abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139026866

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
compact en kleverig.
pi_139026881
Nee, ze leest literatuur.
compact en kleverig.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 18 april 2014 @ 22:09:26 #3
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_139027868
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, ze leest literatuur.
Zware kost?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_139028132
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:09 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Zware kost?
ook ja.
Maar goed, het ging mij er meer om dat ze iemand afwijst omdat hij niet leest. Vind ik een rare reden.
compact en kleverig.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 18 april 2014 @ 22:16:44 #5
Brabo Bastard
pi_139028195
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:15 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ook ja.
Maar goed, het ging mij er meer om dat ze iemand afwijst omdat hij niet leest. Vind ik een rare reden.
Dat kan voor haar wel een valide reden zijn, al zal iemand anders het wel een rare reden vinden. Persoonlijk maakt het me niets uit; als iemand niet graag zwemt wijs ik die ook niet zo af.

Misschien associeert ze lezen met intelligentie?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_139028339
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:16 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat kan voor haar wel een valide reden zijn, al zal iemand anders het wel een rare reden vinden. Persoonlijk maakt het me niets uit; als iemand niet graag zwemt wijs ik die ook niet zo af.

Misschien associeert ze lezen met intelligentie?
ja, ze vindt intelligentie belangrijk.
Prima, maar het komt imo niet erg intelligent over als je automatisch verwacht dat iemand die niet leest niet intelligent is.

Wat dus ook gelijk de reden is dat ik het maar raar vind.
compact en kleverig.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 18 april 2014 @ 22:23:42 #7
Brabo Bastard
pi_139028521
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Prima, maar het komt imo niet erg intelligent over als je automatisch verwacht dat iemand die niet leest niet intelligent is.

Het is wel een stuk duidelijker ja. En dan erbij, het omgekeerde is ook waar. Mensen die lezen hoeven per definitie echt niet intelligent te zijn.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_139028714
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Waaruit leidt je af dat hij verder wel intelligent is ?
pi_139029118
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:28 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Waaruit leidt je af dat hij verder wel intelligent is ?
deze hele vraag slaat nergens op, én er zit een spelfout in, dus ik ga hem niet beantwoorden :P
compact en kleverig.
pi_139029310
Haha die was goed van mij he, even zwakte tonen op de d en t's ;). Jammer, de vraag zelf was wel serieus namelijk.
pi_139029434
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:40 schreef LesMiserables het volgende:
Haha die was goed van mij he, even zwakte tonen op de d en t's ;). Jammer, de vraag zelf was wel serieus namelijk.
Je kan wel serieus zijn, maar het blijft een rare vraag.

Hoe kun je, anders dan door spelling en boeken lezen (of niet) je intelligentie laten blijken? Dat kun je toch zelf ook wel bedenken?
compact en kleverig.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 18 april 2014 @ 22:50:29 #12
Brabo Bastard
pi_139029767
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Je kan wel serieus zijn, maar het blijft een rare vraag.

Hoe kun je, anders dan door spelling en boeken lezen (of niet) je intelligentie laten blijken? Dat kun je toch zelf ook wel bedenken?
Als je een redelijke algemene ontwikkeling hebt, kan je hele leuke en intelligente gesprekken voeren.
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 18 april 2014 @ 23:09:11 #13
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_139030564
Flikker ff allemaal op met je kutspelling. Ja, ik weet het, ik ben erover begonnen tegen die knaap. Dit is off topic verder.
pi_139031874
Vraag aan de vrouwen hier, vind je het prettig als iemand vraagt aan je of hij seks met je kan hebben of dat het ok is als het eenmaal zover is ? Gewoon als bevestiging vragen zeg maar.
  zaterdag 19 april 2014 @ 00:02:35 #15
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_139032834
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 23:38 schreef LesMiserables het volgende:
Vraag aan de vrouwen hier, vind je het prettig als iemand vraagt aan je of hij seks met je kan hebben of dat het ok is als het eenmaal zover is ? Gewoon als bevestiging vragen zeg maar.
Als je het aan mij zou vragen... klap ik dicht... i love sex... maar vind t kut om over te moeten praten.. vooral in het begin zeg maar.. ik ben meer van t uhmm probeer maar je ziet wel hoe ver je mag gaan... al klinkt het nu heel makkelijk en goedkoop.. zo bedoel ik het niet helemaal...
life goes on.. be proud of yourself!
pi_139032865
Nee snap ik ook maar we weten allemaal hoe dat werkt toch, alleen ben benieuwd hoe dat valt als je het expliciet vraagt.
  zaterdag 19 april 2014 @ 00:06:17 #17
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_139032963
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 00:03 schreef LesMiserables het volgende:
Nee snap ik ook maar we weten allemaal hoe dat werkt toch, alleen ben benieuwd hoe dat valt als je het expliciet vraagt.
Ik zou het op zich heel netjes vinden hoor, maar krijg een hoofd als een biet en dr komt niet echt iets zinnigs uit.... wat dus heel verkeerd kan vallen bij de uhhmm partner in kwestie zeg maar... vooral als diegene niet echt heel zelfverzekerd is...
  Moderator / Redactie FP zaterdag 19 april 2014 @ 00:22:06 #18
Brabo Bastard
pi_139033447
Gewoon niet vragen. Geniet van het moment. Je date zal echt wel aangeven of hij/zij het ver genoeg vind gaan of niet. De vraag stellen is wat dat betreft wel een enorme mood killer.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_139033516
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 23:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ik zou het niet fijn vinden als dat gevraagd wordt. Zoals hier boven werd gezegd: Kijk maar gewoon hoever je kan gaan. Als ik iets niet wil dan geef ik dat aan en als ik iets wel wil merk je dat toch gewoon? Ik zou me ook een beetje ongemakkelijk gaan voelen, seks is wat mij betreft iets dat vanzelf moet gaan.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 19 april 2014 @ 00:25:24 #20
Brabo Bastard
pi_139033555
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 00:24 schreef wanderlusttrip het volgende:

[..]

Ik zou het niet fijn vinden als dat gevraagd wordt. Zoals hier boven werd gezegd: Kijk maar gewoon hoever je kan gaan. Als ik iets niet wil dan geef ik dat aan en als ik iets wel wil merk je dat toch gewoon? Ik zou me ook een beetje ongemakkelijk gaan voelen, seks is wat mij betreft iets dat vanzelf moet gaan.
Dat dus. Als de klik en de chemie er echt wel is, dan is dat hele vragen overbodig. Als je het moet vragen dan is de chemie er bij voorbaat al niet mijns inziens.
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 19 april 2014 @ 00:27:04 #21
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_139033607
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 00:25 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat dus. Als de klik en de chemie er echt wel is, dan is dat hele vragen overbodig. Als je het moet vragen dan is de chemie er bij voorbaat al niet mijns inziens.
:Y .... oh jee maakte ik net ff een blunder per DM :P :P _O-
  Moderator / Redactie FP zaterdag 19 april 2014 @ 00:27:56 #22
Brabo Bastard
pi_139033633
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 april 2014 00:27 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

:Y .... oh jee maakte ik net ff een blunder per DM :P :P _O-
Als dat al gelijk staat aan seks...

:P
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 19 april 2014 @ 00:29:45 #23
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_139033683
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 00:27 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Als dat al gelijk staat aan seks...

:P
hoop ik toch niet... O-)
  Moderator / Redactie FP zaterdag 19 april 2014 @ 00:32:56 #24
Brabo Bastard
pi_139033760
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 april 2014 00:29 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

hoop ik toch niet... O-)
De grens word vager... :P

Anyway, gewoon niet vragen LM. Dan komt het vanzelf goed :Y
"Omae wa mou shindeiru."
pi_139033859
Het was niet een vraag voor mij, ik heb nog nooit in mijn leven gevraagd en denk niet dat het nodig is, als het 'past' past het! Ik moest iemand ervan overtuigen dat vrouwen/de rest er net zo over dachten :).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')