Zware kost?quote:
ook ja.quote:
Dat kan voor haar wel een valide reden zijn, al zal iemand anders het wel een rare reden vinden. Persoonlijk maakt het me niets uit; als iemand niet graag zwemt wijs ik die ook niet zo af.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ook ja.
Maar goed, het ging mij er meer om dat ze iemand afwijst omdat hij niet leest. Vind ik een rare reden.
ja, ze vindt intelligentie belangrijk.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan voor haar wel een valide reden zijn, al zal iemand anders het wel een rare reden vinden. Persoonlijk maakt het me niets uit; als iemand niet graag zwemt wijs ik die ook niet zo af.
Misschien associeert ze lezen met intelligentie?
Het is wel een stuk duidelijker ja. En dan erbij, het omgekeerde is ook waar. Mensen die lezen hoeven per definitie echt niet intelligent te zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, ze vindt intelligentie belangrijk.
Prima, maar het komt imo niet erg intelligent over als je automatisch verwacht dat iemand die niet leest niet intelligent is.
Wat dus ook gelijk de reden is dat ik het maar raar vind.
Waaruit leidt je af dat hij verder wel intelligent is ?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, ze vindt intelligentie belangrijk.
Prima, maar het komt imo niet erg intelligent over als je automatisch verwacht dat iemand die niet leest niet intelligent is.
Wat dus ook gelijk de reden is dat ik het maar raar vind.
deze hele vraag slaat nergens op, én er zit een spelfout in, dus ik ga hem niet beantwoordenquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:28 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Waaruit leidt je af dat hij verder wel intelligent is ?
Je kan wel serieus zijn, maar het blijft een rare vraag.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:40 schreef LesMiserables het volgende:
Haha die was goed van mij he, even zwakte tonen op de d en t's. Jammer, de vraag zelf was wel serieus namelijk.
Als je een redelijke algemene ontwikkeling hebt, kan je hele leuke en intelligente gesprekken voeren.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je kan wel serieus zijn, maar het blijft een rare vraag.
Hoe kun je, anders dan door spelling en boeken lezen (of niet) je intelligentie laten blijken? Dat kun je toch zelf ook wel bedenken?
Als je het aan mij zou vragen... klap ik dicht... i love sex... maar vind t kut om over te moeten praten.. vooral in het begin zeg maar.. ik ben meer van t uhmm probeer maar je ziet wel hoe ver je mag gaan... al klinkt het nu heel makkelijk en goedkoop.. zo bedoel ik het niet helemaal...quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:38 schreef LesMiserables het volgende:
Vraag aan de vrouwen hier, vind je het prettig als iemand vraagt aan je of hij seks met je kan hebben of dat het ok is als het eenmaal zover is ? Gewoon als bevestiging vragen zeg maar.
Ik zou het op zich heel netjes vinden hoor, maar krijg een hoofd als een biet en dr komt niet echt iets zinnigs uit.... wat dus heel verkeerd kan vallen bij de uhhmm partner in kwestie zeg maar... vooral als diegene niet echt heel zelfverzekerd is...quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:03 schreef LesMiserables het volgende:
Nee snap ik ook maar we weten allemaal hoe dat werkt toch, alleen ben benieuwd hoe dat valt als je het expliciet vraagt.
Ik zou het niet fijn vinden als dat gevraagd wordt. Zoals hier boven werd gezegd: Kijk maar gewoon hoever je kan gaan. Als ik iets niet wil dan geef ik dat aan en als ik iets wel wil merk je dat toch gewoon? Ik zou me ook een beetje ongemakkelijk gaan voelen, seks is wat mij betreft iets dat vanzelf moet gaan.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:38 schreef LesMiserables het volgende:
Vraag aan de vrouwen hier, vind je het prettig als iemand vraagt aan je of hij seks met je kan hebben of dat het ok is als het eenmaal zover is ? Gewoon als bevestiging vragen zeg maar.
Dat dus. Als de klik en de chemie er echt wel is, dan is dat hele vragen overbodig. Als je het moet vragen dan is de chemie er bij voorbaat al niet mijns inziens.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:24 schreef wanderlusttrip het volgende:
[..]
Ik zou het niet fijn vinden als dat gevraagd wordt. Zoals hier boven werd gezegd: Kijk maar gewoon hoever je kan gaan. Als ik iets niet wil dan geef ik dat aan en als ik iets wel wil merk je dat toch gewoon? Ik zou me ook een beetje ongemakkelijk gaan voelen, seks is wat mij betreft iets dat vanzelf moet gaan.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat dus. Als de klik en de chemie er echt wel is, dan is dat hele vragen overbodig. Als je het moet vragen dan is de chemie er bij voorbaat al niet mijns inziens.
Als dat al gelijk staat aan seks...quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:27 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..].... oh jee maakte ik net ff een blunder per DM
![]()
![]()
hoop ik toch niet...quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als dat al gelijk staat aan seks...
De grens word vager...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |