Nee je snapt het nietquote:Op woensdag 23 april 2014 13:17 schreef habitue het volgende:
Zo had ik eens een date, de ochtend na het uitgaan het eerste wat ze deed was een biertje los trekken en een peuk opsteken. Dat vond ik dan ook weer een beetje too much![]()
Ik pak ook wel eens een (koude) fles rose samen nog in bed lig met de tv aan...heerlijkquote:Op woensdag 23 april 2014 13:17 schreef habitue het volgende:
Zo had ik eens een date, de ochtend na het uitgaan het eerste wat ze deed was een biertje los trekken en een peuk opsteken. Dat vond ik dan ook weer een beetje too much![]()
Geloof me dit was toch echt andersquote:Op woensdag 23 april 2014 13:28 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ik pak ook wel eens een (koude) fles rose samen nog in bed lig met de tv aan...heerlijk![]()
Beetje hele ochtend dag samen liggen/knuffelen/niks doen
Voor die peuk kan ze zelfs een vuurtje van me krijgen.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:17 schreef habitue het volgende:
oh jawel... ik wel hoor...quote:Op woensdag 23 april 2014 12:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit. "Ik kan ook lekker gek doen zonder alcohol."
Nee trut. Dat kun je niet.
Wil je alsjeblieft met Silenus gaan daten? Hebben we ongetwijfeld weer een leuke dateverhaal, en dan nog wel van twee kantenquote:
Plausibel.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:49 schreef habitue het volgende:
U can take the woman out of the kort korte pittige kapsel but you cant take the korte pittige kapsel out of the woman. Ofzoiets
Ik geloof je.quote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 15:52 schreef SilentChaos het volgende:
V
[..]
Verdomme, dat ik opeens weet wie jij bent
[ afbeelding ]
Boks! Dat programma en drank!quote:Op woensdag 23 april 2014 15:52 schreef SilentChaos het volgende:
V
[..]
Verdomme, dat ik opeens weet wie jij bent
[ afbeelding ]
Voor dat programma heb je geen drank nodig, schitterendquote:
Zo bedoelde ze het niet, maar ik snap je verwarringquote:Op woensdag 23 april 2014 16:03 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Voor dat programma heb je geen drank nodig, schitterend
Sorry, teveel gezopenquote:Op woensdag 23 april 2014 16:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo bedoelde ze het niet, maar ik snap je verwarring
whaha nou denk niet dat dat leuk gaat worden... silenus komt op mij beetje te popi-jopi over...quote:Op woensdag 23 april 2014 15:46 schreef MissGump het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft met Silenus gaan daten? Hebben we ongetwijfeld weer een leuke dateverhaal, en dan nog wel van twee kanten
Ik zal je een geheimpje vertellenquote:Op woensdag 23 april 2014 16:19 schreef MissGump het volgende:
Mannen die snappen wat ik bedoel, het moet niet veel gekker worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |