Ik ben dan ook een triest mannetje.quote:
Veel andere ook niet.quote:Het voegt niets toe.
Ik sluit me aan bij de post van H_J hier over.quote:En het komt de topicsfeer niet ten goede
Wanneer gaan wij daten danquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een triest mannetje.
[..]
Veel andere ook niet.
[..]
Ik sluit me aan bij de post van H_J hier over.
En nog een fijn Pasen iedereenGoed bezig
Na dat betoog van LM hebben we die niet meer nodig johquote:
Toch wel knap dat je een dom, racistisch wijf er niet uit weet te filterenquote:Op zondag 20 april 2014 12:27 schreef Rickario het volgende:
Maar weer eens een date verhaal:
Gisteren had ik weer een date. Via Tinder geregeld. Het klikte leuk en beiden gestudeerd op het zelfde vakgebied. Wel aardig niveauverschil, maar dat moet niet direct een probleem zijn dacht ik. Al bleek ik daar later fout mee te zitten.![]()
Ik zou haar dus oppikken bij het station. De trein kwam aan en damn, niet weer...nogal wat forser dan de foto's
Weer een gevalletje a la
Toch maar even wat gedronken. Maar al snel was duidelijk dat het totaal niet klikte. Enorm onvolwassen (nee, ze was geen 12) en aardig racistischDus na een tijdje maar voorgesteld om er een eind aan te breien.
Dat was dus geen succes. Voor 22:00 zat ik alweer met vrienden in de kroeg
Nu maar even een tijdje rustig aan doen qua daten.
quote:Op zondag 20 april 2014 14:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zodat jij meer kans maakt zeker.
Ja ergens voel ik dat ik een blunder bega. Dikke wijven zijn geen concurrentie voor slanke dennetjes, dus maken die meer kans.quote:
Ik sluit niet uit dat ik na die eerste observatie nogal kritisch ben gewordenquote:Op zondag 20 april 2014 12:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Toch wel knap dat je een dom, racistisch wijf er niet uit weet te filteren
Euh ja. Je praat nu met een chubbyquote:Op zondag 20 april 2014 15:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja ergens voel ik dat ik een blunder bega. Dikke wijven zijn geen concurrentie voor slanke dennetjes, dus maken die meer kans.
quote:Op zondag 20 april 2014 15:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja ergens voel ik dat ik een blunder bega. Dikke wijven zijn geen concurrentie voor slanke dennetjes, dus maken die meer kans.
Prachtigquote:Op zondag 20 april 2014 15:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Euh ja. Je praat nu met een chubby
Whehehequote:Op zondag 20 april 2014 15:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Euh ja. Je praat nu met een chubby
Oh god, niet weer de chubby - skinny discussie he. Ieder wil weer wat anders raken, helemaal prima de bima.quote:Op zondag 20 april 2014 16:28 schreef yats het volgende:
Niets mis met wat 'meer houvast'. Zo'n extreem slanke vrouw vind ik eerlijk gezegd niets.
Welke discussie? Ieder zijn eigen smaak inderdaad.quote:Op zondag 20 april 2014 17:33 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Oh god, niet weer de chubby - skinny discussie he. Ieder wil weer wat anders raken, helemaal prima de bima.
Liever skinny dan chubbyquote:Op zondag 20 april 2014 17:33 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Oh god, niet weer de chubby - skinny discussie he. Ieder wil weer wat anders raken, helemaal prima de bima.
quote:Op zondag 20 april 2014 17:33 schreef Perzephone het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |