Was het ook, persoonlijk ook echt een goede klik, oprechte interesse in elkaar van beide kanten, heel creatief en open persoonlijkheid had ze (en iig de openheid heb ik ookquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Klinkt als een prima date!
En op een goede manier naar de klote gegaan
Dat is altijd tofquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Was het ook, persoonlijk ook echt een goede klik, oprechte interesse in elkaar van beide kanten, heel creatief en open persoonlijkheid had ze (en iig de openheid heb ik ook)... En aan de blikken over en weer kon je eigenlijk al merken hoe het zou gaan eindigen
Gewoon ook echt binnen 10 minuten nadat je tegenover elkaar zit en het een lekker luchtig en vooral zeer humorvol gesprek isquote:
Had ik inderdaad ook, het gevoel dat je bijna alles tegen elkaar kan zeggen en om bijna alles kunnen lachen met elkaar.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gewoon ook echt binnen 10 minuten nadat je tegenover elkaar zit en het een lekker luchtig en vooral zeer humorvol gesprek is
Inderdaad, lekker makkelijkquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:27 schreef Faxie het volgende:
Om daarna te horen via app dat er toch een klik mist
Precies, zo waar (helaasquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:27 schreef Faxie het volgende:
Lijkt me niets mis mee. Ik heb dates gehad waarbij ik pas om half 6 s'ochtends merkte hoe laat het was. En daar kwam niet eens seks bij kijken (helaas)quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zie paar pagina's terug
Was erg geslaagd, leuke meid, was er om 13:00 en voordat we het wisten was het 22:00
Toen met haar meegegaan en vanochtend helemaal gaar en naar de klote vanuit onze hoofdstad terug naar m'n werk
Grappig: ik zat daar na de eerste date wel heel erg aan te denken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:27 schreef Faxie het volgende:
Doesn't matter, had sexquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:27 schreef Faxie het volgende:
woon in t oosten daar suurt alles langer voor t op gang is..quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:02 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Ik had juist het idee dat Tinder inmiddels een beetje passe was?
Al het hete stijgt op he.quote:Op woensdag 23 april 2014 05:57 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
woon in t oosten daar suurt alles langer voor t op gang is..
Als het werkt, dan werkt het. En aangezien er veel mensen gebruik van maken zal het inderdaad niet snel verdwijnen nee.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:37 schreef All-out het volgende:
Tinder blijft nog wel even, heb ik het idee. eigenlijk is het gewoon Facebook-daten, werkt perfect toch?
Niet zoveel zuipen tijdens datesquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:12 schreef yats het volgende:
[..]
Lijkt me niets mis mee. Ik heb dates gehad waarbij ik pas om half 6 s'ochtends merkte hoe laat het was. En daar kwam niet eens seks bij kijken (helaas)
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:27 schreef Faxie het volgende:
Geen druppel. Ik doe niet aan alcohol tijdens een date.quote:
Daar gaat't foutquote:Op woensdag 23 april 2014 11:16 schreef yats het volgende:
[..]
Geen druppel. Ik doe niet aan alcohol tijdens een date.
Serieus?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:16 schreef yats het volgende:
[..]
Toe maar. Heb je daar nog een specifieke reden voor ? Ook niet als je date zelf flink doortankt ?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:16 schreef yats het volgende:
[..]
Zou ik wel apart vindenquote:Op woensdag 23 april 2014 11:19 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Toe maar. Heb je daar nog een specifieke reden voor ? Ook niet als je date zelf flink doortankt ?
Dat iddquote:Op woensdag 23 april 2014 11:19 schreef Silenus het volgende:
Ja, nu vallen de puzzelstukjes wel in elkaar zeg.
Als de ander aan een cola gaat wil ik nog wel een wijntje nemen, maar idd het tanken gebeurd dan zeker niet. Is voor beiden niet gezellig (vind ik)quote:Op woensdag 23 april 2014 11:20 schreef SilentChaos het volgende:
Zou ik wel apart vindenIk voel me altijd vrij bezwaard als ik de enige ben die alcohol drinkt, dus dan zet ik het automatisch niet op een tanken
![]()
Tenzij de ander goed mee kan tanken, maar dat zijn dan ook vaak de leukste dates... maar goed, da's persoonlijke voorkeur
Hoezo? Zonder alcohol kan ik ook een prima avond hebben.quote:
Ja, is dat zo vreemd dan?quote:
Daar heb ik geen specifieke reden voor. Ik denk dat ik me iets bezwaard voel ofzo als ik zelf als enige aan de drank ga nadat zij een colaatje of iets besteld heeft. Als mijn date zelf flink door zou tanken zou ik misschien een uitzondering maken en een biertje bestellen, maar dat heb ik tot nu toe niet meegemaakt. Van de dates die ik de afgelopen tijd gehad heb was er maar 1 die aan de wijn ging, en dat was nog omdat ik zelf een flesje meegenomen had. Al zal het wellicht schelen dat er maar 1 van mijn recente dates in een kroeg was.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:19 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Toe maar. Heb je daar nog een specifieke reden voor ? Ook niet als je date zelf flink doortankt ?
Niet zo serieus op ingaanquote:Op woensdag 23 april 2014 11:25 schreef yats het volgende:
[..]
Hoezo? Zonder alcohol kan ik ook een prima avond hebben.
En slaperig als ze te lang door gaanquote:Op woensdag 23 april 2014 11:27 schreef Fascination het volgende:
Vrouwen worden hitsig van wat alcohol.
Nouja vreemd opzich niet. Ligt ook aan de plek waar je afspreekt.quote:
Dat snap ik, maar het lukt je natuurlijk niet bepaald om veel succes te hebben met de vrouwen. En geloof mij nou dat alcohol daar echt een substantiële bijdrage aan levert.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:25 schreef yats het volgende:
[..]
Het is nogal raar om daar een regel over te hebbenquote:Op woensdag 23 april 2014 11:25 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Ja, is dat zo vreemd dan?
[..]
Daar heb ik geen specifieke reden voor. Ik denk dat ik me iets bezwaard voel ofzo als ik zelf als enige aan de drank ga nadat zij een colaatje of iets besteld heeft. Als mijn date zelf flink door zou tanken zou ik misschien een uitzondering maken en een biertje bestellen, maar dat heb ik tot nu toe niet meegemaakt. Van de dates die ik de afgelopen tijd gehad heb was er maar 1 die aan de wijn ging, en dat was nog omdat ik zelf een flesje meegenomen had. Al zal het wellicht schelen dat er maar 1 van mijn recente dates in een kroeg was.
quote:Op woensdag 23 april 2014 11:30 schreef SilentChaos het volgende:
Fristi is wel fucking lekker
En je maakt wel een "I don't give a shit"-statement als je met je gay-roze Fristi in de kroeg zit
fyp. Anders ben je gewoon alleen gay.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:30 schreef SilentChaos het volgende:
Fristi is wel fucking lekker
En je maakt wel een "I don't give a shit"-statement als je met je gay-roze Fristi-vodka in de kroeg zit
Ik ook niet hoor, niet bewust ofzo maar tis volgens mij nog nooit voorgekomen.quote:
Heb liever dat ze dat van mij worden dan van de alcoholquote:Op woensdag 23 april 2014 11:27 schreef Fascination het volgende:
Wie houd er nu niet van speciaalbier? Ik ben best een Bourgondiër qua levensstijl, maar met een date wil ik gewoon eerst eens zien wat voor type het is voordat we gezellig samen de kroeg in duiken.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet zo serieus op ingaan
Het is voor iedereen anders, als het niet jouw ding is, moet je het gewoon niet doen. Persoonlijk ben ik zelf een groot liefhebber van drank (speciaalbier met name) en ben ik ook een kroegganger, juist met dates. T'is maar net wat voor "publiek" je aantrekt ook natuurlijk en waar je je het beste bij voelt.
Als dat voor jou anders is, is dat volledig te begrijpen en moet je het zeker niet gaan doen omdat hier geroepen wordt dat dat het probleem is. In mijn geval was het gekscherend bedoeld.
Noted Fasquote:Op woensdag 23 april 2014 11:27 schreef Fascination het volgende:
Het is niet dat ik principieel geen alcohol drink. Wat ik al zei, als de gelegenheid of de date er naar is sla ik een wijntje of een biertje niet over. Maar ik ga niet in mijn eentje zitten tanken. Blijkbaar trek ik vooral vrouwen aan die niet zulke 'tankers' zijn.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het lukt je natuurlijk niet bepaald om veel succes te hebben met de vrouwen. En geloof mij nou dat alcohol daar echt een substantiële bijdrage aan levert.
Laten we eerlijk zijn: je bent best een zacht ei dat eigenlijk totaal niks durft. Juist voor jou is alcohol op een date dé oplossing. Dat wil niet zeggen dat je compleet lazerus moet worden, maar drink gewoon rustig je biertjes...is veel beter. Dat principiële geneuzel over geen alcohol is toch veel te saai. Geen wonder dat je meteen in de friendszone belandt....Geen enkele vrouw wil zo'n saaie lul die met een fristi in de kroeg zit.
dat kan toch prima in de kroeg?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:39 schreef yats het volgende:
[..]
Wie houd er nu niet van speciaalbier? Ik ben best een Bourgondiër qua levensstijl, maar met een date wil ik gewoon eerst eens zien wat voor type het is voordat we gezellig samen de kroeg in duiken.
quote:[..]
Noted Fas
[..]
Het is niet dat ik principieel geen alcohol drink. Wat ik al zei, als de gelegenheid of de date er naar is sla ik een wijntje of een biertje niet over. Maar ik ga niet in mijn eentje zitten tanken. Blijkbaar trek ik vooral vrouwen aan die niet zulke 'tankers' zijn.
Ik denk overigens niet dat ik saai ben (verre van). Een date leid bij mij eigenlijk altijd tot minimaal een vervolgdate (al was een recente blind date waar echt 0,0 klik mee was een uitzondering). Alleen dat qua 'durf' zou je best eens gelijk in kunnen hebben. Al is dat langzaam aan het veranderen.
En fristi?
Wat een omslag binnen een uur zegquote:Op woensdag 23 april 2014 11:16 schreef yats het volgende:
[..]
Uhm.. waarom kan je daar niet achter komen in de kroeg?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:39 schreef yats het volgende:
maar met een date wil ik gewoon eerst eens zien wat voor type het is voordat we gezellig samen de kroeg in duiken.
Ok, you got me. Zelden i.p.v. niet was eerlijker geweest.quote:
volgens mij ben je de laatste 8 dates bij hen thuis geweest?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:44 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, you got me. Zelden i.p.v. niet was eerlijker geweest.
En ja, je kunt ook in een kroeg iemand leren kennen inderdaad. Maar ik vind het gewoon leuk om iets actievers te gaan doen op een date.
Denken dat hier iets mis mee isquote:Op woensdag 23 april 2014 12:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je bestelling afstemmen op de ander
8 dates? Er is een vrouw waarmee ik nu drie keer bij haar thuis geweest ben in een periode van bijna drie maanden, maar waarmee ik ook elders afgesproken heb. Ik heb met haar gezoend, maar meer ook niet omdat 'iets' me daar op de momenten dat het wellicht kon toch van weerhouden heeft. Van beide kanten uit is met haar de intentie vrij duidelijk (geen relatie, maar gewoon lol maken en ouwehoeren). Het kan best dat we ooit alsnog een keer de koffer in duiken, al ga ik daar niet vanuit. De rest van de vrouwen waar ik mee gedate heb, heb ik ofwel op een blind date ontmoet (waarvan een van de twee blind dates die ik gehad heb bij 1 date in een kroeg gebleven is en ik de ander nog twee keer gezien heb), ofwel bij een meer actieve activiteit.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij ben je de laatste 8 dates bij hen thuis geweest?
Nou ja, ik kan er naast zitten hoor, zo goed let ik hier niet op
Maar ik krijg eerder het gevoel dat jij vaak nogal kwatst
don't get your panties in a bunchquote:Op woensdag 23 april 2014 12:08 schreef yats het volgende:
[..]
8 dates? Er is een vrouw waarmee ik nu drie keer bij haar thuis geweest ben in een periode van bijna drie maanden, maar waarmee ik ook elders afgesproken heb. Ik heb met haar gezoend, maar meer ook niet omdat 'iets' me daar op de momenten dat het wellicht kon toch van weerhouden heeft. Van beide kanten uit is met haar de intentie vrij duidelijk (geen relatie, maar gewoon lol maken en ouwehoeren). Het kan best dat we ooit alsnog een keer de koffer in duiken, al ga ik daar niet vanuit. De rest van de vrouwen waar ik mee gedate heb, heb ik ofwel op een blind date ontmoet (waarvan een van de twee blind dates die ik gehad heb bij 1 date in een kroeg gebleven is en ik de ander nog twee keer gezien heb), ofwel bij een meer actieve activiteit.
En nee, ik ben geen 'serial dater' zoals sommige posters hier. Ik date soms twee of drie keer in een week, en soms een paar weken niet. En ja, ik ben inderdaad niet erg goed in het omzetten van een date naar seks en ben ook de eerste om dat toe te geven. Blijkbaar ben je dan dus 'saai' en 'niet succesvol'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |