Kijk nou. Was jij niet weggepest door firefly?quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:16 schreef perro. het volgende:
deze reeks was een paar jaar terug veel leuker. minder haantjesgedrag en gebash en meer leuke verhalen met vaak silenus als voorbeeld voor toffe verhalen.
als je dat zo wilt noemen, hoezo?quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Kijk nou. Was jij niet weggepest door firefly?
Hij is er nog steeds, weliswaar een andere naam.quote:
lesmiserable of zo. niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij is er nog steeds, weliswaar een andere naam.
Als je het raadt mag je door voor de magnetron
Omdat je toen met een hoop stampij en drama je afscheid aankondigde en je niet meer van plan was terug te komen. Opmerkelijk vind ik dat altijd.quote:
En nee, Firefly is niet LesMiserables. In tegenstelling tot wat veel mensen hier schijnen te denken. Hij heeft er weliswaar raakvlakken mee, maar het is een heel ander persoon.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:21 schreef perro. het volgende:
[..]
lesmiserable of zo. niet zo moeilijk.
oki.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Omdat je toen met een hoop stampij en drama je afscheid aankondigde en je niet meer van plan was terug zou komen. Opmerkelijk vind ik dat altijd.
oh. ik zie ff weleens posten in andere fora trouwens. bnw of tru of zo.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En nee, Firefly is niet LesMiserables. In tegenstelling tot wat veel mensen hier schijnen te denken. Hij heeft er weliswaar raakvlakken mee, maar het is een heel ander persoon.
Ja, weet ik. Alleen niet meer in R&P. Waarom post je eigenlijk onder een andere naam nu? Dawg was het toch?quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:23 schreef perro. het volgende:
[..]
oh. ik zie ff weleens posten in andere fora trouwens. bnw of tru of zo.
Tijd van de maand hèquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Omdat je toen met een hoop stampij en drama je afscheid aankondigde en je niet meer van plan was terug te komen. Opmerkelijk vind ik dat altijd.
omdat dawg weg is. als in weggemaild. deze account had ik nog.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Alleen niet meer in R&P. Waarom post je eigenlijk onder een andere naam nu? Dawg was het toch?
[/off topic]
mmmquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Door geen mongool te zijn. Lees anders de afgelopen paar honderd delen maar terug. Ik blijf die vraag niet beantwoorden.
Waar heb je het gehad over dan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:35 schreef Rickario het volgende:
Zó, ook weer thuis. Gisteravond wat gedronken. Al snel werd duidelijk dat we elkaar wel zagen zitten. Toen maar wat bij haar gaan drinken en van het een kwam het ander. Het was gezellig.
Echt over van alles. Gewoon wat slap ouwehoeren. Probeer het niet als 'date' te zien maar gewoon als een leuke avond in de kroeg met een vriend/vriendin. Het klikt of het klikt niet. Dat heeft weinig met hobby's te maken..quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:31 schreef inderdaad1982 het volgende:
[..]
Waar heb je het gehad over dan.
Meestal heb ik andere hobby's en klikt dat niet zo erg. Op zich maakt het dat alleen maar interessanter toch? Maar vrouwen denken daar anders over kennelijk.
Moet je nu in elke post iemand afzeiken?quote:
Dat moet met deze smiley als je het goed wilt doen: Hobbiesquote:
Het zit je wel dwars he?quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:39 schreef Rickario het volgende:
Moet je nu in elke post iemand afzeiken?
Het komt nogal triest over. Het voegt niets toe. En het komt de topicsfeer niet ten goedequote:
Ik heb het nooit over hobbies gehad dus ik snap je post niet helemaalquote:
Persoonlijk drink ik niet en ga ik nooit naar de kroeg. Maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:39 schreef Rickario het volgende:
[..]
Echt over van alles. Gewoon wat slap ouwehoeren. Probeer het niet als 'date' te zien maar gewoon als een leuke avond in de kroeg met een vriend/vriendin. Het klikt of het klikt niet. Dat heeft weinig met hobby's te maken..
[..]
Moet je nu in elke post iemand afzeiken?
Het is internet. Welke sfeer?quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:43 schreef Rickario het volgende:
[..]
Het komt nogal triest over. Het voegt niets toe. En het komt de topic sfeer niet ten goede
Nu ja, eigenlijk wel, naast de ervaringen en de uitgewisselde verhalen onderling. Ik moet er niet aan denken dat het één mierzoete, kleffe bende wordt waar iedereen het maar met elkaar eens is zoals je in andere reeksen weleens ziet, dat is zo hemeltergend saai. Zo nu en dan heb je wat mensen nodig die de boel ( al dan niet bewust trollend) op scherp zetten. Dat maakt het interessant. Anders ging ik wel naar het Libelleforum.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:24 schreef habitue het volgende:
Op internet kun je wel degelijk sfeer hebben. Of post je hier al jaren omdat het zo kut is
Eens imo is een mix het beste voor de leukste sfeerquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nu ja, eigenlijk wel, naast de ervaringen en de uitgewisselde verhalen onderling. Ik moet er niet aan denken dat het één mierzoete, kleffe bende wordt waar iedereen het maar met elkaar eens is zoals je in andere reeksen weleens ziet, dat is zo hemeltergend saai. Zo nu en dan heb je wat mensen nodig die de boel ( al dan niet bewust trollend) op scherp zetten. Dat maakt het interessant. Anders ging ik wel naar het Libelleforum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |