smiddags is het nog geaccepteerd als je koffie bestelt.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:15 schreef MissGump het volgende:
Als ik een date heb in de kroeg vind ik het juist eerder een afknapper als iemand geen alcohol besteld (tenzij hij nog moet rijden ofzo)
helemaal mee eens iddquote:Op woensdag 23 april 2014 12:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook. Althans, smiddags is het nog geaccepteerd als je koffie bestelt.
Maar iemand die 's avonds in de kroeg meteen een frisje neemt...Dan wil ik eigenlijk alweer naar huis ipv nog twee uur met zo'n suf wijf te praten.
serieus? Dat is ook wel gewoon weer het andere uiterstequote:Op woensdag 23 april 2014 12:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook. Althans, smiddags is het nog geaccepteerd als je koffie bestelt.
Maar iemand die 's avonds in de kroeg meteen een frisje neemt...Dan wil ik eigenlijk alweer naar huis ipv nog twee uur met zo'n suf wijf te praten.
Nee want dat zegt best wel veel over iemand....quote:Op woensdag 23 april 2014 12:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus? Dat is ook wel gewoon weer het andere uiterste
En nogal oppervlakkig
omdat ze op die ene dag liever een cola had dan een wijntje?quote:Op woensdag 23 april 2014 12:28 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Nee want dat zegt best wel veel over iemand....
9 van de 10 x van die controlfreaks die zichzelf als "lekker gek/spontaan" omschrijven maar eigenlijk burgertrut level 130 zijn. Van die TE bewuste/overwogen types, waardoor het hele spontane er juist af is.
Uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd.
Dit. "Ik kan ook lekker gek doen zonder alcohol.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:28 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Nee want dat zegt best wel veel over iemand....
9 van de 10 x van die controlfreaks die zichzelf als "lekker gek/spontaan" omschrijven maar eigenlijk burgertrut level 130 zijn. Van die TE bewuste/overwogen types, waardoor het hele spontane er juist af is.
Uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd.
Als je zoveel dates weet te krijgen ben je iig niet saai en als je het wel tot zoenen krijgt ben je ook niet onsuccesvol. Niet assertief / leidend genoeg zou wellicht een beter benaming zijn?quote:Op woensdag 23 april 2014 12:08 schreef yats het volgende:
[..]
8 dates? Er is een vrouw waarmee ik nu drie keer bij haar thuis geweest ben in een periode van bijna drie maanden, maar waarmee ik ook elders afgesproken heb. Ik heb met haar gezoend, maar meer ook niet omdat 'iets' me daar op de momenten dat het wellicht kon toch van weerhouden heeft. Van beide kanten uit is met haar de intentie vrij duidelijk (geen relatie, maar gewoon lol maken en ouwehoeren). Het kan best dat we ooit alsnog een keer de koffer in duiken, al ga ik daar niet vanuit. De rest van de vrouwen waar ik mee gedate heb, heb ik ofwel op een blind date ontmoet (waarvan een van de twee blind dates die ik gehad heb bij 1 date in een kroeg gebleven is en ik de ander nog twee keer gezien heb), ofwel bij een meer actieve activiteit.
En nee, ik ben geen 'serial dater' zoals sommige posters hier. Ik date soms twee of drie keer in een week, en soms een paar weken niet. En ja, ik ben inderdaad niet erg goed in het omzetten van een date naar seks en ben ook de eerste om dat toe te geven. Blijkbaar ben je dan dus 'saai' en 'niet succesvol'.
Dat zijn ook precies die types die met negerkindjes op foto staan op hun profiel volgens mij.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit. "Ik kan ook lekker gek doen zonder alcohol."
Nee trut. Dat kun je niet.
Doordeweeks vind ik er nog wat van te zeggen...maar als je dat op vrijdag avond doet heb ik toch echt het idee dat het een beetje een saai mens is. (vooroordeel dat wel)quote:Op woensdag 23 april 2014 12:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat ze op die ene dag liever een cola had dan een wijntje?
Daar kunnen zo veel redenen voor zijn
Dat denk ik inderdaad.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als je zoveel dates weet te krijgen ben je iig niet saai en als je het wel tot zoenen krijgt ben je ook niet onsuccesvol. Niet assertief / leidend genoeg zou wellicht een beter benaming zijn?
Op de een of andere manier staat dat echt niet op mijn vrouwen wensenlijstjequote:Op woensdag 23 april 2014 12:15 schreef MissGump het volgende:
Maar ik wil dan ook een vent die ik er niet uit kan drinken![]()
Dit dus. Lekker boeiend of iemand wel of geen alcohol drinktquote:Op woensdag 23 april 2014 12:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus? Dat is ook wel gewoon weer het andere uiterste
En nogal oppervlakkig
Dan moet je knappere wijven daten.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:28 schreef habitue het volgende:
Oppervlakkig of niet alcohol maakt alle dates leuker
Je voelt je aangevallen is het niet? Hij heeft gewoon een punt.quote:
Ik had het over de date ervaring niet de vrouw (wijvenquote:Op woensdag 23 april 2014 12:41 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
[..]
Dan moet je knappere wijven daten.
quote:Op woensdag 23 april 2014 12:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je voelt je aangevallen is het niet? Hij heeft gewoon een punt.
Tuurlijk, als je ergens bij een cafe/kroeg/barretje wat gaat drinken dan bestel ik ook wel een biertje hoorquote:Op woensdag 23 april 2014 13:06 schreef MissGump het volgende:
Het is niet omdat het er bij hoort, als een vent drinkt omdat het 'hoort' ben ik er ook wel klaar mee. Het gaat erom dat het lekker is om een biertje/wijntje/cocktail/whatever te doen, en hij dat ook zo vindt. Want met z'n tweeen is, als het goed is, nog gezelliger ook.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook pas sinds januari weer een beetje moeite doe om uberhaupt dates te regelen. Voor die tijd had ik er weinig zin in/was ik er niet klaar voor na mijn laatste break up (i know, dat klinkt als een vrouwquote:Op woensdag 23 april 2014 12:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als je zoveel dates weet te krijgen ben je iig niet saai en als je het wel tot zoenen krijgt ben je ook niet onsuccesvol. Niet assertief / leidend genoeg zou wellicht een beter benaming zijn?
Thxs for the support fasquote:
Nog erger is als ze wakker worden en het bier wat nog in een glas zat van de avond ervoor opzuipenquote:Op woensdag 23 april 2014 13:17 schreef habitue het volgende:
Zo had ik eens een date, de ochtend na het uitgaan het eerste wat ze deed was een biertje los trekken en een peuk opsteken. Dat vond ik dan ook weer een beetje too much![]()
Nee je snapt het nietquote:Op woensdag 23 april 2014 13:17 schreef habitue het volgende:
Zo had ik eens een date, de ochtend na het uitgaan het eerste wat ze deed was een biertje los trekken en een peuk opsteken. Dat vond ik dan ook weer een beetje too much![]()
Ik pak ook wel eens een (koude) fles rose samen nog in bed lig met de tv aan...heerlijkquote:Op woensdag 23 april 2014 13:17 schreef habitue het volgende:
Geloof me dit was toch echt andersquote:Op woensdag 23 april 2014 13:28 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ik pak ook wel eens een (koude) fles rose samen nog in bed lig met de tv aan...heerlijk![]()
Beetje hele ochtend dag samen liggen/knuffelen/niks doen
Voor die peuk kan ze zelfs een vuurtje van me krijgen.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:17 schreef habitue het volgende:
oh jawel... ik wel hoor...quote:Op woensdag 23 april 2014 12:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit. "Ik kan ook lekker gek doen zonder alcohol."
Nee trut. Dat kun je niet.
Wil je alsjeblieft met Silenus gaan daten? Hebben we ongetwijfeld weer een leuke dateverhaal, en dan nog wel van twee kantenquote:
Plausibel.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:49 schreef habitue het volgende:
U can take the woman out of the kort korte pittige kapsel but you cant take the korte pittige kapsel out of the woman. Ofzoiets
Ik geloof je.quote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 15:52 schreef SilentChaos het volgende:
V
[..]
Verdomme, dat ik opeens weet wie jij bent
[ afbeelding ]
Boks! Dat programma en drank!quote:Op woensdag 23 april 2014 15:52 schreef SilentChaos het volgende:
V
[..]
Verdomme, dat ik opeens weet wie jij bent
[ afbeelding ]
Voor dat programma heb je geen drank nodig, schitterendquote:
Zo bedoelde ze het niet, maar ik snap je verwarringquote:Op woensdag 23 april 2014 16:03 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Voor dat programma heb je geen drank nodig, schitterend
Sorry, teveel gezopenquote:Op woensdag 23 april 2014 16:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo bedoelde ze het niet, maar ik snap je verwarring
whaha nou denk niet dat dat leuk gaat worden... silenus komt op mij beetje te popi-jopi over...quote:Op woensdag 23 april 2014 15:46 schreef MissGump het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft met Silenus gaan daten? Hebben we ongetwijfeld weer een leuke dateverhaal, en dan nog wel van twee kanten
Ik zal je een geheimpje vertellenquote:Op woensdag 23 april 2014 16:19 schreef MissGump het volgende:
Mannen die snappen wat ik bedoel, het moet niet veel gekker worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |