Ik ben al aan mijn 3e kapster bezigquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een kapster die niet goed kan spellen laat ik liever niet mijn haar doenTenzij ze het heel goed kan
Precies, naast spelling (1e indruk online, het is gewoon zo en nee een simpele dt fout boeit me niet maar als mensen inderdaad was mecine schrijven.......quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je een redelijke algemene ontwikkeling hebt, kan je hele leuke en intelligente gesprekken voeren.
Waarom zo direct zijn, ik zou dat zelf ook niet zo prettig vinden en een beetje akward vinden als het aan mij gevraagd werd. Je kan het gesprek wel een beetje die kant op sturen en terloops wat intieme vragen stellen maar zo direct? Niet nodig imho, je merkt aan andere dingen (zoals die intiemere vragen) vanzelf wel of ze daar op ingaat of niet.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:38 schreef LesMiserables het volgende:
Vraag aan de vrouwen hier, vind je het prettig als iemand vraagt aan je of hij seks met je kan hebben of dat het ok is als het eenmaal zover is ? Gewoon als bevestiging vragen zeg maar.
Krullenbol 2.0 nog steeds?quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat BoL zegt, post gvd eens wat dateverslagen hier. Als je Thijs met droge ogen autisten ziet adviseren om rechtop te lopen weet je dat het helemaal nergens meer over gaat.
Ik tik dit uit het bed van mijn date trouwens. Om maar on topic te blijven.
Leuke date dan als je naast je date in bed ligt te fokkenquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat BoL zegt, post gvd eens wat dateverslagen hier. Als je Thijs met droge ogen autisten ziet adviseren om rechtop te lopen weet je dat het helemaal nergens meer over gaat.
Je moet wat in je vrije tijdquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Klinkt goed, zeker een vervolg dus.quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:35 schreef Rickario het volgende:
Zó, ook weer thuis. Gisteravond wat gedronken. Al snel werd duidelijk dat we elkaar wel zagen zitten. Toen maar wat bij haar gaan drinken en van het een kwam het ander. Het was gezellig.
Hoeft niet (hahahahahahaquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ehrm, negen geloof ik. Ze was er al uit. Of moet je aan elkaar vastgeniet zitten?
Nicequote:Op zaterdag 19 april 2014 11:35 schreef Rickario het volgende:
Zó, ook weer thuis. Gisteravond wat gedronken. Al snel werd duidelijk dat we elkaar wel zagen zitten. Toen maar wat bij haar gaan drinken en van het een kwam het ander. Het was gezellig.
Denk het wel. Maar even zien hoe het loopt. Geen relatie intentiesquote:Op zaterdag 19 april 2014 11:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klinkt goed, zeker een vervolg dus.
Is het beste, wel tof man!quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:32 schreef Rickario het volgende:
[..]
Denk het wel. Maar even zien hoe het loopt. Geen relatie intenties
Goed bezig!quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Goed bezig!quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:35 schreef Rickario het volgende:
Als je geen relatie-intenties hebt moet je het toch gelijk afkappen van de mensen in deze reeks?quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:32 schreef Rickario het volgende:
[..]
Denk het wel. Maar even zien hoe het loopt. Geen relatie intenties
Hoe / waar regel jij zoveel dates?quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Pwueueueueueueuee *sad trombone*quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lees maar terugIk had het niet over mezelf hoor
Nouja ik heb wel geneukt hoor, maar daar doelde ik niet opquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Pwueueueueueueuee *sad trombone*
Ik schrok ook al even.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:30 schreef Weissman het volgende:
Met Dima in dit topic erbij is het feestje helemaal compleet![]()
![]()
jaaaaaaaaaaaa jongenquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik heb wel geneukt hoor, maar daar doelde ik niet op
quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet weten dat Thijs een undercover-PUA is
quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je geen relatie-intenties hebt moet je het toch gelijk afkappen van de mensen in deze reeks?
Want dan ben je toch niet meer aan het daten?
Sfeermakerquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:30 schreef Weissman het volgende:
Met Dima in dit topic erbij is het feestje helemaal compleet![]()
![]()
Door geen mongool te zijn. Lees anders de afgelopen paar honderd delen maar terug. Ik blijf die vraag niet beantwoorden.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoe / waar regel jij zoveel dates?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |