Was het ook, persoonlijk ook echt een goede klik, oprechte interesse in elkaar van beide kanten, heel creatief en open persoonlijkheid had ze (en iig de openheid heb ik ookquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Klinkt als een prima date!
En op een goede manier naar de klote gegaan
Dat is altijd tofquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Was het ook, persoonlijk ook echt een goede klik, oprechte interesse in elkaar van beide kanten, heel creatief en open persoonlijkheid had ze (en iig de openheid heb ik ook)... En aan de blikken over en weer kon je eigenlijk al merken hoe het zou gaan eindigen
Gewoon ook echt binnen 10 minuten nadat je tegenover elkaar zit en het een lekker luchtig en vooral zeer humorvol gesprek isquote:
Had ik inderdaad ook, het gevoel dat je bijna alles tegen elkaar kan zeggen en om bijna alles kunnen lachen met elkaar.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gewoon ook echt binnen 10 minuten nadat je tegenover elkaar zit en het een lekker luchtig en vooral zeer humorvol gesprek is
Inderdaad, lekker makkelijkquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:27 schreef Faxie het volgende:
Om daarna te horen via app dat er toch een klik mist
Precies, zo waar (helaasquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:27 schreef Faxie het volgende:
Lijkt me niets mis mee. Ik heb dates gehad waarbij ik pas om half 6 s'ochtends merkte hoe laat het was. En daar kwam niet eens seks bij kijken (helaas)quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zie paar pagina's terug
Was erg geslaagd, leuke meid, was er om 13:00 en voordat we het wisten was het 22:00
Toen met haar meegegaan en vanochtend helemaal gaar en naar de klote vanuit onze hoofdstad terug naar m'n werk
Grappig: ik zat daar na de eerste date wel heel erg aan te denken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:27 schreef Faxie het volgende:
Doesn't matter, had sexquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:27 schreef Faxie het volgende:
woon in t oosten daar suurt alles langer voor t op gang is..quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:02 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Ik had juist het idee dat Tinder inmiddels een beetje passe was?
Al het hete stijgt op he.quote:Op woensdag 23 april 2014 05:57 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
woon in t oosten daar suurt alles langer voor t op gang is..
Als het werkt, dan werkt het. En aangezien er veel mensen gebruik van maken zal het inderdaad niet snel verdwijnen nee.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:37 schreef All-out het volgende:
Tinder blijft nog wel even, heb ik het idee. eigenlijk is het gewoon Facebook-daten, werkt perfect toch?
Niet zoveel zuipen tijdens datesquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:12 schreef yats het volgende:
[..]
Lijkt me niets mis mee. Ik heb dates gehad waarbij ik pas om half 6 s'ochtends merkte hoe laat het was. En daar kwam niet eens seks bij kijken (helaas)
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:27 schreef Faxie het volgende:
Geen druppel. Ik doe niet aan alcohol tijdens een date.quote:
Daar gaat't foutquote:Op woensdag 23 april 2014 11:16 schreef yats het volgende:
[..]
Geen druppel. Ik doe niet aan alcohol tijdens een date.
Serieus?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:16 schreef yats het volgende:
[..]
Toe maar. Heb je daar nog een specifieke reden voor ? Ook niet als je date zelf flink doortankt ?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:16 schreef yats het volgende:
[..]
Zou ik wel apart vindenquote:Op woensdag 23 april 2014 11:19 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Toe maar. Heb je daar nog een specifieke reden voor ? Ook niet als je date zelf flink doortankt ?
Dat iddquote:Op woensdag 23 april 2014 11:19 schreef Silenus het volgende:
Ja, nu vallen de puzzelstukjes wel in elkaar zeg.
Als de ander aan een cola gaat wil ik nog wel een wijntje nemen, maar idd het tanken gebeurd dan zeker niet. Is voor beiden niet gezellig (vind ik)quote:Op woensdag 23 april 2014 11:20 schreef SilentChaos het volgende:
Zou ik wel apart vindenIk voel me altijd vrij bezwaard als ik de enige ben die alcohol drinkt, dus dan zet ik het automatisch niet op een tanken
![]()
Tenzij de ander goed mee kan tanken, maar dat zijn dan ook vaak de leukste dates... maar goed, da's persoonlijke voorkeur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |