Deze manquote:Op woensdag 23 april 2014 11:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het lukt je natuurlijk niet bepaald om veel succes te hebben met de vrouwen. En geloof mij nou dat alcohol daar echt een substantiële bijdrage aan levert.
Laten we eerlijk zijn: je bent best een zacht ei dat eigenlijk totaal niks durft. Juist voor jou is alcohol op een date dé oplossing. Dat wil niet zeggen dat je compleet lazerus moet worden, maar drink gewoon rustig je biertjes...is veel beter. Dat principiële geneuzel over geen alcohol is toch veel te saai. Geen wonder dat je meteen in de friendszone belandt....Geen enkele vrouw wil zo'n saaie lul die met een fristi in de kroeg zit.
quote:Op woensdag 23 april 2014 12:15 schreef MissGump het volgende:
Als ik een date heb in de kroeg vind ik het juist eerder een afknapper als iemand geen alcohol besteld (tenzij hij nog moet rijden ofzo)
Maar ik wil dan ook een vent die ik er niet uit kan drinken![]()
Kom op jongens, is niet zo lastig toch.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:08 schreef yats het volgende:
[..]
blablabla
En nee, ik ben geen 'serial dater' zoals sommige posters hier. Ik date soms twee of drie keer in een week, en soms een paar weken niet. En ja, ik ben inderdaad niet erg goed in het omzetten converten van een date naar seks en ben ook de eerste om dat toe te geven. Blijkbaar ben je dan dus 'saai' en 'niet succesvol'.
Ik ook. Althans, smiddags is het nog geaccepteerd als je koffie bestelt.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:15 schreef MissGump het volgende:
Als ik een date heb in de kroeg vind ik het juist eerder een afknapper als iemand geen alcohol besteld (tenzij hij nog moet rijden ofzo)
helemaal mee eens iddquote:Op woensdag 23 april 2014 12:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook. Althans, smiddags is het nog geaccepteerd als je koffie bestelt.
Maar iemand die 's avonds in de kroeg meteen een frisje neemt...Dan wil ik eigenlijk alweer naar huis ipv nog twee uur met zo'n suf wijf te praten.
serieus? Dat is ook wel gewoon weer het andere uiterstequote:Op woensdag 23 april 2014 12:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook. Althans, smiddags is het nog geaccepteerd als je koffie bestelt.
Maar iemand die 's avonds in de kroeg meteen een frisje neemt...Dan wil ik eigenlijk alweer naar huis ipv nog twee uur met zo'n suf wijf te praten.
Nee want dat zegt best wel veel over iemand....quote:Op woensdag 23 april 2014 12:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus? Dat is ook wel gewoon weer het andere uiterste
En nogal oppervlakkig
omdat ze op die ene dag liever een cola had dan een wijntje?quote:Op woensdag 23 april 2014 12:28 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Nee want dat zegt best wel veel over iemand....
9 van de 10 x van die controlfreaks die zichzelf als "lekker gek/spontaan" omschrijven maar eigenlijk burgertrut level 130 zijn. Van die TE bewuste/overwogen types, waardoor het hele spontane er juist af is.
Uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd.
Dit. "Ik kan ook lekker gek doen zonder alcohol.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:28 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Nee want dat zegt best wel veel over iemand....
9 van de 10 x van die controlfreaks die zichzelf als "lekker gek/spontaan" omschrijven maar eigenlijk burgertrut level 130 zijn. Van die TE bewuste/overwogen types, waardoor het hele spontane er juist af is.
Uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd.
Als je zoveel dates weet te krijgen ben je iig niet saai en als je het wel tot zoenen krijgt ben je ook niet onsuccesvol. Niet assertief / leidend genoeg zou wellicht een beter benaming zijn?quote:Op woensdag 23 april 2014 12:08 schreef yats het volgende:
[..]
8 dates? Er is een vrouw waarmee ik nu drie keer bij haar thuis geweest ben in een periode van bijna drie maanden, maar waarmee ik ook elders afgesproken heb. Ik heb met haar gezoend, maar meer ook niet omdat 'iets' me daar op de momenten dat het wellicht kon toch van weerhouden heeft. Van beide kanten uit is met haar de intentie vrij duidelijk (geen relatie, maar gewoon lol maken en ouwehoeren). Het kan best dat we ooit alsnog een keer de koffer in duiken, al ga ik daar niet vanuit. De rest van de vrouwen waar ik mee gedate heb, heb ik ofwel op een blind date ontmoet (waarvan een van de twee blind dates die ik gehad heb bij 1 date in een kroeg gebleven is en ik de ander nog twee keer gezien heb), ofwel bij een meer actieve activiteit.
En nee, ik ben geen 'serial dater' zoals sommige posters hier. Ik date soms twee of drie keer in een week, en soms een paar weken niet. En ja, ik ben inderdaad niet erg goed in het omzetten van een date naar seks en ben ook de eerste om dat toe te geven. Blijkbaar ben je dan dus 'saai' en 'niet succesvol'.
Dat zijn ook precies die types die met negerkindjes op foto staan op hun profiel volgens mij.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit. "Ik kan ook lekker gek doen zonder alcohol."
Nee trut. Dat kun je niet.
Doordeweeks vind ik er nog wat van te zeggen...maar als je dat op vrijdag avond doet heb ik toch echt het idee dat het een beetje een saai mens is. (vooroordeel dat wel)quote:Op woensdag 23 april 2014 12:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat ze op die ene dag liever een cola had dan een wijntje?
Daar kunnen zo veel redenen voor zijn
Dat denk ik inderdaad.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als je zoveel dates weet te krijgen ben je iig niet saai en als je het wel tot zoenen krijgt ben je ook niet onsuccesvol. Niet assertief / leidend genoeg zou wellicht een beter benaming zijn?
Op de een of andere manier staat dat echt niet op mijn vrouwen wensenlijstjequote:Op woensdag 23 april 2014 12:15 schreef MissGump het volgende:
Maar ik wil dan ook een vent die ik er niet uit kan drinken![]()
Dit dus. Lekker boeiend of iemand wel of geen alcohol drinktquote:Op woensdag 23 april 2014 12:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus? Dat is ook wel gewoon weer het andere uiterste
En nogal oppervlakkig
Dan moet je knappere wijven daten.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:28 schreef habitue het volgende:
Oppervlakkig of niet alcohol maakt alle dates leuker
Je voelt je aangevallen is het niet? Hij heeft gewoon een punt.quote:
Ik had het over de date ervaring niet de vrouw (wijvenquote:Op woensdag 23 april 2014 12:41 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
[..]
Dan moet je knappere wijven daten.
quote:Op woensdag 23 april 2014 12:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je voelt je aangevallen is het niet? Hij heeft gewoon een punt.
Tuurlijk, als je ergens bij een cafe/kroeg/barretje wat gaat drinken dan bestel ik ook wel een biertje hoorquote:Op woensdag 23 april 2014 13:06 schreef MissGump het volgende:
Het is niet omdat het er bij hoort, als een vent drinkt omdat het 'hoort' ben ik er ook wel klaar mee. Het gaat erom dat het lekker is om een biertje/wijntje/cocktail/whatever te doen, en hij dat ook zo vindt. Want met z'n tweeen is, als het goed is, nog gezelliger ook.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook pas sinds januari weer een beetje moeite doe om uberhaupt dates te regelen. Voor die tijd had ik er weinig zin in/was ik er niet klaar voor na mijn laatste break up (i know, dat klinkt als een vrouwquote:Op woensdag 23 april 2014 12:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als je zoveel dates weet te krijgen ben je iig niet saai en als je het wel tot zoenen krijgt ben je ook niet onsuccesvol. Niet assertief / leidend genoeg zou wellicht een beter benaming zijn?
Thxs for the support fasquote:
Nog erger is als ze wakker worden en het bier wat nog in een glas zat van de avond ervoor opzuipenquote:Op woensdag 23 april 2014 13:17 schreef habitue het volgende:
Zo had ik eens een date, de ochtend na het uitgaan het eerste wat ze deed was een biertje los trekken en een peuk opsteken. Dat vond ik dan ook weer een beetje too much![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |