Je hebt DMquote:Op zondag 20 april 2014 15:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Euh ja. Je praat nu met een chubby
Is mij om het even, vind chubby lekker maar skinny is ook goed.quote:Op zondag 20 april 2014 17:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Liever skinny dan chubbyMaar ben stiekem toch wel nieuwsgierig naar chubby
Have fun! Ik mag dadelijk bij de familie op komen draven waar ik echt 0,0 zin in heb.quote:Op maandag 21 april 2014 11:19 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga ook zometeen richting m'n date, statistisch gezien zit ik veilig:
Dan had je die afspraak niet moeten maken hequote:Op maandag 21 april 2014 12:28 schreef yats het volgende:
[..]
Have fun! Ik mag dadelijk bij de familie op komen draven waar ik echt 0,0 zin in heb.
Semi-verplicht. De hele familie (inclusief neef die in Japan woont met zijn gezin) komt opdraven. Ik werd dus meer voor een voldongen feit gezet.quote:Op maandag 21 april 2014 12:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan had je die afspraak niet moeten maken he
Soms ben ik daar best nieuwsgierig naar. Zacht en vol en grote borstenquote:
Probeer hetquote:Op maandag 21 april 2014 12:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Soms ben ik daar best nieuwsgierig naar. Zacht en vol en grote borsten
Ja das makkelijker gezegd dan gedaan. Ik kan niet zo goed met vrouwen haha, al helemaal niet flirten.quote:
Dat kunnen de meeste mannen ook niet, dus schaam je vooral nietquote:Op maandag 21 april 2014 12:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja das makkelijker gezegd dan gedaan. Ik kan niet zo goed met vrouwen haha, al helemaal niet flirten.
Hoezo kun je niet zo goed met vrouwen?quote:Op maandag 21 april 2014 12:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja das makkelijker gezegd dan gedaan. Ik kan niet zo goed met vrouwen haha, al helemaal niet flirten.
Oh nee hoor. Het is geen schaamte, maar dan gebeurd het dus niet zo snel.quote:Op maandag 21 april 2014 12:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kunnen de meeste mannen ook niet, dus schaam je vooral niet
Mannen vind ik prettiger in de omgang. Vrouwen kan ik minder doorgronden.quote:Op maandag 21 april 2014 13:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo kun je niet zo goed met vrouwen?
SilentChaos, is that you?quote:Op maandag 21 april 2014 13:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Terwijl het juist zo lekker is om als vrouw eens even goed doorgrond te wordenBWAAAAAAAAAHAHAHAHAH
:|
Vrouwen zijn dan ook lastigquote:Op maandag 21 april 2014 13:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mannen vind ik prettiger in de omgang. Vrouwen kan ik minder doorgronden.
dat heb ik ook!quote:Op maandag 21 april 2014 12:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En homomannen?quote:Op maandag 21 april 2014 16:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind met heteromannen daten echt verschrikkelijk, maar met vrouwen daten lijkt me nog veel verschrikkelijker dan dat
Houden niet van visschotelquote:
Je hebt toch een achteruitgangquote:
En dan krijgen wij mannen commentaar als we klagen over hoe moeilijk vrouwen zijn.quote:Op maandag 21 april 2014 16:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat heb ik ook!
mannen daten is zo veel makkelijker
Dat!quote:
Achja het is ook niet perse iets wat moet, tis leuk en wellicht komt t nog eens.quote:Op maandag 21 april 2014 16:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat heb ik ook!
mannen daten is zo veel makkelijker
Soms is iets nieuws ook wel leukquote:Op maandag 21 april 2014 23:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Achja het is ook niet perse iets wat moet, tis leuk en wellicht komt t nog eens.
Succesquote:Op maandag 21 april 2014 23:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat hoeft nou ook weer niet
OT: Ik zit weer op Tinder10km, en kritisch. Zal wel niks worden
Dank jequote:Op maandag 21 april 2014 23:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms is iets nieuws ook wel leuk
[..]
Succes
Nope. Wel er rond omheen, afgelopen vrijdag/zaterdag en morgen weer. Die oorspronkelijke baddate is wat uit de hand gelopen kun je zeggen.quote:Op maandag 21 april 2014 23:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Iemand nog een interessante paasdate gehad?
Nee kloptquote:Op maandag 21 april 2014 23:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat hoeft nou ook weer niet
OT: Ik zit weer op Tinder10km, en kritisch. Zal wel niks worden
Klinkt goed! Vervolg al gepland?quote:Op dinsdag 22 april 2014 06:19 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben nu onderweg naar huis van m'n date, daarna meteen door naar werk. Al met al geslaagd dus
Over welke omgeving spreken we hier?quote:
Elders eieren aan het zoeken?quote:Op dinsdag 22 april 2014 07:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn bootycall nam helaas niet op dit weekend, dus saaiheid
quote:
quote:
Nog niet, maar komt wel goedquote:
quote:
Hehe ik was een beetje ongeduldig. Uiteindelijk wel personen in de omgeving en heb nu vier matches.quote:Op dinsdag 22 april 2014 07:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klinkt goed! Vervolg al gepland?
[..]
Over welke omgeving spreken we hier?
Geduld is een schone zaakquote:Op dinsdag 22 april 2014 08:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehe ik was een beetje ongeduldig. Uiteindelijk wel personen in de omgeving en heb nu vier matches.awesomeee
Ze was zeker lekker natquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:22 schreef BeamofLight het volgende:
Gisteravond een instant-sauna-date gehad. Gewoon goed.
Pas.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:26 schreef All-out het volgende:
zijn alle vrouwen hier bi ofzo? of is het gewoon hip om als vrouw met vrouwen te daten...
Die vraag wordt al jaren op internet gesteld.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:26 schreef All-out het volgende:
zijn alle vrouwen hier bi ofzo? of is het gewoon hip om als vrouw met vrouwen te daten...
quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
Ongestelde vragen hebben per definitie betrekking op vrouwen.
misschien als er gewoon eens een flapdrol antwoord geeft, dan is het klaar he. dat doe ik meestal met vragenquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die vraag wordt al jaren op internet gesteld.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
Ongestelde vragen hebben per definitie betrekking op vrouwen.
Zonde! toch geen goede match?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:30 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik ben ook weer aan de datingsites!
Relatie heeft 3 maandjes geduurd
Oh dat zit wel goed. Maak je maar geen zorgen. Je hebt zelfs met tong gezoend!quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:34 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Zonde! toch geen goede match?
Zelf dit weekend ook een date gehad. Het was een leuke avond en bovendien gezoend. Met tong zelfs haha. Nog even kijken of het verder nog wat gaat worden. Hopelijk wel.
Haha ja dat schijnt hier nogal een dingetje te zijn he?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oh dat zit wel goed. Maak je maar geen zorgen. Je hebt zelfs met tong gezoend!
Troost je. Neuken ook niet hoor.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:39 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Haha ja dat schijnt hier nogal een dingetje te zijn he?
Maar verder geeft dat zoenen nergens garantie op. Helaas al vaak genoeg meegemaakt
En de hamvraag: zij ook voor jou?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:58 schreef yats het volgende:
Donderdagmiddag eindelijk een 'echte date' met de vrouw waar ik langzaamaan toch wel gevoelens voor begin te ontwikkelen.
Ahh, ze is eindelijk duidelijk?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:58 schreef yats het volgende:
Donderdagmiddag eindelijk een 'echte date' met de vrouw waar ik langzaamaan toch wel gevoelens voor begin te ontwikkelen.
Daar hoop ik donderdag achter te komen.quote:
Ja en nee. Er valt nog steeds niets uit haar appjes af te leiden of ze me nu leuk vind of niet. Maar ze leek er wel zin te hebben in ieder geval.quote:
Hopelijk wordt het meer dan enkel gezellig.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:06 schreef yats het volgende:
[..]
Daar hoop ik donderdag achter te komen.
[..]
Ja en nee. Er valt nog steeds niets uit haar appjes af te leiden of ze me nu leuk vind of niet. Maar ze leek er wel zin te hebben in ieder geval.
Nee niet helemaal. Kwamen wat dingen naar boven van beide wat niet ten goede kwam haha.quote:
Dat hoop ik ook aangezien ik haar sowieso komende zondag en de zondag erop weer zie. Nu maar hopen dat ik het aandurf om duidelijk te maken dat ik toch wel meer dan vriendschap voor haar begin te voelen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het meer dan enkel gezellig.
Durf is belangrijkquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:13 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook aangezien ik haar sowieso komende zondag en de zondag erop weer zie. Nu maar hopen dat ik het aandurf om duidelijk te maken dat ik toch wel meer dan vriendschap voor haar begin te voelen.
Heb je er toch iets goeds uit weten te slepenquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:13 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Nee niet helemaal. Kwamen wat dingen naar boven van beide wat niet ten goede kwam haha.
Nee hele leuke meid met een leuk dochtertje maar werd hem niet qua relatie. Maar wel erg goede vrienden blijven we want verder is er gewoon leuk contact
he yatsie, is dit die chick waarvan je via haar vriendin weet dat ze je enorm leuk vindt? zoja, zet dan je hoofd gewoon uit en ga ervoorquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:13 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook aangezien ik haar sowieso komende zondag en de zondag erop weer zie. Nu maar hopen dat ik het aandurf om duidelijk te maken dat ik toch wel meer dan vriendschap voor haar begin te voelen.
Yats goes bats!quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:11 schreef All-out het volgende:
[..]
he yatsie, is dit die chick waarvan je via haar vriendin weet dat ze je enorm leuk vindt? zoja, zet dan je hoofd gewoon uit en ga ervoor
Dat enorm leuk heb ik niet gezegd volgens mij, wel dat ik via een vriendin van haar hoorde dat ze het de vorige twee keer gezellig vond. Of dat nu ook meteen interesse in meer dan vriendschap is?quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:11 schreef All-out het volgende:
[..]
he yatsie, is dit die chick waarvan je via haar vriendin weet dat ze je enorm leuk vindt? zoja, zet dan je hoofd gewoon uit en ga ervoor
Dat is te hopenquote:
Leukquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:47 schreef Nikkie_86 het volgende:
Ben benieuwd... misschien mn eerste tinder date binnenkort... nu iig errrug gezellig via de app..
Ik had juist het idee dat Tinder inmiddels een beetje passe was?quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:50 schreef Miniem het volgende:
[..]
LeukTinder schijnt toch goed te werken
Ik hoor veel positieve verhalenquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:02 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Ik had juist het idee dat Tinder inmiddels een beetje passe was?
Voor de een werkt het perfect, en voor de ander net weer niet. Het is maar net hoe je het gebruikt denk ik.quote:
Zie je, ik blunder.quote:Op zondag 20 april 2014 15:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Euh ja. Je praat nu met een chubby
Maar je bent gelukkig geen papzak!quote:
Nah, ben zelf ook niet de magerste, ook geen papzak. Daarom weet ik dat slanker vaak de kans groter maakt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar je bent gelukkig geen papzak!
Zeg, moet jij niet naar eva kijkenquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:10 schreef SilentChaos het volgende:
Heb ik het weer gedaan![]()
Nee hoor, t'is gewoon idd puur een smaakkwestie
Om obvious redenen (ik zag de promo vorige weekquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zeg, moet jij niet naar eva kijken
En door m'n date gister heb ik From Russia With Love en Ik Heb Het Nog Nooit Gedaan gemistquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zeg, moet jij niet naar eva kijken
Klinkt plausibelquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En door m'n date gister heb ik From Russia With Love en Ik Heb Het Nog Nooit Gedaan gemistDus dat zit ik nu terug te kijken
Zie paar pagina's terugquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Klinkt plausibel![]()
Hoe was je date?
Doesn't matter, had sex.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zie paar pagina's terug
Was erg geslaagd, leuke meid, was er om 13:00 en voordat we het wisten was het 22:00
Toen met haar meegegaan en vanochtend helemaal gaar en naar de klote vanuit onze hoofdstad terug naar m'n werk
Met die gedachte heb ik me ook 8,5 uur door m'n werk heen gesleeptquote:
Klinkt als een prima date!quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zie paar pagina's terug
Was erg geslaagd, leuke meid, was er om 13:00 en voordat we het wisten was het 22:00
Toen met haar meegegaan en vanochtend helemaal gaar en naar de klote vanuit onze hoofdstad terug naar m'n werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |