Je hebt DMquote:Op zondag 20 april 2014 15:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Euh ja. Je praat nu met een chubby
Is mij om het even, vind chubby lekker maar skinny is ook goed.quote:Op zondag 20 april 2014 17:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Liever skinny dan chubbyMaar ben stiekem toch wel nieuwsgierig naar chubby
Have fun! Ik mag dadelijk bij de familie op komen draven waar ik echt 0,0 zin in heb.quote:Op maandag 21 april 2014 11:19 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga ook zometeen richting m'n date, statistisch gezien zit ik veilig:
Dan had je die afspraak niet moeten maken hequote:Op maandag 21 april 2014 12:28 schreef yats het volgende:
[..]
Have fun! Ik mag dadelijk bij de familie op komen draven waar ik echt 0,0 zin in heb.
Semi-verplicht. De hele familie (inclusief neef die in Japan woont met zijn gezin) komt opdraven. Ik werd dus meer voor een voldongen feit gezet.quote:Op maandag 21 april 2014 12:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan had je die afspraak niet moeten maken he
Soms ben ik daar best nieuwsgierig naar. Zacht en vol en grote borstenquote:
Probeer hetquote:Op maandag 21 april 2014 12:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Soms ben ik daar best nieuwsgierig naar. Zacht en vol en grote borsten
Ja das makkelijker gezegd dan gedaan. Ik kan niet zo goed met vrouwen haha, al helemaal niet flirten.quote:
Dat kunnen de meeste mannen ook niet, dus schaam je vooral nietquote:Op maandag 21 april 2014 12:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja das makkelijker gezegd dan gedaan. Ik kan niet zo goed met vrouwen haha, al helemaal niet flirten.
Hoezo kun je niet zo goed met vrouwen?quote:Op maandag 21 april 2014 12:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja das makkelijker gezegd dan gedaan. Ik kan niet zo goed met vrouwen haha, al helemaal niet flirten.
Oh nee hoor. Het is geen schaamte, maar dan gebeurd het dus niet zo snel.quote:Op maandag 21 april 2014 12:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kunnen de meeste mannen ook niet, dus schaam je vooral niet
Mannen vind ik prettiger in de omgang. Vrouwen kan ik minder doorgronden.quote:Op maandag 21 april 2014 13:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo kun je niet zo goed met vrouwen?
SilentChaos, is that you?quote:Op maandag 21 april 2014 13:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Terwijl het juist zo lekker is om als vrouw eens even goed doorgrond te wordenBWAAAAAAAAAHAHAHAHAH
:|
Vrouwen zijn dan ook lastigquote:Op maandag 21 april 2014 13:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mannen vind ik prettiger in de omgang. Vrouwen kan ik minder doorgronden.
dat heb ik ook!quote:Op maandag 21 april 2014 12:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En homomannen?quote:Op maandag 21 april 2014 16:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind met heteromannen daten echt verschrikkelijk, maar met vrouwen daten lijkt me nog veel verschrikkelijker dan dat
Houden niet van visschotelquote:
Je hebt toch een achteruitgangquote:
En dan krijgen wij mannen commentaar als we klagen over hoe moeilijk vrouwen zijn.quote:Op maandag 21 april 2014 16:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat heb ik ook!
mannen daten is zo veel makkelijker
Dat!quote:
Achja het is ook niet perse iets wat moet, tis leuk en wellicht komt t nog eens.quote:Op maandag 21 april 2014 16:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat heb ik ook!
mannen daten is zo veel makkelijker
Soms is iets nieuws ook wel leukquote:Op maandag 21 april 2014 23:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Achja het is ook niet perse iets wat moet, tis leuk en wellicht komt t nog eens.
Succesquote:Op maandag 21 april 2014 23:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat hoeft nou ook weer niet
OT: Ik zit weer op Tinder10km, en kritisch. Zal wel niks worden
Dank jequote:Op maandag 21 april 2014 23:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms is iets nieuws ook wel leuk
[..]
Succes
Nope. Wel er rond omheen, afgelopen vrijdag/zaterdag en morgen weer. Die oorspronkelijke baddate is wat uit de hand gelopen kun je zeggen.quote:Op maandag 21 april 2014 23:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Iemand nog een interessante paasdate gehad?
Nee kloptquote:Op maandag 21 april 2014 23:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat hoeft nou ook weer niet
OT: Ik zit weer op Tinder10km, en kritisch. Zal wel niks worden
Klinkt goed! Vervolg al gepland?quote:Op dinsdag 22 april 2014 06:19 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben nu onderweg naar huis van m'n date, daarna meteen door naar werk. Al met al geslaagd dus
Over welke omgeving spreken we hier?quote:
Elders eieren aan het zoeken?quote:Op dinsdag 22 april 2014 07:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn bootycall nam helaas niet op dit weekend, dus saaiheid
quote:
quote:
Nog niet, maar komt wel goedquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |