Nee niet helemaal. Kwamen wat dingen naar boven van beide wat niet ten goede kwam haha.quote:
Dat hoop ik ook aangezien ik haar sowieso komende zondag en de zondag erop weer zie. Nu maar hopen dat ik het aandurf om duidelijk te maken dat ik toch wel meer dan vriendschap voor haar begin te voelen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het meer dan enkel gezellig.
Durf is belangrijkquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:13 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook aangezien ik haar sowieso komende zondag en de zondag erop weer zie. Nu maar hopen dat ik het aandurf om duidelijk te maken dat ik toch wel meer dan vriendschap voor haar begin te voelen.
Heb je er toch iets goeds uit weten te slepenquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:13 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Nee niet helemaal. Kwamen wat dingen naar boven van beide wat niet ten goede kwam haha.
Nee hele leuke meid met een leuk dochtertje maar werd hem niet qua relatie. Maar wel erg goede vrienden blijven we want verder is er gewoon leuk contact
he yatsie, is dit die chick waarvan je via haar vriendin weet dat ze je enorm leuk vindt? zoja, zet dan je hoofd gewoon uit en ga ervoorquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:13 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook aangezien ik haar sowieso komende zondag en de zondag erop weer zie. Nu maar hopen dat ik het aandurf om duidelijk te maken dat ik toch wel meer dan vriendschap voor haar begin te voelen.
Yats goes bats!quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:11 schreef All-out het volgende:
[..]
he yatsie, is dit die chick waarvan je via haar vriendin weet dat ze je enorm leuk vindt? zoja, zet dan je hoofd gewoon uit en ga ervoor
Dat enorm leuk heb ik niet gezegd volgens mij, wel dat ik via een vriendin van haar hoorde dat ze het de vorige twee keer gezellig vond. Of dat nu ook meteen interesse in meer dan vriendschap is?quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:11 schreef All-out het volgende:
[..]
he yatsie, is dit die chick waarvan je via haar vriendin weet dat ze je enorm leuk vindt? zoja, zet dan je hoofd gewoon uit en ga ervoor
Dat is te hopenquote:
Leukquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:47 schreef Nikkie_86 het volgende:
Ben benieuwd... misschien mn eerste tinder date binnenkort... nu iig errrug gezellig via de app..
Ik had juist het idee dat Tinder inmiddels een beetje passe was?quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:50 schreef Miniem het volgende:
[..]
LeukTinder schijnt toch goed te werken
Ik hoor veel positieve verhalenquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:02 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Ik had juist het idee dat Tinder inmiddels een beetje passe was?
Voor de een werkt het perfect, en voor de ander net weer niet. Het is maar net hoe je het gebruikt denk ik.quote:
Zie je, ik blunder.quote:Op zondag 20 april 2014 15:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Euh ja. Je praat nu met een chubby
Maar je bent gelukkig geen papzak!quote:
Nah, ben zelf ook niet de magerste, ook geen papzak. Daarom weet ik dat slanker vaak de kans groter maakt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar je bent gelukkig geen papzak!
Zeg, moet jij niet naar eva kijkenquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:10 schreef SilentChaos het volgende:
Heb ik het weer gedaan![]()
Nee hoor, t'is gewoon idd puur een smaakkwestie
Om obvious redenen (ik zag de promo vorige weekquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zeg, moet jij niet naar eva kijken
En door m'n date gister heb ik From Russia With Love en Ik Heb Het Nog Nooit Gedaan gemistquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zeg, moet jij niet naar eva kijken
Klinkt plausibelquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En door m'n date gister heb ik From Russia With Love en Ik Heb Het Nog Nooit Gedaan gemistDus dat zit ik nu terug te kijken
Zie paar pagina's terugquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Klinkt plausibel![]()
Hoe was je date?
Doesn't matter, had sex.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zie paar pagina's terug
Was erg geslaagd, leuke meid, was er om 13:00 en voordat we het wisten was het 22:00
Toen met haar meegegaan en vanochtend helemaal gaar en naar de klote vanuit onze hoofdstad terug naar m'n werk
Met die gedachte heb ik me ook 8,5 uur door m'n werk heen gesleeptquote:
Klinkt als een prima date!quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zie paar pagina's terug
Was erg geslaagd, leuke meid, was er om 13:00 en voordat we het wisten was het 22:00
Toen met haar meegegaan en vanochtend helemaal gaar en naar de klote vanuit onze hoofdstad terug naar m'n werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |