Hehe ik was een beetje ongeduldig. Uiteindelijk wel personen in de omgeving en heb nu vier matches.quote:Op dinsdag 22 april 2014 07:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klinkt goed! Vervolg al gepland?
[..]
Over welke omgeving spreken we hier?
Geduld is een schone zaakquote:Op dinsdag 22 april 2014 08:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehe ik was een beetje ongeduldig. Uiteindelijk wel personen in de omgeving en heb nu vier matches.awesomeee
Ze was zeker lekker natquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:22 schreef BeamofLight het volgende:
Gisteravond een instant-sauna-date gehad. Gewoon goed.
Pas.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:26 schreef All-out het volgende:
zijn alle vrouwen hier bi ofzo? of is het gewoon hip om als vrouw met vrouwen te daten...
Die vraag wordt al jaren op internet gesteld.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:26 schreef All-out het volgende:
zijn alle vrouwen hier bi ofzo? of is het gewoon hip om als vrouw met vrouwen te daten...
quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
Ongestelde vragen hebben per definitie betrekking op vrouwen.
misschien als er gewoon eens een flapdrol antwoord geeft, dan is het klaar he. dat doe ik meestal met vragenquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die vraag wordt al jaren op internet gesteld.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
Ongestelde vragen hebben per definitie betrekking op vrouwen.
Zonde! toch geen goede match?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:30 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik ben ook weer aan de datingsites!
Relatie heeft 3 maandjes geduurd
Oh dat zit wel goed. Maak je maar geen zorgen. Je hebt zelfs met tong gezoend!quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:34 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Zonde! toch geen goede match?
Zelf dit weekend ook een date gehad. Het was een leuke avond en bovendien gezoend. Met tong zelfs haha. Nog even kijken of het verder nog wat gaat worden. Hopelijk wel.
Haha ja dat schijnt hier nogal een dingetje te zijn he?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oh dat zit wel goed. Maak je maar geen zorgen. Je hebt zelfs met tong gezoend!
Troost je. Neuken ook niet hoor.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:39 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Haha ja dat schijnt hier nogal een dingetje te zijn he?
Maar verder geeft dat zoenen nergens garantie op. Helaas al vaak genoeg meegemaakt
En de hamvraag: zij ook voor jou?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:58 schreef yats het volgende:
Donderdagmiddag eindelijk een 'echte date' met de vrouw waar ik langzaamaan toch wel gevoelens voor begin te ontwikkelen.
Ahh, ze is eindelijk duidelijk?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:58 schreef yats het volgende:
Donderdagmiddag eindelijk een 'echte date' met de vrouw waar ik langzaamaan toch wel gevoelens voor begin te ontwikkelen.
Daar hoop ik donderdag achter te komen.quote:
Ja en nee. Er valt nog steeds niets uit haar appjes af te leiden of ze me nu leuk vind of niet. Maar ze leek er wel zin te hebben in ieder geval.quote:
Hopelijk wordt het meer dan enkel gezellig.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:06 schreef yats het volgende:
[..]
Daar hoop ik donderdag achter te komen.
[..]
Ja en nee. Er valt nog steeds niets uit haar appjes af te leiden of ze me nu leuk vind of niet. Maar ze leek er wel zin te hebben in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |