abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139026866

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
compact en kleverig.
pi_139026881
Nee, ze leest literatuur.
compact en kleverig.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 18 april 2014 @ 22:09:26 #3
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_139027868
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, ze leest literatuur.
Zware kost?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_139028132
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:09 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Zware kost?
ook ja.
Maar goed, het ging mij er meer om dat ze iemand afwijst omdat hij niet leest. Vind ik een rare reden.
compact en kleverig.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 18 april 2014 @ 22:16:44 #5
Brabo Bastard
pi_139028195
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:15 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ook ja.
Maar goed, het ging mij er meer om dat ze iemand afwijst omdat hij niet leest. Vind ik een rare reden.
Dat kan voor haar wel een valide reden zijn, al zal iemand anders het wel een rare reden vinden. Persoonlijk maakt het me niets uit; als iemand niet graag zwemt wijs ik die ook niet zo af.

Misschien associeert ze lezen met intelligentie?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_139028339
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:16 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat kan voor haar wel een valide reden zijn, al zal iemand anders het wel een rare reden vinden. Persoonlijk maakt het me niets uit; als iemand niet graag zwemt wijs ik die ook niet zo af.

Misschien associeert ze lezen met intelligentie?
ja, ze vindt intelligentie belangrijk.
Prima, maar het komt imo niet erg intelligent over als je automatisch verwacht dat iemand die niet leest niet intelligent is.

Wat dus ook gelijk de reden is dat ik het maar raar vind.
compact en kleverig.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 18 april 2014 @ 22:23:42 #7
Brabo Bastard
pi_139028521
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Prima, maar het komt imo niet erg intelligent over als je automatisch verwacht dat iemand die niet leest niet intelligent is.

Het is wel een stuk duidelijker ja. En dan erbij, het omgekeerde is ook waar. Mensen die lezen hoeven per definitie echt niet intelligent te zijn.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_139028714
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Waaruit leidt je af dat hij verder wel intelligent is ?
pi_139029118
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:28 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Waaruit leidt je af dat hij verder wel intelligent is ?
deze hele vraag slaat nergens op, én er zit een spelfout in, dus ik ga hem niet beantwoorden :P
compact en kleverig.
pi_139029310
Haha die was goed van mij he, even zwakte tonen op de d en t's ;). Jammer, de vraag zelf was wel serieus namelijk.
pi_139029434
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:40 schreef LesMiserables het volgende:
Haha die was goed van mij he, even zwakte tonen op de d en t's ;). Jammer, de vraag zelf was wel serieus namelijk.
Je kan wel serieus zijn, maar het blijft een rare vraag.

Hoe kun je, anders dan door spelling en boeken lezen (of niet) je intelligentie laten blijken? Dat kun je toch zelf ook wel bedenken?
compact en kleverig.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 18 april 2014 @ 22:50:29 #12
Brabo Bastard
pi_139029767
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Je kan wel serieus zijn, maar het blijft een rare vraag.

Hoe kun je, anders dan door spelling en boeken lezen (of niet) je intelligentie laten blijken? Dat kun je toch zelf ook wel bedenken?
Als je een redelijke algemene ontwikkeling hebt, kan je hele leuke en intelligente gesprekken voeren.
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 18 april 2014 @ 23:09:11 #13
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_139030564
Flikker ff allemaal op met je kutspelling. Ja, ik weet het, ik ben erover begonnen tegen die knaap. Dit is off topic verder.
pi_139031874
Vraag aan de vrouwen hier, vind je het prettig als iemand vraagt aan je of hij seks met je kan hebben of dat het ok is als het eenmaal zover is ? Gewoon als bevestiging vragen zeg maar.
  zaterdag 19 april 2014 @ 00:02:35 #15
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_139032834
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 23:38 schreef LesMiserables het volgende:
Vraag aan de vrouwen hier, vind je het prettig als iemand vraagt aan je of hij seks met je kan hebben of dat het ok is als het eenmaal zover is ? Gewoon als bevestiging vragen zeg maar.
Als je het aan mij zou vragen... klap ik dicht... i love sex... maar vind t kut om over te moeten praten.. vooral in het begin zeg maar.. ik ben meer van t uhmm probeer maar je ziet wel hoe ver je mag gaan... al klinkt het nu heel makkelijk en goedkoop.. zo bedoel ik het niet helemaal...
life goes on.. be proud of yourself!
pi_139032865
Nee snap ik ook maar we weten allemaal hoe dat werkt toch, alleen ben benieuwd hoe dat valt als je het expliciet vraagt.
  zaterdag 19 april 2014 @ 00:06:17 #17
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_139032963
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 00:03 schreef LesMiserables het volgende:
Nee snap ik ook maar we weten allemaal hoe dat werkt toch, alleen ben benieuwd hoe dat valt als je het expliciet vraagt.
Ik zou het op zich heel netjes vinden hoor, maar krijg een hoofd als een biet en dr komt niet echt iets zinnigs uit.... wat dus heel verkeerd kan vallen bij de uhhmm partner in kwestie zeg maar... vooral als diegene niet echt heel zelfverzekerd is...
  Moderator / Redactie FP zaterdag 19 april 2014 @ 00:22:06 #18
Brabo Bastard
pi_139033447
Gewoon niet vragen. Geniet van het moment. Je date zal echt wel aangeven of hij/zij het ver genoeg vind gaan of niet. De vraag stellen is wat dat betreft wel een enorme mood killer.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_139033516
quote:
Ik zou het niet fijn vinden als dat gevraagd wordt. Zoals hier boven werd gezegd: Kijk maar gewoon hoever je kan gaan. Als ik iets niet wil dan geef ik dat aan en als ik iets wel wil merk je dat toch gewoon? Ik zou me ook een beetje ongemakkelijk gaan voelen, seks is wat mij betreft iets dat vanzelf moet gaan.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 19 april 2014 @ 00:25:24 #20
Brabo Bastard
pi_139033555
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 00:24 schreef wanderlusttrip het volgende:

[..]

Ik zou het niet fijn vinden als dat gevraagd wordt. Zoals hier boven werd gezegd: Kijk maar gewoon hoever je kan gaan. Als ik iets niet wil dan geef ik dat aan en als ik iets wel wil merk je dat toch gewoon? Ik zou me ook een beetje ongemakkelijk gaan voelen, seks is wat mij betreft iets dat vanzelf moet gaan.
Dat dus. Als de klik en de chemie er echt wel is, dan is dat hele vragen overbodig. Als je het moet vragen dan is de chemie er bij voorbaat al niet mijns inziens.
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 19 april 2014 @ 00:27:04 #21
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_139033607
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 00:25 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat dus. Als de klik en de chemie er echt wel is, dan is dat hele vragen overbodig. Als je het moet vragen dan is de chemie er bij voorbaat al niet mijns inziens.
:Y .... oh jee maakte ik net ff een blunder per DM :P :P _O-
  Moderator / Redactie FP zaterdag 19 april 2014 @ 00:27:56 #22
Brabo Bastard
pi_139033633
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 april 2014 00:27 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

:Y .... oh jee maakte ik net ff een blunder per DM :P :P _O-
Als dat al gelijk staat aan seks...

:P
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 19 april 2014 @ 00:29:45 #23
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_139033683
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 00:27 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Als dat al gelijk staat aan seks...

:P
hoop ik toch niet... O-)
  Moderator / Redactie FP zaterdag 19 april 2014 @ 00:32:56 #24
Brabo Bastard
pi_139033760
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 april 2014 00:29 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

hoop ik toch niet... O-)
De grens word vager... :P

Anyway, gewoon niet vragen LM. Dan komt het vanzelf goed :Y
"Omae wa mou shindeiru."
pi_139033859
Het was niet een vraag voor mij, ik heb nog nooit in mijn leven gevraagd en denk niet dat het nodig is, als het 'past' past het! Ik moest iemand ervan overtuigen dat vrouwen/de rest er net zo over dachten :).
  zaterdag 19 april 2014 @ 09:16:46 #26
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_139037324
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 21:25 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Een kapster die niet goed kan spellen laat ik liever niet mijn haar doen :P Tenzij ze het heel goed kan :D
Ik ben al aan mijn 3e kapster bezig :@

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:50 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Als je een redelijke algemene ontwikkeling hebt, kan je hele leuke en intelligente gesprekken voeren.
Precies, naast spelling (1e indruk online, het is gewoon zo en nee een simpele dt fout boeit me niet maar als mensen inderdaad was mecine schrijven....... :') !!!!!!!! ) is het tonen van wat algemene ontwikkeling en dus over veel onderwerpen in elk geval iets weten voor mij altijd een indicator van intelligentie en /of nieuwsgierigheid. En intelligentie is nou eenmaal sexy imho.

quote:
Waarom zo direct zijn, ik zou dat zelf ook niet zo prettig vinden en een beetje akward vinden als het aan mij gevraagd werd. Je kan het gesprek wel een beetje die kant op sturen en terloops wat intieme vragen stellen maar zo direct? Niet nodig imho, je merkt aan andere dingen (zoals die intiemere vragen) vanzelf wel of ze daar op ingaat of niet.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_139037845
Wat BoL zegt, post gvd eens wat dateverslagen hier. Als je Thijs met droge ogen autisten ziet adviseren om rechtop te lopen weet je dat het helemaal nergens meer over gaat.

Ik tik dit uit het bed van mijn date trouwens. Om maar on topic te blijven. :7
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zaterdag 19 april 2014 @ 10:18:07 #28
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139038082
quote:
4s.gif Op zaterdag 19 april 2014 10:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat BoL zegt, post gvd eens wat dateverslagen hier. Als je Thijs met droge ogen autisten ziet adviseren om rechtop te lopen weet je dat het helemaal nergens meer over gaat.

Krullenbol 2.0 nog steeds?
Hoeveelste date is dit met haar?
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  zaterdag 19 april 2014 @ 10:19:46 #29
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_139038113
quote:

Leuke date dan als je naast je date in bed ligt te fokken

;)
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_139038650
Ehrm, negen geloof ik. Ze was er al uit. Of moet je aan elkaar vastgeniet zitten?
  Moderator / Redactie FP zaterdag 19 april 2014 @ 11:16:35 #31
Brabo Bastard
pi_139039134
quote:

Je moet wat in je vrije tijd :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_139039425
Zó, ook weer thuis. Gisteravond wat gedronken. Al snel werd duidelijk dat we elkaar wel zagen zitten. Toen maar wat bij haar gaan drinken en van het een kwam het ander. Het was gezellig. :)
  Moderator / Redactie FP zaterdag 19 april 2014 @ 11:36:24 #33
Brabo Bastard
pi_139039447
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 11:35 schreef Rickario het volgende:
Zó, ook weer thuis. Gisteravond wat gedronken. Al snel werd duidelijk dat we elkaar wel zagen zitten. Toen maar wat bij haar gaan drinken en van het een kwam het ander. Het was gezellig. :)
Klinkt goed, zeker een vervolg dus.
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 19 april 2014 @ 11:54:50 #34
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139039781
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 april 2014 10:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ehrm, negen geloof ik. Ze was er al uit. Of moet je aan elkaar vastgeniet zitten?
Hoeft niet (hahahahahaha :'( )
Maar klinkt goed :)

quote:
Nice :7
pi_139040554
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 11:36 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Klinkt goed, zeker een vervolg dus.
Denk het wel. Maar even zien hoe het loopt. Geen relatie intenties :)
  Moderator / Redactie FP zaterdag 19 april 2014 @ 12:33:12 #36
Brabo Bastard
pi_139040568
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 12:32 schreef Rickario het volgende:

[..]

Is het beste, wel tof man!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_139041263
quote:

Goed bezig!

Niet weten dat Thijs een undercover-PUA is :')

quote:
Goed bezig!
pi_139041302
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 12:32 schreef Rickario het volgende:

[..]

Als je geen relatie-intenties hebt moet je het toch gelijk afkappen van de mensen in deze reeks?

Want dan ben je toch niet meer aan het daten?
pi_139041378
Woohoo er is geneukt *O*
pi_139041578
quote:

Hoe / waar regel jij zoveel dates?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2014 13:29:28 ]
pi_139041606
Met Dima in dit topic erbij is het feestje helemaal compleet _O- :') *O*
pi_139041680
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:19 schreef Faxie het volgende:
Woohoo er is geneukt *O*
Oh, vertel!
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_139041700
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:34 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Oh, vertel!
Lees maar terug :P Ik had het niet over mezelf hoor :*
  zaterdag 19 april 2014 @ 13:37:34 #44
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_139041744
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:35 schreef Faxie het volgende:

[..]

Lees maar terug :P Ik had het niet over mezelf hoor :*
Pwueueueueueueuee *sad trombone*

Ik schrok ook al even. :+
Gourmetten of steengrillen?
pi_139041753
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:37 schreef Silenus het volgende:

[..]

Pwueueueueueueuee *sad trombone*

Ik schrok ook al even. :+
Nouja ik heb wel geneukt hoor, maar daar doelde ik niet op :')
pi_139041844
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:30 schreef Weissman het volgende:
:')
  zaterdag 19 april 2014 @ 14:03:23 #47
242666 BeamofLight
pi_139042308
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:38 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nouja ik heb wel geneukt hoor, maar daar doelde ik niet op :')
jaaaaaaaaaaaa jongen

(is hetzelfde als ik zou zeggen: ik heb gisteren gedate, hapje gegeten, fles wijn uit, daar blijven slapen en niet genaaid)
pi_139043600
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:14 schreef Weissman het volgende:

[..]
Niet weten dat Thijs een undercover-PUA is :')

quote:
10s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:15 schreef Weissman het volgende:

[..]

Als je geen relatie-intenties hebt moet je het toch gelijk afkappen van de mensen in deze reeks?

Want dan ben je toch niet meer aan het daten?
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:30 schreef Weissman het volgende:
Sfeermaker :O
pi_139043627
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:29 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Hoe / waar regel jij zoveel dates?
Door geen mongool te zijn. Lees anders de afgelopen paar honderd delen maar terug. Ik blijf die vraag niet beantwoorden.
pi_139043747
deze reeks was een paar jaar terug veel leuker. minder haantjesgedrag en gebash en meer leuke verhalen met vaak silenus als voorbeeld voor toffe verhalen. ~:)
pi_139043788
quote:
19s.gif Op zaterdag 19 april 2014 15:16 schreef perro. het volgende:
deze reeks was een paar jaar terug veel leuker. minder haantjesgedrag en gebash en meer leuke verhalen met vaak silenus als voorbeeld voor toffe verhalen. ~:)
Kijk nou. Was jij niet weggepest door firefly?
pi_139043818
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 15:17 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Kijk nou. Was jij niet weggepest door firefly?
als je dat zo wilt noemen, hoezo?
  zaterdag 19 april 2014 @ 15:20:31 #53
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139043851
quote:
19s.gif Op zaterdag 19 april 2014 15:18 schreef perro. het volgende:

[..]

Hij is er nog steeds, weliswaar een andere naam.
Als je het raadt mag je door voor de magnetron :P
pi_139043859
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 15:20 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Hij is er nog steeds, weliswaar een andere naam.
Als je het raadt mag je door voor de magnetron :P
lesmiserable of zo. niet zo moeilijk.
pi_139043868
quote:
19s.gif Op zaterdag 19 april 2014 15:18 schreef perro. het volgende:

[..]

Omdat je toen met een hoop stampij en drama je afscheid aankondigde en je niet meer van plan was terug te komen. Opmerkelijk vind ik dat altijd.
pi_139043897
quote:
19s.gif Op zaterdag 19 april 2014 15:21 schreef perro. het volgende:

[..]

lesmiserable of zo. niet zo moeilijk.
En nee, Firefly is niet LesMiserables. In tegenstelling tot wat veel mensen hier schijnen te denken. Hij heeft er weliswaar raakvlakken mee, maar het is een heel ander persoon.
pi_139043899
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 15:21 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Omdat je toen met een hoop stampij en drama je afscheid aankondigde en je niet meer van plan was terug zou komen. Opmerkelijk vind ik dat altijd.
oki.
pi_139043910
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 15:22 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

En nee, Firefly is niet LesMiserables. In tegenstelling tot wat veel mensen hier schijnen te denken. Hij heeft er weliswaar raakvlakken mee, maar het is een heel ander persoon.
oh. ik zie ff weleens posten in andere fora trouwens. bnw of tru of zo.
pi_139043947
quote:
19s.gif Op zaterdag 19 april 2014 15:23 schreef perro. het volgende:

[..]

oh. ik zie ff weleens posten in andere fora trouwens. bnw of tru of zo.
Ja, weet ik. Alleen niet meer in R&P. Waarom post je eigenlijk onder een andere naam nu? Dawg was het toch?

[/off topic]
pi_139043963
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 15:21 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Omdat je toen met een hoop stampij en drama je afscheid aankondigde en je niet meer van plan was terug te komen. Opmerkelijk vind ik dat altijd.
Tijd van de maand hè :*
pi_139043968
quote:
5s.gif Op zaterdag 19 april 2014 15:25 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ja, weet ik. Alleen niet meer in R&P. Waarom post je eigenlijk onder een andere naam nu? Dawg was het toch?

[/off topic]
omdat dawg weg is. als in weggemaild. deze account had ik nog.
pi_139044032
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 april 2014 15:10 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Door geen mongool te zijn. Lees anders de afgelopen paar honderd delen maar terug. Ik blijf die vraag niet beantwoorden.
mmm
  zaterdag 19 april 2014 @ 15:31:03 #63
426213 inderdaad1982
zo is het en niet anders.
pi_139044041
quote:
Waar heb je het gehad over dan.

Meestal heb ik andere hobby's en klikt dat niet zo erg. Op zich maakt het dat alleen maar interessanter toch? Maar vrouwen denken daar anders over kennelijk.
pi_139044170
Of je een klik met iemand hebt gaat toch niet louter op basis van hobby's mag ik aannemen?
pi_139044186
Hobbies O+

/SilentChaos-modus
pi_139044205
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 15:31 schreef inderdaad1982 het volgende:

[..]

Waar heb je het gehad over dan.

Meestal heb ik andere hobby's en klikt dat niet zo erg. Op zich maakt het dat alleen maar interessanter toch? Maar vrouwen denken daar anders over kennelijk.
Echt over van alles. Gewoon wat slap ouwehoeren. Probeer het niet als 'date' te zien maar gewoon als een leuke avond in de kroeg met een vriend/vriendin. Het klikt of het klikt niet. Dat heeft weinig met hobby's te maken..

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 15:38 schreef Weissman het volgende:
Hobbies O+

/SilentChaos-modus
Moet je nu in elke post iemand afzeiken? :')
pi_139044208
quote:
Hobbies O+

/SilentChaos-modus
Dat moet met deze smiley als je het goed wilt doen: Hobbies :9~
pi_139044257
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 15:39 schreef Rickario het volgende:
Het zit je wel dwars he?
pi_139044279
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 april 2014 15:42 schreef Weissman het volgende:

[..]

Het zit je wel dwars he?
Het komt nogal triest over. Het voegt niets toe. En het komt de topicsfeer niet ten goede ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door Rickario op 19-04-2014 15:54:09 ]
  zaterdag 19 april 2014 @ 15:43:51 #70
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139044289
quote:
Hobbies O+

/SilentChaos-modus
Ik heb het nooit over hobbies gehad dus ik snap je post niet helemaal :?
  zaterdag 19 april 2014 @ 15:44:45 #71
426213 inderdaad1982
zo is het en niet anders.
pi_139044310
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 15:39 schreef Rickario het volgende:

[..]

Echt over van alles. Gewoon wat slap ouwehoeren. Probeer het niet als 'date' te zien maar gewoon als een leuke avond in de kroeg met een vriend/vriendin. Het klikt of het klikt niet. Dat heeft weinig met hobby's te maken..

[..]

Persoonlijk drink ik niet en ga ik nooit naar de kroeg. Maar ik snap wat je bedoelt.

Je hebt gelijk spontaan zijn en slap lullen kan wel goed werken. Succes man. :)
pi_139044447
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 15:43 schreef Rickario het volgende:

[..]

Het komt nogal triest over. Het voegt niets toe. En het komt de topic sfeer niet ten goede ;)
Het is internet. Welke sfeer?
pi_139044977
Op internet kun je wel degelijk sfeer hebben. Of post je hier al jaren omdat het zo kut is
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_139045242
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 16:24 schreef habitue het volgende:
Op internet kun je wel degelijk sfeer hebben. Of post je hier al jaren omdat het zo kut is
Nu ja, eigenlijk wel, naast de ervaringen en de uitgewisselde verhalen onderling. Ik moet er niet aan denken dat het één mierzoete, kleffe bende wordt waar iedereen het maar met elkaar eens is zoals je in andere reeksen weleens ziet, dat is zo hemeltergend saai. Zo nu en dan heb je wat mensen nodig die de boel ( al dan niet bewust trollend) op scherp zetten. Dat maakt het interessant. Anders ging ik wel naar het Libelleforum.
pi_139046085
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 april 2014 16:38 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Nu ja, eigenlijk wel, naast de ervaringen en de uitgewisselde verhalen onderling. Ik moet er niet aan denken dat het één mierzoete, kleffe bende wordt waar iedereen het maar met elkaar eens is zoals je in andere reeksen weleens ziet, dat is zo hemeltergend saai. Zo nu en dan heb je wat mensen nodig die de boel ( al dan niet bewust trollend) op scherp zetten. Dat maakt het interessant. Anders ging ik wel naar het Libelleforum.
Eens imo is een mix het beste voor de leukste sfeer O+ :P
pi_139053055
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 15:43 schreef Rickario het volgende:
Het komt nogal triest over.
Ik ben dan ook een triest mannetje.
quote:
Het voegt niets toe.
Veel andere ook niet.
quote:
En het komt de topicsfeer niet ten goede ;)
Ik sluit me aan bij de post van H_J hier over.

En nog een fijn Pasen iedereen O+ Goed bezig ^O^
pi_139053308
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:11 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik ben dan ook een triest mannetje.

[..]

Veel andere ook niet.

[..]

Ik sluit me aan bij de post van H_J hier over.

En nog een fijn Pasen iedereen O+ Goed bezig ^O^
Wanneer gaan wij daten dan O+
pi_139053611
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:17 schreef habitue het volgende:

[..]

Wanneer gaan wij daten dan O+
Neem jij je 3 condooms mee?
pi_139054007
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:26 schreef Weissman het volgende:

[..]

Neem jij je 3 condooms mee?
Na dat betoog van LM hebben we die niet meer nodig joh :P
pi_139054591
Wel een dateverslag hier plaatsen he! ;)
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_139056907
Succes met het asspounden in Rotterdam, spoiler dat verslag maar. Voor de zekerheid.
pi_139069068
Maar weer eens een date verhaal:

Gisteren had ik weer een date. Via Tinder geregeld. Het klikte leuk en beiden gestudeerd op het zelfde vakgebied. Wel aardig niveauverschil, maar dat moet niet direct een probleem zijn dacht ik. Al bleek ik daar later fout mee te zitten. :{

Ik zou haar dus oppikken bij het station. De trein kwam aan en damn, niet weer...nogal wat forser dan de foto's :')
Weer een gevalletje a la
Toch maar even wat gedronken. Maar al snel was duidelijk dat het totaal niet klikte. Enorm onvolwassen (nee, ze was geen 12) en aardig racistisch :') Dus na een tijdje maar voorgesteld om er een eind aan te breien.

Dat was dus geen succes. Voor 22:00 zat ik alweer met vrienden in de kroeg :P

Nu maar even een tijdje rustig aan doen qua daten.
pi_139069333
*O* Dikke wijven *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 20 april 2014 @ 12:45:41 #84
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_139069482
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 12:27 schreef Rickario het volgende:
Maar weer eens een date verhaal:

Gisteren had ik weer een date. Via Tinder geregeld. Het klikte leuk en beiden gestudeerd op het zelfde vakgebied. Wel aardig niveauverschil, maar dat moet niet direct een probleem zijn dacht ik. Al bleek ik daar later fout mee te zitten. :{

Ik zou haar dus oppikken bij het station. De trein kwam aan en damn, niet weer...nogal wat forser dan de foto's :')
Weer een gevalletje a la
Toch maar even wat gedronken. Maar al snel was duidelijk dat het totaal niet klikte. Enorm onvolwassen (nee, ze was geen 12) en aardig racistisch :') Dus na een tijdje maar voorgesteld om er een eind aan te breien.

Dat was dus geen succes. Voor 22:00 zat ik alweer met vrienden in de kroeg :P

Nu maar even een tijdje rustig aan doen qua daten.
Toch wel knap dat je een dom, racistisch wijf er niet uit weet te filteren :D
pi_139070961
Racistische wijven :9~
  zondag 20 april 2014 @ 14:02:18 #86
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_139071623
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 12:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
*O* Dikke wijven *O*
Zodat jij meer kans maakt zeker.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_139071656
quote:
14s.gif Op zondag 20 april 2014 14:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Zodat jij meer kans maakt zeker.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zondag 20 april 2014 @ 14:52:06 #88
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_139072798
love my neukteugels O+

Maarre Rickario, je had toch vorige week een leuke date? Niet voor herhaling vatbaar?

Hier vrij rustig op dategebied, binnenkort weer naar V. en misschien nog een andere date. Ik zou graag weer een rampverslag posten, alleen al voor het topic maar dat zit er even niet in :)
pi_139072887
Eefje O+
  zondag 20 april 2014 @ 14:56:08 #90
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139072904
Neukteugels _O-

Ook hier weinig 'nieuws'. Vrijdag ben ik weer eens op bezoek geweest bij een eerdere date van me. Wel weer gezoend, maar meer zat er niet echt in. Van beide kanten uit is de intentie verder wel duidelijk, leuk voor een gezellige avond en misschien een keer een nacht, maar meer ook niet.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zondag 20 april 2014 @ 15:02:01 #91
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_139073068
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 14:03 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja ergens voel ik dat ik een blunder bega. Dikke wijven zijn geen concurrentie voor slanke dennetjes, dus maken die meer kans.
pi_139074268
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 12:45 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Toch wel knap dat je een dom, racistisch wijf er niet uit weet te filteren :D
Ik sluit niet uit dat ik na die eerste observatie nogal kritisch ben geworden :')
pi_139074384
quote:
1s.gif Op zondag 20 april 2014 15:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Ja ergens voel ik dat ik een blunder bega. Dikke wijven zijn geen concurrentie voor slanke dennetjes, dus maken die meer kans.
Euh ja. Je praat nu met een chubby :')
pi_139074686
quote:
1s.gif Op zondag 20 april 2014 15:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op zondag 20 april 2014 15:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Prachtig _O-
pi_139074739
quote:

[..]

Whehehe ^O^

Vrouwen met een beetje houvast O+
A mind with a heart of it's own
  zondag 20 april 2014 @ 16:28:20 #96
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139075426
Niets mis met wat 'meer houvast'. Zo'n extreem slanke vrouw vind ik eerlijk gezegd niets.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_139077473
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 16:28 schreef yats het volgende:
Niets mis met wat 'meer houvast'. Zo'n extreem slanke vrouw vind ik eerlijk gezegd niets.
Oh god, niet weer de chubby - skinny discussie he. Ieder wil weer wat anders raken, helemaal prima de bima.
  zondag 20 april 2014 @ 17:34:24 #98
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139077489
quote:
12s.gif Op zondag 20 april 2014 17:33 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Oh god, niet weer de chubby - skinny discussie he. Ieder wil weer wat anders raken, helemaal prima de bima.
Welke discussie? Ieder zijn eigen smaak inderdaad.
pi_139077651
quote:

[..]

Liever skinny dan chubby :@ Maar ben stiekem toch wel nieuwsgierig naar chubby :@
  zondag 20 april 2014 @ 17:47:43 #100
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139077856
quote:

[..]

_O- :')
pi_139102729
quote:

[..]

Je hebt DM ;) :@ ;)
  maandag 21 april 2014 @ 10:39:41 #102
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_139103338
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 17:40 schreef Faxie het volgende:

[..]

Liever skinny dan chubby :@ Maar ben stiekem toch wel nieuwsgierig naar chubby :@
Is mij om het even, vind chubby lekker maar skinny is ook goed. :Y boeit me echt niet.
pi_139103485
Niet vallen op alle soorten en maten. :')
  maandag 21 april 2014 @ 11:19:26 #104
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139104204
Ik ga ook zometeen richting m'n date, statistisch gezien zit ik veilig:
  maandag 21 april 2014 @ 12:28:09 #105
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139106083
quote:
2s.gif Op maandag 21 april 2014 11:19 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga ook zometeen richting m'n date, statistisch gezien zit ik veilig:
Have fun! Ik mag dadelijk bij de familie op komen draven waar ik echt 0,0 zin in heb.
  maandag 21 april 2014 @ 12:29:08 #106
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139106106
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 12:28 schreef yats het volgende:

[..]

Have fun! Ik mag dadelijk bij de familie op komen draven waar ik echt 0,0 zin in heb.
Dan had je die afspraak niet moeten maken he :+
  maandag 21 april 2014 @ 12:34:37 #107
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139106260
quote:
7s.gif Op maandag 21 april 2014 12:29 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan had je die afspraak niet moeten maken he :+
Semi-verplicht. De hele familie (inclusief neef die in Japan woont met zijn gezin) komt opdraven. Ik werd dus meer voor een voldongen feit gezet.
  maandag 21 april 2014 @ 12:35:09 #108
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139106279
Onzin. Jij laat je verplichten.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_139106297
pi_139106305
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 12:35 schreef Moppert het volgende:
Onzin. Jij laat je verplichten.
Wat op zich niet zo raar en vrij logisch is in sommige gevallen.
compact en kleverig.
  maandag 21 april 2014 @ 12:36:57 #111
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139106338
Maar kom dan niet jammeren dat je geen keus hebt :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_139106370
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 12:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
*O* Dikke wijven *O*
Soms ben ik daar best nieuwsgierig naar. Zacht en vol en grote borsten :o
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  Moderator / Redactie FP maandag 21 april 2014 @ 12:39:45 #113
Brabo Bastard
pi_139106427
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 12:38 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Soms ben ik daar best nieuwsgierig naar. Zacht en vol en grote borsten :o
Probeer het :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_139106451
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 12:39 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Probeer het :P
Ja das makkelijker gezegd dan gedaan. Ik kan niet zo goed met vrouwen haha, al helemaal niet flirten.
  Moderator / Redactie FP maandag 21 april 2014 @ 12:52:15 #115
Brabo Bastard
pi_139106805
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 12:40 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ja das makkelijker gezegd dan gedaan. Ik kan niet zo goed met vrouwen haha, al helemaal niet flirten.
Dat kunnen de meeste mannen ook niet, dus schaam je vooral niet :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_139107026
quote:

[..]

Hoezo kun je niet zo goed met vrouwen?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_139107122
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 12:52 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat kunnen de meeste mannen ook niet, dus schaam je vooral niet :P
Oh nee hoor. Het is geen schaamte, maar dan gebeurd het dus niet zo snel. ;)
pi_139107129
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 13:00 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hoezo kun je niet zo goed met vrouwen?
Mannen vind ik prettiger in de omgang. Vrouwen kan ik minder doorgronden.
pi_139107277
Terwijl het juist zo lekker is om als vrouw eens even goed doorgrond te worden :9~ BWAAAAAAAAAHAHAHAHAH

:|
pi_139107943
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 13:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Terwijl het juist zo lekker is om als vrouw eens even goed doorgrond te worden :9~ BWAAAAAAAAAHAHAHAHAH

:|
SilentChaos, is that you?
pi_139111946
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 13:06 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Mannen vind ik prettiger in de omgang. Vrouwen kan ik minder doorgronden.
Vrouwen zijn dan ook lastig :P
pi_139113329
quote:

[..]

dat heb ik ook!
mannen daten is zo veel makkelijker
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_139113838
Ik vind met heteromannen daten echt verschrikkelijk, maar met vrouwen daten lijkt me nog veel verschrikkelijker dan dat :D
pi_139118447
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 16:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind met heteromannen daten echt verschrikkelijk, maar met vrouwen daten lijkt me nog veel verschrikkelijker dan dat :D
En homomannen?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_139118592
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 19:26 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En homomannen?
Houden niet van visschotel :(
pi_139118643
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 19:30 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

En ook niet van kip! xD
pi_139118649
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 19:30 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Je hebt toch een achteruitgang >:)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_139123419
Heb je nu al gezoend, Tijn?
pi_139124038
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 19:31 schreef Weissman het volgende:

[..]

En ook niet van kip! xD
En bevers
  maandag 21 april 2014 @ 22:34:35 #130
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139130212
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 16:40 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat heb ik ook!
En dan krijgen wij mannen commentaar als we klagen over hoe moeilijk vrouwen zijn.
pi_139131559
Iemand nog een interessante paasdate gehad? :D
  maandag 21 april 2014 @ 23:15:07 #132
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_139132174
quote:
5s.gif Op maandag 21 april 2014 20:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
Heb je nu al gezoend, Tijn?
Dat! :) Ik moet nog even terugkijken, maar ben benieuwd naar je ervaringen tijn. :)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_139132697
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 16:40 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat heb ik ook!
Achja het is ook niet perse iets wat moet, tis leuk en wellicht komt t nog eens.
pi_139132730
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 16:02 schreef Faxie het volgende:

[..]

Vrouwen zijn dan ook lastig :P
Kill them all.

Ohnee.
pi_139132812
quote:
9s.gif Op maandag 21 april 2014 23:27 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Kill them all.

Ohnee.
Dat hoeft nou ook weer niet :@

OT: Ik zit weer op Tinder :') 10km, en kritisch. Zal wel niks worden :')
  Moderator / Redactie FP maandag 21 april 2014 @ 23:32:09 #136
Brabo Bastard
pi_139132961
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 23:26 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Achja het is ook niet perse iets wat moet, tis leuk en wellicht komt t nog eens.
Soms is iets nieuws ook wel leuk :P
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 23:28 schreef Faxie het volgende:

[..]

Succes ;)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_139133277
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 23:32 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Soms is iets nieuws ook wel leuk :P

[..]

Succes ;)
Dank je :P

Wellicht beter om maar kritisch te zijn... want die keren dat ik vroeger een match had, was het achteraf toch niet zo boeiend :')
pi_139133709
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 23:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Iemand nog een interessante paasdate gehad? :D
Nope. Wel er rond omheen, afgelopen vrijdag/zaterdag en morgen weer. Die oorspronkelijke baddate is wat uit de hand gelopen kun je zeggen.
pi_139133870
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 23:28 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee klopt O+ liever niet.

Veel plezier. Ga ik ook maar eens doen denk :D
pi_139134092
Er zijn geen personen in mijn omgeving :')
  dinsdag 22 april 2014 @ 06:19:44 #141
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139136548
Ik ben nu onderweg naar huis van m'n date, daarna meteen door naar werk. Al met al geslaagd dus
  Moderator / Redactie FP dinsdag 22 april 2014 @ 07:49:07 #142
Brabo Bastard
pi_139136873
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 06:19 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben nu onderweg naar huis van m'n date, daarna meteen door naar werk. Al met al geslaagd dus
Klinkt goed! Vervolg al gepland? :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 00:02 schreef Tamashii het volgende:
Er zijn geen personen in mijn omgeving :')
Over welke omgeving spreken we hier? :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_139136887
Mijn bootycall nam helaas niet op dit weekend, dus saaiheid :(
  Moderator / Redactie FP dinsdag 22 april 2014 @ 07:53:06 #144
Brabo Bastard
pi_139136891
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 07:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn bootycall nam helaas niet op dit weekend, dus saaiheid :(
Elders eieren aan het zoeken?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_139136896
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 07:53 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

:'(
  Moderator / Redactie FP dinsdag 22 april 2014 @ 07:54:16 #146
Brabo Bastard
pi_139136899
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 07:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

:*
"Omae wa mou shindeiru."
pi_139136904
quote:

[..]

De TT is hier wel aardig van toepassing ja ;(
  dinsdag 22 april 2014 @ 08:01:07 #148
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139136942
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 07:49 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Klinkt goed! Vervolg al gepland?
Nog niet, maar komt wel goed ;)
  Moderator / Redactie FP dinsdag 22 april 2014 @ 08:01:34 #149
Brabo Bastard
pi_139136949
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 08:01 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Nog niet, maar komt wel goed ;)
^O^
"Omae wa mou shindeiru."
pi_139136970
quote:

[..]

:') _O-
pi_139137014
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 07:49 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Klinkt goed! Vervolg al gepland? :)

[..]

Over welke omgeving spreken we hier? :P
Hehe ik was een beetje ongeduldig. Uiteindelijk wel personen in de omgeving en heb nu vier matches. :') awesomeee
  Moderator / Redactie FP dinsdag 22 april 2014 @ 08:44:27 #152
Brabo Bastard
pi_139137290
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 08:13 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Hehe ik was een beetje ongeduldig. Uiteindelijk wel personen in de omgeving en heb nu vier matches. :') awesomeee
Geduld is een schone zaak :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_139137911
Over een wow-gevoel bij vrouwen gesproken;

http://www.vrouwenwow.nl/

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2014 09:27:21 ]
  dinsdag 22 april 2014 @ 10:22:20 #154
242666 BeamofLight
pi_139139021
Gisteravond een instant-sauna-date gehad. Gewoon goed.
pi_139139621
Later vandaag een date waar ik heel veel zin in heb
Geen internetdate, gewoon ouderwets bij het uitgaan ontmoet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_139139822
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 10:22 schreef BeamofLight het volgende:
Gisteravond een instant-sauna-date gehad. Gewoon goed.
Ze was zeker lekker nat ;) :9~ ;)
  dinsdag 22 april 2014 @ 10:56:42 #157
242666 BeamofLight
pi_139139843
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 10:56 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ze was zeker lekker nat ;) :9~ ;)
goed bezig
pi_139141438
Ik word bijna weer jaloers dat ik geen vrijgezel ben ;)! Lekker bezig die gasten hier zo ....
  dinsdag 22 april 2014 @ 13:26:54 #159
320538 All-out
super, man
pi_139144198
zijn alle vrouwen hier bi ofzo? of is het gewoon hip om als vrouw met vrouwen te daten...
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
pi_139145289
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:26 schreef All-out het volgende:
zijn alle vrouwen hier bi ofzo? of is het gewoon hip om als vrouw met vrouwen te daten...
Pas.
pi_139145900
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:26 schreef All-out het volgende:
Die vraag wordt al jaren op internet gesteld.
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:28:18 #162
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139145945
Ongestelde vragen hebben per definitie betrekking op vrouwen.
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:14:48 #163
320538 All-out
super, man
pi_139147175
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
:D
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:15:52 #164
320538 All-out
super, man
pi_139147203
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:26 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Die vraag wordt al jaren op internet gesteld.
misschien als er gewoon eens een flapdrol antwoord geeft, dan is het klaar he. dat doe ik meestal met vragen
pi_139151440
Ik ben ook weer aan de datingsites! :')

Relatie heeft 3 maandjes geduurd :')
  Moderator / Redactie FP dinsdag 22 april 2014 @ 17:31:50 #166
Brabo Bastard
pi_139151488
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
:') _O-
"Omae wa mou shindeiru."
pi_139151578
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:30 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik ben ook weer aan de datingsites! :')

Relatie heeft 3 maandjes geduurd :')
Zonde! toch geen goede match?

Zelf dit weekend ook een date gehad. Het was een leuke avond en bovendien gezoend. Met tong zelfs haha. Nog even kijken of het verder nog wat gaat worden. Hopelijk wel.
pi_139151641
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:34 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Zelf dit weekend ook een date gehad. Het was een leuke avond en bovendien gezoend. Met tong zelfs haha. Nog even kijken of het verder nog wat gaat worden. Hopelijk wel.
Oh dat zit wel goed. Maak je maar geen zorgen. Je hebt zelfs met tong gezoend! *O*
pi_139151696
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:37 schreef Weissman het volgende:

[..]

Oh dat zit wel goed. Maak je maar geen zorgen. Je hebt zelfs met tong gezoend! *O*
Haha ja dat schijnt hier nogal een dingetje te zijn he?
Maar verder geeft dat zoenen nergens garantie op. Helaas al vaak genoeg meegemaakt
pi_139152034
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:39 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Haha ja dat schijnt hier nogal een dingetje te zijn he?
Maar verder geeft dat zoenen nergens garantie op. Helaas al vaak genoeg meegemaakt
Troost je. Neuken ook niet hoor.
  dinsdag 22 april 2014 @ 17:58:11 #171
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139152211
Donderdagmiddag eindelijk een 'echte date' met de vrouw waar ik langzaamaan toch wel gevoelens voor begin te ontwikkelen.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 22 april 2014 @ 17:58:58 #172
Brabo Bastard
pi_139152226
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:58 schreef yats het volgende:
Donderdagmiddag eindelijk een 'echte date' met de vrouw waar ik langzaamaan toch wel gevoelens voor begin te ontwikkelen.
En de hamvraag: zij ook voor jou?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_139152278
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:58 schreef yats het volgende:
Ahh, ze is eindelijk duidelijk?
  dinsdag 22 april 2014 @ 18:06:11 #174
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139152392
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:58 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

En de hamvraag: zij ook voor jou?
Daar hoop ik donderdag achter te komen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 18:01 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ahh, ze is eindelijk duidelijk?
Ja en nee. Er valt nog steeds niets uit haar appjes af te leiden of ze me nu leuk vind of niet. Maar ze leek er wel zin te hebben in ieder geval.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 22 april 2014 @ 18:09:32 #175
Brabo Bastard
pi_139152472
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 18:06 schreef yats het volgende:

[..]

Daar hoop ik donderdag achter te komen.

[..]

Ja en nee. Er valt nog steeds niets uit haar appjes af te leiden of ze me nu leuk vind of niet. Maar ze leek er wel zin te hebben in ieder geval.
Hopelijk wordt het meer dan enkel gezellig.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_139152533
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:34 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Nee niet helemaal. Kwamen wat dingen naar boven van beide wat niet ten goede kwam haha.

Nee hele leuke meid met een leuk dochtertje maar werd hem niet qua relatie. Maar wel erg goede vrienden blijven we want verder is er gewoon leuk contact :)
  dinsdag 22 april 2014 @ 18:13:42 #177
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139152543
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 18:09 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Hopelijk wordt het meer dan enkel gezellig.
Dat hoop ik ook aangezien ik haar sowieso komende zondag en de zondag erop weer zie. Nu maar hopen dat ik het aandurf om duidelijk te maken dat ik toch wel meer dan vriendschap voor haar begin te voelen.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 22 april 2014 @ 18:18:31 #178
Brabo Bastard
pi_139152605
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 18:13 schreef yats het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook aangezien ik haar sowieso komende zondag en de zondag erop weer zie. Nu maar hopen dat ik het aandurf om duidelijk te maken dat ik toch wel meer dan vriendschap voor haar begin te voelen.
Durf is belangrijk ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 18:13 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Nee niet helemaal. Kwamen wat dingen naar boven van beide wat niet ten goede kwam haha.

Nee hele leuke meid met een leuk dochtertje maar werd hem niet qua relatie. Maar wel erg goede vrienden blijven we want verder is er gewoon leuk contact :)
Heb je er toch iets goeds uit weten te slepen :Y
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 22 april 2014 @ 19:11:18 #179
320538 All-out
super, man
pi_139154206
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 18:13 schreef yats het volgende:

[..]

he yatsie, is dit die chick waarvan je via haar vriendin weet dat ze je enorm leuk vindt? zoja, zet dan je hoofd gewoon uit en ga ervoor
  Moderator / Redactie FP dinsdag 22 april 2014 @ 19:12:46 #180
Brabo Bastard
pi_139154280
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:11 schreef All-out het volgende:

[..]

he yatsie, is dit die chick waarvan je via haar vriendin weet dat ze je enorm leuk vindt? zoja, zet dan je hoofd gewoon uit en ga ervoor
Yats goes bats!
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 22 april 2014 @ 19:18:56 #181
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139154556
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:11 schreef All-out het volgende:

[..]

Dat enorm leuk heb ik niet gezegd volgens mij, wel dat ik via een vriendin van haar hoorde dat ze het de vorige twee keer gezellig vond. Of dat nu ook meteen interesse in meer dan vriendschap is?

quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:12 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Yats goes bats!
Dat is te hopen
  dinsdag 22 april 2014 @ 19:47:37 #182
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_139155771
Ben benieuwd... misschien mn eerste tinder date binnenkort... nu iig errrug gezellig via de app..
pi_139155905
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:47 schreef Nikkie_86 het volgende:
Ben benieuwd... misschien mn eerste tinder date binnenkort... nu iig errrug gezellig via de app..
Leuk ^O^ Tinder schijnt toch goed te werken :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_139156396
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:50 schreef Miniem het volgende:

[..]

Leuk ^O^ Tinder schijnt toch goed te werken :P
Ik had juist het idee dat Tinder inmiddels een beetje passe was?
pi_139156487
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 20:02 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Ik hoor veel positieve verhalen :)
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  Moderator / Redactie FP dinsdag 22 april 2014 @ 20:06:01 #186
Brabo Bastard
pi_139156575
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 20:04 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ik hoor veel positieve verhalen :)
Voor de een werkt het perfect, en voor de ander net weer niet. Het is maar net hoe je het gebruikt denk ik.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_139158511
Ik heb een hele leuke, gekke meid gevonden via Tinder zo'n 2 maanden geleden. We beginnen elkaar al koosnaampjes te noemen :') :D _O-

Overigens ook eerder op een, voor mij niet zo succesvolle, Tinder seksdate geweest. En daarvoor ook wat dates gehad die nergens op uitliepen met een Tinder meid.
pi_139158688
En er waren nog meer meiden die wilden afspreken. Dus Tinder kan zeker wel succesvol zijn.
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:02:35 #189
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_139159103
quote:

[..]

Zie je, ik blunder. :')
pi_139159229
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Zie je, ik blunder. :')
Maar je bent gelukkig geen papzak! :'(
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:08:35 #191
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_139159506
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:04 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar je bent gelukkig geen papzak! :'(
Nah, ben zelf ook niet de magerste, ook geen papzak. Daarom weet ik dat slanker vaak de kans groter maakt. :'(

Ik val niet eens op zo slank als SC wil, maar probeer dit maar eens duidelijk te maken zonder dat ik verder wrijf in mijn eigen vlek. :')
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:10:47 #192
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139159631
Heb ik het weer gedaan :'( ;)

Nee hoor, t'is gewoon idd puur een smaakkwestie :)
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:11:56 #193
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_139159698
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:10 schreef SilentChaos het volgende:
Heb ik het weer gedaan :'( ;)

Nee hoor, t'is gewoon idd puur een smaakkwestie :)
Zeg, moet jij niet naar eva kijken ;)
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:12:46 #194
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139159755
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Om obvious redenen (ik zag de promo vorige week :r :r :r )heb ik geen zin om zo'n vrouw op m'n tv te zien :P En dan heb ik het niet alleen over haar afmeting maar ook over zo'n labiel type :D
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:14:19 #195
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139159855
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

En door m'n date gister heb ik From Russia With Love en Ik Heb Het Nog Nooit Gedaan gemist :P Dus dat zit ik nu terug te kijken :@
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:15:20 #196
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_139159919
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:14 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

En door m'n date gister heb ik From Russia With Love en Ik Heb Het Nog Nooit Gedaan gemist :P Dus dat zit ik nu terug te kijken :@
Klinkt plausibel ;)

Hoe was je date?
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:16:16 #197
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139159979
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Klinkt plausibel ;)

Hoe was je date?
Zie paar pagina's terug :P

Was erg geslaagd, leuke meid, was er om 13:00 en voordat we het wisten was het 22:00 :D
Toen met haar meegegaan en vanochtend helemaal gaar en naar de klote vanuit onze hoofdstad terug naar m'n werk :)
pi_139160410
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:16 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Was erg geslaagd, leuke meid, was er om 13:00 en voordat we het wisten was het 22:00 :D
Toen met haar meegegaan en vanochtend helemaal gaar en naar de klote vanuit onze hoofdstad terug naar m'n werk :)
Doesn't matter, had sex.
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:25:30 #199
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139160454
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:24 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Doesn't matter, had sex.
Met die gedachte heb ik me ook 8,5 uur door m'n werk heen gesleept ;)
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:28:11 #200
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_139160602
quote:

[..]

Klinkt als een prima date!

En op een goede manier naar de klote gegaan *)
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:35:29 #201
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139161021
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Klinkt als een prima date!

En op een goede manier naar de klote gegaan *)
Was het ook, persoonlijk ook echt een goede klik, oprechte interesse in elkaar van beide kanten, heel creatief en open persoonlijkheid had ze (en iig de openheid heb ik ook :P)... En aan de blikken over en weer kon je eigenlijk al merken hoe het zou gaan eindigen :@
pi_139161087
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:35 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Was het ook, persoonlijk ook echt een goede klik, oprechte interesse in elkaar van beide kanten, heel creatief en open persoonlijkheid had ze (en iig de openheid heb ik ook :P)... En aan de blikken over en weer kon je eigenlijk al merken hoe het zou gaan eindigen :@
Dat is altijd tof :D
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:39:36 #203
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139161233
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:36 schreef Rickario het volgende:

[..]

Dat is altijd tof :D
Gewoon ook echt binnen 10 minuten nadat je tegenover elkaar zit en het een lekker luchtig en vooral zeer humorvol gesprek is :D
pi_139161799
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:39 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Gewoon ook echt binnen 10 minuten nadat je tegenover elkaar zit en het een lekker luchtig en vooral zeer humorvol gesprek is :D
Had ik inderdaad ook, het gevoel dat je bijna alles tegen elkaar kan zeggen en om bijna alles kunnen lachen met elkaar.
pi_139163966
Om daarna te horen via app dat er toch een klik mist _O_
  Moderator / Redactie FP dinsdag 22 april 2014 @ 22:29:29 #206
Brabo Bastard
pi_139164120
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:27 schreef Faxie het volgende:
Inderdaad, lekker makkelijk :')
"Omae wa mou shindeiru."
pi_139164337
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:29 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Inderdaad, lekker makkelijk :')
pi_139165680
quote:
Precies, zo waar (helaas :'( :X }:| )
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:12:55 #209
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139166662
quote:

[..]

Lijkt me niets mis mee. Ik heb dates gehad waarbij ik pas om half 6 s'ochtends merkte hoe laat het was. En daar kwam niet eens seks bij kijken (helaas) :D
pi_139166724
quote:
Grappig: ik zat daar na de eerste date wel heel erg aan te denken.
Maar ik dacht: ''doe niet zo flauw, geef het een kans, lul''.

En toen op de 2e date was het instant <3 <3 <3
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:14:49 #211
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139166761
quote:
Doesn't matter, had sex
  woensdag 23 april 2014 @ 05:57:34 #212
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_139170982
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 20:02 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

woon in t oosten daar suurt alles langer voor t op gang is..
  Moderator / Redactie FP woensdag 23 april 2014 @ 07:36:39 #213
Brabo Bastard
pi_139171276
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 05:57 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

woon in t oosten daar suurt alles langer voor t op gang is..
Al het hete stijgt op he.
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 23 april 2014 @ 08:03:50 #214
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_139171533
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 07:36 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Al het hete stijgt op he.
jupps
  woensdag 23 april 2014 @ 09:37:57 #215
320538 All-out
super, man
pi_139172854
Tinder blijft nog wel even, heb ik het idee. eigenlijk is het gewoon Facebook-daten, werkt perfect toch?
  Moderator / Redactie FP woensdag 23 april 2014 @ 10:07:21 #216
Brabo Bastard
pi_139173490
quote:
99s.gif Op woensdag 23 april 2014 09:37 schreef All-out het volgende:
Tinder blijft nog wel even, heb ik het idee. eigenlijk is het gewoon Facebook-daten, werkt perfect toch?
Als het werkt, dan werkt het. En aangezien er veel mensen gebruik van maken zal het inderdaad niet snel verdwijnen nee.
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 23 april 2014 @ 10:19:55 #217
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_139173732
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:12 schreef yats het volgende:

[..]

Lijkt me niets mis mee. Ik heb dates gehad waarbij ik pas om half 6 s'ochtends merkte hoe laat het was. En daar kwam niet eens seks bij kijken (helaas) :D
Niet zoveel zuipen tijdens dates ;)
pi_139173806
Nou mijn date was heel leuk
Hopen dat deze inderdaad niet dit gaat doen :P
quote:
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 23 april 2014 @ 11:16:54 #219
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139174971
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 10:19 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Niet zoveel zuipen tijdens dates ;)
Geen druppel. Ik doe niet aan alcohol tijdens een date.
  woensdag 23 april 2014 @ 11:18:16 #220
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139174999
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:16 schreef yats het volgende:

[..]

Daar gaat't fout :7 ;)
  woensdag 23 april 2014 @ 11:18:35 #221
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139175011
quote:

[..]

Serieus? :o
  woensdag 23 april 2014 @ 11:19:11 #222
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_139175031
Ja, nu vallen de puzzelstukjes wel in elkaar zeg. _O-
pi_139175041
quote:

[..]

Toe maar. Heb je daar nog een specifieke reden voor ? Ook niet als je date zelf flink doortankt ?
  woensdag 23 april 2014 @ 11:20:28 #224
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139175069
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:19 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Toe maar. Heb je daar nog een specifieke reden voor ? Ook niet als je date zelf flink doortankt ?
Zou ik wel apart vinden :D Ik voel me altijd vrij bezwaard als ik de enige ben die alcohol drinkt, dus dan zet ik het automatisch niet op een tanken :P
Tenzij de ander goed mee kan tanken, maar dat zijn dan ook vaak de leukste dates... maar goed, da's persoonlijke voorkeur ;)
  woensdag 23 april 2014 @ 11:21:39 #225
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139175103
quote:
10s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:19 schreef Silenus het volgende:
Ja, nu vallen de puzzelstukjes wel in elkaar zeg. _O-
Dat idd :D
quote:
2s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:20 schreef SilentChaos het volgende:

Zou ik wel apart vinden :D Ik voel me altijd vrij bezwaard als ik de enige ben die alcohol drinkt, dus dan zet ik het automatisch niet op een tanken :P
Tenzij de ander goed mee kan tanken, maar dat zijn dan ook vaak de leukste dates... maar goed, da's persoonlijke voorkeur ;)
Als de ander aan een cola gaat wil ik nog wel een wijntje nemen, maar idd het tanken gebeurd dan zeker niet. Is voor beiden niet gezellig (vind ik)
  woensdag 23 april 2014 @ 11:25:37 #226
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139175208
quote:
2s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:18 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Daar gaat't fout :7 ;)
Hoezo? Zonder alcohol kan ik ook een prima avond hebben.

quote:
7s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ja, is dat zo vreemd dan?

quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:19 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Daar heb ik geen specifieke reden voor. Ik denk dat ik me iets bezwaard voel ofzo als ik zelf als enige aan de drank ga nadat zij een colaatje of iets besteld heeft. Als mijn date zelf flink door zou tanken zou ik misschien een uitzondering maken en een biertje bestellen, maar dat heb ik tot nu toe niet meegemaakt. Van de dates die ik de afgelopen tijd gehad heb was er maar 1 die aan de wijn ging, en dat was nog omdat ik zelf een flesje meegenomen had. Al zal het wellicht schelen dat er maar 1 van mijn recente dates in een kroeg was.
pi_139175246
Misschien hangt het ook af van de plek waar je afspreekt. Een van mijn grappigste dates was in een champagnebar in Leiden, dan komt er van dat tanken wel wat kan ik je vertellen ...
  woensdag 23 april 2014 @ 11:27:44 #228
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139175263
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:25 schreef yats het volgende:

[..]

Niet zo serieus op ingaan ;)
Het is voor iedereen anders, als het niet jouw ding is, moet je het gewoon niet doen :). Persoonlijk ben ik zelf een groot liefhebber van drank (speciaalbier met name) en ben ik ook een kroegganger, juist met dates. T'is maar net wat voor "publiek" je aantrekt ook natuurlijk en waar je je het beste bij voelt.
Als dat voor jou anders is, is dat volledig te begrijpen en moet je het zeker niet gaan doen omdat hier geroepen wordt dat dat het probleem is. In mijn geval was het gekscherend bedoeld.
pi_139175268
Vrouwen worden hitsig van wat alcohol.
  woensdag 23 april 2014 @ 11:28:08 #230
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139175278
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:27 schreef Fascination het volgende:
En slaperig als ze te lang door gaan _O-
  woensdag 23 april 2014 @ 11:28:19 #231
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139175283
quote:
Nouja vreemd opzich niet. Ligt ook aan de plek waar je afspreekt.

Maar zelf vind ik een wijntje erbij toch echt wel leuker/gezelliger dan zonder. Zeker in de kroeg of bij iemand thuis. Wordt allemaal net wat losser en relaxter van.

Miss moet je toch eens wat biertjes drinken en wie weet durf je dan die stap verder wel te zetten ;)
  woensdag 23 april 2014 @ 11:28:37 #232
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_139175288
quote:

[..]

Dat snap ik, maar het lukt je natuurlijk niet bepaald om veel succes te hebben met de vrouwen. En geloof mij nou dat alcohol daar echt een substantiële bijdrage aan levert.

Laten we eerlijk zijn: je bent best een zacht ei dat eigenlijk totaal niks durft. Juist voor jou is alcohol op een date dé oplossing. Dat wil niet zeggen dat je compleet lazerus moet worden, maar drink gewoon rustig je biertjes...is veel beter. Dat principiële geneuzel over geen alcohol is toch veel te saai. Geen wonder dat je meteen in de friendszone belandt....Geen enkele vrouw wil zo'n saaie lul die met een fristi in de kroeg zit.
pi_139175290
quote:

[..]

[..]

[..]

Daar heb ik geen specifieke reden voor. Ik denk dat ik me iets bezwaard voel ofzo als ik zelf als enige aan de drank ga nadat zij een colaatje of iets besteld heeft. Als mijn date zelf flink door zou tanken zou ik misschien een uitzondering maken en een biertje bestellen, maar dat heb ik tot nu toe niet meegemaakt. Van de dates die ik de afgelopen tijd gehad heb was er maar 1 die aan de wijn ging, en dat was nog omdat ik zelf een flesje meegenomen had. Al zal het wellicht schelen dat er maar 1 van mijn recente dates in een kroeg was.
Het is nogal raar om daar een regel over te hebben :')
En het is al helemaal raar dat je nu precies typt wat andere ook typen nadat ze zeiden dat je nogal raar was
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_139175322
Ik voel silenus
  woensdag 23 april 2014 @ 11:30:08 #235
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139175331
Fristi is wel fucking lekker _O_
En je maakt wel een "I don't give a shit"-statement als je met je gay-roze Fristi in de kroeg zit :7
pi_139175357
quote:
2s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:30 schreef SilentChaos het volgende:
En je maakt wel een "I don't give a shit"-statement als je met je gay-roze Fristi in de kroeg zit :7
~O>
pi_139175419
quote:
2s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:30 schreef SilentChaos het volgende:
En je maakt wel een "I don't give a shit"-statement als je met je gay-roze Fristi-vodka in de kroeg zit :7
fyp. Anders ben je gewoon alleen gay.
  woensdag 23 april 2014 @ 11:39:24 #238
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_139175593
quote:
7s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik ook niet hoor, niet bewust ofzo maar tis volgens mij nog nooit voorgekomen.

quote:
Heb liever dat ze dat van mij worden dan van de alcohol :')
  woensdag 23 april 2014 @ 11:39:44 #239
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139175603
quote:
2s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:27 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Niet zo serieus op ingaan ;)
Het is voor iedereen anders, als het niet jouw ding is, moet je het gewoon niet doen :). Persoonlijk ben ik zelf een groot liefhebber van drank (speciaalbier met name) en ben ik ook een kroegganger, juist met dates. T'is maar net wat voor "publiek" je aantrekt ook natuurlijk en waar je je het beste bij voelt.
Als dat voor jou anders is, is dat volledig te begrijpen en moet je het zeker niet gaan doen omdat hier geroepen wordt dat dat het probleem is. In mijn geval was het gekscherend bedoeld.
Wie houd er nu niet van speciaalbier? Ik ben best een Bourgondiër qua levensstijl, maar met een date wil ik gewoon eerst eens zien wat voor type het is voordat we gezellig samen de kroeg in duiken.

quote:
Noted Fas

quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:28 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar het lukt je natuurlijk niet bepaald om veel succes te hebben met de vrouwen. En geloof mij nou dat alcohol daar echt een substantiële bijdrage aan levert.

Laten we eerlijk zijn: je bent best een zacht ei dat eigenlijk totaal niks durft. Juist voor jou is alcohol op een date dé oplossing. Dat wil niet zeggen dat je compleet lazerus moet worden, maar drink gewoon rustig je biertjes...is veel beter. Dat principiële geneuzel over geen alcohol is toch veel te saai. Geen wonder dat je meteen in de friendszone belandt....Geen enkele vrouw wil zo'n saaie lul die met een fristi in de kroeg zit.
Het is niet dat ik principieel geen alcohol drink. Wat ik al zei, als de gelegenheid of de date er naar is sla ik een wijntje of een biertje niet over. Maar ik ga niet in mijn eentje zitten tanken. Blijkbaar trek ik vooral vrouwen aan die niet zulke 'tankers' zijn.
Ik denk overigens niet dat ik saai ben (verre van). Een date leid bij mij eigenlijk altijd tot minimaal een vervolgdate (al was een recente blind date waar echt 0,0 klik mee was een uitzondering). Alleen dat qua 'durf' zou je best eens gelijk in kunnen hebben. Al is dat langzaam aan het veranderen.

En fristi? _O-
pi_139175675
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:39 schreef yats het volgende:

[..]

Wie houd er nu niet van speciaalbier? Ik ben best een Bourgondiër qua levensstijl, maar met een date wil ik gewoon eerst eens zien wat voor type het is voordat we gezellig samen de kroeg in duiken.
dat kan toch prima in de kroeg? :?

quote:
[..]

Noted Fas

[..]

Het is niet dat ik principieel geen alcohol drink. Wat ik al zei, als de gelegenheid of de date er naar is sla ik een wijntje of een biertje niet over. Maar ik ga niet in mijn eentje zitten tanken. Blijkbaar trek ik vooral vrouwen aan die niet zulke 'tankers' zijn.
Ik denk overigens niet dat ik saai ben (verre van). Een date leid bij mij eigenlijk altijd tot minimaal een vervolgdate (al was een recente blind date waar echt 0,0 klik mee was een uitzondering). Alleen dat qua 'durf' zou je best eens gelijk in kunnen hebben. Al is dat langzaam aan het veranderen.

En fristi? _O-
quote:

[..]

Wat een omslag binnen een uur zeg :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 23 april 2014 @ 11:42:33 #241
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139175684
Waarom moet het altijd gelijk over "tanken" gaan als het over drank gaat :')
  woensdag 23 april 2014 @ 11:43:01 #242
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139175705
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:39 schreef yats het volgende:
maar met een date wil ik gewoon eerst eens zien wat voor type het is voordat we gezellig samen de kroeg in duiken.
Uhm.. waarom kan je daar niet achter komen in de kroeg? :?

Ow spuit 11 :+
  woensdag 23 april 2014 @ 11:44:10 #243
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139175735
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:42 schreef rhubarbje het volgende:

Wat een omslag binnen een uur zeg :')
Ok, you got me. Zelden i.p.v. niet was eerlijker geweest. :D

En ja, je kunt ook in een kroeg iemand leren kennen inderdaad. Maar ik vind het gewoon leuk om iets actievers te gaan doen op een date.
pi_139175878
Ik neem altijd meteen een biertje, moet je eens zien hoeveel vrouwen toch wel graag een wijntje erbij nemen. Natuurlijk gaan ze niet zitten drinken als jij je fristi besteld.
pi_139175928
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:44 schreef yats het volgende:

[..]

Ok, you got me. Zelden i.p.v. niet was eerlijker geweest. :D

En ja, je kunt ook in een kroeg iemand leren kennen inderdaad. Maar ik vind het gewoon leuk om iets actievers te gaan doen op een date.
volgens mij ben je de laatste 8 dates bij hen thuis geweest?
Nou ja, ik kan er naast zitten hoor, zo goed let ik hier niet op
Maar ik krijg eerder het gevoel dat jij vaak nogal kwatst
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 23 april 2014 @ 11:50:43 #246
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_139175944
Mij boeit het niet of er wel of geen alcohol wordt gedronken maar ik heb op dates echt nog nooit alcohol gedronken dus echt nodig is het ook weer niet. Maar als het er toevallig van komt gezien de situatie: prima.

En wellicht heb je bij sommige dates wel wat alcohol nodig :+
pi_139176303
Je bestelling afstemmen op de ander :')
pi_139176331
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je bestelling afstemmen op de ander :')
Denken dat hier iets mis mee is :').

[ Bericht 0% gewijzigd door LesMiserables op 23-04-2014 12:02:44 (lol_independent_women) ]
  woensdag 23 april 2014 @ 12:08:18 #249
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139176525
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:50 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

volgens mij ben je de laatste 8 dates bij hen thuis geweest?
Nou ja, ik kan er naast zitten hoor, zo goed let ik hier niet op
Maar ik krijg eerder het gevoel dat jij vaak nogal kwatst
8 dates? Er is een vrouw waarmee ik nu drie keer bij haar thuis geweest ben in een periode van bijna drie maanden, maar waarmee ik ook elders afgesproken heb. Ik heb met haar gezoend, maar meer ook niet omdat 'iets' me daar op de momenten dat het wellicht kon toch van weerhouden heeft. Van beide kanten uit is met haar de intentie vrij duidelijk (geen relatie, maar gewoon lol maken en ouwehoeren). Het kan best dat we ooit alsnog een keer de koffer in duiken, al ga ik daar niet vanuit. De rest van de vrouwen waar ik mee gedate heb, heb ik ofwel op een blind date ontmoet (waarvan een van de twee blind dates die ik gehad heb bij 1 date in een kroeg gebleven is en ik de ander nog twee keer gezien heb), ofwel bij een meer actieve activiteit.
En nee, ik ben geen 'serial dater' zoals sommige posters hier. Ik date soms twee of drie keer in een week, en soms een paar weken niet. En ja, ik ben inderdaad niet erg goed in het omzetten van een date naar seks en ben ook de eerste om dat toe te geven. Blijkbaar ben je dan dus 'saai' en 'niet succesvol'.
pi_139176590
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:08 schreef yats het volgende:

[..]

8 dates? Er is een vrouw waarmee ik nu drie keer bij haar thuis geweest ben in een periode van bijna drie maanden, maar waarmee ik ook elders afgesproken heb. Ik heb met haar gezoend, maar meer ook niet omdat 'iets' me daar op de momenten dat het wellicht kon toch van weerhouden heeft. Van beide kanten uit is met haar de intentie vrij duidelijk (geen relatie, maar gewoon lol maken en ouwehoeren). Het kan best dat we ooit alsnog een keer de koffer in duiken, al ga ik daar niet vanuit. De rest van de vrouwen waar ik mee gedate heb, heb ik ofwel op een blind date ontmoet (waarvan een van de twee blind dates die ik gehad heb bij 1 date in een kroeg gebleven is en ik de ander nog twee keer gezien heb), ofwel bij een meer actieve activiteit.
En nee, ik ben geen 'serial dater' zoals sommige posters hier. Ik date soms twee of drie keer in een week, en soms een paar weken niet. En ja, ik ben inderdaad niet erg goed in het omzetten van een date naar seks en ben ook de eerste om dat toe te geven. Blijkbaar ben je dan dus 'saai' en 'niet succesvol'.
don't get your panties in a bunch

Jij roept dat je liever iets actiefs doet op een date en ik wijs je er alleen maar even op dat je dat (zo ver ik kan inschatten aan de hand van wat je hier verteld) zelden doet
Ergo, je kwatst weer eens
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 23 april 2014 @ 12:12:31 #251
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139176646
Ik ben ook geen serial dater, maar als ik dan eens date ben ik 80% van de tijd wel succesvol... Ik heb daar een excel sheet voor opgesteld. Het is een beetje lef hebben en de juiste vrouwen daten :P
pi_139176711
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:28 schreef Silenus het volgende:

[..]

Deze man _O_
pi_139176724
Als ik een date heb in de kroeg vind ik het juist eerder een afknapper als iemand geen alcohol besteld (tenzij hij nog moet rijden ofzo) :@

Maar ik wil dan ook een vent die ik er niet uit kan drinken :+ ;)
  woensdag 23 april 2014 @ 12:16:20 #254
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139176755
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:15 schreef MissGump het volgende:
Als ik een date heb in de kroeg vind ik het juist eerder een afknapper als iemand geen alcohol besteld (tenzij hij nog moet rijden ofzo) :@

pi_139176823
quote:

[..]

blablabla

En nee, ik ben geen 'serial dater' zoals sommige posters hier. Ik date soms twee of drie keer in een week, en soms een paar weken niet. En ja, ik ben inderdaad niet erg goed in het omzetten converten van een date naar seks en ben ook de eerste om dat toe te geven. Blijkbaar ben je dan dus 'saai' en 'niet succesvol'.
Kom op jongens, is niet zo lastig toch.

@SC
:{w
  woensdag 23 april 2014 @ 12:20:48 #256
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_139176861
quote:
Ik ook. Althans, smiddags is het nog geaccepteerd als je koffie bestelt. :+

Maar iemand die 's avonds in de kroeg meteen een frisje neemt... :') Dan wil ik eigenlijk alweer naar huis ipv nog twee uur met zo'n suf wijf te praten. :'(
  woensdag 23 april 2014 @ 12:22:32 #257
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139176915
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:20 schreef Silenus het volgende:

[..]

Maar iemand die 's avonds in de kroeg meteen een frisje neemt... :') Dan wil ik eigenlijk alweer naar huis ipv nog twee uur met zo'n suf wijf te praten. :'(
helemaal mee eens idd :@
pi_139177002
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:20 schreef Silenus het volgende:

[..]

serieus? Dat is ook wel gewoon weer het andere uiterste :')
En nogal oppervlakkig
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_139177064
Oppervlakkig of niet alcohol maakt alle dates leuker O+
pi_139177071
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

En nogal oppervlakkig
Nee want dat zegt best wel veel over iemand....

9 van de 10 x van die controlfreaks die zichzelf als "lekker gek/spontaan" omschrijven maar eigenlijk burgertrut level 130 zijn. Van die TE bewuste/overwogen types, waardoor het hele spontane er juist af is.

Uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd.
pi_139177114
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:28 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

9 van de 10 x van die controlfreaks die zichzelf als "lekker gek/spontaan" omschrijven maar eigenlijk burgertrut level 130 zijn. Van die TE bewuste/overwogen types, waardoor het hele spontane er juist af is.

omdat ze op die ene dag liever een cola had dan een wijntje?
Daar kunnen zo veel redenen voor zijn
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 23 april 2014 @ 12:31:13 #262
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_139177118
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:28 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Dit. "Ik kan ook lekker gek doen zonder alcohol. :D"

Nee trut. Dat kun je niet. :')
  woensdag 23 april 2014 @ 12:34:01 #263
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_139177187
quote:

[..]

Als je zoveel dates weet te krijgen ben je iig niet saai en als je het wel tot zoenen krijgt ben je ook niet onsuccesvol. Niet assertief / leidend genoeg zou wellicht een beter benaming zijn?
pi_139177210
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:31 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat zijn ook precies die types die met negerkindjes op foto staan op hun profiel volgens mij.
pi_139177244
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:31 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

omdat ze op die ene dag liever een cola had dan een wijntje?
Daar kunnen zo veel redenen voor zijn
Doordeweeks vind ik er nog wat van te zeggen...maar als je dat op vrijdag avond doet heb ik toch echt het idee dat het een beetje een saai mens is. (vooroordeel dat wel)
pi_139177246
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:34 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Als je zoveel dates weet te krijgen ben je iig niet saai en als je het wel tot zoenen krijgt ben je ook niet onsuccesvol. Niet assertief / leidend genoeg zou wellicht een beter benaming zijn?
Dat denk ik inderdaad.
  woensdag 23 april 2014 @ 12:41:20 #267
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_139177379
quote:
Op de een of andere manier staat dat echt niet op mijn vrouwen wensenlijstje :')
Ik weet zeker dat de gemiddelde vrouw mij eruit zuipt, ik kan na 2 biertjes al niet meer recht lopen :+

quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

En nogal oppervlakkig
Dit dus. Lekker boeiend of iemand wel of geen alcohol drinkt -O-

quote:
10s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:28 schreef habitue het volgende:
Oppervlakkig of niet alcohol maakt alle dates leuker O+
Dan moet je knappere wijven daten.
pi_139177649
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:41 schreef Metro2005 het volgende:

Je voelt je aangevallen is het niet? Hij heeft gewoon een punt.
pi_139177747
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:41 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

[..]

Ik had het over de date ervaring niet de vrouw (wijven :') ) zelf.
  woensdag 23 april 2014 @ 12:58:24 #270
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_139177777
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:52 schreef Fascination het volgende:

[..]

Je voelt je aangevallen is het niet? Hij heeft gewoon een punt.
:D Nee ik voel me helemaal niet aangevallen, was gewoon als grapje bedoeld.

En nee ik vind alcohol niet altijd wat toevoegen maar eea is wel afhankelijk van de setting. In een kroeg of in een discotheek hoort het er een beetje bij. Maar grappig dat veel mensen hier toch vinden dat het er bij hoort bij een date :) Nooit zo gehad eigenlijk.
pi_139177950
Het is niet omdat het er bij hoort, als een vent drinkt omdat het 'hoort' ben ik er ook wel klaar mee. Het gaat erom dat het lekker is om een biertje/wijntje/cocktail/whatever te doen, en hij dat ook zo vindt. Want met z'n tweeen is, als het goed is, nog gezelliger ook.
  woensdag 23 april 2014 @ 13:14:05 #272
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_139178123
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 13:06 schreef MissGump het volgende:
Het is niet omdat het er bij hoort, als een vent drinkt omdat het 'hoort' ben ik er ook wel klaar mee. Het gaat erom dat het lekker is om een biertje/wijntje/cocktail/whatever te doen, en hij dat ook zo vindt. Want met z'n tweeen is, als het goed is, nog gezelliger ook.
Tuurlijk, als je ergens bij een cafe/kroeg/barretje wat gaat drinken dan bestel ik ook wel een biertje hoor :9
pi_139178222
Zo had ik eens een date, de ochtend na het uitgaan het eerste wat ze deed was een biertje los trekken en een peuk opsteken. Dat vond ik dan ook weer een beetje too much :D :P
  woensdag 23 april 2014 @ 13:18:39 #274
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139178246
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:34 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook pas sinds januari weer een beetje moeite doe om uberhaupt dates te regelen. Voor die tijd had ik er weinig zin in/was ik er niet klaar voor na mijn laatste break up (i know, dat klinkt als een vrouw :D ). Op zich valt het aantal verschillende dates sindsdien zeker niet tegen. Maar inderdaad, misschien moet ik toch wat assertiever worden aan het eind van een date.

quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:36 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dat denk ik inderdaad.
Thxs for the support fas
  woensdag 23 april 2014 @ 13:19:28 #275
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_139178275
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 13:17 schreef habitue het volgende:
Zo had ik eens een date, de ochtend na het uitgaan het eerste wat ze deed was een biertje los trekken en een peuk opsteken. Dat vond ik dan ook weer een beetje too much :D :P
Nog erger is als ze wakker worden en het bier wat nog in een glas zat van de avond ervoor opzuipen
(studentenfeestjes :X )
pi_139178291
quote:
Nee je snapt het niet
Dan is ze uiteraard leuk want ze drinkt bier ipv appelsap
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_139178457
quote:
Ik pak ook wel eens een (koude) fles rose samen nog in bed lig met de tv aan...heerlijk O+

Beetje hele ochtend dag samen liggen/knuffelen/niks doen
pi_139178747
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 13:28 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Ik pak ook wel eens een (koude) fles rose samen nog in bed lig met de tv aan...heerlijk O+

Beetje hele ochtend dag samen liggen/knuffelen/niks doen
Geloof me dit was toch echt anders :P
pi_139180482
quote:
Voor die peuk kan ze zelfs een vuurtje van me krijgen.
Maar verder heb ik 's ochtends toch liever een bak koffie dan een biertje
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_139182269
Roken :r vind ik echt vrij onsexy als er eentje dat zou doen in de ochtend.
  woensdag 23 april 2014 @ 15:38:27 #281
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_139182626
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:31 schreef Silenus het volgende:

[..]

oh jawel... ik wel hoor...
  woensdag 23 april 2014 @ 15:40:22 #282
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139182694
Verdomme :')
  woensdag 23 april 2014 @ 15:42:36 #283
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139182781
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 15:38 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

Heb je ook een pittig kort kapsel? :D
  woensdag 23 april 2014 @ 15:44:53 #284
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_139182866
quote:
7s.gif Op woensdag 23 april 2014 15:42 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Heb je ook een pittig kort kapsel? :D
niet meer...
pi_139182898
Wie neemt de proef op de som.
pi_139182935
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 15:44 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

niet meer...
Wil je alsjeblieft met Silenus gaan daten? Hebben we ongetwijfeld weer een leuke dateverhaal, en dan nog wel van twee kanten :D
pi_139183039
U can take the woman out of the kort korte pittige kapsel but you cant take the korte pittige kapsel out of the woman. Ofzoiets :')
pi_139183083
quote:
10s.gif Op woensdag 23 april 2014 15:49 schreef habitue het volgende:
U can take the woman out of the kort korte pittige kapsel but you cant take the korte pittige kapsel out of the woman. Ofzoiets :')
Plausibel.
  woensdag 23 april 2014 @ 15:51:09 #289
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139183099
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 15:38 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

Ik geloof je.
  woensdag 23 april 2014 @ 15:51:29 #290
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139183110
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 15:51 schreef yats het volgende:

[..]

Ik geloof je.
:D Hoe onverwachts :D
  woensdag 23 april 2014 @ 15:52:17 #291
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139183135
V
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 15:50 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Plausibel.
Verdomme, dat ik opeens weet wie jij bent :o

woensdag 23 april 2014 @ 15:53:34 #292
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139183170
quote:
2s.gif Op woensdag 23 april 2014 15:52 schreef SilentChaos het volgende:
V

[..]

[ afbeelding ]
_O-
pi_139183182
quote:
2s.gif Op woensdag 23 april 2014 15:52 schreef SilentChaos het volgende:
V

[..]

[ afbeelding ]
Boks! Dat programma en drank! O+
pi_139183189
Dan mag je me wel wat meer respect geven want durf te wedden dat je die niet aan had zien komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door LesMiserables op 23-04-2014 16:05:21 (ihhnng is persoonlijke favoriet hier ook) ]
  woensdag 23 april 2014 @ 16:03:52 #295
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_139183503
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2014 15:53 schreef MissGump het volgende:

[..]

Boks! Dat programma en drank! O+
Voor dat programma heb je geen drank nodig, schitterend _O-
  woensdag 23 april 2014 @ 16:04:58 #296
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139183539
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 16:03 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Voor dat programma heb je geen drank nodig, schitterend _O-
Zo bedoelde ze het niet, maar ik snap je verwarring :P
  woensdag 23 april 2014 @ 16:10:20 #297
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_139183733
quote:
2s.gif Op woensdag 23 april 2014 16:04 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Zo bedoelde ze het niet, maar ik snap je verwarring :P
Sorry, teveel gezopen :@
pi_139184039
Mannen die snappen wat ik bedoel, het moet niet veel gekker worden :+
  woensdag 23 april 2014 @ 16:23:50 #299
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_139184217
quote:
12s.gif Op woensdag 23 april 2014 15:46 schreef MissGump het volgende:

[..]

Wil je alsjeblieft met Silenus gaan daten? Hebben we ongetwijfeld weer een leuke dateverhaal, en dan nog wel van twee kanten :D
whaha nou denk niet dat dat leuk gaat worden... silenus komt op mij beetje te popi-jopi over...
  woensdag 23 april 2014 @ 16:23:54 #300
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139184225
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 16:19 schreef MissGump het volgende:
Mannen die snappen wat ik bedoel, het moet niet veel gekker worden :+
Ik zal je een geheimpje vertellen :@
Ik ben niet echt een man!
  woensdag 23 april 2014 @ 16:24:39 #301
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_139184244
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 15:51 schreef yats het volgende:

[..]

Ik geloof je.
*O* dankje yats *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo